Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 16:21:02
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1129 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Folketingsvalg
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
30 (14,5%)
F: SF
32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern
e
2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
21 (10,1%)
V: Venstre
37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
9 (4,3%)
Blankt
13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
38
Forfatter
Emne: Folketingsvalg (Læst 74366 gange)
arsenalistic
Manager
Sv: Folketingsvalg
«
Svar #270:
08 Nov 2007, 23:41 »
Liberale danskere bor i Andorra.
Go you Gunners!
-KNM-
Manager
«
Svar #271:
08 Nov 2007, 23:41 »
KF: Hvem skulle han ellers stemme på?
Netrom89
Førsteholdsspiller
«
Svar #272:
08 Nov 2007, 23:47 »
Jeg regner stærkt med at stemme NA.
Ganske enkelt fordi det er det parti jeg har mest til fælles med.
Men jeg kan ikke finde ud af hvilken regering jeg helst vil have. Peger man på A, vil SF få meget indflydelse og de går ind for skatteløft hvilket jeg mener er helt absurd. På den anden side er så DF som NA jo nærmest blev skabt som modpart til.
NA er som sagt det parti jeg er mest enig med, det som skræmmer flest væk er deres skattepolitik. Men nu er det jo ikke sådan at de vil have en flad 40% skat. Topskatten skal afskaffes, og det er ikke som SF prøver at fremlægge det kun de aller rigeste der får noget ud af det, sådan var det. Men idag er det meget almindeligt at betale topskat.
Men både bund, mellem og topskat skal afskaffes. Der skal gøres op med det gamle skattesystem.
Og det synes jeg er flot, at de tænker nyt og gør op med det gamle system. Det vil også være nemmere at lave sin selvangivelse.
Derudover synes jeg rigtig godt om NA's asylpolitik, miljøpolitik og udd. politik.
Defor vil jeg sættemit kryds ved liste Y d. 13. november.
Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!
Khushal
Gæst
«
Svar #273:
08 Nov 2007, 23:49 »
Citat af: John Spurs 08 Nov 2007, 23:13
men hvad er grunden til at kvinder skal bære tørklæde? Hvorfor kan de ikke bare vise sig frem som alle andre. Der er ingen tvivl om, at mange indvandre kvinder er meget kønne kvinder(piger), men hvorfor ikke vise sig. De behøver jo ikke rende med bare maver osv, men der kan vel ikke være noget galt i at vise sit ansigt - eller for den sags skyld rende uden store sorte kjoler som andre gør?
Igen - jeg spørger for at blive klogere
Jeg er sådan lidt delt her. Altså, Danmark har taget dem til sig, og vil hjælpe dem, men når man så ikke kan opføre sig ordentligt, så synes jeg et eller andet sted det er fint, at man ryger ud igen! Selvfølgelig skal en hel familie ikke straffes, men den person, der ikke kan finde ud af at indrette sig - må ud!
Helt generelt, så synes jeg, at vi bør få mere skrappe straffe her i landet. Det kan ikke være rigtigt, at det bliver taget mildere at voldtage folk eller udøve pædofili end det f.eks. gør at lave pengefuskerier! Desuden straffes mord for mildt også!
Vi har alle delte meninger, og det er der vel egentlig behov for på et forum, så det ødelægger ikke noget for mig i hvert fald.
Btw. Godt indlæg
Ok den her bliver lang
anyways altså muslimer mener mere el mindre at kvinder skal tildække sig fordi at de ikke skal friste mænd...
NEJ! dette er IKKE fordi at kvinder frister mænd og er djævlen! det er fordi at det er jo mænd som voldtager (for det meste) da vi godt ka blive enige om det kører vi videre.
