home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 946 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50364 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #195: 22 Nov 2007, 20:06 »

Metsu, Metsu, Metsu.
Har ikke været fremme i skoene når det har gjaldt denne blog - men nu skal du få den fortjente ros fra min side.
Man kan se du bruger virkelig meget tid på dine updates, og tiden er det hele værd!
Smukt skrevet, og en god 'start' du har fået.

Keep it up. Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #196: 22 Nov 2007, 20:09 »

God update til trods for de noget triste resultater Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #197: 22 Nov 2007, 20:14 »

Man er da nød til at elske Metsu's blog.. Superflot endnu engang.. KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #198: 22 Nov 2007, 20:49 »

Tusind tak for de flotte kommentarer.

Jeg er glad for, at I kan li' bloggen og som nævnt tidligere, skal jeg nok prøve at komme med lidt hyppigere updates  Wink
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #199: 23 Nov 2007, 00:51 »

Fantastisk blog.. Meget medrivende. Kom egentlig til at starte med at læse den ved et tilfælde, men kan nu se på uret, at jeg har brugt to timer på at læse samtlige 14 sider igennem. Utroligt godt skrevet. Du har lige scoret dig en læser mere!

Lige et spørgsmål. Hvordan har du sat dine spiller-indstillinger?? Ved hjælp af "set to"-funktionen eller har du bare prøvet dig frem?
« Seneste Redigering: 23 Nov 2007, 09:05 af Gabe » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #200: 23 Nov 2007, 13:07 »

Fantastisk blog.. Meget medrivende. Kom egentlig til at starte med at læse den ved et tilfælde, men kan nu se på uret, at jeg har brugt to timer på at læse samtlige 14 sider igennem. Utroligt godt skrevet. Du har lige scoret dig en læser mere!

Lige et spørgsmål. Hvordan har du sat dine spiller-indstillinger?? Ved hjælp af "set to"-funktionen eller har du bare prøvet dig frem?

Mange tak for de rosende ord, jeg er meget glad for, at du kan li' bloggen og at du vil følge den fremover  Thumbs Up

Mht. spillerindstillinge rne har jeg kigget lidt på hver enkelt spiller og justeret lidt på indstillingerne hen af vejen. Der kan man godt sige, at jeg har prøvet mig lidt frem
De generelle indstillinger har jeg siden starten af spillet ikke rodet så meget med. Jeg har besluttet mig for en bestemt spillefacon og den prøver holder jeg at holde ved i så mange kampe som muligt.
Indstillingerne er forholdsvis offensive, så møder vi en rigtig svær modtstander på udebane, så har jeg en særskilt taktik og indstillinger til den situation.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #201: 23 Nov 2007, 15:26 »

NOVEMBER 2008

I september måned tabte vi ikke en eneste kamp i ligaen, mens vi i oktober måned kun vandt en af vores ligakampe. Hvis vi vil gør os forhåbninger om, at opnå en god placering i Premier League og videre deltagelse i Champions League, så er vi nødt til at arbejde med disse svingende resultater.
Der er ikke plads til at tabe ret mange points mere i Champions League, hvis vi ikke skal ende med sorteper på 4. pladsen. Vi har Milan og Galatasaray ude i løbet af denne måned, hvilket må betegnes som to knald eller fald kampe. Skal vi videre fra gruppespillet, vil jeg mene, at vi skal have 4 points med fra disse kampe, men det er vigtigst at vinde i Istanbul, da en sejr dernede, i det mindste vil placerer os godt i kampen om 3. pladsen, der giver adgang til UEFA Cuppen.



Plageånden Dean Ashton!


13. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – West Ham (14)     2-2   (1-1)
1-0 Shola Ameobi (11)
1-1 Dean Ashton (33)
2-1 David Bentley (71)
2-2 Dean Ashton (76)

MOM: Roque Santa Cruz, Blackburn (8)

Jeg vil som sagt gerne have os væk fra de svingende præstationer, vi har det med at levere og det kommer vi egentlig også i dag mod West Ham. Spillerne spiller nemlig en fremragende kamp og vi har et hav af scoringsmuligheder, men vi formår desværre kun at score 2 gange. West Ham scorer også to gange, men forskellen er, at de faktisk kun rammer målet de to gange, hvor vi i forhold til har 15 forsøg indefor målrammen.
Det er bittert, at vi kun får det ene point mod The Hammers, når vi er så overlegne og jeg synes, der er en tendens til, at vi ikke får fuld valuta for vores offensive spillestil.





4. kamp Champions League Gruppe C fra San Siro, Milano

AC Milan (ITA) - Blackburn     1–2     (1-1)
1-0 Alexandre Pato (2)
1-1 Anthony Vanden Borre (39)
1-2 Lucien Aubey (87)

MOM: Anthony Vanden Borre, Blackburn (8)

Ekstase er vist det eneste ord, der kan beskrive den følelse, vi sad tilbage med i omklædningsrummet under San Siro i Milano efter vi havde vundet vores kamp mod AC Milan.
Den helt store forskel i dagens opgør, i forhold til opgøret for 14 dage siden i Blackburn er den brasilianske midtbanespiller Kaka. Jeg laver om på taktikken til dagens kamp, så vi i stedet for, at spille med en central på midtbanen og to offensive midtbanespillere, spiller med en defensiv, en central og en offensiv midtbanespiller. Det betyder, at der bliver plads til Leon Andreasen fra start på den defensive plads. Hans eneste opgave er, at følge Kaka overalt på banen. Det lykkes rigtig godt og selvom Kaka kommer til afslutninger i løbet af kampen, så bryder han sig tydeligvis ikke om hans danske overfrakke.
Jeg ved ikke om det er det, der gør udslaget i dagens kamp, men jeg ved, at vi nu igen ligger rigtig godt placeret i forhold til videre deltagelse i Champions League.



Ivan's udligning
fik os tilbage på sporet

14. kamp i Premier League fra Fratton Park, Portsmouth
Portsmouth (12) - Blackburn     1-4   (0-0)
1-0 Jermian Defoe (54)
1-1 Ivan Rakitic (57)
1-2 Shola Ameobi (74)
1-3 Kasper Lorentzen (82)
1-4 Paul Gallagher (90+4)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Vi kører videre på den selvtillid, som sejren i Milano har givet spillerne og vinder den svære udebanekamp mod Portsmouth i dag.
Igen skal vi bagud før spillerne vågner op til dåd, men da først vi begynder at score på de mange muligheder, vi tilspiller os, så har Pompey ikke en chance. Det er godt at se en god præstation fra Kasper Lorentzen igen, da han var gået lidt i stå rent spillemæssigt. Jeg håber, dagens præstation er et tegn på, at han har fundet tilbage til den form, han havde i den sidste halvdel af sidste sæson, hvor han var en af vores allerbedste spillere.




Seneste nyt fra www.rovers.co.uk

Nu med 40.000 siddepladser

Det sidste stillads blev i dag fjernet fra Ewood Park og dermed er udbygningen af vores hjemmebane endelig blevet færdig.
Byggeplanerne blev godkendt i maj måned og nu her et halvt år efter, forlader de forskellige håndværkere stadionet, hvor der nu er pladser til 40.000 siddende tilskuere.
Vi vil her fra Blackburn’s officielle hjemmeside gerne opfordrer alle Rovers fans til at købe billet til næste hjemmekamp mod Plymouth, så vi kan vise, at vi sætte prise på udbygningen og samtidig vise vores støtte til spillerne, der har gjort det så godt de seneste sæsoner.
Vi har talt lidt med vores danske manager og her er hans kommentar til udvidelsen af vores stadion og den forestående kamp mod Plymouth på lørdag.
”Jeg er naturligvis meget glad for denne udvidelse af Ewood Park, da jeg synes det er vigtigt, at vi signalerer til resten af fodboldverdenen, at det går godt i Rovers og at vi er i gang med noget stort”.
”Med hensyn til kampen mod Plymouth, er der ingen kampe i Premier League der er nemme, men programmet er så stramt og især nu hvor vi er med i Champions League, så er vi nødt til på nogle tidspunkter at spare nogle af de sædvanlige stamspillere”. ”Det er noget at det, jeg vil kigge på til kampen mod Plymouth, da spillerne efter de seneste kampe er lidt mærkede og det skrappe program i december er heller ikke langt væk. Heldigvis vinder vores reservehold jo næsten hver gang, så bredden i truppen er rigtig god i øjeblikket”.
”Til sidst vil jeg gerne opfordre alle fans, der endnu ikke har sikret sig billet til den næste hjemmekamp mod Plymouth om at få købt en hurtigst muligt, da vi som altid har brug for jeres støtte”.



