Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 941 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Lukket 10# Den evige forfølger
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Forfatter
Emne: Lukket 10# Den evige forfølger (Læst 10266 gange)
Badefar
Manager
Sv: 6# Den evige forfølger
«
Svar #30:
20 Okt 2007, 12:57 »
Fede indkøb!!
Det her hold kan blive stort.
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #31:
20 Okt 2007, 13:06 »
Citat af: niklasob12345 20 Okt 2007, 12:57
Fede indkøb!!
Det her hold kan blive stort.
Håber jeg, men eftersom jeg ska ud og se AaB - FCk kommer der først en update sent i aften.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #32:
21 Okt 2007, 01:22 »
Er igang med updaten, men har ikke energi til at skrive den færdig her i nat efter en hård kamp på Spar Nord tribunen idag
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #33:
21 Okt 2007, 14:58 »
Den tidlige dom over Mark Draper
Ud
fra overskriften skulle man tro, at Mark Draper nu var fortid i Aston Villa, det er ikke tilfældet, tværtimod, Mark Draper har nu været i Aston Villa i 57 dage, og har allerede sat sit tydelige præg på klubben.
Det hele startede så godt, Draper blev præsenteret, fansene var tilfredse, og det samme var spillerne. Og netop det med spillerne kom i centrum de næste par uger, Aston Villa oprustede kraftigt efter Drapers ankomst, hele otte spillere kom til, den seneste tilføjelse til den i forvejen bredde trup er den unge defensive midtbanespiller, Ever Banega, den 19.årige argentiner, er hentet i Boca Juniors, efter dette indkøb har Draper dog også udtalt, at det var det sidste indkøb i denne omgang. Men det har været godt gang i svingdøren ind i klubben, har ingen spillere forladt klubben, kun Joe Hart er blevet lånt ud for at få førsteholdserfaring
.
Til
gengæld har Draper renset meget ud i sin stab af medarbejdere, for at få det team omkring sig, som han ønskede og tror, kan hjælpe ham med at føre holdet til noget stort. Mange blev især overrasket over at Draper valgte at sætte hans assistenttræner på porten, og i stedet ansætte den tidligere assistent for det danske A-landshold og nuværende træner for det danske U/21-landshold, Keld Bordinggaard, Draper begrundede fyringen af tidligere assistent John Robertson med at de ikke havde samme syn på fodbold, og derfor ikke kunne arbejde så tæt sammen om holdet som Draper ønsker at gøre med sin assistent, det offensive syn på fodbold som Draper står Bordinggaard derimod for, og da man kontaktede DBU for at høre om muligheden for at tilknytte Bordinggaard var de heldigvis positive, på den ene betingelse, af Bordinggaard ville få tid og lov til at arbejde med det danske U/21-hold. Derudover har man indlemmet det danske angrebkoryfæ Ebbe Sand i truppen som træner, Ebbe Sand skal hovedsagelig stå for at træne truppens angribere. Udover Ebbe Sand og Bordingaard, er yderligere to nye ansigter kommet til i staben af medarbejdere, men yderligere fem har forladt staben udover Robertson.
Men
det er ikke kun på staben Draper har sat sit mærke, Draper har også indført et helt nyt træningssystem, som han mener, er betydeligt mere effektivt end det gamle. Derudover har han også ændret hele Aston Villas måde at spille fodbold på, hvor de før i tiden spillede typisk engelsk fodbold, har Draper ændret deres spillemåde til flot offensivt fodbold, hvilket man også forventede efter de indkøb der blev foretaget, især indkøbet af Diego pegede i den retning. Så i stedet for det klassiske 4-4-2 system der blev spillet i Villa inden Draper kom til, spiller man nu et system der hedder 4-2-2-2, som har en stærk fireback kæde, som står dybt i banen, så det er svært at spille bag forsvaret, indtil videre har de fire fortrukne i forsvaret været anføren Gerath Barry på venstreback, Martin Laursen og Zat Knight i det centrale forsvar, mens Ryan Taylor har huseret på højreback. Foran på den centrale midtbane ligger Neo-Coker og Diego, Neo-Coker har mange tilbageløb og er generelt den defensive af de to, mens Diego står for det offensive med sine gode driblinger, sit overblik, knivskarpe afleveringer og sit giftige landskud. De næste to i formationen er de meget offensive fløje, som har til opgave at fodre angriberne med en masse bolde, og samtidig skal du kunne trække ind i banen og hjælpe de to centrale midtbanespillere, de to har for det meste har dækket fløjene er Ashley Young på venstrefløj, og Cani på højre. Oppe i front har makkerparret Owen og Elmander efterhånden fået et godt samarbejde, et samarbejde der dog tog en del tid og træning af få op og stå.
