home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:41:17 ydersog Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 848 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyonnais » Liverpool
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Lyonnais » Liverpool  (Læst 35806 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Lyonnais
« Svar #105: 28 Okt 2007, 12:24 »

Er Didot blevet Lyon spiller?

- Veni, vidi, vici -

Crespo
Lilleputspiller
*

« Svar #106: 28 Okt 2007, 16:00 »

Du giver den gas med de indkøb..  Hævet Øjenbryn   Lækkert at se,håber der snart kommer mere læsestof fra din side af... Keep up the good work..   Thumbs Up

Så kan de lære det.....

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #107: 28 Okt 2007, 16:18 »

Var det muligt at få en SS af din holdopstilling og evt. hvordan de skal spille under kampen for nu har jeg prøvet lyon med forskellige opstillinger med korte passinger og direkte men kan bare ikke få dem til at fungere optimalt som jeg kunne i 07

Rossonero
Gæst

« Svar #108: 28 Okt 2007, 16:44 »

Er Didot blevet Lyon spiller?

Det aflsløres i næste update Wink

Du giver den gas med de indkøb.. Hævet Øjenbryn Lækkert at se,håber der snart kommer mere læsestof fra din side af... Keep up the good work.. Thumbs Up

Ja, håber ihvertfald på det. Tak Smiley

Var det muligt at få en SS af din holdopstilling og evt. hvordan de skal spille under kampen for nu har jeg prøvet lyon med forskellige opstillinger med korte passinger og direkte men kan bare ikke få dem til at fungere optimalt som jeg kunne i 07

Taktikken kan downloades her + holdopstilling vist: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9506.0

JimmyGP
Manager

« Svar #109: 28 Okt 2007, 16:54 »

Det aflsløres i næste update Wink

Og hvornår kommer den? Wink

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #110: 28 Okt 2007, 16:58 »

Og hvornår kommer den? Wink

Engang idag forhåbentlig Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #111: 28 Okt 2007, 17:05 »

Tog lige en pause fra min fysikrapport for at læse denne blog, og jeg blev bestemt ikke skuffet! Fantastisk blog du hargang i, fast læser fra nu af!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Rossonero
Gæst

« Svar #112: 28 Okt 2007, 17:33 »

Tog lige en pause fra min fysikrapport for at læse denne blog, og jeg blev bestemt ikke skuffet! Fantastisk blog du hargang i, fast læser fra nu af!

Jeg takker Smiley

En update på vej.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #113: 28 Okt 2007, 17:34 »

Vanvitigt indkøb, og håber at du får fat i Didot, for han spiller rigtig godt...

JimmyGP
Manager

« Svar #114: 28 Okt 2007, 17:44 »

UPDATEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEE Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #115: 28 Okt 2007, 18:07 »

UPDATEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEE Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

JAAA! Kom nu  Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #116: 28 Okt 2007, 18:14 »

Lyon har som ingen overraskelse, været i fantastisk form. Der er spillet ca. 2 måneder af den nye sæson, og de følger de gode takter fra sidste sæson. Trods nogen små fejltrin undervejs, ser det ud til at Lyon igen i år, er ude på at vinde ligaen. Champions League bolden har også rullet ét par gange, og én enkel gang mod FC København.
Resultater:
1:1  Le Mans (SC)
2:0  Caen (F1)
2:0  Lens (F1)
1:2  Rennes (F1)
2:0  Auxerre (F1)
2:0  Marseille (F1)
1:0  Valenciennes (F1)
3:0  Sochaux (F1)
2:0  Monaco (F1)
3:1  Steaua (CL)
0:3  Saint Etienne (F1)
2:1  Lille (F1)
4:0  FC København (CL)

Super Cuppen blev i slutningen af juli måned spillet, og man kunne godt se, at man lige var kommet igang. Trods stor dominans til Lyon, var skudstøvlerne ikke igang hos de franske mestre. Trods én tidlig scoring af den nye Didier Drogba, var der ikke særlig meget at komme efter i denne kamp. Cirka ét kvartér senere kommer Le Mans tilbage i kampen med en udligning, som Samassa scorer efter et veludført kontrastød. Le Mans målmanden, Yohann Pelé, var umulig at komme forbi i resten af kampen. Angriberne fra Lyon var ikke rigtig kommet igang, og når de endelig fik nogen skud på mål, var Le Mans målmanden til undsætning. Kampen skulle derfor afgøres på straffespark, hvor mål af Grosso, Squillaci, Drogba og Keita, kan hive en snæver sejr hjem til mestrene fra Lyon. Endnu én pokal blev dermed hævet af den tilbagevendte brasilianske anfører Cris.

En tidlig pokal tilfalder Lyon, og den blev efterfulgt af ét spillerindkøb. Det kraftige rygte om Etienne Didot vidste sig at være sandt, da han på samme dag som Super Cup finalen, kunne præsenteres i den hvide trøje. Det er gået stærkt i Lyon, da sløret blev løftet for Champions League gruppespillet kort efter Didot's ankomst. Det er en drømmegruppe man er havnet i, og man er allerede stemplet videre. Heerenveen, Steaua og FC København er de udsatte, og man har allerede hevet 2 sejre hjem. Det blev til en 3-1 sejr over Steaua, mens FC København blev overrumblet 4-0 i Frankrig. Én ting der måske kunne interresere visse folk, er at Didier Drogba bestemt ikke har været en skuffelse indtil videre. Han har spillet alle kampe for Lyon, dvs. 13, og han har scorede 9 mål i den hvide trøje hidtil.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #117: 28 Okt 2007, 18:30 »

Genial update, du skriver virkelig genialt!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #118: 28 Okt 2007, 18:32 »

God update!

Tillykke med Trophée des Champions Thumbs Up

Rossonero
Gæst

« Svar #119: 28 Okt 2007, 18:45 »

Genial update, du skriver virkelig genialt!

Det var dejligt at få afvide. Tak! Smiley

God update!

Tillykke med Trophée des Champions Thumbs Up

Tak til dig også Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010