home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50324 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #240: 29 Nov 2007, 16:23 »

Rigitig god update som sædvanligt Smiley

Og jeg håber selvfølgelig også, at du fortsætter... hvis ikke så skal jeg med glæde følge en y blog fra din side Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #241: 30 Nov 2007, 00:36 »

FORÅRET 2009
- Et tilbageblik på et langt forår for Rovers (en supporters oplevelser)


Sæsonen er langt om længe forbi, fristes man til at sige som Rovers supporter. Ligeså sjov som sidste sæson og første halvdel af denne sæson var, ligeså frygtelig har de 3 seneste måneder været. Det er utroligt, så hurtigt det kan skifte i fodbold, den ene uge er man på toppen, mens man bare et par uger senere er helt nede i mørket, faret vild uden mulighed for at finde tilbage på rette spor. Det er sådan Rovers spillerne og deres manager må have haft det i de sidste 3 måneder.

Det gik ellers så godt, man var videre i Champions League, man havde fået en svær lodtrækning, men man var fortrøstningsfuld. Det skulle desværre vise sig, at det netop var efter den første kamp at nedturen startede og det blev en lang nedtur, med kun ganske få lyspunkter i resten af sæsonen.




EXIT - Valencia viste klassen


1. opgør

Som en del af nyhedsteamet på www.rovers.co.uk, var jeg taget til Spanien for at dække det første opgør i Champions League mod Valencia på Mestalla. Vi havde vundet puljen, men lodtrækningen til første knockoutrunde var hård ved os. De spanske mestre ventede på os.

Jeg sad i presselogen under hele kampen og jeg var nok lidt kæphøj inden kampstart. Jeg var sikker på, at mit hold nok skulle overraske, det havde de jo gjort så mange gange i det sidste halvandet år.
Der gik desværre bare ikke mere end 20 minutter, så var vi nede med 2-0 efter et par flotte scoringer af Silva (1-0) og Edu (2-0). Spillerne skældte ud på hinanden, men de fik dog spillet sig igennem til nogle chancer, men de kunne ikke få den prikket ind over stregen. En ting der skulle vise sig, at gå igen igennem resten af sæsonen.
Pausen nærmede sig på Mestalla og jeg havde stadig en del optimisme i kroppen, 2-0 er ikke så slemt, var min tanke – ”Nu skal vi bare holde dem hen og så nakke dem på Ewood Park om 14 dage” sagde jeg til de andre journalister, der dog ikke delte min optimisme. De fik desværre ret, for Raul Albiol ville det anderledes, han kommer højest på et hjørnespark i dommerens tillægstid og øger til 3-0 lige før pausefløjtet og på det tidspunkt ved jeg, at dette års Champions League for Rovers er passé.
David Villa blev vores onde ånd

Anden halvleg er kun 2 minutter gammel, da David Villa dukker op i feltet og scorer til 4-0 efter oplæg af kampens helt store oplevelse, Silva. Efter scoringen til 4-0, fjerner spanierne heldigvis foden fra speederen, hvilket betyder kampen ender 4-0. Jeg kan tage tilbage til hotellet for at skrive reportagen om det svidende 4-0 nederlag på Mestalla.

2. opgør

Efter blamagen i Valencia på 4-0 sad jeg trods alt på min faste plads på Ewood Park for at følge returopgøret, man er vel Rovers fan.
Op til opgøret, havde der ikke været meget snak om, at vi kunne hente den store føring. Troen var simpelthen væk, det var nærmest bare en kamp, der skulle overstås, men da spillerne gik på banen, var det alligevel som om, at den magiske følelse, vi havde haft på Ewood Park gennem hele gruppespillet igen var at spore hos fansene. Spillerne havde før kampen proklameret, at de ville ”dø” med støvlerne på og det må man sige, de gjorde.

Ligesom i den første kamp på Mestalla stod der 2-0 på lystavlen efter 20 minutter, men denne gang var det os, der var kommet foran 2-0 og nu manglede vi ”bare” 2 scoringer for at udligne Valencia’s føring fra første møde. Vi var i ekstase over den flotte start af vores mandskab, men desværre varede ekstasen kun omkring 5 minutter, for i det 26. minut ødelagde David Villa comebacket med hans reducering til 1-2. Inden spillerne gik til pausen stod den 2-2, igen var det Villa og nu var alt håb om en sensation forsvundet. Det forhindrede dog ikke fansene i at stå bag holdet og spillerne blev ved med at fighte og med 6 minutter tilbage af den officielle spilletid kom belønningen. Vi fik tilkendt et straffespark som vores danske viking, Leon Andreasen sikkert omsatte i en scoring. Dette mål gav os sejren, så selvom vi var ude af Champions League, havde vi endnu en gang bevist, at vi kunne være med på højeste niveau. Med sejren over Valencia troede alle, at vi havde vendt skuden efter de dårlige resultater, der startede efter vores første møde mod Valencia, men det havde vi så langt fra.......