Med
disse ændringer stod man nu foran, på papiret, nem sæsonstart. Men inden man tog hul på Premier League, spille holdet tre træningskampe, først mod franske Marseille, som man på hjemmebane slog med 5-2. Derefter tog man til Frankrig, og spillede mod Besancon, som blev slået 1-3. Efter den sejr tog man videre til sidste stop, Clairefontaine, også i Frankrig, hjemmeholdet blev spillet tilbage til vikingetiden, og The Villans vandt med hele 0-8. Alt i alt en god pre-sæson.
Prinsen er tilbage!
Efter
en travl første måned med Mark Draper i spidsen, stod holdet nu foran staten på Premier League, eksperterne troede på en 9.ende plads til Villa, mens man internt i klubben forventede at klubben skulle op og irritere topholdene. Den mission startede skidt, holdet tabte på udebane 2-1 til ærkerivalerne fra Birmingham, i en kamp, hvor man endda i de sidste 33min. var en mand i overtal, et overtal udeholdet dog ikke forstod at udnytte. Målscorerne for Birmingham var Gary O’Conner i det 36min. og Olivier Kapo i det 90min., Villas mål blev scoret af debuttanten Diego i kampens 22min.
Derefter
tog holdet hjemme imod Blackburn, et hold man forventede The Villans skulle slå, det gik do helt galt og Blackburn kunne rejse hjem med en 0-3 sejr, sejren blev grundlagt af deres kaptajn Robbie Savage der med sine to mål i henholdsvis det 24. og det 64min. om nogen var manden bag sejren, det sidste mål blev scoret af Roque Santa Cruz i det 68min.
Efter
de to kampe begyndte medierne allerede at gætte på hvor længe Draper ville kunne blive i sædet, men det var som om det tændte spillerne og holdet generelt, det medførte at holdet på udebane i den efterfølgende runde tog fra Pride Park i Derby med en smal 1-2 sejr, Villas mål blev scoret af Diego i det 2min. og Cani i det 76min., mens Derbys enlige scoring blev sat ind af Robert Earnshaw i kampens 73.min.
Næste
kamp for The Villans var på hjemmebane mod Reading, en kamp hvor den på papiret dødsens farlige konstellation i front Owen og Elmander for første gang viste tænder med alle målene i den sikrer 3-0 sejr, Elmander blev dobbelt målscorer med målene til 1-0 og 2-0 i det 26. og 35min., mens Michael Owen scorede sin mål til 3-0 minutten efter Elmanders scoring til 2-0, alt i kampens 36min.
Efter
to sejre i Premier League skulle Villa fortsætte bølgen i Liga Cuppens 2.runde, hvor Southend ventede, Villa spillede sig med en 1-3 sejr sikket videre til 3.runde, målene for Villa blev scoret af Michael Owen i det 12. og 56min. Derefter reducerede Southend i det 68min. ved Leon Clark, inden Ashley Young slog sejren fast i det 90min.
Så
kom turen igen til Premier League, denne gang til den første kamp mod et af de hold der regnes som et muligt tophold, nemlig Newcastle, og så endda på udebane. Kampen begyndte da også som forventet da Derek Boateng banker læderet i mål i det 32min. til planmæssig Newcastle føring, derefter begyndte Villa stille og rolig at arbejde sig ind i kampen, det første til at Johan Elmander i det 45min. kunne bringe balance i regnskabet. Efter pausen dominerede Aston Villa, og det gav pote allerede 4min. efter anden halvlegs start da Michael Owen med en sikker inderside i det 49min. kunne bringe Villa foran 1-2. Så skulle kampen bare køres hjem, men så skete det der bare ikke måtte ske, Zat Knight nedlagde Mark Viduka som sidste mand, Knight fik efterfølgende en bøde af klubben for sin forseelse. Med kun ti mand på banen blev resten af kampen et større stormløb mod Villa-keeper Thomas Sørensens mål, men Villa stod fast og kørte sejren hjem.
