home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50328 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #225: 27 Nov 2007, 11:46 »

Super super update. Synes du skriver, så man kan føle stemningen til lodtrækningen Wink

Ikke den bedste lodtrækning, men heller ikke den værste Smiley Og du er jo videre efter en skidt start i gruppespillet, så du kan jo kun overraske Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #226: 27 Nov 2007, 11:52 »

Fed update..... ærgeligt lodtrækning.... men måske kan du drille dem.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #227: 28 Nov 2007, 19:28 »

Mange tak alle sammen for de flotte kommentarer  Thumbs Up

Jeg er glad for opbakningen til os, det har vi brug for især i kampene mod Valencia som bliver mere end almindeligt svære.

JKJ: Det kan godt være, at Valencia er lidt på retur i "den virkelige verden" men i FM kører de derudaf, med et skræmmende spansk offensiv firkløver i Silva, Villa, Joaquin og Vicente.

Jeg har svært ved at se, hvordan vi skal holde dem væk fra scoringer, men det antal chancer, vi normalvis giver væk i en kamp  Skuffet

Jeg håber på, at have en update klar inden CL kickoff kl. 20.45. Updaten bliver lidt lang, da det jo er januar, hvor der som altid er en masse aktivitet  Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #228: 28 Nov 2007, 19:43 »

Her kan jeg jo så kun referere til de spil jeg har gang i og der er Valencia altså ikke den store trussel, og har gang i et spil med 3 hold i 3 spil i 3 forskellige ligaer Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #229: 28 Nov 2007, 19:52 »

Her kan jeg jo så kun referere til de spil jeg har gang i og der er Valencia altså ikke den store trussel, og har gang i et spil med 3 hold i 3 spil i 3 forskellige ligaer Wink

Jeg håber, du har ret i, at de er til at bide skeer med  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #230: 28 Nov 2007, 21:06 »

JANUAR 2009


Svingdøren 1
- Ekstraordinært nyhedsbrev om spillerhandler


Transfervinduet er ikke mange dage gammel, men der har allerede været hektisk aktivitet hos Rovers. Manager Jesper Nissen har hentet 3 nye forstærkninger, mens han også har sagt farvel til en af hans tidligere indkøb.
Der er tale om 2 spillere, der går direkte ind i førsteholdstruppen samt et talent, der i første omgang må en tur ned til reserverne.
Den første spiller, vi har fornøjelsen af at præsentere, er en spiller der allerede har fået sin debut på det engelske A-landshold. Det er den 25-årige målmand Ben Foster, der er skiftet til Blackburn. Han kommer fra Man United, hvor han ikke længere ville vente på sin chance. Han har kostet klubben 25.000.000 kr., hvilket må betegnes som billig for en målmand af hans kaliber. Helt eksklusivt, har vi fået denne kommentar fra den nye Blackburn keeper:
”Jeg er utrolig glad for at være kommet til Rovers, hvor jeg tror og håber på, at vi i fremtiden kan være med i kampen om det engelske mesterskab”. ”Jeg skal i hvert fald nok gøre mit til det”.

Udover Foster er man også blevet enig med Middlesbrough om købet af altmuligmanden Liam Rosenior. Han har været noget dyrere for klubben, da man måtte slippe 50.000.000 kr. for denne spiller, der kan spille på såvel venstre som højre back/wingback. Han er en spiller, som manager Jesper Nissen længe har holdt øje med og nu er det endelig lykkedes, at få ham til Rovers. Her er hans første kommentar som Rovers spiller: ”Jeg er utrolig beæret over, at få muligheden for at være med i Champions League og at Blackburn var villige til, at give så mange penge for en ung knægt som mig”. ”Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at tilbagebetale denne tillid”.

Den sidste spiller og mindst prominente i hvert fald set med britiske øjne er det unge danske angrebstalent Lasse Qvist, der skifter tilværelsen ud hos FC København med et nyt eventyr hos Rovers. Han har kostet os 3.250.000 kr. ”Jeg er glad for, at få chancen for at komme til en stor klub som Blackburn, men jeg er samtidig også realist, så jeg ved, at der skal arbejdes stenhårdt for at blive en del af førsteholdet”, var Lasse Qvist’s første kommentar til os efter skiftet.

Som nævnt har man også sagt farvel til en enkelt spiller i Blackburn. Det er den argentinske venstrekantsspiller Julio Arca, der er sendt til Reggina efter det aldrig rigtig lykkedes ham, at slå sig fast på førsteholdet. Han koster Reggina 42.000.000 kr. Vi vender når der kommer mere nyt omkring transfersituationen i Rovers.
 


