home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Folketingsvalg
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vil du stemme på til et evt. valg?
A: Socialdemokratiet
- 37 (17,9%)
B: Det Radikale Venstre
- 9 (4,3%)
C: Det Konservative Folkeparti
- 30 (14,5%)
F: SF
- 32 (15,5%)
K: Kristensdemokratern e
- 2 (1%)
O: Dansk Folkeparti
- 21 (10,1%)
V: Venstre
- 37 (17,9%)
Y: Ny Alliance
- 17 (8,2%)
Ø: Enhedslisten
- 9 (4,3%)
Blankt
- 13 (6,3%)
Antal Stemmer: 207

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Folketingsvalg  (Læst 74029 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Folketingsvalg?
« Svar #120: 25 Okt 2007, 20:13 »

Okay...Jeg kan heller ikke lide partiet med de nemme meninger, men fru Kjærsgaard forstår i dag virkelig at få sine budskaber igennem uden at blive ubehagelig og skinger i sit sprog. Hun virker mere afbalanceret end både Helle Thorning og Margrethe Pestager. Hende fra Kristelig Dommedagsparti var nærmest ustyrlig. Herrene var generelt mere afmålte, og måske lidt chokerede over den hårde tone. Jeg så kun TV2s runde, og vil mene at Pia Kjærsgaard var bedst.

Margrethe Vestagers DF-fobi siger vist mere om hende end om DF. DF er et meget nyttigt parti for det danske demokrati.

Red love
Gæst

« Svar #121: 25 Okt 2007, 20:14 »

Ja, og det kan vi se på den søde Helle, som i går nåede at skifte mening om skattestoppet/-nedsættelserne 2-3 gange .. Det er skræmmende? Men på den anden side, hun burde næsten vinde valget på det, fordi jeg tror ikke det kan lade sig gøre for andre at skifte mening 3 gange på en time Opstemt ..
Burde give en pris ja,haha... Hun udstiller der sig selv på sørgeligste vis, hun har ingen politik selv, det eneste hun kan finde ud af er at overbýde regeringen,også bare love det dobbelte af hvad de har lovet.. Sgu trist, for giver ikke en særlig spændene debat...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #122: 25 Okt 2007, 20:15 »

Burde give en pris ja,haha... Hun udstiller der sig selv på sørgeligste vis, hun har ingen politik selv, det eneste hun kan finde ud af er at overbýde regeringen,også bare love det dobbelte af hvad de har lovet.. Sgu trist, for giver ikke en særlig spændene debat...

Det kommer vel an på, hvordan du ser det. Jeg ser personligt selv Helle T som en ganske ok politiker tv-mæssigt. Forstået på den måde, at hun fx klarer sig væsentligt bedre end Khader. Blot ærgerligt, at Fogh klarer sig bedre, og har en taktisk forståelse, der er på et niveau over de andre.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Red love
Gæst

« Svar #123: 25 Okt 2007, 20:16 »

Okay...Jeg kan heller ikke lide partiet med de nemme meninger, men fru Kjærsgaard forstår i dag virkelig at få sine budskaber igennem uden at blive ubehagelig og skinger i sit sprog. Hun virker mere afbalanceret end både Helle Thorning og Margrethe Pestager. Hende fra Kristelig Dommedagsparti var nærmest ustyrlig. Herrene var generelt mere afmålte, og måske lidt chokerede over den hårde tone. Jeg så kun TV2s runde, og vil mene at Pia Kjærsgaard var bedst.

Margrethe Vestagers DF-fobi siger vist mere om hende end om DF. DF er et meget nyttigt parti for det danske demokrati.
du holder fast i nemme meninger, hehe.. men okay da, det er jo som førnævnt et frit land...

Red love
Gæst

« Svar #124: 25 Okt 2007, 20:18 »

Det kommer vel an på, hvordan du ser det. Jeg ser personligt selv Helle T som en ganske ok politiker tv-mæssigt. Forstået på den måde, at hun fx klarer sig væsentligt bedre end Khader. Blot ærgerligt, at Fogh klarer sig bedre, og har en taktisk forståelse, der er på et niveau over de andre.
har du ret i, men Khader var så godt nok også ualmindelig usynlig i debatterne. Han formår slet ikke at skære igennem, og komme ud med sine budskaber...

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 25 Okt 2007, 22:08 »

Jeg vil sige, at Venstre har trumfen.
I følge meningsmålingen fra i går vil de, hvis de går sammen med konservative og henter "flertal" på DF, have 87 mandater. Dermed skal de bare kapre 3 af de 4 mandater fra Grønland/Færøerne, så er der flertal Smiley .. og det bør de kunne. Dog er meningsmålinger jo ikke helt præcise, så mon ikke de kan klare et flertal alligevel Smiley

Men hvad angår DF, så jo - Pia K er den bedste taler vi har i Danmark. Hendes muhammed-tegningskampagne tager jeg meget meget afstand fra. Virkeligt. Men hun har fået alle over på sin side. Det er i hvert fald lykkedes hende at (iflg. samme meningsmåling) hente 11,3% af stemmerne Smiley
Dernæst er der Helle. Nej, det kan ikke lade sig gøre hun bliver statsminister, tror jeg ikke. Det burde det ikke. Hun går til valg kendt som "Gucci"-Helle. Kendt for sin tøjstil - det ville være et paradoks hvis det kan sætte hende på magtens.
Det radikales indflydelse burde også være minimal - deres valggrundlag er "DF af magten"Huh .. meget mystisk - er det ikke det, der kendetegner en græsrodsbevægelse? De har kun et formål og det er at DF ikke skal have magt, det har jeg absolut ingen respekt for. Og de skal danne regering med en dame, som er kendt under navnet på en italiensk designer - ja, Anders Fogh har fat i den lange ende når vi snakker økonomisk ansvarlighed Smiley

Dette er mit grundlag for at sige, at en borgerlig regering nok er på magten efter valget.
- jeg håber dette skaber noget diskussion Smiley

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 25 Okt 2007, 22:12 »

har du ret i, men Khader var så godt nok også ualmindelig usynlig i debatterne. Han formår slet ikke at skære igennem, og komme ud med sine budskaber...

Det er rigtigt, at Khader er meget usynlig, og jeg tror NA vil være helt usynlig til dette valg, som jeg skrev før kan det hele afhænge af grønland og færøerne som det gjorde med Nyrup i 98 Smiley .. Khader bliver ikke tungen på vægtskålen imo.
- og dog, fordi hvis han henter samme mandatantal som DF, ja, så har Fogh to heste at spille på - såfremt det selvfølgelig kan skabe VK et flertal. Alt i alt - det bliver faktisk et meget mærkeligt valg - dog kunne man godt tænke sig at se noget lign. Fremskridtspartiet igen, da der virkeligt blev gjort grin med alle andre partier dengang. Ikke fordi jeg støttede dem, men en sådan overraskelse ville være kanon - og den overraskelse ville være ligeså vellidt fra min side, hvis den kom på den politiske venstrefløj! Smiley
Der blev grint af mig i min samfundsfagsklasse da jeg sagde, at VK's muligheder ved et valg lå i NA, men den dag i dag er det faktisk også det læreren siger, så mon ikke jeg får noget kredit der ? Wink

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

AMRDK
Gæst

« Svar #127: 25 Okt 2007, 22:15 »

Jeg er sikker på at Anders Fogh kører den hjem igen. No problems.

Selv har jeg selv en Fugl i maven der ligger i Det Konservative Folkeparti.

Rossonero
Gæst

« Svar #128: 25 Okt 2007, 22:20 »

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #129: 26 Okt 2007, 13:24 »

Kan godt lide muderkastningen i Tv. Det gør det hele lidt mere spændene ! Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #130: 26 Okt 2007, 13:51 »

Kan godt lide muderkastningen i Tv. Det gør det hele lidt mere spændene ! Smiley
Jeg morede mig især over Kristendemokraterne s leder (Bodil Kornbek?), som da hun blev spurgt, råbte og skreg af Anders Fogh, men hun havde ikke et svar på det TV-Journalistens spørgsmål.. Grin
Måske kun mig der kan se det sjove Tunge

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #131: 26 Okt 2007, 14:01 »

Jeg morede mig især over Kristendemokraterne s leder (Bodil Kornbek?), som da hun blev spurgt, råbte og skreg af Anders Fogh, men hun havde ikke et svar på det TV-Journalistens spørgsmål.. Grin

Jaah !  Wink

Opstemt

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 26 Okt 2007, 14:06 »

Vil nu personligt hellere have en saglig debat end mudderkastning! - Det havde vi rigeligt af ved sidste valg..
Jeg tror det er lidt for tidligt at kigge på meningsmålinger, da der kan ske meget op til V-Dag! Og hvem ved, måske er der rent faktisk nogen af politikerene der beslutter sig for at informere om deres politik og langsigtede mål, istedet for at køre en kortsigtet og til itder overbudspolitik for at komme til magten...

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #133: 27 Okt 2007, 20:50 »

Foruroligende for Danmarks fremtid med alle dem der har stemt DF. Der findes ingen fornuftige forklaringer for at stemme på DF.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #134: 27 Okt 2007, 20:56 »

Foruroligende for Danmarks fremtid med alle dem der har stemt DF. Der findes ingen fornuftige forklaringer for at stemme på DF.

i Dit hovede ?  - Måske ikke, men nu er der  jo andre i verden end lige dig, ikk !

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010