home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50522 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #45: 27 Okt 2007, 12:31 »

Jeg bruger bademesterens taktik fra FM 07, men har ikke haft succes med den endnu, jeg har haft et spil kørende med Everton hvor jeg blev fyret efter 5 måneder :S, måske skal jeg prøve din?

Jeg Otelul er ikke gode, men vi spillede skide elendigt i begge kampe, jeg tabte 2-1 ude, men formåede ikke at score hjemme, og her havde de kun enkelte chancer, så jeg blev sendt ud med 2-1 samlet :S, Det startede ellers godt jeg havde inden da spillet 1 venskabskamp mod Wolves, som jeg sikkert slog 5-0... og derfor troede jeg at det ville blive en form sag at slå Otelul...
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: (Nov.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #46: 27 Okt 2007, 12:55 »

Rigtig flot blog, lige den stil jeg foretrækker Thumbs Up Fortsæt det gode arbejde, så skal jeg nok læse med Thumbs Up

Jeg ville også have læst med i din gamle 07-blog men da jeg opdagede den var den oppe på omkring de 50 sider, og så maktede jeg ikke at læse det hele :S
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #47: 27 Okt 2007, 17:24 »

Rigtig flot blog, lige den stil jeg foretrækker Thumbs Up Fortsæt det gode arbejde, så skal jeg nok læse med Thumbs Up

Jeg ville også have læst med i din gamle 07-blog men da jeg opdagede den var den oppe på omkring de 50 sider, og så maktede jeg ikke at læse det hele :S

Mange tak, jeg er glad for, at du kan lide stilen, jeg må indrømme, jeg er ikke kreativ nok til at lave en tekst update uden deciderede kampreferater.

Du kan læse min gamle blog nu, da den holder en lille pause, så dem der ikke har fået den læst kan blive opdateret  Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #48: 28 Okt 2007, 16:49 »

DECEMBER 2007

Så er det blevet december og julen står for døren. Vi er ved at være halvvejs i Premier League og som altid til jul i England, så venter der os nogle hårde uger med rigtige mange kampe. Vores program mellem jul og nytår er direkte skræmmende. Vi har en del udebanekampe og det er mod nogle meget svære modstandere.

22.12.2007: West Ham (u)
26.12.2007: Chelsea (u)
29.12.2007: Liverpool (u)
01.01.2008: Arsenal (h)

Hvis vi skal gøre os forhåbninger om en placering, der giver adgang til europæisk fodbold i næste sæson, så er vi tvunget til at vinde minimum to af disse kampe, ellers risikerer vi at blive sat af i toppen af tabellen, som indtil videre er en meget tæt affære i denne sæson.



Doyle sørgede for vores første
hjemmebanenederlag

15. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Reading (13)    1-2    (1-1)
0-1 Kevin Doyle (25)
1-1 Kasper Lorentzen (44)
1-2 Kevin Doyle (61)

MOM: Kevin Doyle, Reading (8)

Det må siges, at være noget af en streg i regningen, at vi gå hen og taber til Reading på hjemmebane. Vi havde indtil denne spillerunde vundet samtlige vores hjemmekampe og man skulle tro, at spillerne ville være topmotiverede til alle kampe, når man ser på vores gode placering i ligaen, men i dag er de helt ved siden af sig selv.

Vi kommer bagud efter et sandt stormløb af Reading, men Lorentzen får prikket udligningen ind lige før halvleg og på det tidspunkt tror jeg på, at vi vender kampen. Starten på anden halvleg er ligeså katastrofal som den i de første 45 minutter. Kevin Doyle scorer sit andet mål, men denne gang formår vi desværre ikke at hente dem og det første nederlag i Premier League på Ewood Park er en kendsgerning.




3. kamp i UEFA Cup Gruppe D fra Stadium Municipal. Toulouse
Panathinaikos - Blackburn   0-2    (0-2)
0-1 Kasper Lorentzen (3)
0-2 Robbie Savage (17)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Ovenpå den store skuffelse i den hjemlige liga mod Reading, var spillerne meget tændte forud for opgøret i Grækenland mod Panathinaikos. Vi kommer også hurtigt foran 2-0 og derfra kører vi stille og roligt sejren hjem.
Det var rart at få vasket det dårlige resultat væk allerede kampen efter og med sejren i dag kan vi nu selv med en sejr over Empoli i den sidste gruppekamp afgør om vi skal videre i UEFA Cuppen.



