home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 221 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets spiller 2007 - Fifa nominering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Årets spiller 2007 - Fifa nominering  (Læst 9395 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #30: 10 Okt 2007, 22:00 »

Jeg forstår i øvrigt ikke, hvorfor hverken Nemanja Vidic eller Rio Ferdinand er med i forsvaret, da begge har været helt suveræne i år og dannet Europas måske bedste centrale forsvar.

Ja, det er en meget mærkelig liste. Når en spiller som Francesco Totti har snuppet Den Gyldne Støvle, burde han være med i denne liste - men det er han åbenbart ikke.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #31: 10 Okt 2007, 22:06 »

Afonso alves mangler da

med så mange mål er der et behov for at blive nævnt
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Rossonero
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #32: 10 Okt 2007, 22:09 »

Afonso alves mangler da

med så mange mål er der et behov for at blive nævnt

Ja, men tag ét kig på hvor han spiller? Den hollandske liga har ikke de bedste forsvarer, så synes bestemt han ikke burde være der. Det er trods alt en stor pris, og synes ikke at en spiller der spiller i Heerenveen burde være nomineret til sådanne priser.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #33: 10 Okt 2007, 22:33 »

Ja, men tag ét kig på hvor han spiller? Den hollandske liga har ikke de bedste forsvarer, så synes bestemt han ikke burde være der. Det er trods alt en stor pris, og synes ikke at en spiller der spiller i Heerenveen burde være nomineret til sådanne priser.

Skal du gøre grin med Jaap Stam?! ticked off
Logged

vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #34: 10 Okt 2007, 22:44 »

På trods af, at holland ikke er den bedste række, så har de alligevel nogle store hold, og alene det faktum at en spiller scorer 31 mål i 35 kampe sidste år, og så scorer han også lige 7 i weekenden...den skarphed burde belønnes - at han så overhovedet ikke er god nok til Landsholdet i brasilien er jo bare griner!

Men tror på Ronaldo eller Kaka - det bliver meget lige. Kaka var virkelig noget for sig i CL, mens han i ligaen vist nok scorede færre mål end i i CL...Ronaldo scorede en del, og lavede en mængde assists....men

Som en vinder af turneringen sagde en gang for nogle år tilbage - "jeg har ingen respekt for en kåring som Michael Laudrup ikke har vundet!"
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #35: 10 Okt 2007, 22:55 »

Hvor er Daniel Alves!?!?!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #36: 10 Okt 2007, 22:55 »

Skal du gøre grin med Jaap Stam?! ticked off

Jeg gør skam ikke grin af nogen, men hvor gammel er det nu han er? Han har haft sine gode tider, men der spillede han også i udlandet Wink

På trods af, at holland ikke er den bedste række, så har de alligevel nogle store hold, og alene det faktum at en spiller scorer 31 mål i 35 kampe sidste år, og så scorer han også lige 7 i weekenden...den skarphed burde belønnes - at han så overhovedet ikke er god nok til Landsholdet i brasilien er jo bare griner!

Men tror på Ronaldo eller Kaka - det bliver meget lige. Kaka var virkelig noget for sig i CL, mens han i ligaen vist nok scorede færre mål end i i CL...Ronaldo scorede en del, og lavede en mængde assists....men

Som en vinder af turneringen sagde en gang for nogle år tilbage - "jeg har ingen respekt for en kåring som Michael Laudrup ikke har vundet!"

Ja self. Men når en mand som Totti ikke er med på listen, så skal man heller ikke forvente en Afonso Alves Wink
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #37: 11 Okt 2007, 00:00 »

At Zlatan ikke er nomineret, men en Tevez der har haft en skidt forårssæson er, er mig stadig et spørgsmål..
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #38: 11 Okt 2007, 07:32 »

Jeg ser denne liste år efter år med en vis forundring. Jeg synes ofte det er de samme navne der figurer år efter år måske med enkelte nye hver gang. Ofte er denne liste ikke valgt på baggrund af præstationer men baggrund af navnet. Det er helt groteskt at hverken Zlatan eller Totti ikke er at finde på listen, mens en spiller som Patrick Vieira er at finde på denne. Ganske vist er han en utrolig dygtig spiller, men hvor fremtrædende har han egentlig været i år?
Dog synes jeg FIFA har oppet sig i år, og de fleste navne er velplaceret på listen. De har dog bare begået visse store brølere.
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Morientes
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #39: 11 Okt 2007, 10:51 »

Mon ikke at kaka løber med titlen...
Logged

"You´ll Never Walk Alone"

JKJ
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #40: 11 Okt 2007, 13:06 »

På trods af, at holland ikke er den bedste række, så har de alligevel nogle store hold, og alene det faktum at en spiller scorer 31 mål i 35 kampe sidste år, og så scorer han også lige 7 i weekenden...den skarphed burde belønnes - at han så overhovedet ikke er god nok til Landsholdet i brasilien er jo bare griner!

Mener faktisk at han er udtaget til landsholdet flere gange... dog uden at jeg er 100% sikker...

Edit: kan se at han i hvert fald er udtaget mindst 1 gang men kan ikke finde ud af om han har spillet nogle kampe på landsholdet... --> http://indkast.dk/index.php?nyhed=24179

Må indrømme at jeg desuden også står lidt ufordtående over hvorfor Totti ikke er med... Men kan det evt have noget at gøre med at han ikke vil spille på landsholdet mere, det kunne jo være en tanke...
« Seneste Redigering: 11 Okt 2007, 15:43 af JKJ » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #41: 11 Okt 2007, 16:23 »

At Zlatan ikke er nomineret, men en Tevez der har haft en skidt forårssæson er, er mig stadig et spørgsmål..

Mig bekendt var Tevez bedst i foråret Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #42: 11 Okt 2007, 19:50 »

Hvor er Daniel Alves!?!?!

Forhåbelig i Sevilla.
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #43: 11 Okt 2007, 20:38 »

hvorfor er casilias der ik han er den bedste målmand lige pt
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Årets spiller 2007 - Fifa nominering
« Svar #44: 11 Okt 2007, 20:41 »

Totti står også ganske oforstående overfor han ikke er med... som det kan læses i linket så har en Viera feks kun spillet 13 kampe i år!! og alligevel er han nomineret, efter kun lidt over 1 kamp pr måned... han må da være udhvilet!!!

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=140882
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010