Altså hvis de ikke frister mænd så kommer de ikke i fare for mænds lyster og deres skønhed er ikke til skue for alle da det måske kunne bringe dem i fare (nu gentager jeg mig selv
)
Altså til sidst så er der også nogen (blandt andet den egn jeg kommer fra) som mener at kvinden ikke skal tages for udseendet men for hvem hun er hvad hun kan og om man elsker hende... Men altså det at bære Hijab det er meget frit men self så har forældre nok en indflydelse på valget i starten af pigernes liv (jeres forældre valgte sikkert også noget for jer)
Citat af: John Spurs 08 Nov 2007, 23:13
Jeg er sådan lidt delt her. Altså, Danmark har taget dem til sig, og vil hjælpe dem, men når man så ikke kan opføre sig ordentligt, så synes jeg et eller andet sted det er fint, at man ryger ud igen! Selvfølgelig skal en hel familie ikke straffes, men den person, der ikke kan finde ud af at indrette sig - må ud
Altså som jeg allerede har sagt er jeg uenig fordi jeg mener at vi bare smider problemet hen på andre... og da vi er et land som har ekstrem stor vælfærd mener jeg godt at vi kan klare at hjælpe disse mennesker... den med straffen er et større emne og vil jeg helst ik komme ind på nu men måske senere jeg er altid frisk
Også til dig Del Piero..
som du nok kan gætte dig til er jeg uenig i rimelig meget af det du siger
Altså jeg mener at mange af dine meninger er meget egoistisk anlagt og da dette jo egentlig er hvad Liberalismen mener gavner individerne undrer det mig jo ikke så meget...
Jeg syntes fx ik at man skal sige 'Jeg vil ikke hjælpe andre fordi det er mine penge og jeg har selv tjent dem ind og de andre kan da bare vælge at tjene penge DERFOR vil jeg ikke hjælpe dig'
Jeg må selv sige at den ik helt holder
Altså jeg ved godt at dette her eksempel er MEGET firkantet og det er skam også meningen
Men altså vi bliver nød til at forstå at det ikke er alle folk som kan skaffe sig et job det kan være forskellige grunde.. De ku fx ik ha penge til at få en uddannelse og fordi de ikke har kunne det har de ikke kunne få sig et ordentlig arbejde altså vil deres børn heller ikke ku få muligheden osv...
Derfor syntes jeg at vi skal opfatte at det i enden måske ikke handler så meget om mig.. men om os... fordi ikke nok med at du vil hjælpe andre nå du har chancen og derfor være et bedre menneske.. du vil måske hjælpe dig selv... hvad hvis han blev en læge!? hvad hvis han var så klog at han blev den bedste læge som kurerede kræft? og det hele bare fordi at DU gav ham resurcerne til det!
'Denne tale var nok noget af det smukkeste jeg NOGENSINDE har hørt...
så smukt så smukt!'
P.S jeg har ik tid/ det er besværligt at diskutere alle dine mange punkter med dig så jeg tog bare en lille bid af det Del Piero
P.P.S ikke ment som lort skaber bare debat her!
N17
Manager
«
Svar #274:
08 Nov 2007, 23:58 »
Citat af: Khushal 08 Nov 2007, 23:49
Ok den her bliver lang
anyways altså muslimer mener mere el mindre at kvinder skal tildække sig fordi at de ikke skal friste mænd...
NEJ! dette er IKKE fordi at kvinder frister mænd og er djævlen! det er fordi at det er jo mænd som voldtager (for det meste) da vi godt ka blive enige om det kører vi videre.
Altså hvis de ikke frister mænd så kommer de ikke i fare for mænds lyster og deres skønhed er ikke til skue for alle da det måske kunne bringe dem i fare (nu gentager jeg mig selv
)
Altså til sidst så er der også nogen (blandt andet den egn jeg kommer fra) som mener at kvinden ikke skal tages for udseendet men for hvem hun er hvad hun kan og om man elsker hende... Men altså det at bære Hijab det er meget frit men self så har forældre nok en indflydelse på valget i starten af pigernes liv (jeres forældre valgte sikkert også noget for jer)
Den sidste del er jeg enig i, og mener generelt, at der tages for meget efter udseende nu - ikke at jeg ikke forstår det generelt, men vi ved vel alle selv, at den smukkest tøs oftest er den dummeste heks!
