home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50421 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #150: 12 Nov 2007, 12:53 »

Kanon update, glæder mig til at sæsonen går igang Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #151: 12 Nov 2007, 13:26 »

Super update.... Kom med en update.... Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Drillo
Gæst
 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #152: 13 Nov 2007, 08:23 »

Har du købt gamst tilbage?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #153: 13 Nov 2007, 08:25 »

Har du købt gamst tilbage?

Jeg har aldrig solgt ham  Opstemt

Tak for de mange kommentarer, jeg regner med en update indefor et par dage  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #154: 13 Nov 2007, 08:38 »

En dejlig gennemgang af truppen - og gode indkøb!

Har stemt på Baines, men tror også at Van Den Borre bliver et hit.  Thumbs Up

Glæder mig til en ny update.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #155: 13 Nov 2007, 09:29 »

En dejlig gennemgang af truppen - og gode indkøb!

Har stemt på Baines, men tror også at Van Den Borre bliver et hit.  Thumbs Up

Glæder mig til en ny update.

Mange tak, jeg er også spændt på, om de nye kan "finde" hinanden fra starten af sæsonen.

Jeg må indrømme, at jeg ikke lige havde regnet med et nederlag til The Toon Army i pre-season, men det var jo heldigivs bare en venskabskamp.

Jeg gør alt, hvad jeg kan, for at få en update op hurtigst muligt, men jeg har ikke for meget tid til FM for tiden.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #156: 13 Nov 2007, 23:32 »

AUGUST 2008
Partizan Beograd
bliver vores modstander


Efter truppen er kommet på plads til den nye sæson, gør vi klar til at starte den nye sæson i Premier League, hvor vi forhåbentlig igen, kan være med i toppen.

Inden vi går i gang med vores første kamp på udebane mod Fulham, så er det tid til, at se hvem vi skal møde i 3. kvalifikationsrunde til Champions League.

Vi er blevet seedet i lodtrækningen til 3. kvalifikationsrunde, hvor modstanderne bliver de serbiske mestre fra Partizan Beograd. De besejrede Metalurgs fra Letland i 2. kvalifikationsrunde og må bestegnes som et meget svært hold og skulle spille imod. Det er især deres hjemmebane, som er et meget vanskeligt sted at spille.
En spiller, vi især skal holde øje med, er den serbiske landsholdsangriber Savo Milosevic, der efter en lang årrække i diverse udenlandske klubber er vendt hjem til Partizan.



1. kamp i Premier League fra Craven Cottage, London
Fulham - Blackburn     0-0     (0-0)

MOM: Zurab Khizanishvili, Fulham (8)

Vi starter sæsonen på Craven Cottage og vi får desværre kun et skuffende 0-0 resultat med hjem. Det er naturligvis ikke det værste resultat, men når man ser på kampen og de muligheder vi har i løbet af kampen, så er det skuffende, at vi ikke vinder kampen.
Det hele kulminerer efter kampen, hvor jeg brokker mig over kampens dommer, da han i mine øjne overser et klokkeklart straffespark til os. FA er hurtig ude og giver mig karantæne i vores næste udekamp mod Sunderland. Formand John Williams var meget utilfreds med min manglende disciplin og har bedt mig passe på i fremtiden.





1. kamp i 3. kvalifikationsrunde til Champions League fra FK Partizan, Beograd

Partizan (SCG) – Blackburn   1-1    (0-0)
1-0 Savo Milosevic (73)
1-1 Julio Arca (79)

MOM: Julio Arca, Blackburn (7)

Det kan godt være, at vi ikke vinder over Partizan i dag, men spillerne viser rigtig gode takter, både rent spillemæssigt, men så sandelig også fightermæssigt.
Vi er meget uheldige med, at komme bagud mod serberne med et kvarters tid igen, da Milosevic header bolden ind bag en chanceløs Thomas Sørensen til 1-0 føring. Umiddelbart efter scoringen sender jeg Julio Arca på banen og bare 5 minutter senere, kvitterer han med scoringen til 1-1.
Det mål betyder, at vi får et rigtig fornuftigt udgangspunkt med hjem fra Beograd til returkampen om 14 dage på Ewood Park.