Lorentzen har fundet formen

16. kamp i Premier League fra Pride Park, Derby
Derby (19) - Blackburn   1-2   (1-2)
0-1 Kasper Lorentzen (16)
0-2 Benni McCarthy (17)
1-2 Lukasz Gargula (33)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Vi vinder vores anden kamp i træk på udebane i Premier League. Dagens modstander Derby har heller ikke just været godt kørende indtil videre i denne sæson og med 2 scoringer lige efter hinanden lykkedes det os at vinde kampen.

Glædeligt er det at Kasper Lorentzen har ramt formen og i de seneste 3 kampe har fundet vej til nettet. Han er samtidig blevet kåret til kampens bedste i 2 af disse kampe, så det ser rigtig godt ud for den unge dansker.




17. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Sunderland (18)    0-0    (0-0)

MOM: Craig Gordon, Sunderland (8)

Vi møder endnu et bundhold i dagens kamp, men for anden kamp i træk formår vi ikke at vinde på hjemmebane.
Vi er direkte uheldige i dag, da den skotske landsholdsmålmand Craig Gordon står en formidabel kamp og redder alt, hvad vi sender af sted i mod ham. Vi skulle meget gerne snart finde tilbage til vores tidligere hjemmebaneform ellers bliver det meget svært for os at holde ved i den sjove del af tabellen.



Savage fejrer sin scoring til 1-0 -
8 minutter senere blev han udvist!

4. kamp i UEFA Cup Gruppe D fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Empoli    2-0    (1-0)
1-0 Robbie Savage (35)
Rødt kort til Robbie Savage (43)
2-0 Benni McCarthy (51)

MOM: Robbie Savage, Blackburn (7)

Vi gør arbejdet færdig i UEFA Cuppen og taget med sejren i dag førstepladsen i Gruppe D.
Desværre bliver vores styrmand Robbie Savage endnu en gang udvist og han kan se frem til minimum en spilledags karantæne.

Jeg laver taktikken om i pausen, så vi bliver mere afventende og knap så offensive. McCarthy lukker med sin scoring i det 51. minut efter et rigtig godt kontraangreb.




21. december 2007

Dansk manager har succes i England


Manager for Blackburn Rovers, den 29-årige dansker Jesper Nissen får ros for den fine sæsonstart i Blackburn.
I går kvalificerede engelske Blackburn Rovers sig til første knockout runde af UEFA Cuppen efter deres 2-0 sejr over Empoli. På bænken sidder der en ung dansker, der på nogle måneder har formået at få Blackburn med i toppen af engelsk fodbold.


B.T. fik et lille eksklusivt interview med ham i dag efter lodtrækningen til første knockout runde af UEFA Cuppen.
Vi spurgte lidt til livet i England og hans planer med Blackburn i fremtiden. Samtidig spurgte vi også til deres chancer om at gå videre i UEFA Cuppen efter det blev kendt, at det er AZ Alkmaar fra Holland, der venter i næste runde.

”Jeg stortrives i England, men så længe det hele går godt, så er det helle ikke så svært at have det godt”.
"Min kontrakt med Blackburn løber til sommeren 2009 og den agter jeg at fuldføre og efter det må vi se. På nuværende tidspunkt vil jeg gerne være i Blackburn i flere sæsoner, men som sagt, så må vi se, hvordan det hele kommer til at gå”.
”Det var meget vigtig for os, at gå videre i UEFA Cuppen, da det giver gode penge at være med i turneringen”. ”Jeg havde en aftale med bestyrelsen før kampen, hvis vi gik videre ville de fordoble den sum, jeg har til rådighed til spillerindkøb, så i dag har jeg 70 mill, i stedet for 35 mill. til spillerindkøb, så nu skal vi forstærkes på nogle enkelte pladser og så skal vi nok sende de hollændere ud af UEFA Cuppen”, sluttede den danske manager.

Blackburn er i øjeblikket nummer 5 i ligaen og kan med nogle gode resultater i de næste kampe mod nogle af deres nærmeste konkurrenter, rykke yderligere op i tabellen. Vi følger naturligvis med spænding udviklingen i eventyret om den danske manager i Blackburn.



Kasper Lorentzen har været
i hopla de seneste kampe

18. kamp i Premier League fra Upton Park, London
West Ham (3) - Blackburn   0-1   (0-1)
0-1 Kasper Lorentzen (14)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Det er en utrolig vigtig sejr, vi tager os med hjem fra West Ham i dag efter en meget tæt affære, der lige så godt kun være endt med en sejr til hjemmeholdet.