Derbyshires scoring gav ro på spillet

FA Cup - 3. runde fra Racecourse Ground, Wrexham
Wrexham (L2) - Blackburn     0-2   (0-1)
0-1 Matt Derbyshire (16)
0-2 James Berrett (selvmål, 83)

MOM: David Forde, målmand, Wrexham (8)

Efter vi i sidste sæson blev sendt ud af FA Cuppen allerede i 3. runde, så vinder vi i dag over League 2 mandskabet fra Wrexham og avancerer til 4. runde, hvor vi skal op i mod vores ligarivaler fra Aston Villa på Villa Park.
Ser vi lidt på dagens kamp er der aldrig tvivl om udfaldet. Vi har total styr på begivenhederne, selvom jeg igen sender nogle af reserverne på banen. Det er kun pga. en rigtig god indsats af David Forde i Wrexham målet, at vi ikke vinder med flere scoringer.



Jussi med en rigtig god præstation idag

21. kamp i Premier League fra Reebok Stadium, Bolton
Bolton (10) - Blackburn     2-1   (1-1)
1-0 Ricardo Vaz Te (14)
1-1 Benni McCarthy (32)
2-1 Andy O’Brien (58)
Szabolcs Huszti, Bolton brænder straffe (90+3)

MOM: Jussi Jääskelainen, målmand, Bolton (8)

Jeg er dybt skuffet over nederlaget til Bolton i dag. Det er aldrig rart at tabe, men det er meget irriterende, når man ved at man generelt er et bedre mandskab end dem, man taber til.
De kommer hurtigt foran, men vi styrer spillet og har flere gode chancer, hvilket også giver udligningen efter 30 minutter. Det holder til pausen, men efter pausen er det som om Bolton er forvandlet, de spiller fremragende, mens vi løber forvildet rundt. Andy O’Brien bringer Bolton foran, men efter føringsmålet går de igen i stå og vi overtager igen alt spillet. Vi har flere store muligheder for at udligne, men det bliver ikke til mere og Huszti tillader sig endda at brænde et straffe i kampens sidste minut.




Svingdøren 2
- En helt vender hjem


Der har igen været gang i spillerhandlerne hos Rovers og der er ikke nogen hr. hvem-som-helst, der kunne præsenteres som ny mand i Rovers trøjen.
Det er den tidligere Rovers spiller Damien Duff, der er vendt hjem til Ewood Park efter ophold i både Chelsea og Newcastle. Duff har været plaget af skader i de seneste sæsoner, men håber på at en frisk start i Blackburn, kan hjælpe til, at han igen finder frem til den form, han er kendt for. Newcastle ville meget gerne af med Duff og forlangte ikke mere end 8.250.000 kr.
Samtidig med Duff er der blevet hentet yderligere en venstrekantspiller til Blackburn. Det er den 25-årige offensive venstrewing Leonardo, der skifter fra Ajax for 3.000.000 kr.

Det sidste indkøb der er blevet offentliggjort i denne omgang er til en transferpris, der er med helt oppe i toppen på rekordlisten. Manager Jesper Nissen har købt en ny angriber til klubben, en ung spiller, der bedst betegnes som en rigtig targetman. Det er det svenske fyrtårn Henok Goitom, der skifter fra spanske Murcia for en overgangssum på 100.000.000 kr. En pris der må sige at forpligte, men dette er Goitom klar over og ser frem til den nye udfordring i Premier League.

Den sidste nyhed, der er blevet plads til i dette nyhedsbrev, er salget af den danske landsholdsmålmand Thomas Sørensen. Det blev hurtigt klart efter købet af Ben Foster, at Thomas var rykket ned som tredjevalg på målmandsposten, hvilket han ikke var tilfreds med. Han er skiftet til W.B.A for 16.000.000 kr.

Vi har fået en lille kommentar fra manageren vedr. de nye spillere.
”Allerførst er det fremragende at kunne hente en så vigtig spiller som Damien Duff hjem til Rovers og så til en ren spotpris, det er jeg meget tilfreds med”. ”Man kan som supporter måske undrer sig over, at vi går ud og køber to så stærke venstre wings som Duff og Leonardo, når vi i forvejen har Gamsten. Det gør vi også kun, fordi vi fik muligheden til at købe begge spillere så billigt, at vi simpelthen var nødt til at slå til.”
”Henok Goitom er en spiller jeg forventer mig rigtig meget af.” Han er en fantastisk boksspiller, som både er en rigtig god afslutter, men også en rigtig targetmand, som vi kan smide bolden op på og så kan han holde fast i den”. ”Skal man sammenligne ham med en spiller, må det være Peter Crouch, selvom jeg synes han er bedre end Storken”.
”Med hensyn til salget af Thomas, var han efter købet røget en tand ned i hierarkiet og han gjorde mig opmærksom på, at han enten ville spille eller videre til en anden klub. Jeg gav ham lov til at skifte til West Bromwich, hvor jeg ønsker ham alt godt i fremtiden”



