home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Verdens bedste fodboldspiller?
Kaka
Messi
Fabregas
C. Ronaldo

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller?  (Læst 31205 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #150: 05 Apr 2008, 00:41 »

Bojan er bare kommet frem tidligere, jeg har hørt at C.Ronaldo var en ganske sublim spiller på Sporting Lissabon da han var 17 Smiley.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #151: 05 Apr 2008, 00:42 »

Vil mene at Bojan er bedre end Ronaldo dengang han var 17 Smiley

Det var han muligvis, men det kan man jo ikke kåre ham som verdens bedste spiller for?.. Uanset hvor meget bedre Bojan var som 17 årig end Ronaldo, så vil Ronaldo stadig være bedre i nuet..  Tunge

Og desuden skulle jeg mene at Ronaldo faktisk spillede udmærket for Sporting i sine unge.. yngre.. dage.. Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #152: 05 Apr 2008, 00:43 »

Trods min kæmpe kærlighed til Arsenal, må jeg desværre sige, at Cristiano Ronaldo er den bedste. Klart. Han scorer hver eneste gang, med alle kropsdele, og han er blevet bedre til at fighte.

Han er vidst allerede selvskreven til at vinde guld bolden. Håber Fabregas tager den, men kan ikke forstille mig det.

Wenger opdagede jo egentlig Cristiano Ronaldo først, men så fordi Sporting og United er samarbejdsklubber, fortalte de det til dem. Så de ville hellere sælge ham til United, end Arsenal. Hvorfor mon det?

Men ikke off topic, det var bare en lille historie.

Jeg synes Cristiano Ronaldo, men jeg stemte på Francesc Fàbregas.  Opstemt
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #153: 05 Apr 2008, 00:46 »

Kaka er tydeligvis selvskreven, da det var FIFAs bud på verdens bedste.. Umiddelbart vil jeg give dig ret i at Kakas form har været meget skuffende, men hvis nogen skulle erstatte ham på den liste, så ville jeg i hvert fald ikke vælge Bojan..


Ja sådan er det desværre. Når jeg siger Bojan er jeg da godt klar over at folk som Fabiano, Drogba, Raul osv. er bedre end bojan lige nu men når bojan om 2-3 år bliver fast på Rijkaards start ellever vil han være bedre end Kaka er lige iøjeblikket.

Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #154: 05 Apr 2008, 00:48 »

Ja sådan er det desværre. Når jeg siger Bojan er jeg da godt klar over at folk som Fabiano, Drogba, Raul osv. er bedre end bojan lige nu men når bojan om 2-3 år bliver fast på Rijkaards start ellever vil han være bedre end Kaka er lige iøjeblikket.

Så du vil kåre ham som verdens bedste på forhånd ?  Opstemt
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #155: 05 Apr 2008, 00:49 »

Så du vil kåre ham som verdens bedste på forhånd ?  Opstemt

Nej, men er næsten 100 på at Bojan engang om ikke særlig mange år ville være kandidat til "verdens bedste fodboldspiller"
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #156: 05 Apr 2008, 00:50 »

Nej, men er næsten 100 på at Bojan engang om ikke særlig mange år ville være kandidat til "verdens bedste fodboldspiller"

Sikkert, men derfor behøver han da ikke ind i den her tråd hvis ikke du mener han er verdens bedste lige nu.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #157: 05 Apr 2008, 00:51 »

Nej, men er næsten 100 på at Bojan engang om ikke særlig mange år ville være kandidat til "verdens bedste fodboldspiller"

Det vil han muligvis.

Men hvad har det med verdens bedste nu at gøre?  Huh
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #158: 05 Apr 2008, 00:55 »

Sikkert, men derfor behøver han da ikke ind i den her tråd hvis ikke du mener han er verdens bedste lige nu.

Det vil han muligvis.

Men hvad har det med verdens bedste nu at gøre?  Huh

Vi misforstår helt klart hinanden Smiley det første indlæg jeg lavede med Kaka ud Bojan ind, var ment lidt ironisk, hvilket "Wink" os hentyder til.

