Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jun 2026, 17:41
JG v25
Fodbold
VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34
g00n
Baren
Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20
Broen13
Blogs
#74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10
szukizek
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42
warmon
Blogs
[38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03
szukizek
Blogkonkur...
17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere:
23532
1 Bruger, 1280 Gæster Online.
Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger:
Ramonnub
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Brøndby IF I FM08
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
11
Forfatter
Emne: Brøndby IF I FM08 (Læst 44168 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #105:
02 Mar 2008, 23:35 »
Hvem bruger i på højreback og højre kant/højre midt i spillet?
Logged
Zone 43
Manager
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #106:
03 Mar 2008, 07:37 »
HB: Bøgelund/Sturgis/Randrup
HM: Mikkelsen/Wagner
Logged
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
jakob122
Lilleputspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #107:
06 Mar 2008, 23:15 »
Det kan altså lade sig gøre
Fra kamp til kamp ændre jeg på hvor bredt jeg skal spille, ellers sker der ikke de store ændringer.
Træningen er Cesc's program da jeg ikke havde tålmodighed til at eksperimentere.
En totalt undervurdetet spiller er R. Junior som jeg fik på fri transfer til forsvaret... Han er min bedste forsvarsspiller og er i forhold til navn og erfaring billig i løn!
En anden spiller jeg har stor glæde af er Martin Ericsson, i de første par spil jeg havde med Brøndby solgte jeg ham for 15 mill, men lige nu er han min bedste spiller og topscorer.
Logged
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #108:
12 Mar 2008, 20:02 »
er der nogen der bruger Peguero inde og hvordan klare han den så?
spiller ikke med pacht
«
Seneste Redigering: 12 Mar 2008, 20:06 af Brøndby 1964
»
Logged
Zone 43
Manager
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #109:
12 Mar 2008, 20:07 »
Jeg har som oftest brugt ham i RL og pokalkampe, hvor han har gjort det godt..
Logged
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #110:
12 Mar 2008, 20:20 »
Citat af: Zone 43 12 Mar 2008, 20:07
Jeg har som oftest brugt ham i RL og pokalkampe, hvor han har gjort det godt..
ok vil måske bruge ham
Logged
Romafan
Landsholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #111:
12 Mar 2008, 20:22 »
Citat af: PGReimer 02 Mar 2008, 23:35
Hvem bruger i på højreback og højre kant/højre midt i spillet?
HB: Lustig/Wass
HM: Mikkelsen/Mike Jensen/Elias Wagner
Logged
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #112:
12 Mar 2008, 20:27 »
HB: Spelmann/ Randrup
MH: Alanzinho/ Mikkelsen
Logged
BenMusalho
Gæst
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #113:
12 Mar 2008, 20:27 »
Citat af: PGReimer 02 Mar 2008, 23:35
Hvem bruger i på højreback og højre kant/højre midt i spillet?
HB: Sebastian Svärd
HM: Kamper
04/05 gudeholdet
Har fået et par spillere fra dengang
Logged
fcangelo
Lilleputspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #114:
18 Mar 2008, 14:29 »
jeg køre lige nu med taktik rynkeby men kan ikke rigtig få det til at køre ligger 7-8 stk. mit hold ser sådan ud
----------------d.ospina-------------------
wass---howard--- von. schb.---- g.bong
mikkelsen--holmen-- lorenzen--m.ääritalo
-----------m.dahlberg---h.salihi----------
endtlig et ok hold i 1.sæson spillet 12 kampe har ikke solgt nogen så der bliver skifte lidt ved skader får mikael lüstig til vinter på frihvis der nogen der har en ide til en taktik helst en jeg kan download og med to angriber da mit angreb er lidt sygt
Logged
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #115:
18 Mar 2008, 14:33 »
Citat af: fcangelo 18 Mar 2008, 14:29
jeg køre lige nu med taktik rynkeby men kan ikke rigtig få det til at køre ligger 7-8 stk. mit hold ser sådan ud
----------------d.ospina-------------------
wass---howard--- von. schb.---- g.bong
mikkelsen--holmen-- lorenzen--m.ääritalo
-----------m.dahlberg---h.salihi----------
endtlig et ok hold i 1.sæson spillet 12 kampe har ikke solgt nogen så der bliver skifte lidt ved skader får mikael lüstig til vinter på frihvis der nogen der har en ide til en taktik helst en jeg kan download og med to angriber da mit angreb er lidt sygt
brug ericsson inde i stedet for Lorentzen ericsson spiller godt i mit spil med Brøndby
spiller du med pacth?
Logged
fcangelo
Lilleputspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #116:
18 Mar 2008, 15:01 »
ok ja 8.02 det kan også være jeg skal give taktiken nogle flere kampe har skifte taktik tre gange kender du nmin målmand han er 19 år og købt for 3,75mio.
Logged
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #117:
18 Mar 2008, 15:10 »
nej kender ikke din målamnd
Logged
malliNG
Juniorspiller
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #118:
19 Mar 2008, 20:08 »
Første sæson fik jeg et par nye spillere til mit Brøndby hold.
Startede sæsonen skidt, men så begyndte det at gå bedre lidt hen af.
Efter pausen lagde jeg så skidt ud, og røg ud af pokalen i kvartfinalen imod FC Nordsjælland (på straffe).
Endte dog med at vinde SAS ligaen med få point (3 point over FCK).
2. Sæson startede lidt blandende.
Første kamp slog jeg OB 1-0, og vandt derfor supercuppen.
Så kommer de 10 efterfølgende kampe, har 3 sejre, 3 uafgjorte og 1 nederlag i SAS ligaen, hvilket ikke er godt da 2 af mine sejre inkludere kampe imod Vejle og LFA (de 2 oprykkere).
Nederlaget (typisk nok) til FCK.
Udover de 7 kampe havde jeg 2 opgør mod Valur i 2 rundes kvalifikation till champions league.
Første kamp vandt jeg 3-0 hjemme, og stilte så med reserve hold ude hvor jeg, ret ufortjent, tabte 0-1.
Den sidste af de 10 omtalte kampe var ude kampen imod FC Bayern, i 3 kvalifikations runde, som gik fint og tabte med sølle 1-2.
Siden da har jeg spillet 9 kampe hvor det blevet til 7 sejre og blot 2 nederlag.
Startede ud mod FC Bayern igen, og vandt, heldigt, 1-0, og er derfor, grundet udebanemål, videre i gruppespillet.
Her har jeg mødt Roma (tabte 3-5 WOW oO), samt Porto (tabte 1-2 på 2 mål fra deres side i 90 min.)
Resten af kampene i SAS ligaen har jeg vundet, så fra at have en statistik 3-3-1 i SAS ligaen, hedder den nu 8-3-1.
Her er mit hold;
http://img366.imageshack.us/img366/8348/unavngivetxd3.jpg
og nej, de spillere der er på banen er ikke den opstilling jeg bruger hver gang, det var bare ass. manageren som smed dem ind
Logged
Zone 43
Manager
Offline
Sv: Brøndby IF I FM08
«
Svar #119:
19 Mar 2008, 20:53 »
Man kunne vel ikke lokke SS af Bolzoni, Itay, Garcia, Damian og Klavan ud af dig, malliNG?
Logged
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
11
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2024
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2023
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
-----------------------------
Football Manager 2022
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Træningsbanen
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2021
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2020
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2019
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2018
-----------------------------
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
-----------------------------
Football Manager 2017
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lower League Management
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
-----------------------------
Football Manager 2016
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Lower League Management
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
-----------------------------
Football Manager 2015
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Lower League Management
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
-----------------------------
Football Manager 2014
-----------------------------
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Lower League Management
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
-----------------------------
Andre Managerspil
-----------------------------
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> Lower League Management
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Lower League Management
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
-----------------------------
Andet
-----------------------------
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
-----------------------------
FmFreaks.dk
-----------------------------
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
-----------------------------
Administrator forum
-----------------------------
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »