home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 67006 gange)
Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #540: 14 Nov 2007, 21:42 »

Undrer lidt hvorfor jeg spilder energi og tid på dig.. kan kun sige at det er DIN forestilling at helvede er rødt.. men det har intet med politik at gøre.. og desuden... hvis du virkelig mener at venstre orienteret er helvede så er du liiiiiidt langt ude...  Huh

nå Nicklas 5- 800 irakere? kun? der døde 65 danskere da tsunamien kom også var i helt oppe at køre... der sidder 5-800 irakere i asylcentrer som vi har midlerne til at hjælpe og du siger kun? Shockeret

Der er døde 1.2 millioner i irak som vi har været med til at dræbe fordi vi ledte efter bomber og ville sætte demokrati ind i Irak.. og han var en trussel mod den vestlige verden? på hvilken måde? han ville aldrig nogensinde ku true en magt som USA meget...

Hvis du virkelig mener at det er det værd har du nok ik set Irak her på det seneste landet er i ruiner og folket lider.... og er 1,2 millioner mennesker ik nok døde mennesker? du må da indrømme at det er mange Ubeslutsom

Jeg er enig med dig i at situationen ikke er optimal i irak, men jeg mener stadig at den var nødvendig.. gider ikke udybe lige nu Wink

og ja det er KUN 5-800 der sidder i asylcentrene, du skal tænke på at de trods alt får mad hver dag, at de har mulighed for at gå i skole, og ellers leve et normalt liv, BORTSET fra at de altså sidder i en lejr og ikke kan bo hvor de har lyst.,

Og med hensyn til de 65 mennesker du sagde der døde under tsunamien, jeg kan godt forstå at der blev gjort en masse ved det.. du skal jo tænke på at de var DØDE, mener ikke at menneskerne der sidder i centrene er døde?  samtidig var det også en katastrofe der berørte hele verden, så på den måde er den nok blevet lidt "opblæst"
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #541: 14 Nov 2007, 21:45 »

Jeg er enig med dig i at situationen ikke er optimal i irak, men jeg mener stadig at den var nødvendig.. gider ikke udybe lige nu Wink

og ja det er KUN 5-800 der sidder i asylcentrene, du skal tænke på at de trods alt får mad hver dag, at de har mulighed for at gå i skole, og ellers leve et normalt liv, BORTSET fra at de altså sidder i en lejr og ikke kan bo hvor de har lyst.,

Og med hensyn til de 65 mennesker du sagde der døde under tsunamien, jeg kan godt forstå at der blev gjort en masse ved det.. du skal jo tænke på at de var DØDE, mener ikke at menneskerne der sidder i centrene er døde?  samtidig var det også en katastrofe der berørte hele verden, så på den måde er den nok blevet lidt "opblæst"

Tror at Khushal mener de 1.2 millioner mennesker der døde i Irak og ikke de åbenbart KUN 5-800 mennesker i asylcentrene.
Hvordan ville du enig have det at blive anbragt i et center i et land der havde smadret dit land?
Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #542: 14 Nov 2007, 21:51 »

Jeg er enig med dig i at situationen ikke er optimal i irak, men jeg mener stadig at den var nødvendig.. gider ikke udybe lige nu Wink

og ja det er KUN 5-800 der sidder i asylcentrene, du skal tænke på at de trods alt får mad hver dag, at de har mulighed for at gå i skole, og ellers leve et normalt liv, BORTSET fra at de altså sidder i en lejr og ikke kan bo hvor de har lyst.,

Og med hensyn til de 65 mennesker du sagde der døde under tsunamien, jeg kan godt forstå at der blev gjort en masse ved det.. du skal jo tænke på at de var DØDE, mener ikke at menneskerne der sidder i centrene er døde?  samtidig var det også en katastrofe der berørte hele verden, så på den måde er den nok blevet lidt "opblæst"

Jeg tror du giver dem en bedre situation end de egentlig er i....
Eftersom at mange af dem har mistet forstanden tror jeg ik at de har det så godt som du nu siger..
Og det at man får 3 måltider om dagen betyder ikke at man har det godt...

Tror at Khushal mener de 1.2 millioner mennesker der døde i Irak og ikke de åbenbart KUN 5-800 mennesker i asylcentrene.
Hvordan ville du enig have det at blive anbragt i et center i et land der havde smadret dit land?

ja det var egentlig det jeg mente Smiley
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #543: 14 Nov 2007, 21:55 »

Tror at Khushal mener de 1.2 millioner mennesker der døde i Irak og ikke de åbenbart KUN 5-800 mennesker i asylcentrene.
Hvordan ville du enig have det at blive anbragt i et center i et land der havde smadret dit land?


Jamen først og fremmest så har de selv valgt at tage til DK, velvidende om at de ikke bare sådan lige kunne komme ind og bo i landet..

og jeg ville være rimelig indforstået med det da jeg selv havde valgt det, selvfølgelig ville jeg nok være træt af at sidde der, men så ville jeg nok søge tilbage igen, eller til et andet land..

og så lige til Khushal, jeg mener at Irak krigen har fået RIGELIGT mediedækning, vi har trods alt hørt om hvor dårligt det går der nede i 4 år nu.. Irak krigen er et langt større emne for DK end tsunamien nogen sinde blev.. og nej situationen er ikke optimal der nede, men jeg tror bare ikke DK kan gøre så meget ved det, vi kan jo f.eks. ikke trække vores soldater ud da vi alle ved hvor nødvendige de er der nede lige for tiden.. Jeg ville i hvertfald ikke mene at det ville nytte noget inden situationen var under kontrol..
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #544: 14 Nov 2007, 21:57 »

Jeg tror du giver dem en bedre situation end de egentlig er i....
Eftersom at mange af dem har mistet forstanden tror jeg ik at de har det så godt som du nu siger..
Og det at man får 3 måltider om dagen betyder ikke at man har det godt...

ja det var egentlig det jeg mente Smiley

Nej, men det at man får 3 måltider om dagen er nok til at man kan overleve.. Det ville de jo nok f.eks. ikke have gjort hvis de stadig var i Irak. Og det at de er ved at gå fra forstanden det kan jeg ikke tage stilling til, da jeg ikke tror det er så mange af dem der rent faktisk er gået fra forstanden..
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #545: 14 Nov 2007, 22:00 »

Jamen først og fremmest så har de selv valgt at tage til DK, velvidende om at de ikke bare sådan lige kunne komme ind og bo i landet..

og jeg ville være rimelig indforstået med det da jeg selv havde valgt det, selvfølgelig ville jeg nok være træt af at sidde der, men så ville jeg nok søge tilbage igen, eller til et andet land..

og så lige til Khushal, jeg mener at Irak krigen har fået RIGELIGT mediedækning, vi har trods alt hørt om hvor dårligt det går der nede i 4 år nu.. Irak krigen er et langt større emne for DK end tsunamien nogen sinde blev.. og nej situationen er ikke optimal der nede, men jeg tror bare ikke DK kan gøre så meget ved det, vi kan jo f.eks. ikke trække vores soldater ud da vi alle ved hvor nødvendige de er der nede lige for tiden.. Jeg ville i hvertfald ikke mene at det ville nytte noget inden situationen var under kontrol..

Du svarer ik på mit spørgsmål?
Hvordan ville du have det? Og du ville jo få de 3 daglige måltider ende i Irak. Godt nok slipper de for bomberne her, men de er lukket inde som dyr.
Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #546: 14 Nov 2007, 22:02 »

Mener du virkelig det?
Fordi jeg mener ik den har fået NOK medie dækning...
Vi har egentlig glemt den lige for tiden mener jeg fordi ingen af vores soldater dør for tiden..

Nej, men det at man får 3 måltider om dagen er nok til at man kan overleve.. Det ville de jo nok f.eks. ikke have gjort hvis de stadig var i Irak. Og det at de er ved at gå fra forstanden det kan jeg ikke tage stilling til, da jeg ikke tror det er så mange af dem der rent faktisk er gået fra forstanden..

Nej men de kan nemlig ik få deres mad fordi vi har afskaffet dem muligheden for at få deres mad...
Og det med at de er gået fra forstanden.. jooo det er mange af dem
Og det kan da godt være at man overlever man hvad er det for en tilværelse man overlever til?
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #547: 14 Nov 2007, 22:04 »

Du svarer ik på mit spørgsmål?
Hvordan ville du have det? Og du ville jo få de 3 daglige måltider ende i Irak. Godt nok slipper de for bomberne her, men de er lukket inde som dyr.

Det er svært at tage stilling til, men igen jeg ville selv have valgt det.. så jeg ville være rimelig fattet, og søge til noget andet hvis jeg følte at det blev for meget..
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #548: 14 Nov 2007, 22:07 »

Mener du virkelig det?
Fordi jeg mener ik den har fået NOK medie dækning...
Vi har egentlig glemt den lige for tiden mener jeg fordi ingen af vores soldater dør for tiden..

