home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50472 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #90: 02 Nov 2007, 11:36 »

Det er fandeme et super program... Det lugter af SØLV..... Jeg kan også acceptere Bronze Wink

Lad os nu se, som sagt alle slår alle, men jeg håber da også på metal til Rovers. Skulle det "kun" blive til en 4. plads, så er det stadig meget mere end forventet og så har vi chancen for at spille os i Champions League  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #91: 02 Nov 2007, 14:14 »

MARTS 2008

Vi er ved at nærme os den altafgørende fase af sæsonen. Vi er ude af League Cuppen og FA Cuppen, men hænger på i medaljejagten i Premier League og er også stadig med i UEFA Cuppen.

Den første opgave i marts måned, er udekampen mod Fulham. En kamp vi skal have points med hjem fra, så vi kan holde fast i de førende hold.



Gallagher udlignede til allersidst

28. kamp i Premier League fra Craven Cottage, London
Fulham (11) - Blackburn   2-2   (2-1)
1-0 Clint Dempsey (9)
1-1 Roque Santa Cruz (11)
2-1 Diomansy Kamara (38)
2-2 Paul Gallagher (90+2)

MOM: Brett Emerton, Blackburn (8)

Vi viser igen god moral, da vi kommer tilbage efter at være bagud to gange. Vi er også en smule heldige, da Gallagher’s udligning falder i dommerens overtid, samtidig lugter målet lidt af off-side, men det har vi jo selv prøvet.
Paul Gallagher er kommet rigtig godt i gang siden han vendte tilbage til os 31.01.2007 fra udlån. Jeg bruger ham mest i højre side, hvor der er hård kamp om pladsen, da både Bentley og Reid også er særdeles kompetente på den position.
Nu går turen til Frankrig, hvor vi skal forsøge at få et godt resultat med hjem fra Marseille.





UEFA Cup – 1. kamp i Anden Knockout Runde fra Stade Velodrome, Marseille

Olympique Marseille (FRA) - Blackburn   1-3   (1-0)
1-0 Djibril Cisse (8)
1-1 Kasper Lorentzen (49)
1-2 Kasper Lorentzen (57)
1-3 Paul Gallagher (68)
Rødt kort til Djibril Cisse, Marseille (86)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

De problemer vi har i Premier League, når vi er på udebane, har vi slet ikke i europæisk sammenhæng. Vi kommer godt nok bagud hurtig, efter et rigtig flot angreb af Marseille med efterfølgende scoring af Cisse, men derefter overlader de initiativet til os, hvilket er en meget dårlig beslutning. Kasper Lorentzen er i hopla og scorer to gange, mens den unge Paul Gallagher bliver ved med at imponere og scorer for anden kamp i træk. Med sejren har vi et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret i Blackburn om en uge.





UEFA Cup – 2. kamp i Anden Knockout Runde fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn (3) – Olympique Marseille (1)    1-0   (0-0)
1-0 Benni McCarthy (65)

MOM: Brad Friedel, Blackburn (8)

Vi spiller os stille og roligt i kvartfinalen med en 1-0 sejr over Marseille. Franskmændene forsøger at presse os og kommer til flere udmærkede afslutninger, men heldigvis er Friedel på toppen og står en fejlfri kamp og efter McCarthy’s scoring er der ikke mere i Marseille.

Vi trækker det spanske storhold Atletico og selvom vi har vist gode takter i UEFA Cuppen, så bliver det meget svært at komme videre i turneringen.



McCarthy igen og igen....

29. kamp i Premier League fra White Hart Lane, London
Tottenham (8) - Blackburn   2-4  (1-3)
0-1 Kasper Lorentzen (6)
0-2 Ivan Rakitic (20)
0-3 Benni McCarthy (25)
1-3 Gareth Bale (29)
1-4 Benni McCarthy (47)
Steed Malbranque, Tottenham brænder straffe (71)
2-4 Hossam Ghaly (86)
Rødt kort til Hossam Ghaly, Tottenham (90)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (8)

Sikke en kamp vi spiller i dag på White Hart Lane.
Vi får en kanon start med 3 scoringer i den første halve time, men selvom vi er foran sidder jeg med en fornemmelse af, at vi stadig skal passe meget på, da Spurs lægger et voldsomt pres på os. De får da også hurtig belønning ved et reduceringsmål af Bale, men heldigvis holder vi til pausen og McCarthy afgører reelt kampen 2 minutter inde i 2. halvleg, hvor han gør det til 4-1. Spurs presser stadig hårdt på og har en da også en del chancer, men de formår kun at reducere til 4-2 ved Ghaly.