Dvs. at efter fem spillerunder ser Premier League således ud:
Efter
de seneste kampe er glæden kommet tilbage til Villa er de to første nederlag, og fans og medier støtter igen fuldt ud Mark Draper, som indtil videre klare frisag, og dommen over ham er allerede givet i flere kredse, med Draper i spidsen kan der ske store ting på Villa Park.
«
Seneste Redigering: 21 Okt 2007, 15:04 af Gerrarden
»
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 7# Den evige forfølger
«
Svar #34:
21 Okt 2007, 18:15 »
Slet ingen kommentarer?
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Guldbrand
Gæst
«
Svar #35:
22 Okt 2007, 13:08 »
Citat af: Gerrarden 21 Okt 2007, 18:15
Slet ingen kommentarer?
Hvis du måske kortede dine updates lidt ned, eller delte den over i flere updates, så ville jeg måske begynde at følge med i den.. Men som de er nu, så syntes jeg at de er for lange til at jeg overhovedet gider at overveje at gå i krig med den...
Hvis du holder den længde der er i "Svingdøren er smurt!" så vil jeg straks blive meget mere interesseret i bloggen..
«
Seneste Redigering: 22 Okt 2007, 13:10 af Guldbrand
»
b0nb0n
Landsholdsspiller
«
Svar #36:
22 Okt 2007, 13:22 »
Lidt forvirrende i starten..... Men den sidste update, var klart en af de bedste.....
Sikker nogle gode indkøb du har fået lavet, det må jeg sige, det er en meget stærk trup du har fået skrabet sammen.
Wolverhampton - Klubben i England
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #37:
22 Okt 2007, 14:47 »
Citat af: Guldbrand 22 Okt 2007, 13:08
Hvis du måske kortede dine updates lidt ned, eller delte den over i flere updates, så ville jeg måske begynde at følge med i den.. Men som de er nu, så syntes jeg at de er for lange til at jeg overhovedet gider at overveje at gå i krig med den...
Hvis du holder den længde der er i "Svingdøren er smurt!" så vil jeg straks blive meget mere interesseret i bloggen..
Sidste update var en status-update, det er der mange der bruger for at læserne kan få et overordnet overblik, derfor den er så lang.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #38:
22 Okt 2007, 21:15 »
Intet vare evigt
Efter
den opløftende sejr over Newcastle rejste Aston Villa-holdet hjem til Birmingham og Villa Park, hvor titelkandidaterne fra Arsenal ventede i næste runde. Forberedelserne var perfekte, alle spillerne var klar for The Villans, kampen blev som ventet et meget tæt oprør, Arsenal spillede typisk engelsk med lange bolde og hård fight, mens Villa spillede frisk offensivt. Første halvleg bød på meget flot fodbold, og i halvlegens sidste minut slap Emmanuel Abebayor fri i feltet, og udspillede aftens store spiller, Thomas Sørensen i Villa målet. Men lige så hurtigt som bolden blev givet op, lige så hurtigt lå den bag Arsenal-keeper Jens Lehmann, en lang aflevering fra Diego til Owen der trak fri af forsvaret og med et følt vristspark udplacerede Lehmann. Anden halvleg blev spillet på et utroligt højt teknisk niveau, en halvleg der var lige, men hvor Arsenal dog kom til de største chancer, flere gange måtte Thomas Sørensen hive helt utrolige redninger ud af ærmet for at forhindre Villa i at miste point, missionen lykkedes og Villa kunne fejre en uafgjort mod storholdet, og Thomas Sørensen kunne bryste sig af titlen som kampens spiller.
Manchester
United mod Aston Villa på Old Trafford, i sidste sæson ville udfaldet have været givet på forhånd, men med Drapers ændringer i Aston Villa, kunne Man Utd. Ikke vide sig sikrer på sejren. Foran næsten 74.000 elle ville tilskuere, spillede de to hold 2-2 i en helt fantastisk kamp, i det 24min. bragte Michael Owen The Villans foran på fornemt opspil af Cani i højresiden, Cani tørrede tre spillere, og lagde et fladt indlæg til Owen. Resten af halvlegen foregik stort set på midtbanen hele tiden. I halvlegen måtte Sir Alex Ferguson have talt med store ord, for hans hold var som forvandlet de sidste 45min., resultatet kunne allerede ses i det 50min. hvor Poul Scholes bragte balance i regnskabet på et fremragende langskud. Ti min senere, i det 60min. tørrede Cristiano Ronaldo Zat Knight i Aston Villas midterforsvar, og kunne derefter score på en endnu engang fantastisk spillende Thomas Sørensen. Derefter pressede Villa på for en udligning, men de skulle vente helt til det 84min. før den forløsende scoring kom, endnu engang var det Aston Villas genopståede guldfugl, Michael Owen, der satte foden på et perfekt indlæg, denne gang fra Young i venstresiden. De sidste minutter blev et stort prs på Villa-målet, men Thomas Sørensen stod som en mur, og efter kampen kunne han endnu engang tage titlen som kampens spiller, og Villa kunne rejse hjem til Birmingham med et point i bagagen.
Derefter
tog Villa til St.Mary’s Stadium, for at spille mod Southampton i Liga Cuppens 3.runde. Det blev til en sikker 1-4 sejr til The Villans, målene blev scoret af Elmander i det 4.min, Reo- Coker i det 8min. og Michael Owen i det 20. og 49min. Southamptons trøstemål blev scoret i det 24min. af Rasiak.
Efter
succesen i Liga Cuppen tog Villa hjemme imod Bolten, og allerede efter 24min. stod det 2-0 til hjemmeholdet på to scoringer af Diego, det blev for meget for Christian Wilhelmsson, der slog Cani, og fik direkte rødt kort, det udnyttede Diego til at fuldende sit hattrick i det 42min. Efter pausen tog Villa lidt lettere på tingene, og det resulterede i af Nicky Hunt kunne udnytte en dårlig tilbagelægning af Barry, til at reducere til 3-1, men allerede minuttet efter slog Michael Owen sejren fast, og scorede til resultatet 4-1.
Måneden
var nu slut og det betød kåringen af månedens bedste spiller, og der var ingen tvivl og titlen, Thomas Sørensen blev kåret som månedens spiller i Englands bedste række, Diego blev nr2 mens Mark Schwarzer fra Middlesbrought blev nr.3.
Det
var som om at dominansen i denne kategori lulle Aston Villa spillerne i søvn, og det resultere i holdet første nederlag i den efterfølgende kamp på Craven Cottage, hvor holdet tabte 2-1 til Fulham på mål af Brian McBride i det 19min. og David Healy i det 21min., reduceringen blev sat ind direkte på frispark i det 81min. af Ashley Young, mens trods stort pres i det døende minutter, endte det med at Villa og Draper tabte for første gang i syv kampe.
«
Seneste Redigering: 22 Okt 2007, 21:35 af Gerrarden
»
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 8# Den evige forfølger
«
Svar #39:
22 Okt 2007, 21:45 »
Efter at bloggens seneste to updates er mødt med næsten total stilhed, er der nu kommet en afstemning om bloggens fremtid.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
thomas-kjr
Lilleputspiller
«
Svar #40:
22 Okt 2007, 22:00 »
Kan godt lidt den skrivemåde
- genial blog du har, fremragende indkøb og lækker spillestil.
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
22 Okt 2007, 22:05 »
Citat af: thomas-kjr 22 Okt 2007, 22:00
Kan godt lidt den skrivemåde
- genial blog du har, fremragende indkøb og lækker spillestil.
Kan også rigtig god lide at skrive den, men ud fra afstemningen er der ikke stor tilslutning.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 'STEM'8# Den evige forfølger
«
Svar #42:
22 Okt 2007, 22:15 »
Afstemingen bliver offentliggjort imorgen, og hvis resultatet er så negativt som lige nu, så lukker jeg modvilligt bloggen.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
N17
Manager
«
Svar #43:
22 Okt 2007, 22:35 »
din blog er læst 600 gange på 3 dage.. det 200 kliks om dagen.. forstår ikke hvorfor disse afstemninger skal laves.. Jeg stemmer ofte nej til at bloggen skal fortsætte, da jeg ikke tror på, at interesseret for skribenten er der til at fortsætte, hvis dette spørgsmål skal laves!
Det er bare min mening!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #44:
22 Okt 2007, 22:40 »
Citat af: John Spurs 22 Okt 2007, 22:35
din blog er læst 600 gange på 3 dage.. det 200 kliks om dagen.. forstår ikke hvorfor disse afstemninger skal laves.. Jeg stemmer ofte nej til at bloggen skal fortsætte, da jeg ikke tror på, at interesseret for skribenten er der til at fortsætte, hvis dette spørgsmål skal laves!
Det er bare min mening!
Hvor ser man hvor mange gange den er læst?
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »