home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyonnais » Liverpool
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Lyonnais » Liverpool  (Læst 35729 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Lyonnais
« Svar #30: 25 Okt 2007, 17:20 »

Modsat i virkeligheden, så ved Benzema da hvordan man laver mål! Smiley

Modsat? Han har da scoret 14 mål for Lyon i 20 kampe Smiley Men ja, han brager derudaf Smiley

Niko
Gæst

« Svar #31: 25 Okt 2007, 17:22 »

Modsat? Han har da scoret 14 mål for Lyon i 20 kampe Smiley Men ja, han brager derudaf Smiley

Ja, han er begyndt at komme igang, men sidste år, var han virkelig dårlig til at score.

Rossonero
Gæst

« Svar #32: 25 Okt 2007, 17:24 »

Ja, han er begyndt at komme igang, men sidste år, var han virkelig dårlig til at score.

Man skal også huske på han kun er 20 Smiley Og det er stort at være Lyon's topscorer med sådan en ung alder.

JimmyGP
Manager

« Svar #33: 25 Okt 2007, 17:29 »

Benzema er nu en dejlig spiller.. Der har du en go' angriber i mange år fremover.. En rigtig flot blog iøvrigt men flotte resultater.. Er specielt imponeret over at du klasker L'pool.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #34: 25 Okt 2007, 17:31 »

Benzema er nu en dejlig spiller.. Der har du en go' angriber i mange år fremover.. En rigtig flot blog iøvrigt men flotte resultater.. Er specielt imponeret over at du klasker L'pool.. KIU

Ja, han er noget af en guldfugl.
Jeg takker for rosen - håber at du følger med fremover, og det gælder for alle Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #35: 25 Okt 2007, 20:08 »

Der er nu spillet en halv sæson, og det kunne umuligt køre bedre for Olimpique Lyon. De er stadig med i alle mulige turneringer, og Lyon klarer sig flot i alle. Vi vil bruge tiden på at kigge tilbage på den succes, der er opnået hidtil.

I landets nationale liga - Ligue 1 Orange - kører det helt fantastisk. Man lagde ud med en stribe flotte resultater, og man viste at man stadig havde blod på tanden, trods de mange titler man har hentet hjem gennem historien. Med de nye indkøb, og den nye træner, ligner Lyon ét genfødt hold. Selvom de altid har været på toppen i det franske, så skinner det for fulde gardiner lige nu. Den sidste kamp, inden det nye år, var mod rivalerne Bordeaux, og man vandt den kamp 3-2. Det øger Lyon's forspring til 7 point i toppen af tabellen, og de har samtdig én kamp i underskud.

Man fik for ikke så længe siden kvalificeret sig fra gruppespillet i Champions League. Man bliver suværent nummer ét i gruppen, hvor ellers ét hold som Liverpool var forventet at ligge. De blev dog nummer to i gruppen, med hele syv point op til Lyon. Franskmændenes tur til England bliver dog ikke den sidste, da man allerede i ottendelsfinalen skal spille mod mestrene af Premier League, Manchester United.

I den franske pokalturningen - Coupe de la Ligue - har man blot spillet én kamp. Det var allerede i fjerde runde, den uheldige lodtrækningen, resulterede én kamp mod Paris Saint-Germain. Én tæt kamp er hvad der kommer ud af det, og selvom det var Lyon i overtag, måtte man springe ud i ekstratiden. Ét minut inden det skulle afgøres på straffespark, satte brasilianeren Fábio Santos bolden i nettet til 1-0, og Lyon var videre i endnu en turnering.

Rossonero
Gæst

« Svar #36: 25 Okt 2007, 20:09 »

Næste update; Screen-shot galleri Smiley

Arsenal-forever
Lilleputspiller
*

« Svar #37: 25 Okt 2007, 20:15 »

du er da uheldig...

Rossonero
Gæst

« Svar #38: 25 Okt 2007, 20:18 »

du er da uheldig...

Og hvad snakker du om? Huh

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #39: 25 Okt 2007, 20:28 »

Og hvad snakker du om? Huh

Sikkert om dine forord Opstemt

Fed blog ellers Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #40: 25 Okt 2007, 20:36 »

Suoerflotte resultater.. KIU

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst

« Svar #41: 25 Okt 2007, 20:44 »

SCREENSHOT GALLERIET
SMUKKE BILLEDER FRA HALVÅRET

Zone 43
Manager

« Svar #42: 25 Okt 2007, 20:47 »

Det ser sgu godt ud! Thumbs Up

Ærgeligt at se Marseille som nr. 5 Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #43: 25 Okt 2007, 20:55 »

Har du solgt Fred?... Til Milan evt.?... Dem solgte jeg ham til i mit demo-game.

Rossonero
Gæst

« Svar #44: 25 Okt 2007, 20:56 »

Sikkert om dine forord Opstemt

Fed blog ellers Thumbs Up

Aha.
Og tak Smiley

Suoerflotte resultater.. KIU

Ja, de har ikke været helt ringe Tunge
Tak for du følger med Smiley

Det ser sgu godt ud! Thumbs Up

Ærgeligt at se Marseille som nr. 5 Skuffet

Tak skal du have Smiley
Argh, jeg nyder ellers at se dem 'dernede' Tunge

Har du solgt Fred?... Til Milan evt.?... Dem solgte jeg ham til i mit demo-game.

Nej da! Shockeret
Han har været langtidsskadet, og er lige kommet tilbage - og har fået godt gang i målene.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010