Mht. voldtægter, så kunne jeg også forestille mig, at nogle mænd blev fristet til at se hvad der gemmer sig inden under kjolen - eller Hijab som du kalder det.
Men ja - der er da nok også nogle ting, som vores forældre har præget os til, så det er nok ens, selvom jeg synes det er synd at dække kvinderne til
Citat
Altså som jeg allerede har sagt er jeg uenig fordi jeg mener at vi bare smider problemet hen på andre... og da vi er et land som har ekstrem stor vælfærd mener jeg godt at vi kan klare at hjælpe disse mennesker... den med straffen er et større emne og vil jeg helst ik komme ind på nu men måske senere jeg er altid frisk
Ja vi smider problemet tilbage hvor det kom fra, hvis man kan sige det sådan! Det lyder måske hårdt, men hvorfor skal vi tages os af et problem, der som oftest stammer derfra hvor det kommer?
Hvis jeg flyttede til et andet land, så burde det da også, hvis man begik noget groft kriminalitet - altså ikke småtyveri i forretninger osv - betyde at jeg røg ud af landet. Den gælder begge veje efter min mening!
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 00:01 af John Spurs
»
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
DelPiero1
Gæst
«
Svar #275:
09 Nov 2007, 00:00 »
Citat af: -KNM- 08 Nov 2007, 23:41
KF: Hvem skulle han ellers stemme på?
Ja KF, hvem skulle jeg ellers stemme på.
Khushal: Jeg mener ikke man ikke skal hjælpe andre. Man skal bare have valget om man vil.
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 00:05 af DelPiero1
»
Netrom89
Førsteholdsspiller
«
Svar #276:
09 Nov 2007, 00:00 »
@ Del Piero.
Jeg har en ven som har en lungesygdom som koster omkring halvanden million om året at behandle.
Det vil selv en meget rig have svært ved at betale. Da denne sygdom er medfødt ville han heller ikke kunne få en evt. sygeforsikring.
Og jeg er på hans og mange andres vegne glad for Danmarks velfærdssamfund.
Derfor er jeg meget uenig med dig, jeg kan godt se det med skolen, det er lidt som kirkeskat jo.
Sygdommen hedder btw. Cystisk fibrose.
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 00:02 af Netrom89
»
Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!
DelPiero1
Gæst
«
Svar #277:
09 Nov 2007, 00:03 »
Citat af: Netrom89 09 Nov 2007, 00:00
@ Del Piero.
Jeg har en ven som har en lungesygdom som koster omkring halvanden million om året at behandle.
Det vil selv en meget rig have svært ved at betale. Da denne sygdom er medfødt ville han heller ikke kunne få en evt. sygeforsikring.
Og jeg er på hans og mange andres vegne glad for Danmarks velfærdssamfund.
Derfor er jeg meget uenig med dig, jeg kan godt se det med skolen, det er lidt som kirkeskat jo.
Sygdommen hedder btw. Cystisk fibrose.
Hvis man ændrer et samfund så skal regler jo også bøjes sådan at folk som din ven ikke dør pga. pengemangel. Og som skrevet i indlæget, prøvede jeg at fremme budskabet ved hjælp af overdrivelse. Mine holdninger er knapt så højreekstramistiske
.
Men held og lykke med din ven.
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 00:06 af DelPiero1
»
Netrom89
Førsteholdsspiller
«
Svar #278:
09 Nov 2007, 00:10 »
Citat af: DelPiero1 09 Nov 2007, 00:03
Hvis man ændrer et samfund så skal regler jo også bøjes sådan at folk som din ven ikke dør pga. pengemangel. Og som skrevet i indlæget, prøvede jeg at fremme budskabet ved hjælp af overdrivelse. Mine holdninger er knapt så højreekstramistiske
.
Men held og lykke med din ven.
Jaja, men hvad så med folk som fødes med denne sygdom efter at denne fiktive regelbøjning er trådt i kraft?
Jeg ved ikke om du har set filmen Sicko?
Man kan altid diskutere troværdigheden i Michael Moores film, men meget af det er så vidt jeg ved rigtigt nok. Deriblandt at man skal betale for sygepleje osv. i USA. Det er det sidste jeg kunne tænke mig.
Hvis jeg en dag skulle få kræft (god forbid) ville jeg godt nok være på røven!
Tak for det, men sygdommen er uhelbredelig, og han bliver højst sandssynligt ikke meget mere end 30, medmindre han får en lungetransplantatio
n. Og det er ikke engang sikkert at han bliver helbredt af det...
«
Seneste Redigering: 09 Nov 2007, 00:12 af Netrom89
»
Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!
Dj-Kromann
Ynglingespiller
«
Svar #279:
09 Nov 2007, 00:16 »
En stemme på NA vil være noget af det mest spildte overhovedet muligt, jeg kender personligt Hr. og fru. Kolind og Leif Mikkelsen, det er ikke mennesker vi skal vi skal have til at styrer vores lande, det vil være ab surt! som Hr. Kolind selv er citeret for: " jeg håber de har en god subliant klar, hvis jeg finder det kedeligt" hallo tror du det er for sjov man sidder og styrer landet?!? NEJ!! og leif Mikkelsen er bare en vendekåbe til den helt storeguld medalje, hvis han ikke får sin vilje skrider han! ja tak for loyaliteten!
Nææh nej Venstre for en bedre fremtid!
Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?
DelPiero1
Gæst
«
Svar #280:
09 Nov 2007, 00:17 »
Citat af: Netrom89 09 Nov 2007, 00:10
Jaja, men hvad så med folk som fødes med denne sygdom efter at denne fiktive regelbøjning er trådt i kraft?
Jeg ved ikke om du har set filmen Sicko?
Man kan altid diskutere troværdigheden i Michael Moores film, men meget af det er så vidt jeg ved rigtigt nok. Deriblandt at man skal betale for sygepleje osv. i USA. Det er det sidste jeg kunne tænke mig.
Hvis jeg en dag skulle få kræft (god forbid) ville jeg godt nok være på røven!
Tak for det, men sygdommen er uhelbredelig, og han bliver højst sandssynligt ikke meget mere end 30, medmindre han får en lungetransplantatio
n. Og det er ikke engang sikkert at han bliver helbredt af det...
Jeg vil jo netop gerne have gjort sådan at folk der fødes med sygdomme kan få hjælp. Liberalismen bygger jo blandt andet på at alle er født lige. Men folk som din ven går jo ikke under den kategori. Og så skal han have hjælp.
Jeg trækker mig ud af denne debat for i aften. Men vender stærkt tilbage imorgen.
Netrom89
Førsteholdsspiller
«
Svar #281:
09 Nov 2007, 00:20 »
Citat af: Dj-Kromann 09 Nov 2007, 00:16
En stemme på NA vil være noget af det mest spildte overhovedet muligt, jeg kender personligt Hr. og fru. Kolind og Leif Mikkelsen, det er ikke mennesker vi skal vi skal have til at styrer vores lande, det vil være ab surt! som Hr. Kolind selv er citeret for: " jeg håber de har en god subliant klar, hvis jeg finder det kedeligt" hallo tror du det er for sjov man sidder og styrer landet?!? NEJ!! og leif Mikkelsen er bare en vendekåbe til den helt storeguld medalje, hvis han ikke får sin vilje skrider han! ja tak for loyaliteten!
Det var nu heller ikke dem jeg ville stemme på.
Det er også for dumt sagt af Kolind. Virkelig for dumt!
Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!
Khushal
Gæst
«
Svar #282:
09 Nov 2007, 10:58 »
Citat af: John Spurs 08 Nov 2007, 23:58
Den sidste del er jeg enig i, og mener generelt, at der tages for meget efter udseende nu - ikke at jeg ikke forstår det generelt, men vi ved vel alle selv, at den smukkest tøs oftest er den dummeste heks!
Mht. voldtægter, så kunne jeg også forestille mig, at nogle mænd blev fristet til at se hvad der gemmer sig inden under kjolen - eller Hijab som du kalder det.
Men ja - der er da nok også nogle ting, som vores forældre har præget os til, så det er nok ens, selvom jeg synes det er synd at dække kvinderne til
Glad for at du kan se det fra min side....
Der er nemlig kun en vej til tolerance og forståelse for hinanden.. og det er oplysning.
.
Citat af: John Spurs 08 Nov 2007, 23:58
Ja vi smider problemet tilbage hvor det kom fra, hvis man kan sige det sådan! Det lyder måske hårdt, men hvorfor skal vi tages os af et problem, der som oftest stammer derfra hvor det kommer?
Hvis jeg flyttede til et andet land, så burde det da også, hvis man begik noget groft kriminalitet - altså ikke småtyveri i forretninger osv - betyde at jeg røg ud af landet. Den gælder begge veje efter min mening!
Hehe som du nok allerede ved er jeg stadig uenig fordi at jeg mener at vi skal tage os af problemet da vi er i stand til det fordi hvis vi nu tager os af problemet kan det jo ende med en løsning og det er på en måde det samme med den globale opvarmning altså bare fordi vi mener at det er Kina/USA som har mest CO2 udslip hjælper det da ikke at vi så siger 'problemet kokmmer fra dem og derfor er det DERES problem og vi vil intet gøre'
Ja self gælder det også begge veje men der er et problem.. jeg ved at mange lande i resten af verden ikke har den ordning og der hvor største delen af indvandrer kommer fra (hvertfald i DK) der har de ik den ordning så hvis det gælder begge veje hvorfor smider vi dem så ud ?'
Og Del piero det kan da godt være at man har valget til at hjælpe andre men det betyder sku da ik at du ik skal gøre det.. er det ik lidt for egoistisk?
Et system (el VORES systemi) kan da ik fungere ved at man hele tiden siger at man nægter at hjælpe andre folk...
Men altså man har da også valget om at springe ud fra en bygning.. men hvis man ik er depri el lignende gør man det jo ik.. på samme måde er det jo et (for mig) indlysende valg om at hjælpe mine medmennesker fordi vi er jo alle mennesker
ZhotLog
Gæst
«
Svar #283:
09 Nov 2007, 11:06 »
Citat af: Dj-Kromann 09 Nov 2007, 00:16
Hah, forstår ikke den sidste kommentar vedrørende Leif Mikkelsen. Selvfølgelig skal han være i det parti, hvis meninger han står mest inde for, og så kan det da være fuldstændig ligemeget om han har været i et andet parti i 25 år.
Den dag politik handler mere om loyalitet end meninger, bliver da virkelig en sørgelig dag.
"Man har et standpunkt, til man tager et nyt"
tturbo1
Manager
«
Svar #284:
09 Nov 2007, 11:51 »
Citat af: ZhotLog 09 Nov 2007, 11:06
Hah, forstår ikke den sidste kommentar vedrørende Leif Mikkelsen. Selvfølgelig skal han være i det parti, hvis meninger han står mest inde for, og så kan det da være fuldstændig ligemeget om han har været i et andet parti i 25 år.
Den dag politik handler mere om loyalitet end meninger, bliver da virkelig en sørgelig dag.
"Man har et standpunkt, til man tager et nyt"
Ja bare se Karen Jespersen. Hun startede som VS'er i sin tid og nu stiller hun op for Venstre.
Det kan man da kalde en Kvantespring.
Sider:
1
...
17
18
[
19
]
20
21
...
38
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »