Pokalen mener du vidst. Lyder godt, og det glæder mig at du får succesc. (:
Har du lavet nogle stærke indkøb, LFC Freak?
Jeg fik efter et salg af Ericsson (Ville beholde ham, men Holmén og Gísla synes jeg var bedre til mit system) hele 120 millioner til indkøb, og der blev brugt næsten det hele

. Jeg laver lige en mini blog om spillet

.
-MINE INDKØB:Førsteholdet:Simon Kjær, FCM - 20 millioner (Lidt voldsomt, men han kan sælges for det dobbelte

)
Leon Jessen, FCM - 11 millioner
Patrick Mtiliga, NAC Breda - 20 millioner
Kristian Onstad, Esbjerg - 15 millioner
Niki Zimling. Esbjerg - 19 millioner
Gilberto, Horsens - 15 millioner
Adrian Ropotan, Dinamo Bukarest - 11 millioner
Fremtiden:Timmi Johansen, 2.75 millioner - Herenveen
Nikola Saric, 750.000 kroner - Herfølge
Brian Hamalainen, 3 millioner - Lyngby
Kampene:Nogle særdeles stærke spillere og jeg var meget tilfreds med mit Brøndby hold. Før sæsonen var vi på tur i Ungarn, hvilket dog gik elendigt med 2 nederlag, 1 sejr, og 1 uafgjort. Derfor var moralen også elendig, da vi startede sæsonen, men den blev åbnet flot med en 4-0 sejr hjemme over AGF. Efteråret var meget ustabilt, vi vandt 3 kampe for så, ikke at vinde de næste 3. Vi var stærke på hjemmebane, hvor kun FCK og FCM (Vi var i undertal!) fik 1 ufortjent point. Det blev kun til 3 udesejre, og de var alligevel ufortjente, men vi fik da vendt bagud 2-0 mod AGF til sejr, og fik en 2-1 sejr i Odense. I pokalen er holdet i kvartfinalen, hvor modstanderen desværre blev FCK.
Stillingen:AaB er urørlige og har en målscorer på +33 samt, og de har med 45 point, 8 point ned til nummer 2 FC Midtjylland der har 37 point. De har yderlige 5 point ned til nummer 3 FCK og 4 Brøndby der hver har 32 point. Hele efteråret igennem havde Brøndby holdet en skidt moral, men efter to succesrige ture er moralen i top og top 3 er målet. Andenholdet er med i toppen i 2. division øst, mens U18 fører ungdomsrækken suverænt, dejligt!
De 11 bedste:Andersen
Randrup - Howard - v, Schleebrügge - Jessen/Mtiliga
Gíslason/Ropotan
Mikkelsen - Holmén - Lorentzen
Duncan - Gilberto
Deres reserver:Tørnæs
Onstad - Kjær - Bischoff - Mtiliga/Jessen
Spelmann
M. Jensen - Zimling - T. Rasmussen
Magic Madsen - Katongo
Jeg vender tilbage i blog light tråden når sæsonen er færdig!