- fra drøm til mareridt.


I starten af februar så alt rigtig godt ud. Vi lå nummer 3 i tabellen efter mægtige Chelsea og Man Utd, vi var videre til knockout fasen i Champions League, der var hentet rigtig gode forstærkninger, så alle i og omkring Rovers havde troen på, at nu skulle vi for alvor sætte spurten ind for at hente de to førende og kæmpe med om mesterskabet, men sådan gik det slet ikke.

Det startede ellers fremragende, da vi fik revanche mod Aston Villa efter vores FA Cup nederlag til dem. Vi slog dem 3-1, de samme cifre som da de slog os ud af FA Cuppen.
Så kom turen til Valencia, 0-4 og alle drømme i Champions League sammenhæng var knust og det viste sig hurtigt, at nederlaget mod de spanske mestre, havde gjort større skade end jeg havde troet muligt.
Blackburn – Aston Villa (10)  3-1
Tottenham (9) - Blackburn  3-3
Blackburn – Liverpool (8)  2-2

Blackburn – Chelsea (1)  0-1
Man City (6) - Blackburn  1-1
Newcastle (10) - Blackburn  3-2
West Ham (15) - Blackburn   3-0

Blackburn – Portsmouth (10)  3-2
Plymouth (12) - Blackburn  1-1
Blackburn – Birmingham (20)  0-0

Arsenal (3) - Blackburn  3-0   
Blackburn – Everton (5)  0-0   
Man Utd (2) - Blackburn  0-0


Efter nederlaget til Valencia skulle vi igennem 6 kampe uden sejre før vi igen kunne juble over en vundet kamp. Det var som om alt selvtilliden var væk fra spillerne og det blev ikke bedre efter vores nederlag mod Newcastle. David Bentley havde udlignet til 2-2 for os i det sidste minut, men i det 94. minut kunne Emre fejrer hans sejrsmål til 3-2, hvilket bestemt ikke gjorde tingene bedre for os. Helt galt gik det i West Ham, hvor vi render ind i en regulær afklapsning mod et Hammers hold, der kæmper for overlevelse.
Heldigvis vinder vi så endelig mod Portsmouth med 3-2 efter en flot kamp, hvor spillerne giver alt, hvad de har. Desværre smitter det ikke for alvor af på resten af forårsprogrammet, da vores sejr mod Pompey bliver vores sidste i sæsonen.
Vi slutter endda af med at gå fra banen i de sidste 4 kampe uden at score. Det skal dog siges, at der var fremskridt at spore rent spillemæssigt i de sidste to kampe, så det lader til at manageren har fået lidt styr på tingene igen. Vi mangler dog stadig en væsentlig ting og det er at score på vores chancer.
Seneste nyt fra ledelsen er, at man har valgt at give Jesper Nissen en sæson mere til at få os med helt op i toppen af engelsk fodbold, hvis han da har lyst til det......




Slutstillingen i Premier League 2008/09





Skal jeg fortsætte i Rovers - smid en stemme
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #242: 30 Nov 2007, 00:38 »

Har ikke kræfterne til at læse det igennem nu, dog vil jeg gøre det som det første imorgen.
Men udfra overskrifterne, resultaterne, og stillingen, kan jeg se det ikke går særlig godt.
Bestemt trist, og til afstemningen har jeg stemt du skal finde en ny klub.
Simpelthen fordi jeg ikke er den store fan af Blackburn.

Keep the updates coming...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #243: 30 Nov 2007, 00:46 »

Det var da sørgeligt, stemmer også find ny klub, men jeg ville blive lykkelig, hvis du undlod topholdene i Spanien, England og Italien Smiley.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #244: 30 Nov 2007, 08:12 »

Jeg syntes du skal blive og tage kampen op..

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes dig at blive mester.

Håber du fortsætter i Rovers.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JKJ
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #245: 30 Nov 2007, 10:12 »

Jeg forstår ikke helt din afstemning: Skal jeg fortsætte hos Rover? Ja, du skal skynde dig at finde en anden klub??

