home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets spiller 2007 - Fifa nominering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Årets spiller 2007 - Fifa nominering  (Læst 9394 gange)
Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #45: 11 Okt 2007, 20:47 »

Synes der mangler en række spillere der har gjort det godt, omvendt er der også nogle på som ikke fortjener det.

Gattuso, Torres og Thuram kunne således byttes ud med Vidic, Totti og Fabregas.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #46: 11 Okt 2007, 20:50 »

Synes der mangler en række spillere der har gjort det godt, omvendt er der også nogle på som ikke fortjener det.

Gattuso, Torres og Thuram kunne således byttes ud med Vidic, Totti og Fabregas.
Indeed! Opstemt
Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #47: 11 Okt 2007, 20:51 »

Totti står også ganske oforstående overfor han ikke er med... som det kan læses i linket så har en Viera feks kun spillet 13 kampe i år!! og alligevel er han nomineret, efter kun lidt over 1 kamp pr måned... han må da være udhvilet!!!

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=140882

Man kan udmærket godt forstå ham.
« Seneste Redigering: 11 Okt 2007, 20:58 af Cesc » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #48: 11 Okt 2007, 21:03 »

Nåå, som trådstarter må jeg hellere komme med min mening..

En spiller der bør være blandt favoritter må være John Terry - og det sagt som Spurs mand. Han har om noget været manden der bandt forsvaret sammen på et svingende Chelsea hold, og når han ikke har været klar, så har alt sejlet rundt for de tidligere mestre. Dermed ikke sagt, at det er nok til, at han så også vinder, men det bør efter min mening bringe ham ind i betragtning til titlen. Det er aldrig nemt at vinde disse titler som forsvarsspiller, da deres præstationer mange gange ikke kan måles individuelt, men derimod kun på holdbasis, hvor de så er flere til at dele hæderen.

En anden spiller jeg mener der bør været meget tæt på den pris, er AC Milans defensive arbejdshest Gennaro Gattuso - en spiller der løber mere kan vidst ikke findes, og han gør det godt. Han arbejder altid 100% for HOLDET, og sætter aldrig sine egne præstationer over holdets. Han forlanger tilgengæld også meget af sine medspillere, men det er også nødvendigt på et hold som Milan, der offensivt skal have plads til en "primadonna" som Kaka. Primadonna skal ikke tages negativt her, men han laver ikke meget defensivt.

Miroslav Klose bør næsten også nævnes, en mand der banker kasser ind uanset hvor han spiller. Ja ok, det har kun været i Tyskland indtil videre, men også på landsholdet scorer han massevis af mål. En mand med selvtillid, der også leverer assist, hvilket Toni i Bayern nu må være glad for.

Så hvem der skal vinde er helt åben, selvfølgelig er der også de åbenlyse Cristiano Ronaldo og Lionel Messi, samt Kaka, men disse er ikke med i mine betragtninger, da man efter min mening gerne må kunne noget defensivt også, hvilket de tre jeg har skrevet kan.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

RasmusBech
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #49: 11 Okt 2007, 21:14 »

Tror Kaka tager titlen, eftersom han er den mest stabile og "vigtigste" af  de spillere der er på denne liste.. År 2007 har været det rene Kaka-mania.. Stort set alt hvad han har rørt med sine fødder er blevet til guld .. Han har været eniment for Milan hele 2007 og er hans fortjeneste at de har vundet CL .. Stor respekt fra min side Smiley ..

Fabregas er også værd at nævne, der er blevet bygget en rigtig stærk midtbane op omkring ham i Arsenal..
Men mit bud på Fifa player of the year 2007 er Kaka .. 2008 bliver Messi's, Fabregas og C. Ronaldos år :p
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010