Vi har heldigvis en dansker i storform på den offensive midtbane, Kasper Lorentzen. Ikke alene spiller han godt for tiden, men han er også begyndt at finde vej til nettet. Han scorede i dag sit tredje Premier League mål i 4 kampe. Med denne sejr er kampen i toppen blevet endnu tættere og de næste kampe mod Chelsea og Liverpool på udebane, er nu endnu mere vigtig, da vi nu for alvor kan bide os fast i toppen. Efter dagens kampe er det helt lige i kampen om 3. pladsen.

3. West Ham  35 p + 9 mål
4. Blackburn   35 p + 9 mål
5. Chelsea     35 p + 9 mål




Sheva var ustyrlig i dag

19. kamp i Premier League fra Stamford Bridge, London
Chelsea (4) - Blackburn   3-1   (3-0)
1-0 Michael Ballack (27)
2-0 Andriy Shevchenko (30)
3-0 Andriy Shevchenko (45+1)
3-1 Benni McCarthy (54)

MOM: Andriy Shevchenko, Chelsea (8)

Vi bliver udspillet af Chelsea i dag. Ryan Nelsen er med det australske landshold, så Bruno Berner starter i centerforsvaret. Chelsea kommer ud som lyn og torden i første halvleg og efter de første 45 minutter fører de 3-0 og har haft over 20 afslutninger mod vores mål.
Den helt store stjerne for Chelsea var Shevchenko. Han var konstant farlig og en torn i øjet på vores centerforsvar, der havde mere end rigeligt at se til, når han foldede sig ud.
Med nederlagt taber vi desværre terræn til Chelsea i forhold til 3. pladsen, men hvis Chelsea kan holde den standard de viste i dag, kommer de også til at drille det ubestridte førerhold fra Manchester United i kampen om titlen.



20. kamp i Premier League fra Anfield Road, Liverpool
Liverpool (8) - Blackburn   3-0   (2-0)
1-0 Lucas (7)
2-0 Fabio Aurelio (43)
3-0 Lucas (69)

MOM: Lucas, Liverpool (8)

Hvor er retfærdigheden henne??
Liverpool er direkte svineheldige i dag for at sige det lige ud. De spiller utrolig dårligt uden rigtig at producere nogen chancer. Det gør vi derimod, men endnu en gang formår vi ikke at omsætte chancerne til scoringer og pludselig sidde vi i pausen og er bagud 2-0. Det bliver endnu værre i anden halvleg og vi ender med at tabe 3-0.
Det er dybt frustrerende, at vi ikke formår at få point med hjem fra Liverpool i dag, da de slet ikke minder om et hold, der kan være med i top 4 når man ser på deres præstation i dagens kamp, de er desværre bare hamrende effektive i afslutningerne.




I ren raseri gik jeg videre til kampen mod Arsenal og glemte at tage SS af stillingen, så den kommer desværre først med næste update
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #49: 28 Okt 2007, 16:58 »

God update, kedeligt med resultaterne
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #50: 29 Okt 2007, 10:57 »

God update, kedeligt med resultaterne

Enig...   Spændende læsning Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #51: 29 Okt 2007, 11:14 »

Det ser jo fortsat godt ud både med resultater og bloggen, det går også ok for mig i mit spil, men jeg bruger ikke din taktik... Synes den var lidt for offensiv og da jeg pt. kun har tabt 2 kampe går det nok... Til Manchester United og Chelsea.

Bruger du David Bentley? og hvordan har han spillet?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #52: 29 Okt 2007, 11:44 »

God update, kedeligt med resultaterne
Enig... Spændende læsning Thumbs Up
Mange tak, glæder mig at I følger med, det er sjovt at fortælle om et midterhold  Opstemt
Det ser jo fortsat godt ud både med resultater og bloggen, det går også ok for mig i mit spil, men jeg bruger ikke din taktik... Synes den var lidt for offensiv og da jeg pt. kun har tabt 2 kampe går det nok... Til Manchester United og Chelsea.

Bruger du David Bentley? og hvordan har han spillet?
Godt at høre, det kører godt for dig  Thumbs Up Min hjemmebanetaktik er ret offensiv, men jeg synes udebanetaktikken er defensiv, men den fungerer desværre heller ikke lige godt hver gang.