Den forstår jegt altså ikke helt  Ubeslutsom
Logged

Dr YO
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #246: 30 Nov 2007, 10:15 »

Du skal skifte dewt er for guds skyld kun the rovers

ps tag tilæ westham bøsse
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #247: 30 Nov 2007, 10:16 »

Jeg syntes du skal blive og tage kampen op..

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes dig at blive mester.

Håber du fortsætter i Rovers.

Helt enig. Det er for nemt at smide håndklædet i ringen, hvis det så heller ikke kører for dig i næste sæson kan du måske godt overveje at finde en ny klub... men ikke nu


Iøvrigt rigtig godt skrevet igen, men det har jeg vist fortalt op til flere gange nu  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #248: 30 Nov 2007, 12:59 »

Jeg forstår ikke helt din afstemning: Skal jeg fortsætte hos Rover? Ja, du skal skynde dig at finde en anden klub??

Den forstår jegt altså ikke helt  Ubeslutsom
Hehe, klokken var mange, jeg var trær og møgirriteret over, at spillet ikke fungerede.

Jeg har rettet det nu, så det giver mening.  Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #249: 30 Nov 2007, 13:03 »

Hehe, klokken var mange, jeg var trær og møgirriteret over, at spillet ikke fungerede.

Jeg har rettet det nu, så det giver mening.  Thumbs Up

He he, mente nok der var noget helt galt Wink

Skrev godt nok i et andet indlæg at jeg ikke synes du skulle give op, men det skal jo være lysten der driver værket med en blog som din og hvis den er væk så ser jeg ikke nogen grund til at du skal fortsætte...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #250: 30 Nov 2007, 13:03 »

Jeg syntes du skal blive og tage kampen op..

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes dig at blive mester.

Håber du fortsætter i Rovers.
Helt enig. Det er for nemt at smide håndklædet i ringen, hvis det så heller ikke kører for dig i næste sæson kan du måske godt overveje at finde en ny klub... men ikke nu

Iøvrigt rigtig godt skrevet igen, men det har jeg vist fortalt op til flere gange nu   Thumbs Up

Nu må vi se, er egentlig også hooket på en sæson mere, men hvis det sker igen, at vi spille så ringe som i sidste update, så pakker jeg mine sager og smutter fra Ewood Park.

JKJ: Tak for det, det er altid godt med noget ros og jo mere jo bedre  Opstemt
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #251: 30 Nov 2007, 13:19 »

Endnu en god update - med ærgeligt med de halvdårlige resultater.

Du skal blive, og føre Rovers til Mesterskabet næste sæson Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MathiasK
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #252: 30 Nov 2007, 13:21 »

surt med placeringen... 2 point fra inter toto eller hvad den nu hedder
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #253: 30 Nov 2007, 13:28 »

Endnu en god update - med ærgeligt med de halvdårlige resultater.

Du skal blive, og føre Rovers til Mesterskabet næste sæson Smiley

Mange tak, Brodtgaard

Nu siger du halvdårlige resultater  Grin - der skal vist ske meget, hvis vi skal slå hold som Chelsea eller Man U i kampen om mesterskabet, men jeg håber naturligvis på at det sker.

surt med placeringen... 2 point fra inter toto eller hvad den nu hedder

Euro Vase turneringen er endnu ikke fastlagt, heldigvis har jeg ansøgt om deltagelse i turneringen, så der skulle gerne komme en indbydelse i starten af den nye sæson  Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Foråret 2009) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #254: 30 Nov 2007, 13:38 »

Mange tak, Brodtgaard

Nu siger du halvdårlige resultater  Grin - der skal vist ske meget, hvis vi skal slå hold som Chelsea eller Man U i kampen om mesterskabet, men jeg håber naturligvis på at det sker.

Euro Vase turneringen er endnu ikke fastlagt, heldigvis har jeg ansøgt om deltagelse i turneringen, så der skulle gerne komme en indbydelse i starten af den nye sæson  Thumbs Up

Måske du skulle overveje ikke at lave så stor en udskiftning på holdet igen, feks 3 nye i forsvaret som sidste sæson er nok ikke det bedste... ved ikke hvordan du sætter holdet men prøv med en stamme på 6-8 man som er 100% sikre i opstilling pånær ved skader og karentæner... mine erfaringer er i hvert  fald at man ikke skal skifte både i tide og utide...

Og det vil da være lækkert hvis du kom i TOTO...
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010