home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket 10# Den evige forfølger
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Lukket 10# Den evige forfølger  (Læst 10276 gange)
Red love
Gæst

Sv: 'STEM'8# Den evige forfølger
« Svar #45: 22 Okt 2007, 22:44 »

Hvor ser man hvor mange gange den er læst?
i toppen af tråden, står det.,.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #46: 22 Okt 2007, 22:45 »

i toppen af tråden, står det.,.

Okay, tak Smiley
din blog er læst 600 gange på 3 dage.. det 200 kliks om dagen.. forstår ikke hvorfor disse afstemninger skal laves.. Jeg stemmer ofte nej til at bloggen skal fortsætte, da jeg ikke tror på, at interesseret for skribenten er der til at fortsætte, hvis dette spørgsmål skal laves!

Det er bare min mening!

Det slog mig det du skrev det, jeg går istedet i tænkeboks til imorgen og sletter afstemningen, men er næsten sikker på at jeg kommer frem til at lysten stadig er der.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager

« Svar #47: 22 Okt 2007, 22:54 »

håber jeg den er, jeg læser med, men ville stemme nej i denne afstemning.. Så synes du skal overveje det, og så vil jeg HELT SIKKERT læse med stadig Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #48: 22 Okt 2007, 23:05 »

håber jeg den er, jeg læser med, men ville stemme nej i denne afstemning.. Så synes du skal overveje det, og så vil jeg HELT SIKKERT læse med stadig Smiley

Skal jeg nok Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 8# Den evige forfølger
« Svar #49: 25 Okt 2007, 16:27 »

Efter nøjere overvejelser, er det blevet besluttet fra højeste sted(Min Hjerne), at denne blog fortsætter Opstemt Update kan fortventes sent i aften hvis alt går efter planen Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 25 Okt 2007, 16:41 »

Jeg glæder mig, jeg syntes bestemt det er en udemærket blog.
Måske en smule midre skrift ville for mig gøre det mere overskueligt af læse.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #51: 25 Okt 2007, 18:36 »

Der kommer lige en hurtig afstemning om bloggens skrivestil.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 'Stem'8# Den evige forfølger
« Svar #52: 25 Okt 2007, 19:18 »

Mangler lige et par stemmer i afstemningen, og så går jeg igang med en update.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #53: 25 Okt 2007, 21:25 »

Missionen fortsætter

Seks kampe, fire sejre og to nederlag, det er de kolde facts for Aston Villa efter at have spillet fem kampe i Premier League, og en Liga Cup-kamp siden vi sidst gjorde status.

Efter det smertefulde 1-2 nederlag til Fulham, tog Drapers imod Liverpool hjemme på Villa Park. Kampen endte med en sikker sejr til favoritterne, sikker på spillet, dog ikke på tavlen. Liverpool kunne rejse hjem med 1-2 sejr, Liverpools mål blev scoret af Ryan Babel og Fernando Torres, mens Villas Ashley Young reducerede for the Villans.
Næste kamp var på igen hjemme på Villa Park, denne gang mod Sunderland med den legendariske Rou Keane på trænerbænket, kampen startede som lyn og torden, og inden længe førte Villa med 1-0 på mål af Michael Owen, i anden halvleg sikrede Johan Elmander endegyldigt sejren, da han sikkert scorede til 2-0.

stod der Liga Cup på menuen, i fjerde runde havde Villa været så uheldig at trække Liverpool, og endda på udebane, og det var med bange anelser, af tog holdet til legendariske Anfield for at møde legendariske Liverpool. Men det var som om Drapers hær havde fundet måden at udspille Liverpool på, en sikker 1-3 sejr blev det til for The Villans, Liverpools mål blev scoret af fyrtårnet Peter Crouch, mens Elmander nettede to gange for Villa, og Young en enkelt gang.

Kampen efter stod der igen Premier League på menuen, denne gang Portsmouth på udebane, det blev til et forfærdeligt 3-2 nederlag til Draper og hans spillere, Portsmouths mål blev scoret af Matthew Taylor, Benjani og Pedro Mendes, mens Michael Owen og Ashley Young scorede for Villa.

I næste runde af Premier League var genoprejsning derfor printet ind i hovederne på et tændt Villa-hold, på hjemmebane gav drengene en fodboldlektion af de helt store til Middlesbrough, der i denne kamp var forvandlet til ulønnede statister, hele 5-0 lød de knusende cifre på, Diego og Michael Owen blev begge dobbelte målscorer, mens det sidste mål blev sat ind af en storspillende Ashley Young.

I den sidste kamp i november, skulle Villa ude på Upton Park, spillede mod West Ham United, en kamp der blive at blive en meget fysisk affære, og denne kamp var ingen undtagelse. Første halvleg dominerede Villa klart, og kunne gå til pause med en sikke 0-2 føring på mål af Diego og John Carew, men efter pausen var billedet skiftet, West Ham pressede på, og de fik da også reduceret ved Dean Ashton, efter 1-2 målet pressede de yderligere på, men Villa forsvaret stod flot, og alt der kom forbi dem, snuppede Sørensen i kassen, dermed kunne Villa gå ind i december måned med en sejr.
Disse resultater placerer i øjeblikket Aston Villa på en 6.plads i den engelske Premier League.