Nej men de kan nemlig ik få deres mad fordi vi har afskaffet dem muligheden for at få deres mad...
Og det med at de er gået fra forstanden.. jooo det er mange af dem
Og det kan da godt være at man overlever man hvad er det for en tilværelse man overlever til?

Jeg tror ikke det ville være maden der var det sværeste for dem at få i Irak, det er alligevel rimelig godt uddannede folk som vi har her i DK, så det ville nok være krigen der tog livet af dem.. ALtså her på det seneste har det handlet om valg, og åbenbart er det ikke lige irak krigen, journalisterne synes vi skal høre om, men da mindst et par gange om ugen høre vi noget fra Irak.. i hvertfald hvis du følger med, hvis man også tager internet og dvs. med så bliver tallet pludselig meget større..
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #549: 14 Nov 2007, 22:07 »

Det er svært at tage stilling til, men igen jeg ville selv have valgt det.. så jeg ville være rimelig fattet, og søge til noget andet hvis jeg følte at det blev for meget..

Du har nok ret i at man ik kan tage stilling til det. Men skal nok prøve det, inden man tager stilling til det.
Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #550: 14 Nov 2007, 22:10 »

Jeg tror ikke det ville være maden der var det sværeste for dem at få i Irak, det er alligevel rimelig godt uddannede folk som vi har her i DK, så det ville nok være krigen der tog livet af dem.. ALtså her på det seneste har det handlet om valg, og åbenbart er det ikke lige irak krigen, journalisterne synes vi skal høre om, men da mindst et par gange om ugen høre vi noget fra Irak.. i hvertfald hvis du følger med, hvis man også tager internet og dvs. med så bliver tallet pludselig meget større..

Self sandt nok det med medie dækning og internet men så skal man jo også opsøge den det sku man fx ik med tsunamien...
Og jo tro det el ej jeg følger faktisk med Smiley
Og jo mad dernede er nogen gange svært at få fat i og det ku medvirke til at man døde dernede......
og det der med højtuddannede folk i DK der tabte jeg faktisk lidt tråden...  Huh ku bare ik helt hvordan det kom ind i sammenhængen
Logged

Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #551: 14 Nov 2007, 22:14 »

Self sandt nok det med medie dækning og internet men så skal man jo også opsøge den det sku man fx ik med tsunamien...
Og jo tro det el ej jeg følger faktisk med Smiley
Og jo mad dernede er nogen gange svært at få fat i og det ku medvirke til at man døde dernede......
og det der med højtuddannede folk i DK der tabte jeg faktisk lidt tråden...  Huh ku bare ik helt hvordan det kom ind i sammenhængen

Altså det med de bedre uddannede var bare det at de nok godt kunne tjene til deres levevej der hjemme.. Det var i hvertfald det jeg tænkte da jeg skrev det Wink

nå, jeg bliver nødt til at smutte nu, tak for diskutionen, det var hyggeligt, og satte tingene i perspektiv Opstemt
Logged

Khushal
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #552: 14 Nov 2007, 22:17 »

Altså det med de bedre uddannede var bare det at de nok godt kunne tjene til deres levevej der hjemme.. Det var i hvertfald det jeg tænkte da jeg skrev det Wink

nå, jeg bliver nødt til at smutte nu, tak for diskutionen, det var hyggeligt, og satte tingene i perspektiv Opstemt

ahh ok ku ik helt forstå det Opstemt

ingen problemer altid sjovt at ha en god debat det er mig som takker  Thumbs Up


vi indvandrer sætter også altid ting i perspektiv  crazy
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #553: 14 Nov 2007, 22:25 »

Hey jeg vil også gerne sige tak for en god debat Thumbs Up

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Folketingsvalg
« Svar #554: 15 Nov 2007, 12:24 »

 
Mogens Camre blev valgt til "tinget" da han gerne ville retur til landspolitik, han sidder pt i Eu-parlamentet...
Men her kun 2 dager efter valget trækker han sig da han alligevel gerne vil blive derned og synes at valget kom lidt for hurtigt herhjemme, med alt respekt Mogens men så gør du sgu tykt grin med de vælgere der har stemt på dig og generelt det danske valgsystem... hvis du synes valget er kommet for hurtigt kan jeg ikke se nogen grund til at stille op...
Håber virkelig de vælgere der har sat et kryds ud for dig ikke glemmer dette næste gang der er valg...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9384855.html?cbox2
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010