|
Onlymyself
|
|
Har tænkt det samme.. Kigger på Arthur Boka fra Stuttgart, han vil koste mig ca. 5.5 millioner euro hvis jeg sæger Dédé + han er 4 år yngre..
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Jeg sagde op i AAB, pga. Lynge og hans mystiske måde at føre klubben fremad. Drømmen var så at blive manager for en engelsk klub. Jeg sendte tilbud til Southampton, Blackburn og Sheff. Wedd. Blackburn: Nej. Southampton: Ja Liga: Coca Cola Championship. Plads: 11 Transfer: 49 mio. Løn: 72 mio p/a Forventet plads: 15. Sheff. Wedd: Ja Liga: Coca Cola League 1 Plads: 23 Transfer: 31 mio. Løn: 39 mio p/a. Forventet plads: 2. Deal til hvem? 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 21:25 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Deal til onsdags holdet!
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Don--> Jeg havde helt klart taget Southampton, primært pga. den bedre liga(placering) og pga. økonomien.  - Held og lykke. Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Don--> Jeg havde helt klart taget Southampton, primært pga. den bedre liga(placering) og pga. økonomien.  - Held og lykke. Kerm Så røg Mikkel Eklund til Southampton! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Så røg Mikkel Eklund til Southampton!  Det er sgu sidste gang, jeg er rådgiver for dig!  Men skift til onsdags holdet nu bare for at dem sure i Southampton 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Det er sgu sidste gang, jeg er rådgiver for dig!  Men skift til onsdags holdet nu bare for at dem sure i Southampton  Man kan da heller ikke bruge dine råd til noget! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Efter at havde vundet Premier League med Chelsea er Arsenal ude efter Ashley Cola. Har købt Marcelo og har også Bridge. De har budt 210 mio. direkte i hånden.
Deal eller No deal?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 02:46 af vondracek »
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Efter at havde vundet Premier League med Chelsea er Arsenal ude efter Ashley Cola. Har købt Marcelo og har også Bridge. De har budt 210 mio. direkte i hånden.
Deal eller No deal?
Det var mange penge for en Cola 
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Deal eller No deal?
No deal... og du vil 100% sikkert heller ikke blive særlig populær hvis du sælger til en rival...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Ups haha mente selvfølgelig Cole  Hvad så med Sidwell til Everton for 60 mio.? Mit hold: http://peecee.dk/uploads/012008/Chelsea.bmpBruger ham ikke rigtig for Lampard og Ballack skifter med hinanden på den offensive plads, imens Essien og Mikel skiftes om den centrale plads. Han er dog også utilfreds med manglende spilletid på første holdet.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 18:03 af vondracek »
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
jeg er viborg hammarby vil købe lasse kryger for 350k nu og 1 mio over 24 måneder + 20% af næste salg? deal eller no deal ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
No deal
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
er det til mig du siger det?  men bruger du ham fast?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|