David Bentley er mit førstevalg på højrekanten, han gør det rigtig godt og der er mange, der gerne vil have fingre i ham. Jeg skal lige hjem fra arbejde, så kan du lige få et SS af ham  Thumbs Up

Jeg regner også med, at I får en "ønskeliste" i aften, hvor jeg lige fortæller kort om nogle mulige emner til Rovers trøjen og hvor sandsynligt det er, at jeg kan få dem til klubben.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #53: 29 Okt 2007, 12:46 »

Det kører jo stadigvæk udemærket, ærgeligt du ikke kan vinde over storholdene.... Men det kommer vel, når du selv er et "rigtigt" storhold Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #54: 29 Okt 2007, 13:58 »

Der er ingen refærdighed til i FM...  :-)

Håber du kommer ovenpå igen, vil godt satse min FMpoint på at du kommer i CHL i næste sæson.

Har man egentlig stadig en rigmand i ryggen i Blackburn???
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #55: 29 Okt 2007, 14:43 »

Ser da rigtig, rigtig godt ud.. Men jeg kan nu ikke have ondt ad at du taber til Liverpool ;P
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #56: 29 Okt 2007, 14:48 »

Der er ingen refærdighed til i FM...  :-)

Håber du kommer ovenpå igen, vil godt satse min FMpoint på at du kommer i CHL i næste sæson.

Har man egentlig stadig en rigmand i ryggen i Blackburn???

Du er modig  Opstemt Der bliver svært, men jeg håber, du får ret. Det ville gøre underværker, at komme i kvalifikationen til det forjættede land.

Jeg tror ikke, der er en rigmand i Blackburn, jeg tror faktisk aldrig, der har været en, men økonomien er ok.

70 mill. til spillerindkøb i januar, må siges at være godkendt og mon ikke jeg sælger et par stykker, så der kommer endnu flere penge i kassen  Wink

Ser da rigtig, rigtig godt ud.. Men jeg kan nu ikke have ondt ad at du taber til Liverpool ;P

Tak for det, Røde  Opstemt

Jeg kunne ellers godt bruge lidt medlidenhed, for vi havde virkelig fortjent en bedre skæbne i den kamp.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #57: 29 Okt 2007, 19:18 »

Ønskeliste


Ezequiel Garay – SW/F C

Værdi: 95.000.000   Sandsynlighed:

Jeg oplever i øjeblikket en heftig efterspørgsel på mine centerforsvarere Nelsen og Samba, så jeg har fundet den erstatning, jeg gerne vil hente, hvis en af dem bliver solgt.
Ezequiel Garay er uden tvivl et af de største forsvarstalenter i øjeblikket. Han er lettere utilfreds med tilværelsen i Racing. Det eneste problem for os er, konkurrencen fra andre klubber og den høje pris. Jeg tror ikke, at vi får held med at hente ham til Blackburn, i hvert fald ikke i dette transfervindue.



Ivan Rakitic – OM C

Værdi: 23.000.000   Sandsynlighed:

Selvom jeg købte Kasper Lorentzen til pladsen som offensiv midtbanespiller, vil jeg meget gerne have yderligere en spiller på positionen til at rotere med.
Her er jeg faldet over, Ivan Rakitic fra Schalke 04. Et kæmpetalent, som jeg vil prøve at hente til klubben. Jeg tror, vi har en rigtig god chance, da han gerne vil til klubben, men vi skal nok forvente, at skulle betale en høj pris for Rakitic.




Luciano Galletti – OM HC

Værdi: 25.000.000   Sandsynlighed:

Endnu en mulighed til den offensive midtbane. Luciano er også en rigtig god spiller, som også meget gerne vil til Rovers, jeg vil dog først forsøge at lokke Ivan til klubben. Derfor er sandsynligheden heller ikke så høj, men skulle det mislykkedes med Rakitic, så er det ikke utænkeligt, at det bliver Luciano Galletti, jeg henter i stedet for.




Liam Rosenior – F HV/WB H

Værdi: 34.000.000   Sandsynlighed:

Som noget af det sidste der skete i december måned, modtog jeg et bud på 60.000.000 kr. for Stephen Warnock. Jeg overvejer stadig, om buddet skal accepteres, men gør jeg det, vil jeg forsøge at hente Rosenior til klubben.
Han er ung, stabil og så kan han spille i begge sider af forsvaret, hvilket jeg synes, er hans største force. Sandsynligheden for at vi kan få ham til klubben, er desværre minimal, da han er kommet til Reading fra Fulham i denne sæson og derfor vil blive en meget dyr herre at få væk fra Reading, en eventuel købspris kunne nemt overskride de 60.000.000 kr. jeg får for Warnock og så meget vil jeg ikke give for en ny venstre back.



Julio Arca – F/WB V, OM VC

Værdi: 39.000.000   Sandsynlighed:

Julio Arca er også et emne til venstre back pladsen, mens han også kan spille længere fremme på banen. Der er en rigtig god chance for, at vi kan hente Arca, da han ikke er helt tilfreds i Middlesbrough, der ligger sidst i Premier League.
Han kan desværre bare også blive meget dyr, men jeg håber på, at vi kan få ham for omkring 50-50 millioner, hvilket jeg gerne vil give for ham.



Lucien Aubey – F VC

Værdi: 36.000.000   Sandsynlighed:

Lucien Aubey er en spiller, jeg har holdt øje med igennem hele sæsonen. Han kan både spille i ven-stre side af forsvaret og centralt. Mine talentspejdere er begejstret for Aubey og jeg må også indrømme, at jeg begynder, at blive mere og mere opsat på, at få ham til klubben.

Igen skal prisen dog være fornuftig, selvom vi har 70 mill og mulighed for yderligere ca. 50 mill i forbindelse med det mulige salg af Warnock.



Michel Bastos – F/WB/OM V
Værdi: 33.000.000   Sandsynlighed:

Michel Bastos er brasilianer, hvilket gør det meget besværligt at få en arbejdstilladelse til ham. Det er meget ærgeligt, da han er en meget interessant spiller, der helt sikkert har kvaliteterne til, at kunne begå sig i den engelske Premier League.

Jeg vil dog gøre et ihærdigt forsøg på at hente ham til klubben, hvis Warnock bliver solgt og jeg ikke kan hente Julio Arca til en fornuftig pris.



Gelson Fernandes - DM

Værdi: 46.000.000   Sandsynlighed:

Vores centrale midtbanespiller Robbie Savage bliver desværre ikke yngre og selvom der stadig er et par sæsoner i ham, kigger jeg allerede nu efter mulige efterfølgere og der er schweiziske Fernandes fra vores rivaler Man City et meget interessant emne. Han er en meget lovende spiller, som ville passe perfekt til den centrale midtbanerolle, vi kører med i vores taktikker. Det er dog ikke så sandsynligt, at vi kan lokke ham fra Manchester og nok slet ikke til en fornuftig pris.



Leon Andreasen – F/DM C
Værdi: 33.000.000   Sandsynlighed:

Jeg har holdt øje med Leon i et par måneder nu og han får ikke meget spilletid i Werder. Nu er klubben åbenbart blevet træt af ham, da de har sat ham til salg til en spotpris på bare 850.000 kr. hvilket kun er omkring 2,5% af hans reelle markedsværdi. Jeg har derfor allerede indsendt et bud til Werder og den eneste grund til at Leon ikke skifter til os, skal være fordi, der kommer en anden klub og snupper ham fra os, men der er pt. kun bud fra os og Bochum, så jeg regner stærkt med at se Leon i en Rovers trøje inden udgangen af januar.



Shola Ameobi - Bo

Værdi: 38.000.000   Sandsynlighed:

Vi mangler egentlig ikke boksspillere i Newcastle, men en spiller af en kaliber som Shola Ameobi kan vi altid bruge. Han er meget utilfreds med den manglende spilletid i Newcastle og hvis prisen er rigtig, er det ikke utænkeligt, at jeg vil lægge et bud ind på ham.






Dette er nogle af de spillere, jeg helst vil have til Blackburn i løbet af januar måned. Jeg har dog alle talentspejdere i gang over det meste af Europa, så der vil højst sandsynligt kommer andre spillere end lige dem, der er på denne liste.

Jeg er også i færd med at søge efter unge talenter, som gerne skulle sikre en god udvikling i Rovers. Det bliver primært søgt i Storbritannien og Danmark, så jeg håber også, at kunne præsentere nogle talenter inden udgangen af januar måned.


Logged

Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: (Ønsker) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #58: 29 Okt 2007, 19:42 »

Fremragende blog - intet mindre! Jeg er enormt gald for din lidt mere traditionelle stil med resultater og kampreferater. Det tiltaler klart mig mere end de lidt mere følelsesladede "dagbogsagtige" blogs, der efter min mening hurtigt går hen og bliver kedelige og trættende at læse.

Din blog er faktisk så god, at den har inspireret mig til selv at starte et game med Rovers. Fortsæt endelig det gode arbejde. Wink
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: (Ønsker) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #59: 29 Okt 2007, 19:56 »

Synes det er en helt vild fed blog... Elsker især det med øsnkelisten.. Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010