Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 16:31:04
morfar
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 875 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
*** Lukket ***- Størst i Norden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
Forfatter
Emne: *** Lukket ***- Størst i Norden (Læst 28438 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
Sv: ??? 2009 - Størst i Norden
«
Svar #105:
23 Nov 2007, 13:47 »
Tak til jer alle for de pæne opfordringer
Så må jeg jo hellere smide en update op meget snart, da den stort set er klar
De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!
Webber-XX
Reserveholdsspiller
«
Svar #106:
23 Nov 2007, 13:55 »
Citat af: TBM_DK 23 Nov 2007, 13:47
Ellers kommer vi sku & tæver dig
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Nyysted
Landsholdsspiller
«
Svar #107:
23 Nov 2007, 13:56 »
Citat af: TBM_DK 23 Nov 2007, 13:47
En blog med mit ynglingshold kan jo heller ikke gå galt + at du bliver en kæmpe blogskriver, du er fandme god til at skrive, hvor meget har du fået i karakter?
I ain't playin', nigga
KennWolter
Gæst
«
Svar #108:
23 Nov 2007, 14:18 »
Kanon fed blog, er allerede hooked! Glæder mig til at se hvordan det går med Lulinha..! Super spændende indkøb!
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #109:
23 Nov 2007, 14:29 »
September, en måned med CL, pokalfodbold og rekorder.
1. Sep - 30. Sep 2009
September
, sensommer og super spil… det var simpelthen essensen af en måned, hvor vi slog vores klubrekord i flest ubesejret kampe på stribe. 18 kampe i træk gik vi fra banen uden et nederlag og dermed har vi forbedret vores sidste stribe, der kun var på ni kampe.
Vi
måtte dog også sande, at vores evne til at vinde selv de lige kampe, er nu blevet stoppet, da vi kun formåede at opnå uafgjort mod FC Nordsjælland. Dermed satte de en stopper for endnu en forbedring af vores rekord af flest vunde kampe i træk. Rekorden lyder nu på seks kampe i træk mod den tidligere rekord på fem kampe.
Det
var et temmelig presset kampprogram, vi gik i møde. Dog skulle vi kun spille seks kampe, men det var på 17 dage. Grunden til det var landskampene, hvor mange af mine spillere var indblandet.
SAS-Ligaen
Ligaen
bød i denne måned på tre opgør, blandt andet imod både FC Nordsjælland og AaB, som begge var på udebane. To svære hold som på forhånd var spået en plads i top fire. Det sidste opgør var hjemme mod Silkeborg, der selvfølgelig skulle sendes hjem med et nederlag.
Hjemme
i Parken, er vi meget svære at slå og det måtte Silkeborg affinde sig med, da de måtte tage hjem til Jylland igen uden point. Kampen vandt vi med 2-1 til trods for, at vi kun spillede med 10 mand de sidste 20 minutter, da Pontus Wernbloom blev vist ud efter to gule kort.
Ude
mod FC Nordsjælland, var historien en ganske anden, hvor vi var på hælene det meste af kampen. Vi var dog kommet foran efter bare seks minutter, men FC Nordsjælland svarede igen og bragte sig i front med 2-1. Vi fik dog udlignet med tre minutter igen af første halvleg, så jeg havde forberedt en god peptalk til gutterne. Peptalken kunne jeg godt krølle sammen igen, da vi kom bagud i sidste sekund af halvlegen.
Anden
halvleg startede vi, som vi havde sluttet første… med at indkassere et mål. Bagud med to i Farum er svært at komme tilbage fra, men midt i halvlegen reducerer vi og bare to minutter før tid, sparker Hoås det ene point hjem til hovedstaden.
AaB
, endnu en svær opgave på udebane, men det blev næsten løst til UG, men vi måtte nøjes med en sejr på 3-1.
Landspokalen
Tredje
runde af landspokalen, havde sendt os en tur syd på. Herfølge fra 2.division skulle byde os op til dans. Kun et hold kunne finde takten og det var os. Vi vandt sikkert kampen med 6-0 uden at bruge for mange kræfter.
I næste runde venter vores modstandere fra sidste års finale, FC Nordsjælland.
Champions League
Vi var
kommet i Gruppe C sammen med
Chelsea (5), Shakthar (24) og Rapid Bucharest (42).
Alle hold, som ligger væsentligt højere placeret på ranglisten end os, som ligger nummer 86.
Diego Milito, Chelsea
Sidste
sæson havde vi også fornøjelse af Chelsea, der vandt begge opgør mod os. Der så jeg ikke mange chancer for at tage point. Så hvis vi skulle videre til bare Uefa Cuppen, der var mit mål, så skulle vi nok hente vores point mod Rapid, da jeg også så Shakthar, som stor favorit til at snuppe anden pladsen i gruppen. Vi havde to tidligere opgør mod Shakthar, hvor vi havde vundet en og tabt en. Men for at tage point mod dem, skulle vi spille op til vores bedste og være heldige.
