home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 967 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 73895 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Folketingsvalg
« Svar #510: 14 Nov 2007, 19:45 »

Historisk dårligt valg for Socialdemokratiet, altså det jo bare facts...

Det her er en sætning du nævner igen og igen, men personligt syntes jeg ikke at deres valg har været så dårligt, når man tænker på at SF er steget med 12 mandater, hvor nogen af dem, simpelthen må komme fra Socialdemokraterne. .. Så er der det nye parti Ny Alliance og selvom de ikk fik så mange stemmer, som de ønskede sig, må de vel også have stjålet nogle af Soc. Dem. stemmer, ligesom de også har snuppet nogen fra V og R... Så alt i alt, når man ser på, hvor meget SF er steget er det godt gået at de ikk er faldet med mere end 2 mandater...

Red love
Gæst

« Svar #511: 14 Nov 2007, 19:47 »

Det her er en sætning du nævner igen og igen, men personligt syntes jeg ikke at deres valg har været så dårligt, når man tænker på at SF er steget med 12 mandater, hvor nogen af dem, simpelthen må komme fra Socialdemokraterne. .. Så er der det nye parti Ny Alliance og selvom de ikk fik så mange stemmer, som de ønskede sig, må de vel også have stjålet nogle af Soc. Dem. stemmer, ligesom de også har snuppet nogen fra V og R... Så alt i alt, når man ser på, hvor meget SF er steget er det godt gået at de ikk er faldet med mere end 2 mandater...
jo men nu er SF, og social demokratiet jo ikke det samme parti er de..? Rullende Øjne

At jeg er siger det, ja det er bare facts. Hvis man ser på stemmeantal, ja så er det et historisk ringe valg for Social Demokratiet, kan sådan set ikke rigtig diskuteres..

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #512: 14 Nov 2007, 19:54 »

Det er længe siden at soc. d. har haft det så dårligt valg, det kan ikke diskuteres.. jeg er bare glad for at vi ikke skulle have hende Helle ind og styre DK.. det ville jo aldrig gå godt..

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #513: 14 Nov 2007, 19:55 »

Det er længe siden at soc. d. har haft det så dårligt valg, det kan ikke diskuteres.. jeg er bare glad for at vi ikke skulle have hende Helle ind og styre DK.. det ville jo aldrig gå godt..

Ja det er jo MEGET bedre med Fogh og Pia:S..
HAHA aldrig har jeg hørt noget så dumt funny
men hver sin mening Thumbs Up

arsenalistic
Manager

« Svar #514: 14 Nov 2007, 19:55 »

Go you Gunners!

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #515: 14 Nov 2007, 19:58 »

Det har ikke nogen med personligt at gøre. Procentmæssigt har de aldrig haft så dårlig et valg.

BTW:
som en kommentar til det med kristendemokraterne er jeg fuldstændig enig, og det fik man også at se i TV midt/vest hvor partiets største stemmesluger Tove Videbæk hellere ville have støttet V. Hvis KD havde støttet Fogh kunne hun have været tæt på et kredsmandat, men som hun selv siger, har mange(selv hendes egne bekendte) valgt hende fra, fordi de ikke vil støtte Helle. Så jeg fatter virkelig ikke hvorfor de gav Bodil "The Screamer" Kornbek magten og pegede på Helle,

It's gonna be legendary

Red love
Gæst

« Svar #516: 14 Nov 2007, 19:58 »

Ren forhandling, han er med i venstres søster parti på færørene, så han vil helt logisk ikke vælte regeringen, om han så skulle blive tungen på vægtskålen,.. Men siden han nu er blevet så vigitig, vil han gerne have noget ud af det, og kan man jo ikke fortænke ham i...

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #517: 14 Nov 2007, 20:01 »

Jeg vil mene at fogh har bedre styr på sagerne.. F.eks. det eneste Helles valgkamp har gået ud  på er at komme med de meget ubetydlige fejl der er i Foghs regering..

Men det er fint vi har forskellige meninger synes jeg, men bliver nok aldrig klog på dem som støtter op om en Venstre fløjs regering..

LosCules
Gæst

« Svar #518: 14 Nov 2007, 20:03 »

Sandelig de helt store argumenter, der bliver fyret af her Wink

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #519: 14 Nov 2007, 20:04 »

Det har ikke nogen med personligt at gøre. Procentmæssigt har de aldrig haft så dårlig et valg.

BTW:
som en kommentar til det med kristendemokraterne er jeg fuldstændig enig, og det fik man også at se i TV midt/vest hvor partiets største stemmesluger Tove Videbæk hellere ville have støttet V. Hvis KD havde støttet Fogh kunne hun have været tæt på et kredsmandat, men som hun selv siger, har mange(selv hendes egne bekendte) valgt hende fra, fordi de ikke vil støtte Helle. Så jeg fatter virkelig ikke hvorfor de gav Bodil "The Screamer" Kornbek magten og pegede på Helle,

Er helt enig.. De ville have haft en større chance hvis de havde støttet Fogh.. Synes det er ærgeligt at vi ikke har dem representeret i folketinget, synes det er nogle vigtige værdier de har.

