home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Målmænd gjort til statister?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Målmænd gjort til statister?  (Læst 9414 gange)
PF
Ynglingespiller

Målmænd gjort til statister?
« : 23 Okt 2007, 09:58 »

Sådan føles det ihvertfald. Jeg spiller med FCK og bruger Christiansen som målmand, og jeg syntes sgu tit at han bare er en statist.

Uanset om jeg spiller imod Barcelona eller SønderJyske, så har spillerne en evne til at bare hamre den ind, selvom de står ude foran feltet og der er 3+ forsvars spillere inde i feltet.

Andre der har oplevet det?

Netrom89
Førsteholdsspiller

Sv: Målmænd gjort til statister?
« Svar #1: 23 Okt 2007, 10:01 »

Det er fordi du bruger Christiansen... Wink

Ej jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke oplevet det. Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

PF
Ynglingespiller

« Svar #2: 23 Okt 2007, 10:10 »

Det er fordi du bruger Christiansen... Wink

Ej jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke oplevet det. Smiley

Tro mig. Jeg tænker selv tit den tanke Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3: 23 Okt 2007, 16:08 »

Tro mig. Jeg tænker selv tit den tanke Opstemt

Måske det er rigtigt så? Du kan jo evt. prøve at investerer i en målmand og hjælper det ikke, så er det dine forsvarsspilleres indstillinger som skal ændres. Måske du skulle prøve at sætte close down, op..? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

trial-2
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 23 Okt 2007, 16:16 »

det er nok en bug.. der bliver scoret for mange mål i forhold til hvad der er realistisk.. ret mig hvis det er forkert Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Okt 2007, 16:20 »

det er nok en bug.. der bliver scoret for mange mål i forhold til hvad der er realistisk.. ret mig hvis det er forkert Thumbs Up

Du er forkert på den.. Hver gang folk har haft et lille problem har folk haft let ved at sige der er noget galt med spillet.. Jeg må indrømme jeg tvivler altså meget på der er så mange problemer det FM08. Spillets engine er blevet langt mere advanceret og der er flere værdier der spiller ind på flere ting, så det er blevet gjort svære at finde den "rigtige" taktik.. Som sagt, prøv at enten at skift målmand eller sæt dine midterforsvarers close down-værdi op..

Kerm

Helvede i Nord

TheIqMaster
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 23 Okt 2007, 16:23 »

jeg tror sagtens at det kan have noget med din målmand at gøre. jeg spiller med AaB og Zaza var skadet i starten så jeg startede Kenneth Stenild. der fløj boldene ind i mål lige meget hvad.. så købte jeg Johan Wiland  (Jeg elsker det efternavn)  og vildanden han reddder næsten alle langskud og sørger for at jeg vinder mine kampe:-D

cbollerup
Gæst

« Svar #7: 23 Okt 2007, 16:27 »

Jeg har ikke selv oplevet det, jeg har nærmere oplevet det modsatte. Jeg vil skyde på at 1/3 af mine mål bliver hugget ind fra min. 20 meters længde, helt vanvittigt.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #8: 23 Okt 2007, 16:32 »

Jeg er enig med Kerm i alt.

Dog vil jeg mene, at der ikke findes en taktik, der virker altid. Ikke medmindre man justerer den efter modstanderne før og under kampene.

Berendt
Manager

« Svar #9: 23 Okt 2007, 16:38 »

Jeg har omvendt oplevet at jeg i den engelske 3. division bare ikke har været i stand til at kunne scorer..

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 23 Okt 2007, 16:55 »

Kerm:
Lige netop Close-Down hjælper nok ikke at sætte op, da der er en bug, som gør at de ikke, lige meget hvor højt man sætte den, lukker ordenligt ned.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #11: 23 Okt 2007, 17:09 »

Kerm:
Lige netop Close-Down hjælper nok ikke at sætte op, da der er en bug, som gør at de ikke, lige meget hvor højt man sætte den, lukker ordenligt ned.

Hmm.. Igen den efterhånden rimelig legandariske bug..? Jeg tror det hænger sammen på den måde, at computeren har gennemskuet dine forsvarsspiller instrukser og kan se de får meget luft fra langdistancen, og derfor trykker de ofte af. Dette kan du evt. modarbejdet med en def. midtbane?

Kerm

Helvede i Nord

Chris
Gæst

« Svar #12: 23 Okt 2007, 17:14 »

Jeg oplevede i en ligakamp med mit Hertha Berlin hold at score på et frispark fra min egen banehalvdel. Det var meget underligt, og det mindede mest af alt om et indlæg ind i boksen hvor modstanderens målmand bare stod og så på.

JKJ
Gæst

« Svar #13: 23 Okt 2007, 17:16 »

Hmm.. Igen den efterhånden rimelig legandariske bug..? Jeg tror det hænger sammen på den måde, at computeren har gennemskuet dine forsvarsspiller instrukser og kan se de får meget luft fra langdistancen, og derfor trykker de ofte af. Dette kan du evt. modarbejdet med en def. midtbane?

Kerm

Jeg må være enig... det ser ud til at hver gang der er et lille problem så er det en bug... an kan jo prøve at justere lidt i sin taktik feks..
Havde selv problemmer med at score, skulle vel bruge 3x  så mange forsøg som andre hold, men efter et par små ændringer her og der så scorer jeg masser af mål nu, så det var ikke en bug...
« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 17:18 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #14: 23 Okt 2007, 17:18 »

Jeg oplevede i en ligakamp med mit Hertha Berlin hold at score på et frispark fra min egen banehalvdel. Det var meget underligt, og det mindede mest af alt om et indlæg ind i boksen hvor modstanderens målmand bare stod og så på.
Det er sket før irl... bare spørg David Seeman da en frisparksbold sejlede ind over ham i en kamp mod Brasilien... (det var vist godt nok fra englands bane halvdel, men alligevel var det meget langt ude fra... )

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010