Henok med mål i debuten

22. kamp i Premier League fra The Madejski Stadium, Reading
Reading (16) - Blackburn     0-3   (0-2)
0-1 Shola Ameobi (16)
0-2 Ibrahima Sonko (selvmål, 28)
Rødt kort til Steve Sidwell, Blacvkburn (90)
0-3 Henok Goitom (90+1)

MOM: David Bentley, Blackburn (8)

Et eller andet sted frygtede jeg det værste inden kampen mod Reading, da vi ikke har haft de bedste erfaringer med dem tidligere. Derudover havde vi netop endnu en gang skuffet på udebane mod Bolton.

Min tvivl blev hurtigt til glæde, da spillerne ville det anderledes og vi vinder en sikker 3-0 sejr på The Madejski Stadium. Det bedste var at få Goitom i gang med en scoring i han debut, hvilket meget gerne skulle give ham selvtillid til de fremtidige opgaver.




23. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Sunderland (15)    1-0   (1-0)
1-0 Shola Ameobi (27)

MOM: Shola Ameobi, Blackburn (8)

Anden sejr på stribe blev i dag sikret mod et tamt Sunderland hold. Vi får heldigvis allerede scoret i første halvleg efter et massivt pres fra kampens start. Taktikken fra Sunderlands side var klar, de lod os komme med alt vi havde og så håbede de på, at de kunne holde stand, så de måske kunne snuppe sejren med en scoring på kontra i løbet af kampen eller holder os væk fra scoringer og derved tage det ene point med hjem.



Zarate var overalt på banen

FA Cup - 4. runde fra Villa Park, Birmingham
Aston Villa (PRM) - Blackburn     3-1   (1-1)
0-1 Roque Santa Cruz (8)
1-1 Pablo Hernandez (25)
2-1 Mauro Zarate (47)
3-1 Luke Moore (53)

MOM: Pablo Hernandez, Aston Villa (8)

Vi bliver sendt ud af FA Cuppen efter et klart nederlag til Aston Villa på Villa Park.
Vi kommer ellers hurtig foran ved Santa Cruz og har god kontrol på begivenhederne indtil Hernandez får udlignet. Efter udligningen forsvinder vi helt ud af kampen og især er indsatsen i anden halvleg direkte pinlig.Vi er heldige med, at Villa kunne score to gange ved Zarate og Moore i de sidste 45 minutter. Denne angrebsduo var overalt på banen i dag og især argentinske Zarate løb rigtig mange kilometer og var et meget irriterende bekendtskab for vores centrale forsvarsspillere.




Svingdøren 3
- Flere spillere forlader Rovers


Det blev i dag offentliggjort, at man hos Rovers har sagt farvel til yderligere to spillere.
Den ene spiller, der har forladt holdet, er den irske boksspiller Derek Riordan, der er skiftet til Sunderland for 25.000.000 kr. Derek Riordan formåede aldrig at bide sig fast på førsteholdet og med spillere som McCarthy, Goitom, Ameobi og Derbyshire foran sig i hierarkiet, valgte han at satse på en ny tilværelse hos Sunderland.

Den anden spiller man har valgt at sige farvel til hos Rovers, er en af de spillere, der har været en fast del af klubben gennem flere sæsoner. Det er den australske landsholdsspiller Brett Emerton, der er blevet solgt til den portugisiske storklub, Benfica. Efter købet af Vanden Borre og Rosenior var han ikke længere en del af førsteholdstruppen og ville derfor gerne væk. Det er han kommet nu og Benfica måtte betale 29.000.000 kr. for Emerton.




24. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Sheff Utd (18)    1-0   (0-0)
1-0 Matt Derbyshire (81)

MOM: Javier Lopez Vellajo, målmand, Sheff Utd (9)

Der er ikke meget at sige til vores sejr i dagens kamp mod Sheffield United. Sheffield ligger ikke godt i tabellen, hvilket man godt kan se på deres spil på banen. De forsøger ikke at skabe ret meget, men spiller meget kynisk fodbold, hvor de håber på at de kan score på et af deres kontraangreb. Kampen var ligesom kampen mod Sunderland, men heldigvis scorer vi en enkelt gang ligesom mod Sunderland.
 