Vores
første opgave var ude mod Shakthar, hvor vi meget overraskende vandt med 2-0 efter en brandkamp af Stuhr i målet.
I den
anden opgave hed den Chelsea i Parken. Det blev akkurat så svært, som jeg havde forudset og vi taber da også kampen meget fortjent med 1-3.
Alt
i alt vil jeg mene, at vi er sluppet rigtigt godt fra de to kampe, hvor vi slipper af sted med tre dejlige point. Det betyder efter de andre resultater i gruppen, at vi ligger nummer to.
Situationrapport fra Europæsik fodbold
UefaCup* CL. Grp. A-D* CL. Grp. E-H*
Situationsrapport fra SAS-Ligaen
Stilling* Topscorerliste* Skadesliste*
Situationsrapport fra Allsvenskan
Stilling* Topscorerliste*
Situationsrapport fra Tippeligaen
September er forbi og hvis folket ønsker det. som det ser ud til, så kommer oktober også op, når den engang er spillet.
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
Sv: September 09 - Størst i Norden
«
Svar #110:
23 Nov 2007, 14:40 »
Rigtig Rigtig Nice! Følger denne story i tykt og tyndt! Bliv ved
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #111:
23 Nov 2007, 14:43 »
Citat af: Nyysted 23 Nov 2007, 13:56
En blog med mit ynglingshold kan jo heller ikke gå galt + at du bliver en kæmpe blogskriver, du er fandme god til at skrive, hvor meget har du fået i karakter?
Tak skal du have...
karakter hmm tja fik 10 for min danske stil, men det var jo engang i det forige årtusinde
Citat af: KennWolter 23 Nov 2007, 14:18
Kanon fed blog, er allerede hooked! Glæder mig til at se hvordan det går med Lulinha..! Super spændende indkøb!
Tak til dig også, jeg kan da sige, at han har scoret 5 gange i de 6 kampe han er kommet ind i
Citat af: Carsten87 23 Nov 2007, 13:55
Ellers kommer vi sku & tæver dig
Hvis du slår ligeså hårdt som du truer, så fortsætter jeg
Citat af: BenjaBabs 23 Nov 2007, 13:06
Du må ikke stoppe jeg er begyndt at skrive indlæg via min bruge har haft min profil i lang tid men har aldrig skrevet så meget så glæder mig!!! Bliv ved!!! Den er for NICE!!
Elsker opsætning osv.. Bliv ved!
1000 tak for den pæne respons
Citat af: Metsu1 23 Nov 2007, 12:34
Du skal ikke stoppe nu!!
Udviklingen i bloggen er alt for interessant til, at du overhovedet skal tænke i de baner
Ja, det synes jeg jo også selv, men efter fire opdatering uden en kommentar, så tænkte jeg, at folk måske ikke var så interesseret
Niko
Gæst
«
Svar #112:
23 Nov 2007, 14:53 »
Flot sejr over Ukrainerne. Det er sgu et svært sted at spille, se selv på Milan. Flot klaret!
Webber-XX
Reserveholdsspiller
«
Svar #113:
23 Nov 2007, 22:21 »
Citat af: TBM_DK 23 Nov 2007, 14:43
Hvis du slår ligeså hårdt som du truer, så fortsætter jeg
Endnu hård'ere
Keep op the goooooood work ..
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
AMRDK
Gæst
«
Svar #114:
26 Nov 2007, 00:21 »
Du skriver rigtig godt !
- Men i dine små boxe med resultater syntes jeg du skal passe på. Mod Herfølge står der f.eks "U" for udebane og så står der 6-0
Jeg fik lige et kæmpe chok.
Ellers rigtig fint
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #115:
26 Nov 2007, 13:44 »
Oktober - Fra formidabel til fiasko.
1. Okt. - 31. Okt 2009
Med
den fremragende September måned i tankerne gik vi ind til fem kampe i Oktober. Tre kampe i ligaen ventede os, to udekampe mod Vejle og Horsens og så den super spændende topkamp mellem nr. 1 og nr. 2, os og Brøndby… The New Firm i Parken.
Vi
havde også fjerde rundekampen i pokalturneringen mod FC Nordsjælland i Parken, som vi besejrede i sidste års finale.
Endelig
havde vi muligheden for at skabe et godt udgangspunkt med henblik på videre deltagelse i en af de europæiske turneringer, hvis vi kunne slå Rapid hjemme.
