Første sæson fik jeg et par nye spillere til mit Brøndby hold.
Startede sæsonen skidt, men så begyndte det at gå bedre lidt hen af.
Efter pausen lagde jeg så skidt ud, og røg ud af pokalen i kvartfinalen imod FC Nordsjælland (på straffe).
Endte dog med at vinde SAS ligaen med få point (3 point over FCK).
2. Sæson startede lidt blandende.
Første kamp slog jeg OB 1-0, og vandt derfor supercuppen.
Så kommer de 10 efterfølgende kampe, har 3 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag i SAS ligaen, hvilket ikke er godt da 2 af mine sejre inkludere kampe imod Vejle og LFA (de 2 oprykkere).
Nederlaget (typisk nok) til FCK.
Udover de 7 kampe havde jeg 2 opgør mod Valur i 2 rundes kvalifikation till champions league.
Første kamp vandt jeg 3-0 hjemme, og stilte så med reserve hold ude hvor jeg, ret ufortjent, tabte 0-1.
Den sidste af de 10 omtalte kampe var ude kampen imod FC Bayern, i 3 kvalifikations runde, som gik fint og tabte med sølle 1-2.
Siden da har jeg spillet 9 kampe hvor det blevet til 7 sejre og blot 2 nederlag.
Startede ud mod FC Bayern igen, og vandt, heldigt, 1-0, og er derfor, grundet udebanemål, videre i gruppespillet.
Her har jeg mødt Roma (tabte 3-5 WOW oO), samt Porto (tabte 1-2 på 2 mål fra deres side i 90 min.)
Resten af kampene i SAS ligaen har jeg vundet, så fra at have en statistik 3-3-1 i SAS ligaen, hedder den nu 8-3-1.
Her er mit hold;
http://img366.imageshack.us/img366/8348/unavngivetxd3.jpgog nej, de spillere der er på banen er ikke den opstilling jeg bruger hver gang, det var bare ass. manageren som smed dem ind