home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1202 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #11 FYRET
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #11 FYRET  (Læst 16549 gange)
N17
Manager

Sv: #5 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #15: 19 Okt 2007, 22:04 »

Dejligt at få lidt respons - tak allesammen...

Vil lige sige, at den opdateringsform med truppen osv er taget fra Daus blog om Borussia!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

Sv: #5 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #16: 19 Okt 2007, 23:07 »

Dansk landsholdsspiller til Spurs
1. august 2007
Tottenham fik i dag sin anden forstærkning på plads til førsteholdet - denne gang på midtbanen.

En dansker i Premier League - dem er der efterhånden ikke så mange af. Men nu får de der er i Premier League endnu en landsmand at spille mod, da Tottenham i dag offentliggjorde en fire årig kontrakt med den 24-årige danske landsholdsspiller Leon Andreasen.

Det var specielt danskerens halve år i Mainz der gjorde udslaget for Tottenhams ledelse, ellers har danskeren nemlig haft svært ved at komme på hold i Werder Bremen. Noget som flere medier i England i dag gætter på også vil ske i Tottenham, men danskeren er optimistisk.

"Jeg tror på, at det her var hvad jeg havde brug for. Luftforandring har det indimellem med at få en til at give sig ekstra, og jeg følte jeg var kørt fast i Werder Bremen, hvor træneren ikke ville bruge mig, selvom jeg personligt mener at jeg var ligesom god som dem der spillede.
Nu har jeg så fået chancen i Tottenham, hvor Gary virkelig tror på mig, også det jo op til mig at bevise jeg er god nok. Jeg vil i hvert fald forsøge at gribe chancen, når jeg får den."

Det bliver spændende at se om Leon Andreasen kan slå igennem i Tottenham - i hvert fald gætter flere medier på, at danskeren bliver et flop.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Møller
Gæst

Sv: #6 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #17: 19 Okt 2007, 23:09 »

Spændende indkøb Smiley
Endnu en gang flot skrevet JS!

Badefar
Manager

« Svar #18: 19 Okt 2007, 23:12 »

Gode køb af Riera og Leon

Iøvrigt også en god blog

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #19: 19 Okt 2007, 23:20 »

Smukt! Godt køb af Leon, har forsøgt at få ham til Villa, men Werden vil skuhave 78mio. for ham, og det er ikke ligefrem rimeligt syntes jeg, men genial blog du har her!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #20: 19 Okt 2007, 23:40 »

Gode gamle Gary!!!  Thumbs Up

Det bliver spændende at følge Leon og resten af holdet i endnu en god blog fra dig, Spurs. Godt skrevet og som altid en kandidat til månedens blog.  Cool

Veni, vidi, vici

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #21: 19 Okt 2007, 23:43 »

Super god blog JS! Er utrolig vild med din opsætning, billed-design og bannerne.

Endnu engang tegner det sig til at blive en fantastisk blog fra din side.  Smiley

(ærgeligt klubvalg, men på den anden side kan ikke alle på fm-freaks vælge Man Utd jo  Grin)

FM, Almost Better Than Tacos !

N17
Manager

« Svar #22: 19 Okt 2007, 23:53 »

Spændende indkøb Smiley
Endnu en gang flot skrevet JS!

Takker Møller - følger også din blog Wink

Gode gamle Gary!!! Thumbs Up

Det bliver spændende at følge Leon og resten af holdet i endnu en god blog fra dig, Spurs. Godt skrevet og som altid en kandidat til månedens blog. Cool

Yessir - Gary går man aldrig fejl af, og takker.. Håber da også, at jeg er en kandidat til den tid Smiley

Smukt! Godt køb af Leon, har forsøgt at få ham til Villa, men Werden vil skuhave 78mio. for ham, og det er ikke ligefrem rimeligt syntes jeg, men genial blog du har her!

Takker siger jeg da... Ang. Leon, så kan du se på indlæg to, at jeg har givet lige omkring 25 mio. kr for ham, det er meget passende synes jeg.

Gode køb af Riera og Leon

Iøvrigt også en god blog

Håber de slår igennem - og tak!

Super god blog JS! Er utrolig vild med din opsætning, billed-design og bannerne.

Endnu engang tegner det sig til at blive en fantastisk blog fra din side. Smiley

(ærgeligt klubvalg, men på den anden side kan ikke alle på fm-freaks vælge Man Utd jo Grin)

Takker mange gange Svenne... Nej - er vel egentlig meget naturligt, at det blev Spurs med mit brugernavn Smiley

Klar på en sidste update for i dag, men der kommer en del i morgen tør jeg godt love.. Det sker jo altid i weekenderne for mig, så må I sige, hvis det går for stærkt Peace

Skal der update nu?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #23: 19 Okt 2007, 23:58 »

JA tak!  Thumbs Up

FM, Almost Better Than Tacos !

N17
Manager

« Svar #24: 20 Okt 2007, 01:56 »

En fighter træder ind
1. august 2007
En fighter, en soldat, en gladiator… Ordene er mange når folk skal beskrive den hollandske midtbanemotor Stijn Schaars.

En træners drøm – det hvad de fleste eksperter beskriver den unge Stijn Schaars som. En spiller, der altid går forrest, og fighter for sit hold. En gladiator, der ikke lader sig falde. En bokser der rejser sig op på randen af knockouts. Han er enhver træners drøm. Sådan lyder ordene fra Schaars tidligere træner Foppe de Haan, når denne skal komme med en beskrivelse.

Så det lyder til at være et rigtig godt køb, som Tottenham gjorde i dag, da den unge hollænder satte sin signatur på en fire årig kontrakt. Foppe de Haan siger yderligere om midtbaneslideren.

”Schaars arbejder for tre på den midtbane. Han står aldrig stille, og samtidig er han en allround spiller, der kan arbejde begge veje. Plus han med sit venstreben slår nogle rigtig gode bolde ind i feltet, hvilket Huntelaar ofte har nydt godt af, da de spillede samme på ungdomslandsholdet, og nu også på A-landsholdet. Jeg er sikker på, at han bliver en kæmpe gevinst for Spurs.”

Flere engelske medier har da også rost dette indkøb modsat indkøbet af Leon Andreasen. Men hvor Leon havde mere fysik, så virker Schaars som en meget klejn spiller, der godt kan få det svært med fysikken i England, men troen på den unge spiller er stor.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #25: 20 Okt 2007, 01:57 »

Fedt nok Smiley Hvilken klub kommer Schaars fra?

AaB - Liverpool

Pride & Passion

N17
Manager

Sv: #7 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #26: 20 Okt 2007, 01:59 »

AZ Alkmaar

TOTTENHAM HOTSPUR FC

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #27: 20 Okt 2007, 02:04 »

Okay, tak Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

N17
Manager

« Svar #28: 20 Okt 2007, 10:41 »

Den sidste brik
7. august 2007
Lille hurtig og teknisk stærk – en typisk sydamerikansk spiller skifter til Tottenham.

Gary Lineker – Tottenham manager – beskriver selv Pineda, som brikken der får puslespillet til at gå op. Den brik klubben igennem godt halvanden måned har ledt efter er nu fundet.

Den 24-årige mexicanske landsholdsspiller Gonzalo Pineda underskrev i dag en fem årig kontrakt med klubben fra London, der gennem længere tid lå i kamp med flere spanske klubber om den hurtige forsvarsspiller.

Pineda selv foretrækker at spille på venstrebacken, men med Gareth Bale placeret der, så tyder noget på, at mexicaneren må tage sig af en plads i midterforsvaret, hvor det kan frygtes, at han med sine bare 177 cm kan få problemer mod de store angribere i Premier League. Det ser Gary Lineker dog ikke som et problem.

”Jeg mener at Pineda har så mange kvaliteter, at vi hans springkraft ikke skulle være nok, så har han så mange andre måder, at han nok skal klare sig. Han er et af de største talenter på sin position, sammen med vores egen Bale, så jeg tror helt sikkert, at han bliver en succes hos os.”

Eftersigende har Tottenham givet op imod £4.000.000 for den 24 årige mexicaner, der dermed allerede har et vidst pres på sig med hensyn til prisen, men det rører dog ikke Pineda selv.

”Om prisen rør mig – nej overhovedet ikke. De har købt mig for den sum penge de mente var rimeligt, og derfor ser jeg intet problem i det. Nu er det bare op til mig selv at vise, at jeg skal have en fast plads på førsteholdet. Først skal jeg dog lige lærer sproget ordentlig, og få fundet mig til rette, men derefter er jeg sikker på, at jeg kan erobre en plads”

Pineda har fået trøje nummer 14 i Spurs.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

The Red
Landsholdsspiller

Sv: #8 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #29: 20 Okt 2007, 11:02 »

Du skriver sku helt utrlog godt, man bliver virkelig fanget! Og rigtig gode indkøb du har lavet! Smiley

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010