home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  *** Lukket ***- Størst i Norden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: *** Lukket ***- Størst i Norden  (Læst 28367 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: November 09 - Størst i Norden
« Svar #120: 29 Nov 2007, 07:25 »

Utrolig god blog. Du har godt nok et højt niveau både spille og skrive mæssigt, håber at du forsætter med bloggen i lang tid. Peace

Tak skal du have Smiley
Jeg håber også, at jeg har energien til at lade bloggen fortsætte lang tid, men nu må vi se Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #121: 29 Nov 2007, 07:38 »

Igen god update! Fortsæt endeligmden stil Thumbs Up

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 01 Dec 2007, 13:59 »

December - Årets sidste måned og sidste kampe

1. December. - 31. December 2009

December måned bød på i alt fire kampe, alle i europæisk regi. To opgør i Royal League, som jeg personligt har valgt at nedprioritere, selvom bestyrelsen har forventninger om mindst en finale plads. Jeg har tænkt mig at stille op med de spillere, som i løbet af året har siddet mest på bænken.

Endelig har vi et sidste opgør i Champions League på Stamford Bridge mod Chelsea. Det er reelt en kamp uden betydning, da både Chelsea og os er sikret videre deltagelse i turneringen, hvor vi har trukket mægtige Manchester United, som vi skal møde engang i februar.

Vores sidste kamp for i år bliver en venskabs kamp mod det Bulgarske hold Pirin OOD, fra Blagoevgrad. Kampen skal spilles i Bulgarien.

Royal League

Den første kamp i dette års Royal League var mod Brann. Vi skulle til Bergen for at spille og stillede op med reserverne. Brann var tændte og det var vi ikke. Vi spillede en forfærdelig første halvleg, hvor Magnus Myklebust lavede hattrick og vi var således baud med 3-0 ved pausen.
Vi fik dog rettet lidt op på spillet i anden halvleg, hvor Aílton fik os tilbage i kampen med tyve minutter igen. Vi pressede på for et mål mere, men bolden ville ikke ind og med bare et minut igen, slog Jacob Sørensen sejren fast med sit mål til 4-1

Hjemme mod Örgryte valgte jeg igen at stille op med de elleve, der havde startet kampen mod Brann. Første halvleg blev et slag om midtbanen, hvor de helt store chancer udeblev og derfor kunne vi gå til pausen med 0-0
Efter pausen, blev der dog løst lidt op for spillet og det gav chancer i begge ender. Vi lagde dog bedst ud og efter et hjørnespark kunne Dorian Dervite bringe os på 1-0, med sin første scoring for holdet.
Svenskerne fik dog hurtigt udlignet, da vi sov i forsvaret og gav dem alt for let spil. Aílton, der var kommet på banen lige efter pausen, scorede med fire minutter igen og sikrede os dermed sejren på 2-1.

Champions League

Chelsea tog imod på Stamford Bridge i en kamp, hvor kun præmiepenge, prestige og ære stod på spil. Vi var begge videre fra gruppen og det gav publikum en fantastik kamp at se på. Spillemæssigt, så spillede vi lige op med Chelsea, havde bolden mest og havde to chancer mere end Chelsea, men alligevel tabte vi kampen med 2-5. Jeg havde, hverken forventet sejr eller uafgjort i kampen, men var dog alligevel skuffet over, at mine angribere ikke kunne score flere mål og at mit forsvar var så letsindige at lukke fem mål ind.

Venskabskamp

Sidste opgør i 2009 skulle spilles i Blagoevgrad i Bulgarien mod Pirin OOD. Selvom det var en venskabskamp, så var det vigtigt, at spillerne gav alt, hvad de havde, så de kunne gå på juleferie med god samvittighed efter 2-5 nederlaget til Chelsea.
Kampen udviklede sig, som jeg havde håbet og vi kunne vende hjem til Danmark med en 3-0 sejr i bagagen.

Spillerne kunne nu tage på juleferie med humøret i top og vi kunne gå 2010 i møde med god tro på os selv.

Situationrapport fra Europæsik fodbold

UefaCup A-D*          UefaCup E-H*          CL. Grp. A-D*          CL. Grp. E-H*

Royal League*

Slut på et godt år 2009... Jeg glæder mig til at komme igang med 2010 Smiley

Webber-XX
Reserveholdsspiller

Sv: December 09 - Størst i Norden
« Svar #123: 01 Dec 2007, 14:03 »

Kan du lave et SS af din spiller trup og din ass. vurdering af holdet ..?

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 01 Dec 2007, 14:17 »

Kan du lave et SS af din spiller trup og din ass. vurdering af holdet ..?

