home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:41:17 ydersog Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyonnais » Liverpool
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Lyonnais » Liverpool  (Læst 35793 gange)
Rossonero
Gæst

« Svar #90: 27 Okt 2007, 21:43 »

Vi har idag fået fat på den travle mand, Didier Deschamps, til ét lille interview. Han bliver stillet et par spørgsmål, som virkelig kommer til at fortælle os, om hans planer for fremtiden.

Hvordan skal fremtiden se ud i Lyon?
Jeg synes jeg har startet min karriere i Lyon rigtig godt, og den stil vil jeg forsøge at hæve til en højere enhed. Vi har et stærkt hold, og med potentiale til at skabe noget stort. Så jeg vil prøve at forme fremtiden ved hjælp af succes og samtidig spille attraktivt fodbold, som kan udvide vores fankreds.

Hvad mener du selv om din fremtid, mht ét skifte?
Jeg trives rigtig godt i Olympiqiue Lyon, og jeg har fået én fantastisk sæson. Dog er jeg ikke forberedt på at svare på dette spørgsmål, da jeg ikke er afklaret med mig selv endnu. Hvad er helt sikkert, er at jeg bliver i Lyon endnu en sæson. Så må vi se hvad den spændene fremtid har at byde på senere hen.

Er der nogle spillere du gerne vil have til Lyon denne sommer?
Ja, helt klart. Selvom jeg er af den forstand, at vi har et stærkt hold, kan det stadig godt forstærkes. Vi har brug for noget mere bredde i truppen, og det vil jeg forsøge at skabe henover sommeren. Vores pengepung er i én god størrelsesorden, men hvem der bliver hentet, vil forblive en gåde.

Hvornår regner du med at I vinder i CHL?
Sidste sæson vandt vi The Double, gennem Ligue 1, og den franske cup. Det blev ikke til et lang tilværelse i Champions League, hvor vi røg ud til Manchester United i knockout runden. Via forstærkelse af truppen, vil jeg helt klart satse højere. Men at vinde Champions League er en stor udfordring, og det er lige lovligt for ambitiøst i første omgang. Så vi må nok vente ét par år hvis vi vil udrette noget så stort.

Hvor stor er forskellen mellem dig og de andre hold i Ligue 1?
Ligue 1 udvikler sig mere og mere for hvért år. Der købes bedre spillere, og det bliver spil på højere niveau hele tiden. Men lige pt. synes jeg vi er det stærkeste hold. Vi vinder ligaen overlegent, og vi fik ikke de store problemer undervejs. Så i øjeblikket er der godt vej op til os, uden at lyde alt for selvglad.

Vi har set at du kun køber fransk ind. Er det planen at skabe et storhold af egen avl, og kun bestående af franske spillere, eller vil der ikke blive sat decideret regler på det led?
Jeg kan godt lide at købe spillere fra den nation klubben kommer fra. Men hvis vi hurtigt skal have et storhold på benene, kan vi ikke satse på egen avl, og kun interresere sig for spillere med fransk nationalitet. Som jeg sagde ved min ankomst til klubben, vil jeg prøve at handle generalt fransk, som jeg også gjorde i starten af sidste sæson. Nu må vi se hvilke spillere jeg henter til klubben, men hvis du skal have et fastlagt svar, er det nej til det førstnævnte i dit spørgsmål.

Hvordan har Distel Zola udviklet sig og er det en mand du har tænkt dig at gøre mere brug af i den kommende sæson?
Distel Zola er på randen af 19 år, og han udvikler sig i en stor fart. Han er klart manden for fremtiden, og er ét af de mest lovende spillere i fodboldverdenen. Men han er stadig ung, og tror ikke han er klar til det helt store tidsrum inden på banen. Om Zola vil blive brugt mere næste sæson er helt klart, da det er den eneste måde han kan modne sig på. Med ét godt mix af førsteholdsfodbold og kampe hos reserverne, bliver Distel Zola hurtig én af stamspillerne på vores hold.

Hvis du frit kunne vælge hvilken klub du ville lede, hvilken ville det så være?
Uha. Jeg er stillet i en drømmesituation lige nu, og at lede Lyon er helt fantastisk. Men hvis jeg skulle vælge ét andet hold, hvor der både er potentiale i, ville det være engelske Arsenal. De har ikke haft den bedste sæson i år, men jeg beundrer måden de spiller fodbold på og indholdet af klubben. De er kendt for deres offensive fodbold, og unge spillere, som lige præcis er dét der gør mig 'blød i knæene'.

Det var de sidste ord vi fik fra den franske mestertræner Didier Deschamps, og det tyder på vi har meget at se frem til i hans videreforløb i klubben. Der er blevet afklaret en masse omkring hans loyalitet, og det ser ud til det bliver endnu én sæson i Lyon, hvor man igen i år skal forsøge at forsvare det mesterskabet.

SirToby
Manager

Sv: Lyonnais
« Svar #91: 27 Okt 2007, 22:13 »

Fornuftig måde at afslutte sæsonen på. God læsning.

Dog er jeg ikke glad for din beundring af Arsenal. Wink

Fortsæt, fortsæt.

Rossonero
Gæst

« Svar #92: 27 Okt 2007, 22:14 »

Fornuftig måde at afslutte sæsonen på. God læsning.

Dog er jeg ikke glad for din beundring af Arsenal. Wink

Fortsæt, fortsæt.