Som altid d. 1 i hver måned kommer der kåringer, denne gang var der dog ingen engelske priser til Aston Villa, til gengæld kunne klubben glæde sig over, at Michael Owen der har fundet tilbage til den klasse, han besad da han spillede i Liverpool, er blevet nomineret til titlen som verdens bedste fodboldspiller, han er endda en af seks som eksperterne peger på som favorit.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

Sv: 9# Den evige forfølger
« Svar #54: 30 Okt 2007, 20:51 »

Denne blog er sat på pause, det kan godt være den starter op igen på et senere tidspunkt, men lige nu, er motivationen til Villa ikke til stede, vil istedet prøve andre udfordringer.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2007, 20:52 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #55: 01 Nov 2007, 22:08 »

Motivationen kom hurtigt tilbage Smiley Tror at pausen var udslaget af jeg havde spillet for meget FM, men nu er jeg på banen igen, og har lige strikket en update sammen i får inden for et kvarter Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #56: 01 Nov 2007, 22:20 »

En Titel - En Chance!

Villa står nu foran en af de vigtigste kampe for holdet i det sidste årti, og samtidig er det en prøvelse for Mark Draper på, om han kan styre holdet til sejre i en finale, inden sådan en vigtig kamp er det nødvendigt med en refleksion over de sidste par måneder, dvs. tiden fra sidste gang vi opdaterede jer og tingenes tilstand på Villa Park. Efter november måned havde Draper noget at rette op på, og det har han så sandelig fået gjort, i alt er det blevet til 11 sejre, 3 uafgjorte og 3 nederlag i de i alt 17 kampe, holdet har været en del af siden afslutningen på november måned. Vi vil nu prøve at give dem et lille overblik over Villas resultater i turneringerne disse deltager I.

Premier League:
Aston Villa 5-0 Tottenham
Man City 2-3 Aston Villa
Aston Villa 3-0 Wigan
Chelsea 1-1 Aston Villa
Aston Villa 3-2 Everton
Aston Villa 3-1 Birmingham
Blackburn 3-2 Aston Villa
Aston Villa 0-0 Derby
Reading 2-1 Aston Villa
Aston Villa 2-1 Newcastle
Arsenal 0-2 Aston Villa

Her er et kig på tabellen:

Resultaterne viser jo tydeligt at holdet har været inde I en god stime, især sejrene over Tottenham, Birmingham og Arsenal vil blive husket længe som meget vigtige resultater for holdet. I alle disse kampe har den tilbagevendte Michael Owen bombet videre således at han nu er noteret for 22 ligascoringer, og dermed ligger suverænt i spidsen af topscorelisten.
Samtidig fortsætter Diego og Ashley Young med at imponerede på midtbanen, mens forsvaret står meget stærkt med en altid sikker Martin Laursen i centrum, og når forsvaret en sjælden gang bliver overspillet, er Thomas Sørensen altid go for en akrobatisk redning inde på stregen.

FA Cuppen:
Man Utd 1-3 Aston Villa
Aston Villa 1-1 Crystal Palace
Crystal Palace 0-4 Aston Villa(Retur)

Verdens ældste og formentligt den mest prestigefyldte cupturnering der findes, men samtidig en turnering hvor man kan forvente hård modstand allerede fra de indledende runder, og det var nøjagtigt hvad Villa fik.
3.runde kampen mod Man Utd var en meget entydig affære. En fremragende kamp af The Villans, der sikkert sendte dem i hænderne på Crystal Palace, efter en dramatisk kamp på Villa Park hvor Villa først reddede sig en returkamp i overtiden, skulle Villa ordne det hele i Crystal Palaces hule, og det blev sikkert gjort med en sejr på hele fire mål.

Liga Cuppen:
Sunderland 1-3 Aston Villa
Tottenham 3-2 Aston Villa
Aston Villa 3-0 Tottenham(Retur)

Efter to nervepirrende kampe mod Tottenham kan Villa nu kalde sig finalister i Liga Cuppen, i finalen venter Man Utd, der har hævn til gode efter at de blev slået ud af FA Cuppen af netop The Villans, mens Villa gerne vil vise at Man Utd ikke skal vide sig for sikker i ligaen, hvor de to hold ligger lige op af hinanden.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: 10# Den evige forfølger
« Svar #57: 01 Nov 2007, 22:25 »

Jeg synes det ser godt ud og glæder mig til flere updates.

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager

« Svar #58: 01 Nov 2007, 22:34 »

God update, og godt sat op! Kom så Villa beat the scums in front

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #59: 01 Nov 2007, 22:43 »

God update, og godt sat op! Kom så Villa beat the scums in front

Tak Smiley Havde forvekslet kampene, kampoen mod Man Utd var en liga-kamp, så den og så lige en til ligakamp skal overstås, inden finalen spilles Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010