Trup*                    As. Råd*

Værsgo' Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #125: 01 Dec 2007, 18:39 »

Fed blog, måske lige lang nok i længden. fordi dine updates er så, så lange.
ellers synes jeg det er fedt at du ligger så meget arbejde i dine updates.
Der er ingen store stave-fejl, ved faktisk ikk om der er nogen overhovdet.
Det er jo rigtig fedt.

P.s fyr din assistenttræner, hvordan kan han ikk se plads til Grønkjær, han er jo gud Opstemt

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 01 Dec 2007, 20:09 »

Fed blog, måske lige lang nok i længden. fordi dine updates er så, så lange.
ellers synes jeg det er fedt at du ligger så meget arbejde i dine updates.
Der er ingen store stave-fejl, ved faktisk ikk om der er nogen overhovdet.
Det er jo rigtig fedt.

P.s fyr din assistenttræner, hvordan kan han ikk se plads til Grønkjær, han er jo gud Opstemt

1000 tak for din kommentar Smiley

Er nu glad nok for Gunnar Halle, men Grønkjær spiller mere eller mindre fast, da jeg ikke lytter efter ham angående opstilling Wink

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 01 Dec 2007, 23:51 »

Januar - Begyndelsen på et nyt år

1. Januar. - 31. Januar 2010

Januar er, som altid en meget travl måned, hvor spillere skifter klub og mange hold benytter sig af træningsture til varmere himmelstrøg. Vi valgte dog i år, at tage et smut til Finland for at bygge vores forårsform op. Valget faldt på Finland, da vi så muligheder i at anskaffe os en rugekasseklub netop her. Hvis vi kunne finde en klub her, så ville vi være repræsenteret i hele Norden og ikke kun i Norge og Sverige.

Venskabskampe

Vores tur til Finland var planlagt til at vare i tyve dage, hvor vi skulle spille fire kampe. Holdet virkede lidt trætte efter julen og ferien og vi spillede ikke op til vores bedste i den første kamp mod FC Lahti, der endte 1-1.
De resterende tre kampe forløb som forventet, vi fandt det rette gear og scorede tre gange i hver af de sidste kampe, der alle blev vundet sikkert.

Transfernyt i FCK

Flere spillere i truppen har ytret ønske om at forlade klubben og der har været forespørgsel på to spillere, Aílton og Sebastian Larsson. Schalke 04 og Benfica, ville dog ikke betale den ønskede pris, så begge spillere er stadig tilknyttet klubben.

Vi var selv blevet sat i forbindelse med Joakim Sjöhage, som jeg finder vældig interessant men, da Aílton stadig er i klubben, så finder jeg ikke anledning til at anskaffe en boksspiller mere.

Vi har i stedet for hentet det unge finske talent, Lauri Dalla Valle på en fri transfer. Gunnar og jeg håber på, at vi kan udvikle ham til en fremtidens mand i FC København, men det vil tiden jo vise.

Transfernyt i Norden

Danmark*                         Norge*                         Sverige*

Slut på en god Januar måned... Februar følger med Royal League og Champions League Wink

GudenEricsson
Gæst

Sv: Januar 2010 - Størst i Norden
« Svar #128: 02 Dec 2007, 12:48 »

Synes du har fået lavet en god blog! Thumbs Up Kan rigtig godt lide dine SS, da det giver godt overblik i hvad der sker i spillet Thumbs Up

Iøvrigt synes jeg, din assistenttræner har ret angående Grønkjær - nok mest fordi jeg ik kan lide ham Opstemt

patrick J
Manager

« Svar #129: 03 Dec 2007, 14:24 »

syntes du skal fyre ham når han ikke kan finde plads til Lulinha i startopstillingen

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

« Svar #130: 03 Dec 2007, 14:25 »

Ej du bestemmer jo helt selv men det er en fed blog du har her...:p

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

coppi
Ynglingespiller

« Svar #131: 10 Dec 2007, 19:14 »

Kommer der snart en update Thumbs Up

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

Webber-XX
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 10 Dec 2007, 19:43 »

Kommer der snart en update Thumbs Up

Hørt - savner noget læsning ..

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GudenEricsson
Gæst

« Svar #133: 10 Dec 2007, 21:09 »

vi vil have update  ticked off Thumbs Up

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 11 Dec 2007, 16:39 »

Undskyld gutter!

jeg har ikke haft tid til at spille den sidste uges tid, men har lidt tid igen fra imorgen, så i kan godt forvente en update i løbet af onsdag Smiley

Men, jeg er ikke nået længere end jer.. skal i gang med Februar.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010