Der var ikke mange Plymouth fans,
men de fik valuta for pengene

15. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Plymouth (17)     1-3   (1-1)
0-1 James Coppinger (45)
1-1 Benni McCarthy (45+3)
1-2 Nadjim Abdou (52)
1-3 Rory Fallon (77)

MOM: James Coppinger, Plymouth (8)

Jeg dummer mig i den grad til dagens kamp. Jeg tror, vi efter de seneste sejre kan gå på vandet, så jeg vælger, at skifte ud i det bagerste forsvar hvor Arca, Drago og Emerton få chancen fra start. Desværre kan man tydeligt se, at de slet ikke er sammenspillet og Plymouth har nemt ved, at tilspille sig chancer og sidste i første halvleg går det galt, da kampens spiller James Coppinger scorer til 1-0. Vi får heldigvis udlignet i allersidste minut af første halvleg og jeg prøver at piske lidt gejst i spillerne i pausen, men i anden halvleg løber vi stadig forvildet rundt og Plymouth slår til på to kontraangreb og et af sæsonens dårligste resultater er en kendsgerning.
Jeg havde opfordret til, at vore fans skulle komme og støtte os, men efter kampen var de bestemt ikke tilfredse med vores indsats, hvilket også er ganske naturligt. Vi er nødt til at blive bedre til at finde motivationen og komme af med disse off-days, hvis vi vil have en chance i toppen af tabellen.





5. kamp Champions League Gruppe C
fra Ali Sami Yen, Istanbul

Galatasaray (TUR) - Blackburn     2–4     (2-2)
0-1 Shola Ameobi (12)
1-1 Umit Karan (24)
2-1 Ates Necati (28)
2-2 Paul Gallagher (40)
2-3 Benni McCarthy (81)
2-4 Lucien Aubey (90+2)
MOM: Lucien Aubey, Blackburn (8)

Det er muligt, at vi ikke leverer varen i Premier League for tiden, men det skal jeg da lov for, at vi i den grad gør i Champions League.
Kampen mod Galatasaray er den slags kampe, som er fantastiske for tilskuerne, men et mareridt for de involverede. Den bølger frem og tilbage med masser af chancer til begge hold og det er egentlig først, da Aubey header bolden ind til 4-2 i dommerens overtid, at kampen er afgjort. Det er ikke helt fortjent, da tyrkerne indtil det tidspunkt havde presset os meget hårdt. Jeg troede ikke på, at vi kunne holde stand, men efter en forbilledlig fighterindsats, så henter vi tre points mere på udebane og ligger nu rigtig godt til i gruppen.
Den største sensation er samtidig en kendsgerning, da Milan ikke længere kan kvalificere sig til knockout fasen.




16. kamp i Premier League fra St. Andrews, Birmingham
Birmingham (19) - Blackburn     1-1   (0-1)
0-1 Shola Ameobi (3)
1-1 Wilson Palacios (81)

MOM: Brad Friedel, Blackburn (8)

Vi kommer hurtigt foran i dag på St. Andrews ved Shola Ameobi, men vi formår endnu engang ikke, at holde fast i en føring. Der er ikke noget at sige til Palacios udligningen, den er fuldt fortjent eftersom Birmingham var det mest toneangivende hold igennem hele kampen.
The Blues ligger ikke for godt i tabellen, men det kan man ikke se i dag, hvor de som sagt er det bedste hold og vi kan kun prise os lykkelige over, at vi har vores gamle målmand Brad Friedel, der især i den sidste del af anden halvleg disker op med flere fremragende indgreb.




Stillingen i Premier League efter 16 kampe
Logged

Gillerfm
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #202: 23 Nov 2007, 15:34 »

Fed blog...

Man får helt lyst til at skynde sig hjem og starte et spil med Blackburn selv... Genialt skrevet...

Dejligt med fokus på transfers...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #203: 23 Nov 2007, 15:44 »

Så gjorde du det lige igen... fremragende skrevet  Thumbs Up

Og kender iøvrigt godt det der med at nu kører det hele så godt så nu kan man gå på vandet... det ender næsten altid galt, men alligevel synes jeg ikke man lærer noget af det...  Djævel
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #204: 23 Nov 2007, 15:50 »

Super blog!

Dejligt at se K LO i dog form.

KIU
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #205: 23 Nov 2007, 15:52 »

Lækkert med CHL.  Bittert med resultaterne i Premier League ,det gør vel mere eller mindre at mesterskabet er væk. Men du skal holde dig i CHL pladserne.

Ser frem til at følge dig i Jagten på trofæet med de store ører.

Igen Stor ros med bloggen. Super grafik og dejlig overskuelig.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #206: 23 Nov 2007, 18:43 »

Super update og fedt at du lige napper lidt point i Italien og i Tyrkiet Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

wandel77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #207: 24 Nov 2007, 11:19 »

Det er sku rart at se Rovers også kan have succes heHe.
Har supportet Rovers siden 1990, og været over og se en del kampe på Ewood. Jeg ville dog gerne have været over og se de kampe du fører Rovers til sejr i. Dog får du for mange rødekort, men det er vel næste som i virkeligheden.

Keep up the good work me lad.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #208: 24 Nov 2007, 11:57 »

Intet mindre end en fremragende blog !
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #209: 24 Nov 2007, 21:19 »

Fed blog...

Man får helt lyst til at skynde sig hjem og starte et spil med Blackburn selv... Genialt skrevet...

Dejligt med fokus på transfers...

Mange tak, transferdelen synes jeg er noget af det sjoveste i FM, derfor har jeg en del fokus på dette  Wink

Fremover bliver det dog kun i sommerpausen, at jeg laver ønskeliste.

Så gjorde du det lige igen... fremragende skrevet Thumbs Up

Og kender iøvrigt godt det der med at nu kører det hele så godt så nu kan man gå på vandet... det ender næsten altid galt, men alligevel synes jeg ikke man lærer noget af det... Djævel

Tak for de rosende ord og det er helt sikkert, jeg har lært noget af det denne gang.  Opstemt

Super update og fedt at du lige napper lidt point i Italien og i Tyrkiet Smiley
Lækkert med CHL. Bittert med resultaterne i Premier League ,det gør vel mere eller mindre at mesterskabet er væk. Men du skal holde dig i CHL pladserne.

Ser frem til at følge dig i Jagten på trofæet med de store ører.

Igen Stor ros med bloggen. Super grafik og dejlig overskuelig.
Intet mindre end en fremragende blog !

Tusind tak for de flotte ord, er glad for I følger med  Thumbs Up

Det er sku rart at se Rovers også kan have succes heHe.
Har supportet Rovers siden 1990, og været over og se en del kampe på Ewood. Jeg ville dog gerne have været over og se de kampe du fører Rovers til sejr i. Dog får du for mange rødekort, men det er vel næste som i virkeligheden.

Keep up the good work me lad.

Ja, Rovers har lidt succes under min vejledning, men vi mangler lige de sidste trin op på skamlen

Rovers er jo kendt som nogle hårde hunde og det går igen i mit spil, dog synes jeg det er blevet bedre, efter jeg har valgt at satse lidt mere på Sidwell i stedet for på "Vildmanden" i anden sæson.  Opstemt


Endnu en gang tak til alle for jeres flotte kommentarer.
Jeg kan muligvis nå at få en update klar i løbet af imorgen omkring december måned, men det er ikke helt sikkert  Peace
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010