Red love
Gæst

« Svar #520: 14 Nov 2007, 20:04 »

BTW:
ja så faktisk godt noget med Hende Tove Videbæk, der virkede ret populær.. Måske ikke lige min kop te må jeg erkende, hun snakkede noget om de "sande" mirakler, som gud havde lavet da hun havde været ved at dø som spæd.. men, da er man jo så forskellig..hehe..

Ihvertfald virkede det til hun er populær, og vi kan godt blive enige om at det strategisk ikke var skide smart så entydigt at pege på Helle Thorning, for Kristendemokraterne ...

Red love
Gæst

« Svar #521: 14 Nov 2007, 20:06 »

ja det er sgu fedt med de folk der bare virkelig formår at løfte debatten op på et et uset højt niveau... Wink

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #522: 14 Nov 2007, 20:12 »

ja så faktisk godt noget med Hende Tove Videbæk, der virkede ret populær.. Måske ikke lige min kop te må jeg erkende, hun snakkede noget om de "sande" mirakler, som gud havde lavet da hun havde været ved at dø som spæd.. men, da er man jo så forskellig..hehe..

Ihvertfald virkede det til hun er populær, og vi kan godt blive enige om at det strategisk ikke var skide smart så entydigt at pege på Helle Thorning, for Kristendemokraterne ...

Man kan bedst se det på stemmetallene i Vestjyllands storkreds. KD har fået 9200 stemmer. Videbæk står for 7115 af disse. Godt og vel 77% af alle stemmerne her og 23% af hele landet stemmer. Måske ville hun også have været et bedre valg som formand.

It's gonna be legendary

Chris
Gæst

« Svar #523: 14 Nov 2007, 20:15 »

Godt vi har Red Love som kan kompensere for alle vi andres håbløshed hvad angår argumentation og holdning.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #524: 14 Nov 2007, 20:55 »

Lidt tyndt indlæg. Enig.

Men Fogh og Pia kan ik gøre det bedre end Helle Og Villy kan, det tror jeg ik på.
Hvis det går så godt i Danmark som Fogh og Pia siger, hvorfor skærer de så ned på alle kommunale tjenester
næsten?

Hvis det går så godt hvorfor kan vi så ik være lidt mere generøse og tænke på vores medmennesker i denne verden og løfte vores U-landstilskud til bare 1% af vores nationale bruttoindkomst!!!?

Samtidigt smider vi irakiske asylansøger ud af landet eller lader dem rådne op på et dårligt asylcenter. Under ekstremt dårlige forhold!.

De er kommet til vores land, fordi vi praktisk talt har smadret deres, på en løgn!. Er vi alle enige om at "vores" enlige formål, var at finde masseødelæggelsesvå ben som var fiktive?. Fogh stod på folketingets talerstol og sagde "vi er SIKRE på at der er masseødelæggelsesvå ben i Irak". Og hvor meget fandt vi? Sådan cirka en pose med mel og de troede det var miltbrand.

Men efter de fandt ud af de ik kunne finde disse våben ændrede de ligesom mission. Nu ville vi fjerne Saddam og indsætte demokrati. Hvor er det dog også belejligt at der er masser af olie til USA samtidigt. Og demokratiet i Irak er dog mangelfuldt må man sige, vi er samtidigt ligesom holdt op med at tage os af det. USA har jo fået det olie de ville. Lige nu foregår der næsten en borgerkrig, soldater også danske, civile, børn og kvinder dør p.g.a en løgn som Bush og Fogh fandt på.

Nu da Fogh desværre har vundet valget igen  betyder det at vi de næste 4 år vil se endnu mere røvslikkeri af Fogh på Bush. Det det ender jo snart med et tungekys gennem røven. Siden hvornår har vi besluttet at vi skal støtte denne psykopat?
Bush er altså lige så skyld i terror som Osama er.

Og Pia hun er da helt ude i hampen. Ældreplejen er elendig lige p.t. Jeg kender en hvis mor der får klager af gamle mennesker fordi der ik kommer nogen ud og kigger til dem. Der var sågar en gammel dame der skulle tisse, hun kunne ikke gå uden hjælp. Hun var ikke ude og tisse i en hel dag på grund af manglen på ældreplejen.
De ældre får ikke den opmærksomhed og den hjælpende hånd de har krav til.

Og Pias holdning til halalmad er da også helt væk. Hun vil forbyde halalmad og tørklæder i folkeskolen mener jeg at have hørt hende sige. Hvorfor skal der være halalmad til de muslimske børn? De danske børn skal da have noget gris:S. Nu må hun da holde op. Alle muslimske piger skal åbenbart gå uden tørklæde og være vegetarer for at kunne passe ind i en dansk folkskole nu:S.

Er dette indlæg godkendt til jeres høje niveau?

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010