sebman
|
|
Jeg er Brøndby i starten af 2 sæson , og Lyn og Lillestrøm har budt 8 mil for Stefan Gislasson.
Deal/ No Deal??
|
|
« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 22:21 af sebman »
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Manchester Utd. Beløb: 460 mio DKR kontant
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Manchester Utd. Beløb: 460 mio DKR kontant
Deal eller no deal?
Latterlig pris... Har sir alex spist lykkepiller  NO FUCKING DEAL 
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Deal eller no deal?
No deal! 1) Sælg ikke Fabregas med mindre du får min 700 mio for ham 2) Sælg ham ikke til en rival
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Fynbo: NO DEAL, det er en fuldstændig latterlig lav pris 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Så kom der nyt bud på ham ...
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Manchester Utd. Beløb: 600 mio DKR kontant +20%
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Så kom der nyt bud på ham ...
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Manchester Utd. Beløb: 600 mio DKR kontant +20%
Deal eller no deal?
Nej nej nej. For lidt og en ærkerival så NO DEAL!
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Milan. Beløb: 600 mio DKR kontant +20%
Deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
NichlasKirk
Gæst
|
|
Prøv og presse prisen lidt højere op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Klub: Arsenal Spiller: Francesc Fàbregas Værdi: 320 mio DKR Interesseret: Milan. Beløb: 600 mio DKR kontant +20%
Deal eller no deal?
du er da helt vild for at komme af med ham! 600 er for lidt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Hold: Arsenal. Spiller: Flamini. Interesseret: Sevilla. Værdi 52,5mil. Bud: 80mil. Deal/No Deal ?
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Hold: Arsenal. Spiller: Flamini. Interesseret: Sevilla. Værdi 52,5mil. Bud: 80mil. Deal/No Deal ?
No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Jeg er Brøndby i starten af 2 sæson , og Lyn og Lillestrøm har budt 8 mil for Stefan Gislasson.
Deal/ No Deal??
helt klart No Deal!
|
|
|
|
|
|
|
|