Mange tak SirToby Smiley
Haha, det skulle ikke undre mig (:

JimmyGP
Manager

« Svar #93: 27 Okt 2007, 22:24 »

Rosso.. Arsenal?? Hvorfor lige Arsenal.. jeg overvejer seriøst at droppe bloggen på grund af det udsagn..  Opstemt Når du nu er Didier Deschamps burde det så ikke være en af hans favorit-/tidligere klubber såsom Chelski, Juve eller Nantes?? Arsenal.. Puhaa... Men en rigtig flot update alligevel Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Okt 2007, 22:34 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #94: 27 Okt 2007, 22:27 »

Rosso.. Arsenal?? Hvorfor lige Arsenal.. jeg overvejer seriøst at droppe bloggen på grund af det udsagn.. Når du nu er Didier Deschamps burde det så ikke være en af hans favorit-/tidligere klubber såsom Chelski, Juve eller Nantes?? Arsenal.. Puhaa... Men en rigtig flot update alligevel Thumbs Up

Det er nu ikke ét udsagn, det er bare ét hold jeg har valgt at beundre. Det er da også op til dig om du vil droppe den, men mon ikke du er lidt for hurtig på aftrækkeren Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #95: 27 Okt 2007, 22:38 »

Det er nu ikke ét udsagn, det er bare ét hold jeg har valgt at beundre. Det er da også op til dig om du vil droppe den, men mon ikke du er lidt for hurtig på aftrækkeren Wink

Der manglede den her smiley:  Opstemt Det skulle lyde ironisk.. bloggen er sgu for go til at droppe.. Ville egentlig også bare påpege at Arsenal nok ikke er en klub, Deschamps ville vælge, hvis man tænker på hans fortid i Chelsea.. (Ved godt han kun spillede der i en sæson, men alligevel..)

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #96: 27 Okt 2007, 23:00 »

Lige inden kampen mod Le Mans i den franske Super Cup, har Lyon været ude at købe ind. Det er én af de mest omtalte transferhandler indtil videre, og bliver kaldt det største indkøb indtil videre i Europa.

Der venter en vigtig kamp forude, og der skulle hurtig forstærkes inden braget gik igang. Didier Deschamps har lovet handler der kan forstærke holdet, og dette indkøb burde meget vel påpege de store ambitioner han har i sinde at føre ud i livet. Den nye mand, i den stole Lyon-trøje, er den ivorianske/franske bomber, Didier Drogba. Siden sidste sæson, har Drogba's fremtid i Chelsea's skingret. Han har ikke været tilfreds med bestyrelsens valg, og det hele gik i kog, da man i starten af sidste sæson fyrede José Mourinho. Han har derfor, op til flere gange, udtalt at han før eller siden ville forlade klubben. Men efter fantastisk gejst på banen, og utrolige præstationer, havde Chelsea fans helt glemt ordene fra den ivorianske angriber. Idag stod Didier Drogba og fremviste den nye Lyon-trøje, med nummer 9 på ryggen. Det betyder højst sandsynligt at én angriber bliver sendt væk fra Lyon, og flere udsagn tyder på, at det bliver tjekkiske Milan Baros der bliver vist vejen til Lyon's udgang inden længe. Rygterne kommer efter utilfredshed, og manglende spilletid til tjekkeren.

Didier Drogba er hentet for summen af 23 millioner euro, og derfor ikke den dyreste pris at få en klasse angriber på. På den anden side af hegnet, ser købet af Drogba ud til at blive forfulgt med ét andet inden længe. Den 25-årige franskmand, Etienne Didot, rygtet kraftigt til Lyon. Det siges at én kontrakt er på bordet til den omtalte Didot, og det menes at han er meget tæt på at skrive under. Investeringen af Drogba, har trukket transfer pengene til 22 millioner euro, og hvis rygterne om Didot taler sandt, vil der blive trukket yderligere 12 millioner fra kontoen.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2007, 23:19 af Rossonero » Logged

Niko
Gæst

« Svar #97: 27 Okt 2007, 23:02 »

Fedt indkøb! Smiley
Utrolig flot blog, du har gang i!

JimmyGP
Manager

« Svar #98: 27 Okt 2007, 23:06 »

Drogba skal nok score mange kasser og bevise at han er de mange penge værd.. Didot er ikke en spiller jeg selv har haft, men jeg kiggede lige på ham i manager.. Han ser lovende ud.. Go' update & KIU

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #99: 27 Okt 2007, 23:36 »

Fedt indkøb! Smiley
Utrolig flot blog, du har gang i!
Tak og atter tak Cesc Smiley

Drogba skal nok score mange kasser og bevise at han er de mange penge værd.. Didot er ikke en spiller jeg selv har haft, men jeg kiggede lige på ham i manager.. Han ser lovende ud.. Go' update & KIU

Tak GP.
Ja, det håber jeg på,og lige til Didot; Han er god, ikke bare lovende Tunge

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #100: 28 Okt 2007, 02:04 »

Super gode indkøb Thumbs Up

spalte
Lilleputspiller
*

« Svar #101: 28 Okt 2007, 02:24 »

Fed nok læsning og også nogle gode køb

FCK, UNITED OG BARCA 4EVER !!

spalte
Lilleputspiller
*

« Svar #102: 28 Okt 2007, 02:26 »

Måske en kunne du lave dine startene elve ?

FCK, UNITED OG BARCA 4EVER !!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #103: 28 Okt 2007, 11:20 »

God læsning,så til og med en af mine favorit hold Smiley

19-18!

Rossonero
Gæst

« Svar #104: 28 Okt 2007, 12:13 »

Fed nok læsning og også nogle gode køb

God læsning,så til og med en af mine favorit hold Smiley

Tak skal i have Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010