home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyonnais » Liverpool
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Lyonnais » Liverpool  (Læst 35612 gange)
Rossonero
Gæst

Lyonnais » Liverpool
« : 24 Okt 2007, 20:03 »

FORORD
Ja, så bliver min start på blogskrivningen nok ikke værre. Jeg fik for ikke så længe siden gang i min Napoli blog, men det skulle jo gå galt. Uden at have gemt i omtrent 5 måneder, gik spillet ned. Så mister man klart nok motivationen til at fortsætte spillet, og det var ikke en undtagelse for mig. Nu har jeg valgt at min nye blog skal være med de franske mestre, Lyon, og nu har jeg sat 'Auto-save' til, så ting ikke kan gå særlig galt. Jeg har spillet næsten 3 måneder ind i spillet, så i skal være forberedte på et par hyppige updates. Det er selvfølgelig trist at starten på blogskrivningen har forgået på denne måde, og lad os håbe at alt går som det skal denne gang. Jeg ville ikke sætte mig nogen faste regler, men har dog tænkt mig at købe mere fransk end udenlandsk. For nu er der ikke rigtig andet at sige, end jeg ikke rigitg kan vente til jeg kommer ordenligt igang med denne blog, og håber på nogen kommentarer henad vejen.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2007, 12:09 af Rossonero » Logged

SirToby
Manager

Sv: Lyonnais
« Svar #1: 24 Okt 2007, 20:09 »

Det var da utroligt, så uheldig du er.

Fornuftigt at du i forvejen har spillet tre måneder. Held og lykke med spillet.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 24 Okt 2007, 20:11 »

held og lykke.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 24 Okt 2007, 20:55 »

Det var da utroligt, så uheldig du er.

Fornuftigt at du i forvejen har spillet tre måneder. Held og lykke med spillet.

Ja, jeg er ikke ligefrem heldig Ubeslutsom
Og tak iøvrigt Smiley

held og lykke.

Tak

; UPDATE SNART

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 24 Okt 2007, 21:07 »

Lyder spændende, det er da bestemt noget man skal holde  øje med Smiley

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 24 Okt 2007, 21:13 »

Hvornår kan vi regne med en update? Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #6: 24 Okt 2007, 21:22 »

Trods det populære navn, har Lyon ikke set meget af solen i starten af denne sæson. Alan Perrin blev vinket farvel efter noget tumult med de øverste herre i bestyrelsen, og hvorfor Lyon nu måtte ud at lede efter en erstatning.

Juventus var klubben Didier Deschamps senest var i trænersædet hos. Det var en stor udfordring i sig selv han valgte at tage op, og det gjorde han med succes. Han fik nemlig hevet Bianconeri op af vandet og tilbage i Serie A. Alligevel var kemien ikke særlig god mellem franskmanden og bestyrelsen, hvilket resulterede at man måtte gå hvert sit.

Den nye destination for franskmanden har været forvirrende, og er til tider blevet nævnt som et emne i forskellige klubber. Didier Deschamps har tidligere spillet i Marseille, og det er netop denne klub han var stærkt rygtet over til. Snakken gik frem og tilbage, og der kom hele tiden nye boller på suppen. Rygtet om Marseille var stille og roligt forsvundet i sandet, og der kom et nyt varmt emne op. Olimpique Lyon havde netop sagt favel til Alan Perrin, og var stærkt ude efter en ny træner. Netop der slog det klik for alle. Deschamps blev rygtet stærkere end nogensinde til mestrene fra Lyon, og det var næsten oplagt at Deschamps tog skiftet.

Der er netop derfor at Lyon idag kan præsentere Didier Deschamps som erstatningen for Alan Perrin. En legende har taget over i hans eget hjemland, og store forventninger er allerede sat til den tidligere fodboldspiller. Minimum er at vinde ligaen, og forventes samtidig at nå til de senere runder i Champions League. Det bliver i hvertfald spændene at se hvad Didier Deschamps kan udrette hos mestrene, og om han kan leve op til de store forventninger.

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 24 Okt 2007, 21:24 »

det er da bestemt noget man skal holde  øje med Smiley
God start glæder mig til at høre mere Grin

Victor
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 24 Okt 2007, 21:30 »

synes det lyder sjovt
hvornår kan jeg høre mere?

Rossonero
Gæst

« Svar #9: 24 Okt 2007, 22:00 »

Der gik ikke lang tid før Didier Deschamps tog sig i brug af Lyon's fantastiske økonomi. Hele 40 millioner euro fik franskmanden lokket bestyrelsen til at punge ud med, og der er store planer forude. Lidt af planen fik man løftet sløret for, da man idag præsenterede to nye spillere i Olimpique Lyonnais trøjen.

