home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50315 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #270: 02 Dec 2007, 16:09 »

Dejlig update - og rigtig gode handler.
Spændene at se hvordan det går Rovers i sæsonen  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #271: 02 Dec 2007, 16:26 »

Spændende indkøb.. glæder mig til at se hvordan i kommer til at klare det..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #272: 02 Dec 2007, 18:15 »

Mange tak for de flotte kommentarer og for den fine opbakning.

Ja, jeg har valgt at prøve endnu en sæson med Rovers på trods af den uheldige afslutning i den seneste sæson.

Afstemingen er også slut om, hvorvidt jeg skulle blive eller ej og her har flertallet også sagt, at de helst så mig fortsætte i Rovers::
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #273: 02 Dec 2007, 18:19 »

Update !!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #274: 02 Dec 2007, 18:25 »

Update !!

Der går lige et par dage, da jeg spiller lidt med nogle andre hold i øjeblikket  Wink
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #275: 02 Dec 2007, 18:30 »

Oki Wink
Logged

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #276: 02 Dec 2007, 19:05 »

Yo..
Jeg er normalt ikke den store blog-læser, men må sgu give den op for den her!!
Det er dope læsning Smiley
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #277: 02 Dec 2007, 19:20 »

Endnu en kanon update Metsu.... Dejligt at se at du bliver i Blackburn. Respekt for at du vil bevise, at sidste sæson var en fejl i stedet for at stikke halen mellem benene og finde en ny klub!

Keep it up m8!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #278: 02 Dec 2007, 19:40 »

Yo..
Jeg er normalt ikke den store blog-læser, men må sgu give den op for den her!!
Det er dope læsning Smiley

Mange tak, jeg er meget beæret over, at du må give op for denne blog  Thumbs Up

Endnu en kanon update Metsu.... Dejligt at se at du bliver i Blackburn. Respekt for at du vil bevise, at sidste sæson var en fejl i stedet for at stikke halen mellem benene og finde en ny klub!

Keep it up m8!


Tusind tak, Gabe

Det var også i mine tanker at stikke af, da jeg var meget træt af spillet efter de sidste kampe i forrige sæson. Det ville bare være for nemt at stoppe, så efter lidt taktiske overvejelser og med nyheden om de mange transferpenge, blev jeg enig med mig selv om, at tage minimum en sæson mere med Rovers.
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #279: 02 Dec 2007, 20:33 »

Citat
Tusind tak, Gabe

Det var også i mine tanker at stikke af, da jeg var meget træt af spillet efter de sidste kampe i forrige sæson. Det ville bare være for nemt at stoppe, så efter lidt taktiske overvejelser og med nyheden om de mange transferpenge, blev jeg enig med mig selv om, at tage minimum en sæson mere med Rovers.

Kender det kun alt for godt selv. Det med at der er intet der fungere. Moralen er lav, holdet spillet af h.. til, de resultater man har opbygget gennem en hel sæson falder til jorden, og man kan bare ikke finde en forklaring på hvorfor. Så finder man en ny klub i ren irritation, men den der flade fornemmelse i maven forsvinder bare ikke. Der er ikke andet at gøre end at fortsætte. Det store beløb til transfer er selvfølgelig også et meget godt incitament til at fortsætte Thumbs Up Stille og roligt at Blackburn er den 14. rigeste fodboldklub i verdenen!! Shockeret
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #280: 04 Dec 2007, 23:36 »

JULI-AUGUST 2009 - (1.del)

Vi sidder i flyet på vej til Litauen, nærmere betegnet er vi på vej til hovedstaden Vilnius, hvor vi skal møde Zalgiris i 3. runde af Intertoto Cuppen.
Javier er færdig med Liverpool

Vi er ca. 25 spillere og trænere, der er på vej til Vilnius og blandt spillerne, sidder vores seneste indkøb, den 25-årige argentinske landsholdsspiller Javier Mascherano, der netop har underskrevet en kontrakt med os for få dage siden.
Han er skiftet fra Liverpool for 230.000.000 kr. og er dermed det dyreste indkøb i Blackburn’s historie. Han er desværre ikke spilleberettiget til Intertoto Cuppen, hvilket nok også er godt nok, da han stadig er nogle uger fra at være helt oppe i gear. Han er hovedsageligt med for at lære de andre at kende og for at se, hvordan vi kører tingene i Rovers.

Vi præsenterede ham på et pressemøde for et par dage siden, hvor der herskede rent kaos, da det var ikke alene var journalister, der var til stede, men også mange fans var mødt op udenfor, så det var meget svært, at få ham ind til pressemødet.

Jeg er meget stolt over den flotte modtagelse af Javier, da det viser at fansene virkelig tror på ham og jeg er da også helt sikker på, at når han først har spillet et par kampe for os og fundet sig tilrette med vores spillestil, så bliver han en meget vigtig spiller for os i den diamant formation, jeg regner med skal være vores grundformation i den næste sæson.

Jeg har lavet en kort gennemgang af de to taktikker, der skal være vores taktiske grundlag i de fleste af vores kampe i næste sæson.