Gordon var i særklasse i dag


2. kamp i Premier League fra Stadium of Light, Sunderland
Sunderland - Blackburn     1-1   (1-0)
1-0 Michalis Konstantinou (39)
1-1 Matt Derbyshire (89)

MOM: Craig Gordon, Sunderland (8)

Jeg ser kampen fra tribunen og vi slipper meget heldigt fra Stadium of Light i dag.

Vi kommer bagud lige før halvleg, men selv i pausen er der adgang forbudt for mig, så alt er overladt til min assistent Mark Bowen. Han prøver at satse mere offensivt i anden halvleg og vi får da også lagt et fornuftigt pres, men Sunderland er tæt på 2-0 et par gange. Med 20 minutter igen sætter Bowen, Matt Derbyshire på banen og på trods af, at han ikke har spillet så mange kampe for os, så viser han alligevel sin målnæse et par minutter før tid og sørger for det ene point til os.

To uafgjorte kampe er ikke just den start på sæsonen, jeg havde håbet på.



3. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Reading     1-1   (1-0)
1-0 Robbie Savage (14)
1-1 Shane Long (79)
Rødt kort til Bobby Convey, Reading (90+1)

MOM: David Bentley, Blackburn (8)

Det tredje uafgjorte resultat i ligeså mange kampe blev en realitet, da vi ikke formåede, at besejre Reading i sæsonens første hjemmekamp. Det er ved at være en smule frustrerende, da jeg havde forventet, at vi havde fået sæsonens første sejr i dagens kamp.
Der starter da også rigtig godt i dag mod Reading, da Savage scorer tidligt i kampen. Vi formår desværre ikke at lukke kampen, selvom vi presser på for 2-0 scoringen og så sker det, der så tit sker, Reading løber ned og udligner med 10 minutter igen. Jeg vælger at gå efter sejren og sætter tre mand frem i angrebet, men det lykkes os ikke at få den forløsende scoring.



Sidwell scorede
sit første mål for Rovers


4. kamp i Premier League fra Bramall Lane, Sheffield
Sheff Utd - Blackburn     2-4   (2-2)
1-0 Lee Hendrie (5)
2-0 Bily Sharp (straffe, 11)
2-1 Steve Sidwell (17)
2-2 Leigh Bromby (selvmål, 45+2)
2-3 Lucien Aubey (68)
2-4 Shola Ameobi (87)

MOM: Thomas Sørensen, Blackburn (9)

Så er vi for alvor i gang i Premier League. Efter 3 halvdårlige resultater vinder vi endelig vores første sejr, men vi måtte kæmpe meget hårdt for den.
Lynhurtigt er vi nede med 2-0 og jeg er ved at gå i koma ude på bænken. Heldigvis får vi hurtigt kontakt igen, da Sidwell scorer sit første mål for Rovers efter 17 minutters spil. Sheffield United’s Leigh Bromby er uheldig og score i eget net på det absolut sidste spark i første halvleg. Det giver os naturligvis en kolossal tro på, at vi kan vinde kampen efter , at vi har været nede med 2-0. Efter en fremragende præstation af Thomas Sørensen i målet og scoringer fra Aubey og Ameobi i anden halvleg, så henter vi de 3 points med hjem fra Bramall Lane. Jeg håber, at sejren er starten på en rigtig god periode, så vi igen kan komme med i toppen af ligaen.