SAS-Liga
Hoås, brandvarm i kulden
Efter
sidste kamp på hjemmebane, hvor vi tabte med 1-3 til Chelsea i CL, så skulle vi nu rejse os mod et svagt spillende Vejle hold. Vi kom dog også planmæssigt foran, men med fem minutter igen fik Vejle udlignet og resultatet blev 1-1.
Topkamp
, mellem nr. 1 og nr. 2 i Parken. Brøndby kom på besøg og chokstartede. 0-2 efter 36 minutter og jeg kunne nu så småt begynde at mærke en kommende krise. Spillerne fik en ordentligt opsang i pausen og spillet blev lidt bedre. Øyvind Hoås bragte os tilbage i kampen 10 minutter inde i anden halvleg, og med otte minutter igen sørgede han også for balance i regnskabet med sit udlignende mål til 2-2. Tre minutter inde i overtiden brød en kæmpe jubel løs i parken, da Morten Nordstrand på fornemmeste vis sendte os i front med 3-2.
Men
kampens dommer annullerede målet for offside, hvilket jeg var dybt uenig i og det fik han at vide. Jeg fik en advarsel af DBU for mine verbale udbrud mod dommeren. Efter et flot comeback, måtte vi gå skuffet fra banen efter dommerens annullering.
Sidste
opgør i ligaen i denne måned var ude mod Horsens. Alt gik som det skulle og efter 42 minutters spil var vi foran med 4-1. Da dommer, Bjørn Larsen fløjtede til pause var vi derimod kun i front med 4-3, da Horsens udnyttede to dumme fejl i forsvaret. Vi gik helt ned i anden halvleg og Horsens burde nok have haft alle tre point, men måtte nøjes med det ene. Kampen endte 4-4.
Stadig
ubesejret i ligaen, men hold da kæft en ringe point høst i denne måned. Jeg var alt andet end tilfreds med præstationerne i ligaen.
Landspokalen
Fjerde
runde i landspokalen, hjemme mod FC Nordsjælland. Det var ganske enkelt en kamp vi skulle vinde, hvis vi stadig ville være pokalmestre. Endnu engang kom vi skidt fra start og var bagud med 0-1 ved pausen. Vi fortsatte dog i samme stil, da vi havde fået pænt med chancer, men efter 57 minutter blev vi nødt til at satse, da vi kom bagud med 0-2.
Endnu
engang var det Hoås, der bragte os tilbage i kampen, men måske var det lige sent nok, da der kun var seks minutter igen. Vi satsede det meste af butikken for at få udlignet, men efter et dumt begået frispark, sendte Lewis Ochoa sit andet mål i kassen og vi røg ud med 1-3. Meget, meget utilfredsstillende både for bestyrelsen og ikke mindst jeg selv.
Champions League
Vi
havde et opgør i denne måned i CL. Vi skulle spille hjemme mod Rapid og med en sejr her, så var sandsynligheden for videre deltagelse i europæisk fodbold meget stor, om så det blev Champions League eller Uefa Cup, det ville tiden vise. Men allerførst skulle Rapid besejres.
Med
to mål, et af Nordstrand og et af Grønkjær, så er vi nu oppe på seks point for tre kampe i vores gruppe, kun overgået af Chelsea, som har ni point. Det betyder, at hvis vi kan tage et point mere i de tre kampe, så skulle vi være sikret i hvert fald en Uefa Cup plads, men alt kan jo ske i fodbold.
UefaCup* CL. Grp. A-D* CL. Grp. E-H*
Oktober, trist, kold og våd er nu slut. Jeg håber at kunne bringe bedre resultater i November.
Baliian
Landsholdsspiller
Sv: Oktober 09 - Størst i Norden
«
Svar #116:
26 Nov 2007, 16:28 »
Fed blog!
Har lige læst den færdig !
Du laver nogen gode updates
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #117:
26 Nov 2007, 21:22 »
Citat af: Baliian 26 Nov 2007, 16:28
Fed blog!
Har lige læst den færdig !
Du laver nogen gode updates
Takker
Kommer nok en ny update senere iaften, da jeg lige er blevet færdig med at spille November
TBM_DK
Førsteholdsspiller
«
Svar #118:
27 Nov 2007, 13:42 »
November - Slut på efteråret, starten på vinteren… noget at varme sig på?
1. November. - 30. November 2009
Oktober
måned har vi nu lagt bag os, men bestemt ikke glemt, så derfor var det med helt anden indstilling, at vi gik de fire SAS Liga kampe og de to opgør i Champions League i møde med.
Vi
var stadig ubesejret i ligaen og mine forventninger til spillerne, var da også helt klare. Vi skulle simpelthen stadig være ubesejret, når vinterpausen kom.
I Champions League
kunne vi sikre os videre deltagelse i Uefa Cuppen med bare et point ude mod Rapid. Den anden kamp i gruppespillet i denne måned var hjemme mod Shakthar, som vi meget overraskende havde slået med 2-0 ude. Jeg vidste på forhånd, at det ville blive to meget svære opgør.
SAS-Liga
Fire
kampe, to hjemme, to ude og 12 point at spile om. Jeg forventede 12 point og det vidste spillerne godt, så der var lagt et stort pres på dem, da de havde slækket lidt på ligaen i Oktober.
Hjemme
tog vi imod Randers, som vi sad på fra start til slut. Vores mange afslutninger prellede dog af på keeper, Fredrik Persson. Der skulle et straffespark til at afgøre kampen til vores fordel. Morten Nordstrand var manden der eksekverede og gav os sejren på 1-0.
OB
kom på besøg og igen var Morten Nordstrand på pletten og sendte os på vindekurs, men et selvmål af Gravgård i anden halvleg gav fynboerne et meget ufortjent point.
På
Blue Water Arena i Esbjerg kom vi hurtig foran med 2-0 og spillerne troede åbenbart de kunne “lalle” resten af kampen hjem. Men de tog grueligt fejl og Christian Muomaife straffede os hurtigt med to scoringer og alt var igen lige efter bare 26 minutter. Vi skulle helt hen til det 71. Minut før kampen fandt sin afgørelse, da Patrick Mtiliga bankede bolden i nettet til 2-3 og sejr til os.
Stadig
ubesejret i ligaen tog vi til efterårets sidste ligakamp, som for vores vedkomne skulle spilles i Lyngby, der havde haft en svær sæson, specielt hjemme. Efter en meget lige første halvleg, hvor alle troede, at vi skulle til pause uden scoringer, tog fanden pludselig ved Mikkel Bechmann og han sendte Lyngby i front i de døende sekunder af halvlegen.
Vi
ændrede lidt på vores taktik og satte Pontus Wernbloom ind. Det viste sig at være en god idé, da han med to scoringer sikrede os sejren i Lyngby.
Drengene
fik velfortjent ros, for en god halvsæson, som vi nu er gået ubesejret igennem, hvis vi ser på ligaen. Det betyder også, at vi har skabt et pænt forspring ned til nummer to og tre, Brøndby og FC Midtjylland, der begge er 11 point efter.
Champions League
Arbejdet
skulle gøres færdigt i Bucharest, hvor vi mindst kunne sikre os en plads i Uefa Cuppen, med bare uafgjort mod Rapid.
Rapid
havde endnu ikke fået point i dette års turnering, men de så deres snit til at ændre på dette mod os. Vi stillede op, som vi plejede og fokuserede på vort eget spil, da jeg troede på spillernes evner til at spille lige op med Rapid. Jeg måtte dog foretage taktiske ændringer i pausen, da vi var blevet spillet tyndt og stort set ingen chancer havde.
Jeg
valgte at tage Hoås ud og sætte Luninha ind. Vi spillede nu kun med Morten Nordtrand helt i front, mens Lulinha lå lidt bagved på den offensive midtbane. De to centrale midtbanefolk blev også trukket længere tilbage. Det viste sig, at det var et godt træk, da vi holdt Rapid fra scoringer og Lulinha selv bankede kuglen i kassen to gange. Et fantastisk resultat og vi var nu sikre på Uefa Cuppen og med et point mere i en af de to sidste kampe ville vi være videre i Champions League.
Vi
havde muligheden hjemme mod Shakthar, men det startede skidt. Efter første halvleg var vi kommet bagud med 0-1, men havde dog haft et par chancer. I pausen valgte jeg at tage Nordstrand ud og sætte Aílton ind, som ikke havde spillet mange kampe på det sidste, da han hellere ville spille i en anden klub. Shakthar havde mange chancer, men Stuhr i målet holdt os inde i kampen. Med otte minutter igen, gjorde Aílton sit til, at større klubber ville hente ham til den pris jeg ønskede, han sendte os nemlig videre i Champions League med sin udligning til kampen resultat 1-1
Det
var helt fantastisk at være i Parken den aften, folk ville bare ikke gå hjem, de skulle bare nyde succesen…
UefaCup A-D* UefaCup E-H* CL. Grp. A-D* CL. Grp. E-H*
Kold og blæsende, men en fantastisk måned. Trods nyeste patch, så kommer Royal League i December.
coppi
Ynglingespiller
Sv: November 09 - Størst i Norden
«
Svar #119:
28 Nov 2007, 14:43 »
Utrolig god blog. Du har godt nok et højt niveau både spille og skrive mæssigt, håber at du forsætter med bloggen i lang tid.
Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »