home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1003 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyonnais » Liverpool
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Lyonnais » Liverpool  (Læst 35780 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Lyonnais
« Svar #135: 29 Okt 2007, 20:27 »

Flot update, jeg kan virkelig lide din blog! Opstemt

19-18!

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 29 Okt 2007, 23:33 »

Fantastisk blog endnu engang Opstemt Ser frem til næste update og Lyon færden i EU/østen, ser muligvis at du kan gå hele vejen inden for en kort fremtid  Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #137: 29 Okt 2007, 23:34 »

Flot update, jeg kan virkelig lide din blog! Opstemt

Det er jeg rigtig glad for du kan (: - også tak til dig jemil.

Fantastisk blog endnu engang Opstemt Ser frem til næste update og Lyon færden i EU/østen, ser muligvis at du kan gå hele vejen inden for en kort fremtid Thumbs Up

Jeg takker Smiley Ja, det håber jeg, og ang. update, regner jeg med et par stykker imorgen Smiley

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 29 Okt 2007, 23:37 »

Lyder super Smiley så ved jeg hvad jeg skal bruge skole timerne på i morgen Opstemt hehe

patrick J
Manager

« Svar #139: 30 Okt 2007, 14:07 »

jeg kar kun et ord til den her blog: FANTASTISK

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #140: 30 Okt 2007, 16:14 »

Jeg tilslutter mig koret... Kanon blog Thumbs Up

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

« Svar #141: 30 Okt 2007, 16:36 »

Kører du stadig med samme taktik ? Opstemt
Kunne du evt. uploade den ?

Og Super blog du har fået lavet Smiley

Dip.Bif
Lilleputspiller
*

« Svar #142: 30 Okt 2007, 20:13 »

Kommer der update idag ?  Rullende Øjne

Rossonero
Gæst

« Svar #143: 30 Okt 2007, 20:15 »

jeg kar kun et ord til den her blog: FANTASTISK

Tak til dig

Kører du stadig med samme taktik ? Opstemt
Kunne du evt. uploade den ?

Og Super blog du har fået lavet Smiley

Den er uploadet. Kig under træningsbanen, og efter 'Rossos nye formation'.

Kommer der update idag ? Rullende Øjne

Maybe, maybe not. Men hvis ikke idag, så er det stensikkert at den kommer imorgen Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #144: 30 Okt 2007, 22:33 »

Til folk der undrer sig over den manglende update, vil jeg lige sige, at der ikke skal være nogen bekymringer om bloggens fremtid. Har valgt at spille sæsonen færdig, hvor der restere ét par updates. Så det bliver en update der giver overblik over hele sæsonen - og kan afsløre at der er nogen meget spændene ting der bliver afsløret.

JimmyGP
Manager

« Svar #145: 30 Okt 2007, 22:40 »

pyhaaa

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #146: 30 Okt 2007, 23:00 »

pyhaaa

Pyhaa, hvad? Huh
Anyways - updaten kommer idag Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #147: 30 Okt 2007, 23:08 »

Pyhaa, hvad? Huh
Anyways - updaten kommer idag Smiley
At bloggen fortsætter og at der kommer update i dag..  Thumbs Up Det er min ynglingsblog lige efter Sir Toby's "Der er kun 1".. Thumbs Up

UPDATE UPDATE NU

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #148: 30 Okt 2007, 23:48 »

Sæsonens ende for Lyon har budt på blandede følelser. Glæde og tårer kan let forklare hvordan sæsonen har hænget sammen, og Lyon har oplevet lidt af hvert under den store process man har haft i tankerne.

Den franske Ligue 1 Orange, har igen i år, været helt igennem fantastisk. Sejr efter sejr placerede Lyon højere og højere op af tabellen, og det skulle holde hele vejen. Mesterskabet bliver vundet på formidabel vis, og det betyder at Deschamps har hentet klubbens ottende mesterskabs titel; i træk. Det er en helt fantastisk statistik man har bygget op efterhånden, og det er som at Lyon slet ikke hører til der længere. Det virker som om det er for let, og man spiller hel særdeles flot fodbold, hvor springet til anden pladsen blev hele 18 point. Endnu en imponerende indsats fra Olympique Lyonnais, og de beviser igen hvem der er på toppen af fransk fodbold.

Champions League har været den turnering, hvor Lyon nok har fældet én tåre eller to. Gruppespillet gik forrygende, med sejre i alle mulige kampe, og man kvalificerede sig uden problemer. Den onde skygge, knockoutrunden, var Lyon's samme endestation mod Manchester United, og det blev på samme manere denne gang. De ukrainske underdogs, Shaktar Donetsk, overraskede allesammen ved at slå kæmperne fra Frankring ud af turneringen. Det bliver to utrolig tætte kampe, hvor ukrainerne vinder 1-0 på egen grund. Derefter vandt Lyon 2-1 på hjemmebane, men reglen om udebanemål sendte ukrainerne overraskende videre i Champions League. Det er bestemt ikke noget bestyrelsen blev glade for, og det skulle få alvorlige konsekvenser for Deschamps fremtid i Lyon.

I sidste sæsons Coupe de Ligue tabte man til Bordeaux i semifinalen, men det blev ét endnu kortere besøg i denne sæson. Bordeaux og Bastia var de klubber man slog for at komme til semifinalen, hvor formstærke Lens var modstanderen. Igen er man meget uheldige, som har været kendetegnet for denne sæson, og efter stor dominans i kampen, taber man alligevel 1-0 til 'muren' Lens.

Det skulle blive på nøjagtig samme måde som sidste sæson, hvor man fik fat i The Double, ved at vinde den franske Ligue 1 Orange, samt French Cuppen. Den turnering vinder man netop igen i år, og det gør man med en 3-1 sejr over rivalerne Marseille. En overbevisende sejr, hvor målene blev scoret af hendholdsvis Benzema og Drogba.

En lidt kedelig afslutning sidder man i hænderne med i sidste ende, og Lyon's bestyrelse er usikre omkring Didier Deschamps fremtid i sadlen. Der har været nogen forventninger, som ikke er blevet opnået, og det har sat den franske topchef i en lidt mærkelig situation. Trods 6 trofæerer inden for 2 sæsoner, virker den krævende bestyrelse ikke tilfedse med Deschamps resultater. Didier Deschamps kontrakt udløber til sommer, og Lyon's bestyrelse har stadig ikke hostet op med en kontrakt til franskmanden. Det har fået topklubber til at rulle øjnene henimod Deschamps, og én af klubberne der er favoritter til at hente den franske træner, er spanske Real Madrid. Den tyske træner, Bernd Schuster, formåede ikke at vinde mesterskabet, som røg til FC Barcelona. Her er ordene fra manden i spotlight, Deschamps:

"Jeg er glad for livet i Olympique Lyonnais. Men samtidig er jeg en smule skuffet over klubbens reaktioner, da jeg alligevel synes jeg formår at fremtvinge gode resultater. Vi vinder ligaen utrolig overbevisende, samtidig fik vi igen fat i French Cuppen. Jeg er klar over at det ikke blev succesfuldt i Champions League og Coupe de Ligue, men det skal ikke komme i vejen for en flot sæson. Nu må vi se hvad det bliver til, men som sagt er jeg meget skuffet over ikke at få en kontrakt tilbudt af bestyrelsen, trods min lyst til at blive i klubben." Slutter den udsatte Didier Deschamps.

JimmyGP
Manager

« Svar #149: 31 Okt 2007, 00:06 »

Tillykke med mesterskabet og French cuppen.. Superærgeligt med både CL og Coupe de Ligue.. Utroligt at de 6 trofæer ikke er nok til at bevise at Didier er den rette for Lyon.. flot blog og en flot update.. glæder mig til at se hvor du ender.. jeg er med hele vejen..

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010