home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50289 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #255: 30 Nov 2007, 14:10 »

Måske du skulle overveje ikke at lave så stor en udskiftning på holdet igen, feks 3 nye i forsvaret som sidste sæson er nok ikke det bedste... ved ikke hvordan du sætter holdet men prøv med en stamme på 6-8 man som er 100% sikre i opstilling pånær ved skader og karentæner... mine erfaringer er i hvert  fald at man ikke skal skifte både i tide og utide...

Og det vil da være lækkert hvis du kom i TOTO...

Har tænkt det samme, jeg har mere eller mindre holdet på plads til næste sæson, taktikken har jeg lagt mig fast på, så nu er der ikke andet for end at kaste sig ud i det.

Har p.t. bare også et sjovt spil med HSV kørende, så der går lidt før der kommer endnu en update  Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #256: 30 Nov 2007, 14:16 »

Har tænkt det samme, jeg har mere eller mindre holdet på plads til næste sæson, taktikken har jeg lagt mig fast på, så nu er der ikke andet for end at kaste sig ud i det.

Har p.t. bare også et sjovt spil med HSV kørende, så der går lidt før der kommer endnu en update  Peace

Fair nok... det skal som tidligere skrevet være lysten der driver bloggen, og ikke en pligt fra os læsere...

Men måske det også hjælper at komme lidt væk fra spillet og få tankerne lidt væk og så vende tilbage om et par dage med nye ideer og energi  Thumbs Up
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #257: 30 Nov 2007, 16:26 »

Jeg er fuldstændigt enig med JKJ og tilslutter mig derfor det han skriver oven over.


Min stemme faldt på, at du skulle blive Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #258: 30 Nov 2007, 16:36 »

Skidt afslutning på sæsonen.. Har stemt på, du skal blive Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #259: 30 Nov 2007, 21:14 »

Desværre ikke den bedste afslutning på en sæson som kunne have håbet..   Ubeslutsom

Jeg har valgt at stemme at du skal skifte klub. Ikke fordi jeg mener at du bare skal flygte nu hvor det ikke lige går så godt, men det kunne være sjovt at se dig i en ny klub, og se hvad du kan udrette af mirakler der..  Så jeg håber at du skifter klub, og helst gerne til et hold af nogenlunde samme niveau som Blackburn..  vi gider ikke læse om Barcelona eller Inter osv.     Thumbs Up 
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #260: 01 Dec 2007, 09:09 »

Desværre ikke den bedste afslutning på en sæson som kunne have håbet..   Ubeslutsom

Jeg har valgt at stemme at du skal skifte klub. Ikke fordi jeg mener at du bare skal flygte nu hvor det ikke lige går så godt, men det kunne være sjovt at se dig i en ny klub, og se hvad du kan udrette af mirakler der..  Så jeg håber at du skifter klub, og helst gerne til et hold af nogenlunde samme niveau som Blackburn..  vi gider ikke læse om Barcelona eller Inter osv.     Thumbs Up 

Hvis jeg skifter klub, bliver det ikke til nogen af topholdene. Det bliver i en kaliber som Sampdoria, Zaragoza, HSV osv, ikke nogen af de store endnu i hvert fald.  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #261: 01 Dec 2007, 10:08 »

Hvis jeg skifter klub, bliver det ikke til nogen af topholdene. Det bliver i en kaliber som Sampdoria, Zaragoza, HSV osv, ikke nogen af de store endnu i hvert fald.  Wink

Spændende klubber du nævner.. Wink Glæder mig til at se hvor du ender Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #262: 01 Dec 2007, 23:00 »

Spændende klubber du nævner.. Wink Glæder mig til at se hvor du ender Thumbs Up

Mange tak, som det ser ud nu bliver jeg i Rovers.

Der kommer en lille update med lidt transfer nyt om ca. en halv times tid.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #263: 01 Dec 2007, 23:20 »

Den glæder jeg mig til at læse. Det er en fantastisk blog! Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #264: 01 Dec 2007, 23:44 »

Hva' nu!? – Preseason 2009/10
Pengeregn over Rovers

Datoen er den 1. juli og jeg sidder på mit kontor på Ewood Park og læser lidt på diverse fodboldhjemmesider. Der er som altid fuld gang i spekulationerne om, hvem der nu skifter til hvilken klub osv. og vi bliver da også nævnt med jævne mellemrum.

Der bliver talt om både Per Ciljan Skjelbred fra Rosenborg, som er en rigtig god spiller, men jeg synes ikke helt, han har klassen til Premier League. En anden, der bliver nævnt er Arouna Kone fra Sevilla, en glimrende boksspiller, men vi har både McCarthy, Goitom og Derbyshire til rådighed, mens Lavezzi jo også er på vej fra Napoli, så der er vi fint dækket ind.

Nej, de skulle bare se den liste, jeg netop havde afleveret til bestyrelsesformand, John Williams.
Jeg fik beskeden for en uges tid siden, 357.000.000 kr. havde man i bestyrelsen frigivet til spillerindkøb. Jeg forstod slet ikke, hvor alle de penge kom fra, men Williams viste mig et memo fra UEFA med Europas rigeste klubber . På denne liste lå vi placeret som nummer 14, samtidig er vi det hold, der har foretaget, det største spring frem i pengelisten.
Efter den meddelelse gik jeg i gang med at lave min ønskeliste. Listen indeholder 6 navne på spillere, som jeg mener, vil kunne gøre en kæmpe forskel i Rovers. Jeg har kigget meget på analyser og rapporter af vores kampe i sidste sæson og selvom vi har en fornuftig trup, så er vi efter vores forfærdelige sæsonafslutning nødt til at se os om efter forstærkninger.




