home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1154 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #11 FYRET
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #11 FYRET  (Læst 16518 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #8 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #30: 20 Okt 2007, 11:04 »

Et par flotte updates med spændende indkøb, som jeg tror passer godt til Hotspurs.. KUTGW

- Veni, vidi, vici -

svenne
Juniorspiller
**

« Svar #31: 20 Okt 2007, 12:12 »

Med de indkøb du har gjort dig, glæder jeg mig til at se om du kan få succes i PL.

- Men mon dog ikke du kan det Opstemt

Gode updates! Peace

FM, Almost Better Than Tacos !

N17
Manager

« Svar #32: 20 Okt 2007, 14:49 »

Katastrofal sæsonstart for Spurs
4. oktober 2007
Han var en drømme manager at få til klubben, men nu efter ti kampe har klubben udviklet sig til en bundhold med svært ved at få tingene til at hænge sammen.
Spurs’ 10 kampe
Boro 3-1 Spurs
Spurs 2-4 Pompey
Spurs 0-1 Reading
Fulham 1-0 Spurs
Spurs 1-3 Birmingham
Hajduk 0-5 Spurs
Wigan 1-1 Spurs
Spurs 4-1 Charlton(Liga Cup)
Spurs 1-1 Liverpool
Spurs 1-1 Hajduk

Sæsonstarten i Tottenham har ikke været en dans på rosen for den nyansatte manager Gary Lineker, der endnu ikke har formået at føre sit hold frem til sejr i den engelske Premier League, hvor holdet altså nu er placeret helt i bund.

Få havde forventet at se Tottenham nede i bunden, men en kombination af skidt forsvarsspil og uskarpe angribere har gjort, at holdet fra N17 efter syv Premier League kampe er placeret helt i bund med bare to point.

Holdet har dog heller ikke været heldige med dommerne, således har holdet får annulleret hele ni scoringer i de syv Premier League kampe, mens kun to er blevet annulleret i Europa. Så om det er Tottenham angriberne der er for dårlige, og for ofte står i offside, eller om der er forskel på dommerstandarden i England og Europa – det kan der kun gisnes om, men målene er i hvert fald annulleret for offside som oftest.

Fra den positive side skal ses, at klubbens angriber Dimitar Berbatov langsomt er begyndt at komme i gang med sin målscoring, hvilket bliver meget vigtigt i Tottenhams bestræbelser på, at vende den katastrofale sæsonstart. Men han mangler opbakning i angrebet, således er den næstmest scorende midtbanespilleren Albert Riera, der skiftede til Tottenham inden sæsonstart, og som har været en stor gevinst for holdet.

Af nyindkøbene har kun Stijn Schaars skuffet, da han ikke rigtig har kunne slå igennem med den fysiske spillestil herovre. Troen er dog stadig stor på hollænderen. Den største overraskelse af indkøbene er uden tvivl danske Leon Andreasen, der på flotteste vis har grebet chancen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager

Sv: #9 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #33: 20 Okt 2007, 14:53 »

Skuffende start  Ubeslutsom Græder Jeg troede da Spurs ville blande sig i topstriden.. Jeg håber du får vendt bøtten.. GO SPURS Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 20 Okt 2007, 19:22 »

Rigtig fed læsning Smiley Altså ikke, at starten og placeringen, men din blog generelt...

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

N17
Manager

« Svar #35: 20 Okt 2007, 20:01 »

På rette vej?
2. december 2007
Efter en helt igennem katastrofal sæsonstart for Tottenham Hotspur, så ser det nu endelig ud til at holdet fra N17 er ved at få styr på sagerne.
Spurs’ seneste 10 kampe
Spurs 0-3 Sunderland
Spurs 1-0 Club Brügge(UC)
Spurs 1-0 West Ham
Spurs 2-1 Plymouth(Liga Cup 4th)
Blackburn 3-4 Spurs
Newcastle 3-2 Spurs
Spurs 0-1 Derby
Chelsea 1-0 Spurs
Toulouse 2-2 Spurs
Spurs 2-1 Aston Villa

Tottenham Hotspur fik en katastrofal start på sæsonen, hvor holdet efter de første syv kampe var placeret nederst i Premier League tabellen med bare to point. Nu syv kampe senere er holdet stadig sidst i tabellen, men holdet har nu samlet elleve point, hvilket har mindsket afstanden til den rigtige side af stregen til tre point, og det med en kamp færre for Spurs.

Men holdet fra N17 kan stadig ikke være tilfredse. Resultaterne er for svingende, angriberne brænder stadig for meget, og Leon Andreasen hiver så mange gule kort, at han nu to gange indenfor de sidste ti kampe er blevet sendt i bad før tid. Første gang var mod Newcastle, hvor man var foran med 2-1 da Leon blev smidt ud, og endte med at tabe kampen med 3-2 - et pointtab, som den danske midtbanespiller helt sikker må tage sin del af.

Næste gang danskeren blev præsenteret for det røde kort, var på hjemmebane mod Aston Villa, hvor hjemmeholdet var foran med 2-0, da danskeren blev sendt i bad. Det endte med en sejr på 2-1, men kunne tage være suveræn fight af de resterende spillere på banen. Det skal dog siges, at Leon Andreasen har været en utrolig vigtig brik for Spurs - han er motoren på holdet sammen med Schaars, og begge arbejder gennem alle halvfems minutter, men oftest resulterer det som sagt i masser af gule kort til begge to.