Håber i forstår Smiley
« Seneste Redigering: 05 Apr 2008, 00:57 af NichlasKirk » Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #159: 05 Apr 2008, 03:42 »

John Terry FTW!
Logged

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #160: 05 Apr 2008, 10:08 »

Nu har jeg siddet og læst lidt igennem her, og jeg syntes der er en klar linje for hvilke spillere folk vælger: Dem fra deres yndlingshold.
Hvilket jeg syntes er en skam, men det er jo bare folks egen mening.
Hvis jeg syntes man skulle kigge realistisk på det, så ER Cristiano Ronaldo ganske enkelt verdens bedste spiller. Måske med en Messi i topform (eller på et sprudlende Barcahold) lige efter ham.
Manden er wing og har alligevel formået at score 36 mål i 40 kampe i sæsonen indtil videre, for ikke at nævne 6 mål i syv kampe i ChL. Det fortæller lidt om mandens klasse.
Han har det hele, han kan være med i luftspillet (han scorer en del mål med hovedet), han kan drible, han er hurtig, og så kan han skyde, både hårde og placerede skud.

Men hvis man skal finde spillerne der ligger i perifirien lige under Ronaldo, er Fabregas, Messi og en Adebayor der på sine bedste dage er en af de mest komplette angibere i verden.

For at sige de bedste trænere i verden, kan man ikke komme uden om Sir Alex Ferguson, manden har ført Manchester frem til flere mesterskaber end nogle andre trænere har gjort for nogle andre klubber.
Derudover syntes jeg ikke rigtig der er nogle trænere der gør det super godt for tiden. Det skulle måske være vores egen Laudrup, men han har stadig meget og bevise. Men så langt som han er nået i sin første sæson, er han et godt bud på en kommende verdenstræner hvis han kan holde stilen.

Så til bedste spillere i sas-ligaen: Her syntes jeg man skal kigge mod topholdet AaB, der med flest spillere fra egen avl har bevist at man ikke altid behøver at købe ind for at blive tophold (Dog ved jeg der er mange indkøbte spillere på deres hold). En spiller som Thomas Augustinussen err p.t. en af de bedste i Danmark, mens at spillere som var med til at gøre de indeværende tophold til tophold, ikke skal glemmes. Rade Prica og Brede Hangeland var nogle af de bedste i ligaen. Men bortset fra Thomas A. har jeg faktisk rimelig svært ved at sætte en finger på hvem der er de bedste i ligaen, da jeg ikke syntes der er nogle der har skilt sig ud på det sidste. Så ja.. Det var bare lige min mening jeg ville smide ind
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #161: 05 Apr 2008, 10:11 »

Nu har jeg siddet og læst lidt igennem her, og jeg syntes der er en klar linje for hvilke spillere folk vælger: Dem fra deres yndlingshold.

Fuldstændig enig! Også derfor der ikke kommer flere på Peace
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #162: 05 Apr 2008, 10:40 »

Chelsea er ikke min favorit klub selv om jeg valgte John T...
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #163: 05 Apr 2008, 10:45 »


Men hvis man skal finde spillerne der ligger i perifirien lige under Ronaldo, er Fabregas, Messi og en Adebayor der på sine bedste dage er en af de mest komplette angibere i verden.




Fabregas Angribere??

Men Verdens bedste er nok C.Ronaldo som du også påpeger
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #164: 05 Apr 2008, 10:50 »

Nu har jeg siddet og læst lidt igennem her, og jeg syntes der er en klar linje for hvilke spillere folk vælger: Dem fra deres yndlingshold.

Det vil man næsten ikke kunne undgå til sådanne afstemninger, de fleste vil jo vælge spillere fra deres favoritklubber.

Men jeg vil give dig ret, uden tvivl Cristiano Ronaldo der er verdens bedste, med Cesc et skridt bagefter. Nu kan man måske sige at det er grundet jeg er United-fan, men det vil jeg ikke mene. Hans konstante fantastiske præstationer må imponere enhver, jeg vil blive utroligt skuffet - nærmere overrasket - hvis Ronaldo ikke skulle vinde denne afstemning, da jeg ikke synes der er nogen i nærheden af ham.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010