Lorentzen har for alvor
fundet formen

30. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Everton (8)   1-1    (1-1)
1-0 Kasper Lorentzen (5)
1-1 Andy Johnson (37)

MOM: Tim Howard, Everton (8)

Vi formår desværre ikke, at følge op på vores flotte udebanesejr i Tottenham. Everton får det ene point med hjem til Merseyside i dag efter en jævnbyrdig forestilling.
Det er et irritrerende pointtab, fordi vi flere gange har muligheden for at lukke kampen, da vi er foran 1-0, men vi kan ikke scorer til 2-0 og pludselig har Andy Johnson udlignet.

Vi har på det seneste haft det svært hjemme på Ewood Park, men vi er simpelthen nødt til at genfinde vores hjemmebaneform, hvis vi vil med i medaljekampen.




31. kamp i Premier League fra The City of Machester Stadium, Manchester
Man City (7) - Blackburn   1-0   (1-0)
1-0 Vedran Corluka (24)

MOM: Vedran Corluka, Man City (8)

Der er ikke meget at sige til kampen på City of Machester Stadium i dag. Vi taber til et bedre hold, det værste er dog, at vi slet ikke formår at lægge bare lidt pres på City. De er tættere på at score til både 2 og 3-0 end vi er på, at få udlignet til 1-1 og stjæle et point.
Udebanekampen mod City var sæsonens tredjesidste, nu har vi kun Reading og Sunderland tilbage på udebane, så jeg håber, vi kan finde hjemmebaneformen og slutte af med maner, hvilket meget vel kan betyde medaljer til Rovers og en chance for deltagelse i Champions League.



Premier League efter 31-32 kampe
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #92: 02 Nov 2007, 15:39 »

Surt at i tabte til City, men jeg kan se, at det er stadig ret tæt... kon nu Blackburn i kan godt Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #93: 05 Nov 2007, 10:16 »

Spændende  afslutning..... Hvornår kan vi forvente en update....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #94: 05 Nov 2007, 12:17 »

Spændende  afslutning..... Hvornår kan vi forvente en update....

Jeg håber, at jeg har en update med afslutningen klar indefor et par dage.

Sæsonen er færdigspillet, men jeg har simpelthen ikke haft tiden til at lave updaten  Peace

Jeg kan samtidig røbe, at det bliver en meget spændende afslutning  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #95: 05 Nov 2007, 12:56 »

Jeg håber, at jeg har en update med afslutningen klar indefor et par dage.

Sæsonen er færdigspillet, men jeg har simpelthen ikke haft tiden til at lave updaten  Peace

Jeg kan samtidig røbe, at det bliver en meget spændende afslutning  Wink


Uhh..  Jeg glæder mig! Håber at updaten snart kommer Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #96: 05 Nov 2007, 13:13 »

Ja det lyder da godt nok spændende. Glæder mig meget...... Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Mar.) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #97: 05 Nov 2007, 20:21 »

APRIL 2008

Nu nærmer sæsonafslutningen sig for alvor og vi har chancen for at skabe et rigtig flot resultat, hvis vi kan vinde vores kampe, samtidig med at de andre tophold sætter lidt points til hist og pist.
Vi har også stadig mulig for europæisk succes, hvor vi i UEFA Cuppens kvartfinale skal op mod Atletico Madrid.





UEFA Cup – 1. kvartfinalekamp fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn – Atletico Madrid (SPA)    2-3   (2-1)
0-1 Luis Garcia (17)
1-1 Aaron Mokoena (31)
2-1 Matt Derbyshire (45+1)
2-2 Jose Antonio Reyes (47)
2-3 Thiago Motta (51)

MOM: Jose Antonio Reyes, Atletico (8)

Vi formår desværre ikke at holde vores gode stime i UEFA Cuppen. Atletico viser sig, at være en for stor mundfuld for os i dag. Vi er ellers foran ved pausen efter en rigtig flot 1. halvleg, men i de sidste 45 minutter kommer vi virkelig under pres og allerede efter sølle 6 minutter i 2. halvleg, har Atletico overtaget føringen og den holder tiden ud. Vi er normalvis gode på udebane i UEFA’en, men realistisk set, så er vores europæiske eventyr nok slut for denne gang.

Da jeg dagen efter læser om vores kamp i The Sun, kan jeg også læse, at Man U overveje en ny manager til den nye sæson, på trods af Uniteds suveræne sæson i Premier League. Det sjove er, at jeg står nævnt som et mulige træneremne, hvis Sir Alex stopper. Det er dog den hollandske succestræner Louis Van Gaal, der er favoritten til jobbet.



Shola scorede sine første Rovers mål i dag

32. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Birmingham (12)   2-0    (1-0)
1-0 Shola Ameobi (18)
2-0 Shola Ameobi (76)

MOM: Shola Ameobi, Blackburn (8)

Vi vinder en sikker sejr over Birmingham og endelig viser Ameobi hans målnæse med 2 scoringer.

Han har haft det svært siden skiftet fra Newcastle, men jeg håber og tror på, at dagens scoringer bliver et vendepunkt for ham, da jeg er overbevist om, at han har kvaliteterne til, at kunne score rigtig mange mål for os i fremtiden.





UEFA Cup – 2. kamp i Anden Knockout Runde fra Vicente Calderon, Madrid

Atletico Madrid (3) – Blackburn (2)   1-0   (0-0)
1-0 Ze Castro (73)

MOM: Brad Friedel, Blackburn (8)

Spillerne leverer en rigtig flot indsats i Madrid, men som ventet formår vi ikke at hente 2-3 nederlaget fra hjemmekampen
Vi taber kun 1-0 i dag, men kigger man på spil og chancer, er det kun fordi Friedel endnu en gang står en rigtig god kamp, at vi holder Atletico på en scoring. Jeg vælger at satse meget offensivt, da der efter en times spil stadig står 0-0, men den smule optimisme, jeg havde på det tidspunkt, bliver slettet efter Ze Castro’s scoring til 1-0.
Alt i alt er jeg dog mere end tilfreds med vores indsats i årets UEFA Cup turnering, hvor målet med at komme med i gruppespillet blev mere end indfriet.



Kasper spillede en stor kamp i dag

33. kamp i Premier League fra Madejski Stadium, Reading
Reading (15) - Blackburn   2-3   (2-1)
1-0 Kevin Doyle (5)
2-0 Paul Scharner (30)
Rødt kort til Brynjar Gunnarsson, Reading (45)
2-1 Kasper Lorentzen (45+2)
2-2 Benni McCarthy (72)
2-3 Paul Gallagher (78)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Jeg har snart ikke tal på alle de kampe, hvor vi kommer bagud med en eller to scoringer. Spillerne har i de fleste af disse kampe vist flot moral og sikret os enten uafgjort eller en sejr. Det samme sker i dag, vi er bagud 2-0 efter en halv time, men heldigvis bliver Gunnarsson udvist og Lorentzen scorer på det efterfølgende angreb, hvilket er startskuddet til vores comeback.
Jeg må erkende, at vi er meget heldige i dag og var Reading ikke blevet reduceret til 10 mand, så tror jeg ikke på, at vi havde vendt kampen.



"Chippen" udlignede
 i de døende sekunder

34. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Bolton (15)   2-2    (1-0)
1-0 Shola Ameobi (42)
1-1 Nicolas Anelka (52)
2-1 Rque Santa Cruz (58)
2-2 Christian Wilhelmsson (90+3)

MOM: Nicolas Anelka, Bolton (8)

Vi styrer kampen mod vores rivaler fra Bolton i dag, men det lykkedes alligevel den lynhurtige svenske landsholdsspiller Christian Wilhelmsson at udligne vores 2-1 føring i det absolut sidste minut, så vi kun får det ene point i dag.

Som sagt er vi spilstyrende i dagens opgør og da Santa Cruz scorer til 2-1 umiddelbart efter Anelka’s udligning er jeg sikker på, at vi tager de tre point. Desværre skulle det ikke gå sådan og det er ekstra ærgerligt, når stillingen er så tæt i toppen, så skal alle kampe på hjemmebane vindes.





35. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Derby (19)   1-0    (1-0)
1-0 Steven Reid (43)

MOM: Stephen Bywater, Derby (8)

Efter det irriterende pointtab mod Bolton, tager vi alle 3 points mod Derby, der får svært ved, at overleve i Premier League efter nederlaget til os i dag. Det skal dog siges, at de med lidt held godt kunne have snydt os ligesom Bolton gjorde det.
Det er ærgerligt, at vi ikke formår at lukke kampen noget tidligere, da vi også i dag mod The Rams styrer spillet, samt skabe nogle store chancer som vi desværre ikke formår at omsætte i scoringer.
Vi har nu Sunderland, West Ham og Chelsea tilbage, kan vi vinde disse tre kampe, så sikrer vi os som minimum bronzemedaljer.



Benni scorede sit 22. sæsonmål
 mod Sunderland

36. kamp i Premier League fra The Stadium of Light, Sunderland
Sunderland (17) - Blackburn   0-2   (0-1)
0-1 Benni McCarthy (6)
0-2 Kasper Lorentzen (90+2)

MOM: Kasper Lorentzen, Blackburn (8)

Vi vinder den første af de sidste tre kampe uden problemer på udebane mod Sunderland.
Lorentzen viser sig igen fra sin allerbedste side og er uden tvivl, det bedste indkøb jeg har gjort i min første sæson som Rovers manager. McCarthy, der har været vores bedste spiller i sæsonen sammen med Friedel, sørger for det første mål allerede i kampens start.

Nu venter der to hjemmekampe, som kommer til at bestemme om vi vinder metal i denne sæson.





MAJ 2008

Efter Kasper Lorentzens flotte præstationer i Premier League gennem hele april måned, er han fuldt fortjent blevet kåret til månedens spiller af The Football Association. I hans tre kampe i april har han en gennemsnitskarakter på 7,66 og han har scoret to mål og er to gange blevet kåret til Man of the Match.
Han vinder prisen foran Tottenhams Aaron Lennon på andenpladsen og Shane Long fra Reading på tredjepladsen.

Det er ikke kun Lorenzen der bliver hædret, jeg modtager også prisen som månedens bedste manager efter, vi er gået ubesejret gennem vores 5 kampe i april måneden mod Birmingham (2-0), Reading (3-2), Bolton (2-2), Derby (1-0) og Sunderland (2-0).

Samtidig er finalisterne til årets europæiske finaler også blevet fundet. I Champions League finalen mødes Chelsea og Inter, mens Palermo og Bayern mødes i UEFA Cup finale. Palermo slog vores banemænd fra Atletico i semifinalen.




37. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – West Ham (11)   1-0    (1-0)
1-0 Lucien Aubey (2)

MOM: Lucien Aubey, Blackburn (8)

For tredje kamp i træk vinder vi og for tredje kamp i træk holder vi også nullet.
West Ham er et stærkt hold, som egentlig er bedre end deres placering, hvilket vi får flere prøver på, men Thomas Sørensen og vores forsvarsspillere gør det rigtig godt og vi er nu kun en sejr fra at hente medaljer.

Den sidste kamp mod Chelsea bliver afgørende for, hvem vinder bronzemedaljerne i denne sæson, da United for længst har vundet mesterskabet og Arsenal med deres fremragende målregnskab ikke kan hentes i den sidste kamp.


Vi kan selv afgøre vores skæbne




SWP spolerede
vores medaljedrømme

38. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Chelsea (4)   0-1    (0-1)
0-1 Shaun Wright-Philips (1)

MOM: Thomas Sørensen, Blackburn (8)

Jeg fastholder samme elleve i startopstillingen som mod West Ham, men vi formår slet ikke at ligge det samme pres på Chelsea, som vi gjorde på The Hammers. Det bliver heller ikke nemmere af, at SWP på kampens første angreb løber ned og scorer, hvilket betyder, at Chelsea for alvor kan spille kampen som de gerne vil, afventende og med gode muligheder for kontraangreb.

Thomas Sørensen i vores mål gør ellers alt hvad han kan for at holde os inde i kampen, men vi komme kun til ganske får chancer, som vi ikke får udnyttet.

Vi ender som nummer 4 i ligaen, hvilket betyder 190.000.000 kr. ind på klubkontoen, men det betyder nok også, at muligheden for at kvalificere os til Champions League er gået tabt, da det åbenbart kun er top 3 fra Premier League, der kvalificerer sig til Champions League.




Slutstilling i Premier League 2007/2008
« Seneste Redigering: 06 Nov 2007, 09:57 af Metsu1 » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #98: 05 Nov 2007, 20:23 »

Det er selvfølgelig øv at CL kvalifikationen glipper, men du kan stadig være meget stolt over din klubs præstationer. Specielt din kvartfinale i UEFA Cup'en er imponerende. Det skyldes sikkert unge Lorentzen, som jeg ikke havde troet ville falde så godt til så hurtigt.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #99: 05 Nov 2007, 20:26 »

Det er selvfølgelig øv at CL kvalifikationen glipper, men du kan stadig være meget stolt over din klubs præstationer. Specielt din kvartfinale i UEFA Cup'en er imponerende. Det skyldes sikkert unge Lorentzen, som jeg ikke havde troet ville falde så godt til så hurtigt.

Mange tak, havde heller ikke troet på en 4. plads ved sæsonstart.

Alt håb omkring CL er heller ikke ude, da der iflg. UEFA koefficienterne skal 4 hold med fra England, men bare ikke iflg. tabellen, så jeg venter spændt på UEFA's dom.

Lorentzen har været fremragende i den sidste del af sæsonen. Jeg har givet ham en fri rolle i en del kampe og der har han været rigtig god.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #100: 05 Nov 2007, 20:30 »

Superflot.. Ærgeligt med at det ikke blev til en medalje.. Men stort tillykke med den flotte 4. plads.. Men er det ikke en fejl at du ikke skal spille CL? En engelsk 4. plads giver da normalt plads i 3. kval..

EDIT: for langsom.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #101: 05 Nov 2007, 21:34 »

Flot sæson... jeg glæder mig til den næste Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #102: 05 Nov 2007, 21:45 »

Superflot.. Ærgeligt med at det ikke blev til en medalje.. Men stort tillykke med den flotte 4. plads.. Men er det ikke en fejl at du ikke skal spille CL? En engelsk 4. plads giver da normalt plads i 3. kval..

EDIT: for langsom.. Wink
Mange tak og jeg håber bare, at det er en lille bug i spillet, da det ville være guld at komme i Champions League  Opstemt

Flot sæson... jeg glæder mig til den næste Smiley

Takker, det gør jeg også, men tiden er meget knap i denne uge, så der kommer nok først en update igen søndag.
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #103: 05 Nov 2007, 21:49 »

Det er ikke en Bug, men du får først din plads til kvalen i CL når finalen i CL er spillet.

Grund: Hvis der ligger et hold under dog, som spiller i CHL finalen og vinder får de din plads... er dette ikke tilfældet falder pladsen snart til dig bare rolig  Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (April-maj) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #104: 05 Nov 2007, 21:49 »

Mange tak og jeg håber bare, at det er en lille bug i spillet, da det ville være guld at komme i Champions League  Opstemt

Takker, det gør jeg også, men tiden er meget knap i denne uge, så der kommer nok først en update igen søndag.
jamen det er da værd at vente på Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010