Forsvarsmæssigt virker det til, at Spurs er på vej den rigtige vej. Tilbagekomst af duoen King og Dawson har uden tvivl haft indvirkning på dette, hvor også Chimbonda og Pyo har oppet sig, og spillet op til sit bedst, hvilket det bestemt kræver for, at holdet kravler længere op. Helt fremme på Tottenhams hold er det kun Berbatov der kan være tilfreds. Bulgareren bomber kasser ind, og sørger oftest egenhændigt for de tre point. På det sidste - under Berbatovs skade - har Gary Lineker benyttet spanieren Albert Riera helt i front i stedet for på kanten, og spanioleren har kvitteret med to kasser i de seneste to kampe. Måske han er en permanent løsning i front for Spurs?

Uden tvivl virker det som et Spurs hold der er i fremgang, men efter den sæsonstart, så kunne det næsten også kun gå en vej for de hvide fra Nordlondon.

« Seneste Redigering: 20 Okt 2007, 20:14 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #10 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #36: 20 Okt 2007, 20:13 »

.....

Sorry, men den røg hurtigt ned Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: #10 N17 - Et storhold under opbygning
« Svar #37: 20 Okt 2007, 20:50 »

Så gik den ikke længere
9. december 2007
Det tegnede stort, da Tottenham for fem måneder siden skrev kontrakt med Gary Lineker. I dag sluttede samarbejdet.

En mildest talt elendig start på sin trænerkarriere, det må man sige, at Gary Lineker har fået.

Da han blev ansat i Tottenham Hotspur Football Club for små fem måneder siden, var det med ambitionerne om at fører sin tidligere klub frem til storhed, som klubben ikke har oplevet længe. Dette scenarie er desværre ikke blevet til virkelighed må begge parter sande, og derfor trak Tottenham Hotspur FC i dag en streg i sandet, og fyrede den tidligere landsholdsspiller.

”Jeg er meget ærgerlig over at det skal ende på denne måde, men jeg har fuld forståelse for, at Tottenham Hotspur bliver nødt til at gøre noget i den situation vi er endt i. Der er ikke så meget andet at sige. Lige nu overvejer jeg, om jeg skal fortsætte som træner, eller om jeg skal gå tilbage til mig gamle job i TV, hvorfra jeg heldigvis kun tog orlov.”

Eftersigende var det pres fra flere spillere, der til sidst gjorde udslaget, men også nedsablingen med 4-1 på Reebok Stadium har haft indflydelse.

Den nye Tottenham manager ventes præsenteret inden for kort tid.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Rossonero
Gæst

Sv: #11 FYRET
« Svar #38: 20 Okt 2007, 20:51 »

Meget meget kort karriere i Tottenham. Men sådan kan det gå - op på hesten igen Smiley!

Møller
Gæst

« Svar #39: 20 Okt 2007, 20:52 »

Kedeligt da Skuffet
Hva sker der så med bloggen.

JimmyGP
Manager

« Svar #40: 20 Okt 2007, 20:53 »

Sådan kan det jo desværre gå.. Håber du skrabet nok erfaring til at få et nogenlunde hold så bloggen bliver videreført..  Wink

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #41: 20 Okt 2007, 20:54 »

Lad os se hvad der sker - kommer der en klub indenfor kort tid i spillet, så fortsætter jeg bloggen.. Ellers må jeg jo starte et nyt hold op Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Yvstre
Juniorspiller
**

« Svar #42: 20 Okt 2007, 22:22 »

Surt john spurs..... Jeg vil altid gerne se spurs få succes :-)

Super-blog iøvrigt...

Er du medlem af den danske fanclub......?
http://www.spurs.dk/news.php

efter et par forsøg i 07 har jeg vundet et par mesterskaber og en enkel uefa cup, samt tabt en ch finale
det virker som om at man lige skal finde spille stilen, samt selvfølgelig spillerne... inden der kommer succes

jeg har ihvertfald også måtte prøve et par gange, med samme hold før kabalen gik op.....

op med modet og prøv igen :-)

Don´t give up on spurs.... det eneste london hold uden gæld, næsten da :-)

SpUrS fOrEvEr,

Tikøb i Superligaen! :-)

Dusty78DK
Manager

« Svar #43: 20 Okt 2007, 22:23 »

Alt for øv at du blev fyret. Nå, men op på FM 08 hesten igen  Wink

N17
Manager

« Svar #44: 20 Okt 2007, 22:31 »

Surt john spurs..... Jeg vil altid gerne se spurs få succes :-)

Super-blog iøvrigt...

Er du medlem af den danske fanclub......?
http://www.spurs.dk/news.php

efter et par forsøg i 07 har jeg vundet et par mesterskaber og en enkel uefa cup, samt tabt en ch finale
det virker som om at man lige skal finde spille stilen, samt selvfølgelig spillerne... inden der kommer succes

jeg har ihvertfald også måtte prøve et par gange, med samme hold før kabalen gik op.....

op med modet og prøv igen :-)

Don´t give up on spurs.... det eneste london hold uden gæld, næsten da :-)

Giver op med Spurs for denne gang, men vender 100% sikkert tilbage til dem i et senere spil, men dog nok ikke som blog til den tid!

Nej er ikke medlem af WHD, men har været medlem af den engelske, er det dog ikke lige nu...

Alt for øv at du blev fyret. Nå, men op på FM 08 hesten igen Wink

Jamen det vil jeg så gøre, men kan jo ikke tage en blog om BIF, da du har hugget den Wink

Lad os se hvad der sker.. har ikke job endnu efter 1½ time, hvor jeg har været hos min mor, og ladet den søge på alt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010