Ønskelisten

Javier M. er
 øverst på ønskelisten

Javier Mascherano – DM fra Liverpool
Ever Banega – DM fra Boca Juniors
Julio Baptista – OM/A C fra Real Madrid
Diego – OM C fra Werder Bremen
Matias Fernandez – OM VC fra Villarreal
Alou Diarra – DM fra Bordeaux


Det er udelukkende spillere til den centrale del af midtbanen, jeg har udpeget på min ønskeliste. Dette har jeg gjort, da jeg synes, det er der, vi er mest sårbare.
Andreasen og Sidwell har ikke været alt for stabile på den defensive midtbane, især har Andreasen været en regulær skuffelse.
På den offensive plads har Rakitic været meget skadet og Lorentzen har slet ikke været i nærheden af sin vanlige standard. Dette har betydet, at vi har brugt Santa Cruz en del på den offensive midtbane, men han er blevet sendt til Sunderland for 100.000.000 kr., da han var utilfreds med tilværelsen i Rovers.
Det er ikke alene de 6 spillere, der bliver nævnt på listen, som jeg tror, kan gør en forskel. Jeg har skam allerede været ude med snøren efter flere spillere, mens der også er blevet sagt farvel til nogle.




Her er en oversigt over de bekræftede transfers:

Transfers ind <<<<<

Ezequiel Garay fra Racing Santander for 50.000.000 kr.
Lavezzi kan få
nøglerolle for Rovers

Ezequiel Lavezzi fra Napoli for 40.000.000 kr.
Nuri Sahin – Fri transfer
Gary Caldwell – Fri transfer
Rafael – Fri transfer

Jeg har endelig haft held med at hente Garay til klubben. Han er en spiller, jeg har jagtet igennem hele min tid som Rovers manager. Der bliver hård kamp i midterforsvaret fra næste sæson, da både Aubey, Svensson og Garay har klassen til at være fast mand.
Lavezzi er købt som makker til enten Goitom eller McCarthy, da jeg tror et makkerpar med en stor og stærk angriber og en lille hurtig er den bedste kombination og man må sige, at Lavezzi i den grad er hurtig.
Nuri Sahin er mest af alt en fremtidsinvestering . Han har alt, hvad der skal til for at blive en fremragende midtbanespiller. Jeg vil prøve at køre ham ind på den offensive midtbaneplads, hvor han kommer til at konkurrere med Rakitic, Lorentzen og måske en af spillerne fra ønskelisten.
Gary Caldwell er det man kalder en ”squad-player”. Han er en spiller, der kan spille en del forskellige positioner, hvilket er en rigtig god ting, når vi som os har rigtig mange kampe. Når der skal spilles alle disse kampe, er man nødt til at rotere lidt og der er her, Caldwell kommer ind i billedet.
Den sidste spiller der indtil videre er kommet til klubben, er den unge brasilianer Rafael, der kommer til os på en fri transfer efter et ophold hos Man Utd. Han er højre back og et stort talent, han vil højest sandsynligt blive lejet ud i hans første sæson til en af vores rugeklubber.


Transfers ud >>>>>>

Shola Ameobi til Reading for 25.000.000 kr.
Roque Santa Cruz til Sunderland for 100.000.000 kr.
Robbie Savage - Fri transfer

Der er ikke så meget at sige til de spillersalg, der har været. Ameobi er simpelthen kommet i overskud hos os og Santa Cruz var utilfreds med tilværelsen hos Rovers, så jeg var ikke i tvivl, da Sunderland smed 100.000.000 kr. på bordet for ham.





Vi har også fået bekræftet, at vi er det engelske hold, der er blevet inviteret til at deltage i Intertoto Cuppen, hvilket vi jo også gjorde for et par sæsoner siden. Her har vi mulgheden for at kvalificere os til UEFA Cuppen og det har naturligvis meget høj prioritet for os.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2007, 23:49 af Metsu1 » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #265: 01 Dec 2007, 23:49 »

Gode indkøb. Nuri skal nok blive en succesc. Det er jeg sikker på.

Ærgerligt at "The Beast" ikke kom til. Det ville være fedt. Wink

Men godt klaret, og god update.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #266: 01 Dec 2007, 23:52 »

Gode indkøb. Nuri skal nok blive en succesc. Det er jeg sikker på.

Ærgerligt at "The Beast" ikke kom til. Det ville være fedt. Wink

Men godt klaret, og god update.

Mange tak, Cesc - Jeg håber lidt på, at Nuri er nøglen til at få offensiven op på et andet plan.

Ja, Baptista havde været fantastisk, men meget kan stadig ske frem til sæsonstart  Opstemt
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #267: 01 Dec 2007, 23:55 »

Super dejlig update Smiley

Jeg er glad for, at du valgte at blive og tage kampen op. Så jeg glæder mig til at læse mere Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

JKJ
Gæst
 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #268: 02 Dec 2007, 10:32 »

Super dejlig update Smiley

Jeg er glad for, at du valgte at blive og tage kampen op. Så jeg glæder mig til at læse mere Wink

Helt enig Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Hva' nu!?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #269: 02 Dec 2007, 14:58 »

for fed blog, du laver nogen super fede indlæg.
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010