Forsvarsgeneralen Cris faldt lidt før sæsonen over en skade, der snildt kan holde ham ude i syv måneder. Heldigvis gør den store pengepung at man kan hente en erstatning, og derfor var man på jagt efter en forsvarsspiller. Der var store navne på tapetet, og de varmeste emner indholdte spillere som Andrea Barzagli og Naldo. Det førstnævnte navn blev desværre ikke hentet, da Real Madrid åbenbart havde disket op med et bedre tilbud. På den anden side havde man Mathieu Delpierre i kiggerten, og det var også manden der idag blev præsenteret med nummer 13 på ryggen.

Henri Saivet har været det varmeste navn for storklubber, inkl. Lyon. Han er blot de 16 år, og har allerede sat ét værdifuldt vandmærke omkring sit talent. Det er efterhånden et navn mange kender til, og det var kun et spørgsmål om tid at denne spiller tog skridtet til størrere og bedre omgivelser. Det store skridt tog han idag, da han skrev under på en ungdomskontrakt med de franske mestre fra Lyon. Han kommer fra ligakonkurrenten Bordeux, og er hentet for omtrent 1 million euro.

"Jeg er utrolig glad for netop disse 2 indkøb. Mathieu Delpierre bliver en vigtig prik fremover, og kommer med garanti til at starte inde på den centrale, sammen med Sébastien Squillaci. Henri Saivet er en mand for fremtiden, og er sikker på at han én dag bliver fast mand for holdet." siger en smilende og selvtillidsfulde Didier Deschamps.

Rossonero
Gæst

« Svar #10: 24 Okt 2007, 23:03 »

Der er efterhånden sket massere af ting i de franske omgivelser, og vi vil se tilbage på hvad der er foregået. Den franske Champions Trophy skulle afgøres, og det skulle den mod FC Sochaux. Samtidig har Didier Deschamps hentet tré spillere mere, siden Henri Saivet og Mathieu Delpierre gjorde entré i klubben.

Der var lagt op til fransk topopgør, med netop mestrene af Ligue 1, og sidste års pokalvindere Sochaux. Didier Deschamps har ihvertfald valgt at satse offensivt, og stillede op med en bemærkelsesværdig 4-1-2-2-1 formation, som også skulle få skræmt modstanderne væk. Flere chancer blev produceret, men man kunne tydeligt bemærke at det var sæsonens første kamp der var igang. Skarpheden og kynismen var simpelthen ikke at se hos Lyon, selvom man dominerede hele kampen igennem. Man skal dog helt over til straffeparkskonkurr encen for at finde en vinder, og det bliver Lyon der ender øverst, med en 4-2 sejr eksikveret fra pletten.

Der blev hentet yderligere tré spillere til klubben, og det blev de store af slagsen. Første tiltrådte spiller er blevet hentet hos rivalerne, AS Monaco. Jérémy Ménez optræder fremover i en Lyon-trøje, og er hentet for en sum af 16 millioner euro. Ménez blev én dag efter forfulgt af endnu et indkøb, men denne gang fisket op i Spanien. Franske Sinama-Pongolle er endnu en ny spiller i Lyon, og er hentet for 10 millioner euro. Sidste indkøb inden transfermarkedet lukkede var én af de helt store talenter, og igen en spiller hentet i AS Monaco. Distel Zola er navnet på denne vidunderdreng, og er allerede blevet indlemmet i førsteholdstruppen, trods en alder af 18 år.

Niko
Gæst

« Svar #11: 24 Okt 2007, 23:09 »

Gode indkøb! Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #12: 24 Okt 2007, 23:10 »

NICE Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #13: 24 Okt 2007, 23:12 »

Der bliver købt godt ind og jeg er meget glad for at se, at du gennerelt køber fransk ind... Det klæder et fransk storhold at have franske spillere...

Rossonero
Gæst

« Svar #14: 24 Okt 2007, 23:21 »

Gode indkøb! Smiley

Er også rimelig tilfreds med mine indkøb, og er sikker på de nok skal bidrage med noget godt Smiley

NICE Thumbs Up

Tak JimmyGP

Der bliver købt godt ind og jeg er meget glad for at se, at du gennerelt køber fransk ind... Det klæder et fransk storhold at have franske spillere...

Jeg takker, og giver dig ret i det du siger. Det er noget jeg står indenfor, især når der findes mange gode spillere, fra netop nationen.

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010