4-4-2 diamant formationen

Den foretrukne formation i denne sæson vil nok være diamant-formationen, idet vi har spillerne til denne opstilling.

Vi har to rigtig stærke backs i Leighton Baines på venstrebackpladsen og Anthony Vanden Borre på højreback. Samtidig har vi vel nok en af Premier League bedste centerforsvarspar i Karl Svensson og Ezequiel Garay, så må vi bare håbe, at de kan finde ind i et godt samarbejde.

På midtbanen råder vi også over to gode og hurtige kanter i Gamsten og Bentley, mens vi har en rigtig stærk defensiv midtbanespiller i Mascherano og to kreative talenter i form af Ivan Rakitic og Nuri Sahin, der skal kæmpe om startpladsen på den offensive midtbaneposition.

Samtidig kan vi bruge to angribere, en ting jeg meget gerne vil praktisere og det vil for det meste blive med enten McCarthy eller Goitom på banen sammen med Lavezzi, så vi får kombinationen med en hurtig angriber og en stærk boksspiller.

Alt i alt er det denne taktiske formation, der tiltaler mig mest, når jeg kigger på det spillermateriale, jeg har til rådighed.




4-2-3-1 formationen

Denne taktik er en taktik, jeg nok kun vil benytte mig af, når vi skal op mod de store hold i Premier League (Man U, Arsenal, Chelsea, Liverpool).

Det er en defensiv taktik, hvor det går ud på at slå modstanderne spil i stykker ved at trække tempoet ud af kampen. Dette gør vi blandet andet ved, at spillerne skal tage sig god tid til alle dødbolde og indkast. Spillestilen vil blive med lang bolde op på vores ene angriber, der vil fungere som targetmand.
Det vil som regel være enten Goitom eller McCarthy, der spiller alene på toppen.

De fire i den bagerste kæde vil næsten være identiske med de fire i diamant formationen, pånær højreback positionen, hvor jeg sætter Rosenior ind i stedet for Vanden Boore, der så bliver skubbet frem på den defensive midtbane i et makkerskab med Mascherano.

De offensive pladser vil igen gå til Gamsten på venstre fløj, Bentley på højre fløj og Rakitic eller Sahin på den offensive midtbane plads.

Den ensomme angriber vil som nævnt enten være McCarthy eller Goitom, hvor de vil blive brugt som targetman.











Årets spiller fik os i gang

1. kamp i 3.runde af UEFA Intertoto Cup fra Zalgiris, Vilnius
Zalgiris – Blackburn   0-3   (0-2)
Rødt kort til Henk Goitom, Blackburn (34)
0-1 Morten Gamst Pedersen (38)
0-2 Modesta Poskus (selvmål, 43)
0-3 Lasse Qvist (49)

MOM: Lasse Qvist, Blackburn (8)

Efter den lange rejse til Vilnius i Litauen er det godt at se, spillerne ikke undervurderer vores på papiret svage modstandere.
Vi får umiddelbart ikke den bedste start, da Goitom bliver præsenteret for et rødt kort efter bare 34 minutter for en alt for voldsom tackling. Det er dog som om, at det vækker spillerne og bare fire minutter senere, sender årets spiller i Blackburn, Morten Gamst Pedersen bolden i nettet til 1-0.
Zalgiris’ centrale forsvarer Poskus gør det endnu bedre for os, da han fire minutter senere sender bolden ind bag sin egen målmand, så vi kan gå til pausen med en 2-0 føring.
Anden halvleg er ikke ret gammel, da Lasse Qvist med sin første scoring for Rovers gør det til 3-0 og derefter tager vi foden af speederen og kører sejren stille og roligt hjem.
 


Dagens angrebsduo jubler over en af Benni's tre scoringer

2. kamp i 3.runde af UEFA Intertoto Cup fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn (3) – Zalgiris (0)   3-1   (2-1)
1-0 Benni McCarthy (23)
1-1 Deividas Kazlaukas (34)
2-1 Benni McCarthy (straffe 45+1)
3-1 Benni McCarthy (90+1)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (9)

Blackburn videre med en samlet score på 6-1

Vi er videre til 2. kvalifikationsrunde i UEFA Cuppen, hvor vi skal møde finske HJK Helsinki
HJK er for os en rigtig god lodtrækning og jeg regner naturligvis med, at vi går sikkert videre, selvom Helsingfors ikke er det sjoveste sted at spille.
Kigger vi nærmere på dagens kamp, var der tale om et one man show. Benni McCarthy var den helt store helt med et hattrick, hvilket naturligvis også fuldt fortjent indbringer ham titlen som banens bedste.


« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 23:40 af Metsu1 » Logged

martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #281: 04 Dec 2007, 23:44 »

Jeg elsker denne blog Smiley
følger klart med Smiley
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #282: 04 Dec 2007, 23:47 »

Virkelig fed blog, altid sjovt at følge et midterholdsvej mod toppen Smiley.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #283: 04 Dec 2007, 23:56 »

Fed blog, KIU!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #284: 05 Dec 2007, 07:59 »

Endnu en god update fra Metsu1.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010