home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 74271 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: Folketingsvalg
« Svar #315: 12 Nov 2007, 17:11 »

HVIS jeg havde stemmerettighed ville min stemme falde på :

Det Konservatice Folkeparti

- Jeg syntes ofte at når man nævner ordet "Konservativ", tolkes det hurtigt som
noget negativt.  De ønsker altså ikke at bevare Danmark som det var i 18??.
De har f.eks at vi skal rumme forskning og undervisning i verdensklasse !
Og så syntes jeg de har et stærkt Team med Bendt Bentsen i front .

Andreas

Red love
Gæst

« Svar #316: 12 Nov 2007, 17:17 »

Et noget mere sobert sprogbrug ville klæde indlægget. Som jeg har skrevet andetsteds, håber jeg, at den siddende regering fortsætter, og at det kan lade sig gøre uden Khaders stemmer, om end dette ikke synes særlig sandsynligt.
Umidelbart ville jeg heller have haft Khader med, fordi hans skattepolitik umiddelbar er langt mere spændene end Dansk folkepartis..

Men som valgkampen er skredet frem, er min bange anelse om Khaders inkompetence, blevet udstillet i så høj en grad, at jeg nu er ret overbevist om at det ville være total ødelæggende at have ham som parlementarisk grundlag. Specielt virker det logisk ikke sandsynligt han kan enes med Pia K i det lang løb...

« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 17:19 af Red love » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #317: 12 Nov 2007, 17:22 »

Tror desværre ikke at dette valg rykker ved ret meget.
Eneste der sker er at det fjols til Khader kommer ind og skaber en masse ravage.
Ufatteligt at de kan samle så mange stemmer på det tynde pis de kommer med.
Og han kunne jo slet ikke svare for sig i aftes. Står bare og mumler i skægget.
Skal nok blive sjovt når ham og Nazi Pia skal til at kæmpe om Fjogs gunst.

Nazi Pia?? Jeg er nærmest mundlam, det var da et lavt niveau at synke ned på!! Er der ikke noget med at man skal holde en sober tone herinde??

Khader skifter mening time efter time, helt enig, men at kalde ham et fjols  er da også noget underligt noget, hvis man ikke kan li' ham kan man jo bare lade være med at stemme på dem...

Fjog?? helt ærligt jeg er rystet, det liger sgu ikke dig med sådan en tone...

Og hvis det måden vi debatere politik i herinde for fremtiden så tror jeg at jeg står af nu... og ønsker alle et godt valg lige meget hvem de stemmer på...
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 17:25 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #318: 12 Nov 2007, 17:27 »

Umidelbart ville jeg heller have haft Khader med, fordi hans skattepolitik umiddelbar er langt mere spændene end Dansk folkepartis..

Men som valgkampen er skredet frem, er min bange anelse om Khaders inkompetence, blevet udstillet i så høj en grad, at jeg nu er ret overbevist om at det ville være total ødelæggende at have ham som parlementarisk grundlag. Specielt virker det logisk ikke sandsynligt han kan enes med Pia K i det lang løb...

De er faktisk enig om ret meget, i hvert fald diskuterede et par top folk fra hvert parti igår på tv2 , det eneste de ikke kunne blive enige om var ikke overraskende flygtninge- og skattepolitikken... men det hører man bare aldrig noget om...

Men har altså også mine tvivl om NY og Khader som har et nyt standpunkt stort set 10-12 gange i døgnet...

Red love
Gæst

« Svar #319: 12 Nov 2007, 17:32 »

De er faktisk enig om ret meget, i hvert fald diskuterede et par top folk fra hvert parti igår på tv2 , det eneste de ikke kunne blive enige om var ikke overraskende flygtninge- og skattepolitikken... men det hører man bare aldrig noget om...

Men har altså også mine tvivl om NY og Khader som har et nyt standpunkt stort set 10-12 gange i døgnet...
Jo men de 2 punkter, er så også de 2 grunde til at Ny alliance blev dannet, så jo sådan rimelig væsentlige områder... Må man sige.. Smiley

Hørte Khader på P3 idag, hvor han sagde de var enige om med DF at behande dyrene godt, men altså hvem vil ikke behandle dyrene godt....? Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 12 Nov 2007, 17:34 af Red love » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #320: 12 Nov 2007, 17:36 »

Jo men de 2 punkter, er så også de 2 grunde til at Ny alliance blev dannet, så jo sådan rimelig væsentlige områder... Må man sige.. Smiley

Hørte Khader på P3 idag, hvor han sagde de var enige om med DF at behande dyrene godt, men altså hvem vil ikke behandle dyrene godt....? Rullende Øjne

Det er vigtige områder ja... men der skal jo også diskuteres og forhandles en del andet og der har de ikke et problem med hinanden...

MEn igen jeg er bestemt ikke imponeret over partiet og håber ikke de får mange mandater da de jo åbenbart ikke helt er klar over hvad de vil og ikke vil...

Red love
Gæst

« Svar #321: 12 Nov 2007, 17:41 »

Det er vigtige områder ja... men der skal jo også diskuteres og forhandles en del andet og der har de ikke et problem med hinanden...

MEn igen jeg er bestemt ikke imponeret over partiet og håber ikke de får mange mandater da de jo åbenbart ikke helt er klar over hvad de vil og ikke vil...
Det er ikke bare vigtige område, det er fundementalt AFGØRENDE områder for NY alliance, og dem og DF, er lodret uenige i de 2 spørgsmål...

Men nej altså jeg er mildest talt heller ikke imponeret over det "friske" pust i dansk politik, også personligt utroligt skuffet over Gitte Seeberg som ellers har haft stjerne hos mig, synes godt nok det har været tamt...

Som sagt, med NY i regeringen, er jeg bare meget bange for vi får lynvalg inden for 1 års tid. Og det er de borgerlige bestemt ikke tjent med, så heller køre videre med Pia...

JKJ
Gæst

« Svar #322: 12 Nov 2007, 17:43 »

Det er ikke bare vigtige område, det er fundementalt AFGØRENDE områder for NY alliance, og dem og DF, er lodret uenige i de 2 spørgsmål...

Men nej altså jeg er mildest talt heller ikke imponeret over det "friske" pust i dansk politik, også personligt utroligt skuffet over Gitte Seeberg som ellers har haft stjerne hos mig, synes godt nok det har været tamt...

Som sagt, med NY i regeringen, er jeg bare meget bange for vi får lynvalg inden for 1 års tid. Og det er de borgerlige bestemt ikke tjent med, så heller køre videre med Pia...

Nu kommer de forhåbentlig heller ikke med i regeringen men nøjes med at danne et et flertal til Fogh... Wink

Red love
Gæst

« Svar #323: 12 Nov 2007, 17:46 »

Nu kommer de forhåbentlig heller ikke med i regeringen men nøjes med at danne et et flertal til Fogh... Wink
forkert formulering, parlementarisk grundlag for regeringen selvfølelig.. Dette håber jeg meget på de ikke bliver, for temmelig bekymret for det ender galt..

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #324: 12 Nov 2007, 17:47 »

Haha, okay seje !

Nu det ik alle der har den samme mening som dig. HELDIGVIS !

Så lad vær at bruge den tone, TAK !

kig nu på din egen tone søde  Thumbs Up

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #325: 12 Nov 2007, 17:49 »

Måske skulle den ses i lyset af hvordan du skrev smukke..

Red love
Gæst

« Svar #326: 12 Nov 2007, 17:50 »

quote author=mini90 link=topic=9393.msg248338#msg248338 date=1194886160]
Citat

smukke.. Rullende Øjne

ku´ vi ikke snakke politik, også komme med de små internerne kærligheds erklæringer andedsted..? Peace

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #327: 12 Nov 2007, 17:51 »

du er for vild til mig Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #328: 12 Nov 2007, 17:58 »

forkert formulering, parlementarisk grundlag for regeringen selvfølelig.. Dette håber jeg meget på de ikke bliver, for temmelig bekymret for det ender galt..

Det er vi 110% enig i, er også bange for at så får vi et nyt valg som du selv nævner inden for det nærmeste år, og det er ingen vel tjent med...

Det vil sende landet ud i en lille sligrekurs økonomisk da der vel ikke er nogen der har løst til at lave store invisteringer hvis de ikke aner hvordan renten osv kommer til at se ud, og hvis ingen vil invistere rammer det købelysten og dermed kan vi risikere at arbejdsløsheden stiger igen...

Så håber bestemt at de finder ud af noget efter i morgen...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #329: 12 Nov 2007, 18:24 »

elsker når politik bliver til et moderne romeo og julie Opstemt hehe

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010