Isaksson gjorde det meget svært for os

25. kamp i Premier League fra Hawthorns, West Bromwich
W.B.A.(19) - Blackburn     1-2   (0-1)
0-1 Leonardo (straffe, 24)
1-1 Robert Koren (62)
1-2 Paul Gallagher (72)

MOM: Andreas Isaksson, målmand, W.B.A (10)

Det kan godt være, vi kun vinder 2-1 mod W.B.A. men hvor har vi dog mange chancer til at vinde kampen. Desværre for os, har West Bromwich netop købt den svenske landsholdskeeper Isaksson (og Sørensen fra os) og han disker op med flere fremragende redninger. Ved stillingen 1-1 hiver han endda en tredobbelt redning frem og spillerne begynder mere og mere at tvivle på, at de kan scorer endnu et mål mod Isaksson. Heldigvis bliver spillerne ved med at tro på, at vi kan løbe af med sejren og takket være Gallaghers scoring til 2-1, tager vi fuldt fortjent alle 3 points med hjem til Blackburn.




Tabellen efter 25 kampe
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #231: 28 Nov 2007, 21:22 »

Det ser da lovende ud selvom Chelski og Man U. er væk. KUTGW Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #232: 28 Nov 2007, 21:31 »

En lidt blandet start resultatmæssigt.. Men fornuftige transfers Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #233: 28 Nov 2007, 21:38 »

Det ser da lovende ud selvom Chelski og Man U. er væk. KUTGW Smiley
En lidt blandet start resultatmæssigt.. Men fornuftige transfers Smiley

Mange tak, nu har jeg i løbet af dagen spillet noget længere frem og det er som om, at efter patchen er blevet installeret, så går det hele ad h...... til.

Jeg ved ikke, om jeg fortsætter bloggen. Jeg prøver at spille sæsonen færdig og så må vi se  Skuffet
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #234: 28 Nov 2007, 22:48 »

Spændende handler må man sige.. Tror på at resultaterne nok skal komme, det tager desværre en del tid at spille et hold sammen.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #235: 29 Nov 2007, 09:03 »

Fremragende update Metsu1 - Håber at du fortsætter bloggen. Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #236: 29 Nov 2007, 10:08 »

Spændende handler må man sige.. Tror på at resultaterne nok skal komme, det tager desværre en del tid at spille et hold sammen.

Fremragende update Metsu1 - Håber at du fortsætter bloggen. Thumbs Up

Tak for de rosende ord. Jeg var nok bare lidt mopset i går over de svingende resultater.

Jeg regner med at give det en chance mere i form af endnu en sæson i spidsen af Rovers  Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #237: 29 Nov 2007, 10:36 »

Tak for de rosende ord. Jeg var nok bare lidt mopset i går over de svingende resultater.

Jeg regner med at give det en chance mere i form af endnu en sæson i spidsen af Rovers  Wink

Du taber da ikke så mange kampe, men vil nu også være lidt negativ over alle de uafgjorte kampe... hvis du feks bare havde vundet 4-5 kampe af dem så ville du have haft 8-10 point mere og så havde det jo været noget sjovere...

Lidt OT kan jeg selv huske at jeg får nogle spil siden tror det var FM06, spillede 19 kampe uafgjort på en sæson med Liverpool, vandt 17 og tabte kun 2, alligevel blev jeg kun nr 2 i ligaen, så du skal til at vinde noget mere Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #238: 29 Nov 2007, 11:01 »

Du taber da ikke så mange kampe, men vil nu også være lidt negativ over alle de uafgjorte kampe... hvis du feks bare havde vundet 4-5 kampe af dem så ville du have haft 8-10 point mere og så havde det jo været noget sjovere...

Lidt OT kan jeg selv huske at jeg får nogle spil siden tror det var FM06, spillede 19 kampe uafgjort på en sæson med Liverpool, vandt 17 og tabte kun 2, alligevel blev jeg kun nr 2 i ligaen, så du skal til at vinde noget mere Wink

Det jeg er mest irriteret over, det er den måde det sker på.

Modstanderne kommer altid til et hav af chancer, uanset hvem jeg spiller i mod og om det er hjemme eller ude er også lige meget. Det er det, der hidser mig allermest op, men jeg må finde det svageste led og så må han ud  Wink
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #239: 29 Nov 2007, 11:36 »

God update...... Gode indkøb.....

Håber ikke du stopper bloggen...... Så kan du lærer det med at instalre patchen før du starter et nyt spil.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010