2. kamp i 3. kvalifikationsrunde til Champions League fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn (1) - Partizan (1)     3–0     (2-0)
1-0 Benni McCarthy (36)
2-0 Benni McCarthy (39)
3-0 Benni McCarthy (straffe, 47)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (9)

Blackburn videre med en samlet score på 4-1

Det lykkedes, vi er videre til gruppespillet i Champions League efter en sikker sejr mod Partizan Beograd.
Kampen er helt lige indtil vores sydafrikanske perle Benni McCarthy tager sagen i egen hånd og scorer et hattrick i løbet af 11 minutter. Serberne formår ikke at svare igen, så vi kan efter 90 minutter række armene i vejret og glæde os over, at det er lykkes os, at blive en del af den fornemste klubturnering i Europa, Champions League i allerførste forsøg.



Har Santa Cruz fået
gang i målmaskinen igen?


5. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn    
Blackburn – W.B.A.     2-0   (1-0)
1-0 Roque Santa Cruz (straffe, 27)
2-0 Roque Santa Cruz (67)

MOM: Roque Santa Cruz, Blackburn (8)

Vi har nu vundet vores seneste 3 kampe i træk, så startvanskeligheder ne lader nu til at være overstået.

I dag går det ud over oprykkerne fra West Bromwich som må tage hjem fra Ewood Park med et 0-2 nederlag i bagagen. Dagens helt store spiller er Roque Santa Cruz, der scorer hans to første mål i sæsonen.

Det er dog ikke kun Santa Cruz, der er god i dag, men hele holdet viser rigtig godt spil i perioder, hvilket tegner rigtig godt. Jeg håber, at vi kan holde fast i den nuværende stime af sejre og at Santa Cruz med dagens scoringer har fundet tilbage til den form, han havde i starten af sidste sæson.



Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #157: 13 Nov 2007, 23:53 »

Efter en lidt tøvende start på sæsonen, er Rovers da vist ved at finde formen Smiley

Dejligt med en plads i gruppespillet...   ROVERS FTW  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #158: 14 Nov 2007, 10:20 »

Hmmm.... ikke verdens bedste start..... Men du kom da godt igen, og tillykke med CL, spændende hvem du møder.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #159: 14 Nov 2007, 10:47 »

Tak for kommentarerne.

Nej, jeg var ikke just tilfreds efter de 3 første kampe, men det hjælper på det.

Det var meget vigtig med CL-kvalifikation  Wink
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #160: 14 Nov 2007, 11:04 »

En god update. super med kvalifikationen til CL. Det bliver spændende at følge Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

AmagerFF
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #161: 14 Nov 2007, 11:46 »

Metsu - det skal nok gå i champions league....

Mit blackburn hold kom også i chl i anden sæson efter en flot 4. plads - vi kom også videre fra puljen som ettere der talte Inter, Benfica og Hajduk.

Jeg har købt ham der Ääritalo med stor succes - er han solgt i dit spil? Og hvad med Yttergård Jennsen og Eduardo Ratinho?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #162: 14 Nov 2007, 12:38 »

Metsu - det skal nok gå i champions league....

Mit blackburn hold kom også i chl i anden sæson efter en flot 4. plads - vi kom også videre fra puljen som ettere der talte Inter, Benfica og Hajduk.

Jeg har købt ham der Ääritalo med stor succes - er han solgt i dit spil? Og hvad med Yttergård Jennsen og Eduardo Ratinho?

Ja, Mika er blevet handlet et par gange.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har set på YJ og Ratinho, men det vil jeg da gøre, når jeg kommer hjem fra arbejde  Wink

Tak for dine opløftende ord, jeg glæder mig til CL går i gang.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #163: 14 Nov 2007, 13:19 »

Nu er det jo ikke en katestrofe at spille et par kampe uafgjort, du er stadig ubesejret og det er imo da en ok start at få...

Har du en opstilling man må se? Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Aug. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #164: 14 Nov 2007, 13:50 »

Nu er det jo ikke en katestrofe at spille et par kampe uafgjort, du er stadig ubesejret og det er imo da en ok start at få...

Har du en opstilling man må se? Wink

Nej, det er vel ok, men det er irriterende, når et hold som Chelsea vinder det hele fra starten Skuffet

Opstillingen er lige her:
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010