home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Verdens bedste fodboldspiller?
Kaka
Messi
Fabregas
C. Ronaldo

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller?  (Læst 30535 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #210: 14 Apr 2008, 19:14 »

der er mange gang hvor hans driblinger ikke bliver til noget men han nogle afslutninger som er umenskelige de er overdrevet sinsdyge det vil jeg give dig ret i men vil stadig sige at han også piver for mgett plus hvis man ligger mærke til det hvis han taber boldten så løber hna ikke efter den han stopper bare op og vil havde frispark totalt selvcentret

Kommaer og punktummer.. plz!

Jeg er næsten sikker på at størstedelen af hans driblinger lykkedes, muligvis ikke til mål men de lykkes. Mange gange er det fordi at Ronaldos modspiller kun ser den ene mulighed at nedlægge Ronaldo, efter eller når han er lige ved at komme forbi. Han har efter VM i Tyskland fået ry som en filmer af verdensklasse, der kan jeg kun ryste på hovedet. Der bliver begået utroligt mange frispark mod ham, og det må da også være utroligt frustrerende for ham når han ikke for nogle. Ikke at sige at Ronaldo aldrig filmer, for det har han da uden tvivl - hvem har ikke det.
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #211: 14 Apr 2008, 19:22 »

C.Ronaldo klart!!
Logged


notorious
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #212: 14 Apr 2008, 19:40 »

jeg vil sige han filmer for meget men som jeg siger så når han taber boldten tror han vær gang han for friskpark han løber aldrig efetr den person som har tage boldten fra ham han er alt for selcentret og arogant han tror kun det hellle handler om ham han er ikke en god ting for fodbold og det mener jeg helt seriørst vær gang han scorer virke det somom at det ikke betyder noget for ham han virker bare totoal arogant når han scorer
Logged

liverpool fc is hard as hell united , tottenham , arsenal watch my way couse i will spell that thay dont just play but thay can rap as well .

LIVERPOOL forever

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #213: 14 Apr 2008, 19:52 »

jeg vil sige han filmer for meget men som jeg siger så når han taber boldten tror han vær gang han for friskpark han løber aldrig efetr den person som har tage boldten fra ham han er alt for selcentret og arogant han tror kun det hellle handler om ham han er ikke en god ting for fodbold og det mener jeg helt seriørst vær gang han scorer virke det somom at det ikke betyder noget for ham han virker bare totoal arogant når han scorer

det begynder vil også at blive kedeligt på et tidspunkt når man scorer så mange mål
Logged

notorious
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #214: 14 Apr 2008, 21:37 »

ja det kan sku gotd værer det er dder for hehehehhee
Logged

liverpool fc is hard as hell united , tottenham , arsenal watch my way couse i will spell that thay dont just play but thay can rap as well .

LIVERPOOL forever

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010