|
Mc
|
|
Heller score ham end Eto'o  hmm  hvad med slet ikke og score nogle af dem ?
|
|
|
|
|
|
Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!
Jesper han er gay allez allez allez (:
ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
hmm  hvad med slet ikke og score nogle af dem ? Men hvis man nu skulle vælge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
det skal man hellere ikke 
|
|
|
|
|
|
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
det skal man hellere ikke  Du ved aldrig om du kommer ud for den situation 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Heller score ham end Eto'o  Det ville også være betydeligt nemmere når Torres i forvejen er homoseksuel, mens Eto'o er straight som en lineal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
Det ville også være betydeligt nemmere når Torres i forvejen er homoseksuel, mens Eto'o er straight som en lineal.
Nice One 
|
|
|
|
|
|
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Det ville også være betydeligt nemmere når Torres i forvejen er homoseksuel, mens Eto'o er straight som en lineal.
Tror du skulle havde fulgt bedre med i seksualundervisning en så?  For når man har en kone og man selv er en mand er man ikke homoseksuel. Bare lige så du ikke gå galt i byen en eller anden dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mc
|
|
Tror du skulle havde fulgt bedre med i seksualundervisning en så?  For når man har en kone og man selv er en mand er man ikke homoseksuel. Bare lige så du ikke gå galt i byen en eller anden dag  hahahahahahhahahahh ahaha 
|
|
|
|
|
|
MIKE JENSEN RAUS !!
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Tror du skulle havde fulgt bedre med i seksualundervisning en så?  For når man har en kone og man selv er en mand er man ikke homoseksuel. Bare lige så du ikke gå galt i byen en eller anden dag  Så bøsser kan ikke blive gift og ej heller lave børn? Hvad mangler de sådan rent biologisk?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Så bøsser kan ikke blive gift og ej heller lave børn? Hvad mangler de sådan rent biologisk?
Hvad mener du med de ikke kan blive gift? Kan ikke lige se hvor det kommer fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Tror du skulle havde fulgt bedre med i seksualundervisning en så?  For når man har en kone og man selv er en mand er man ikke homoseksuel. Bare lige så du ikke gå galt i byen en eller anden dag  Lol det er sgu da bare sådan en kone som pressen kan se, så ingen ved han er homoseksuel. Hun får sikkert en fed hyre for at spille Torres' kone, og han får lov at leve sit dobbeltliv. Jeg vil godt vædde med at Guti og Torres tjekker hinanden lidt for meget ud i badet, når det spanske landshold er samlet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Lol det er sgu da bare sådan en kone som pressen kan se, så ingen ved han er homoseksuel. Hun får sikkert en fed hyre for at spille Torres' kone, og han får lov at leve sit dobbeltliv. Jeg vil godt vædde med at Guti og Torres tjekker hinanden lidt for meget u i badet, når det spanske landshold er samlet.
Pas nu på med at du ikke forveksler dine drømme og virkeligheden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Ja jeg tænder sygt meget på Torres' behårede røv i et fællesbad.. 2 sek går lige på toilettet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Ja jeg tænder sygt meget på Torres' behårede røv i et fællesbad.. 2 sek går lige på toilettet..
Tror godt jeg ved hvorfor du kan udtale dig omkring det med Guti og Torres, hvis du ved at Torres har en behåret røv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue