home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 461 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Målmænd gjort til statister?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Målmænd gjort til statister?  (Læst 9389 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Målmænd gjort til statister?
« Svar #45: 25 Okt 2007, 13:23 »

Du misforstod mig lidt.. Jeg synes stadig det er for "nemt". jeg vandt pl og cl i første sæson. Og det primært fordi jeg synes det er for nemt at score.. er det mere forståeligt nu? Smiley

Ok... ja jeg misforstod dig så...  Peace

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 25 Okt 2007, 14:44 »

Du misforstod mig lidt.. Jeg synes stadig det er for "nemt". jeg vandt pl og cl i første sæson. Og det primært fordi jeg synes det er for nemt at score.. er det mere forståeligt nu? Smiley

Synes ikke det er urealistisk, og som du faktisk selv nævner i indlægget før dette , så er de godt kørende for tiden, men har du måske tænkt over det er dine personlige indstillinger for dine forsvars spillere der ikke er helt optimale, du kan jo f.eks når du spiller kampen via 2D motoren se hvor en spiller kikser og hvor hvilken sitiuationer det sker, er det fordi han måske fordi han mister sin markering i en hovedstøds duel konstant, er det måske at overveje ta smide Ferdinand på ham i stedet for f.eks Pique, og dette er bare et eksempel som sagt, ved jo ikke hvem du spiler med i Center pladserne. men bare eksempel, fordi i dette tilfælde er Ferdinand bedre stillet ved at hans agility er bedre, hans "Positioning" og "Marking" er bedre, og det er måske ikke meget end 2 tal, men det gør forskellen selv om de begge to er lige i "heading". Men kan også være hans rolle i forsvaret der måske ikke matcher hans marking, forståes på den måde, at den han markere simpelthen har en bedre forståelse for spillet og hans teknik måske gør han vil vinde en duel konstant.

Og lukke 40 mål ind er absolut ikke urealistisk i en sæson, og det er da slet ikke urealistisk at du vinder CL og PL i første sæson med Man Utd, de har jo Klasse Angriber til at skifte i tilfælde de skulle spille 7 dage i træk, hver eneste uge , spillerne ville uden problemer kunne holde 4-5 dages pause alligevel.

TheGreatDaneMorten
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 25 Okt 2007, 16:06 »

hmm - giver dig delvist ret Svend ^^. Det jeg mener med urealistisk,er, at jeg vinder i første sæsonuden den store udfordring. Udfordringen forsvinder. Nerven forsvinder. Spændingen forsvinder før en topkamp. Desuden er mål pr. kamp (både for og imod) på omkring 3-4 stk. i snit, hvilket jeg synes er højt over en hel sæson. kan ikke erindre at jeg har vundet 1-0. Det kan jo osse være jeg bare er god Peace Jeg savner lidt sværhedsgradsindsti lling i det her spil. Det findes jo i alle andre spil.

Jeg har nu spillet en sæson med mit yndlingshold, og motivationen og lysten forsvinder hvis man fra sæson 1 af spadserer gennem det hele
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 16:10 af TheGreatDaneMorten » Logged

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 25 Okt 2007, 18:03 »

hmm - giver dig delvist ret Svend ^^. Det jeg mener med urealistisk,er, at jeg vinder i første sæsonuden den store udfordring. Udfordringen forsvinder. Nerven forsvinder. Spændingen forsvinder før en topkamp. Desuden er mål pr. kamp (både for og imod) på omkring 3-4 stk. i snit, hvilket jeg synes er højt over en hel sæson. kan ikke erindre at jeg har vundet 1-0. Det kan jo osse være jeg bare er god Peace Jeg savner lidt sværhedsgradsindsti lling i det her spil. Det findes jo i alle andre spil.

Jeg har nu spillet en sæson med mit yndlingshold, og motivationen og lysten forsvinder hvis man fra sæson 1 af spadserer gennem det hele

Ved ikke om spændingen forsvinder, jeg er netop ved at afslutte min første sæson i FM 2008, jeg har netop tabt pokalfinalen til FCK, og med 4 kampe igen , ligger jeg nummer 2 .. et point bag FC Nordsjælland, og har 3 point ned til FCK men de har en kamp færre. Ikke at der så ikke er spænding, men mener så også at udfordringen først rigtigt kommer når man har bygget sit "eget" hold efter 3-4 sæsoner, og det har jeg altid ment. Da man i starten lidt er afhængig af at få det til at kører .. men det du siger med gennemsnit mål på 3-4 styk pr kamp, kan jeg slet ikke følge, og jeg har vundet en del kampe med 1-0 og 2-1 f.eks eller 2-0 og største nederlag er faktisk kun 2-0 mod FC Midtjylland, og største sejre har været på 5-1 mod Glostrup i Cupen. Så kan ikke se hvordan du kan gennemsnit lukke så mange mål ind og score i gennemsnit.

Som det ser ud nu efter 35 kampe har jeg scoret gennemsnit 1.7 mål pr. kamp og lukket 0.9 mål ind pr kamp. Og det er ganske realistisk synes jeg.

Skal lige siege jeg er Brøndby har jeg vist glemt at sige.
« Seneste Redigering: 25 Okt 2007, 18:05 af Svend Rugaard » Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010