home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Deal No Deal
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 258 Udprint
Forfatter Emne: Deal No Deal  (Læst 344634 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #975: 07 Jan 2008, 15:41 »

700 mil kr

Så er det 100% no deal... du får et problem hvis du pludselig skal ud og købe en spiller mere for kun 50 mio dkr og somskal have klassen til dit Barca hold...
Logged

United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #976: 07 Jan 2008, 15:43 »

Ja no deal er helt enig med JKJ
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #977: 07 Jan 2008, 15:44 »

Tak drenge skal til "handball"
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #978: 07 Jan 2008, 16:20 »

Jeg er Chelsea og er nået til d. 1 Januar 2008. Jeg har Marcelo og Cole på venstre backen og Tottemham har budt 75 mio. med det samme på Bridge. Synes selv det er en ok deal - hvad synes I? Deal, No Deal?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #979: 07 Jan 2008, 16:25 »

Jeg er Chelsea og er nået til d. 1 Januar 2008. Jeg har Marcelo og Cole på venstre backen og Tottemham har budt 75 mio. med det samme på Bridge. Synes selv det er en ok deal - hvad synes I? Deal, No Deal?

Hvor står han i forhold til de 2 andre? hvis han er 3. valg så skal han selvfølgelig sendes afsted...

Ellers ville jeg måske vente til sommerferien og så lade ham smutte der hvor Marcelo så burde være klar til at gå ind for Cole...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #980: 07 Jan 2008, 16:33 »

Hvor står han i forhold til de 2 andre? hvis han er 3. valg så skal han selvfølgelig sendes afsted...

Ellers ville jeg måske vente til sommerferien og så lade ham smutte der hvor Marcelo så burde være klar til at gå ind for Cole...

Han er 3. valg på holdet. Jeg bruger Marcelo imod de lave rangerede hold og Cole mod topholdene. Så mon ikke bare jeg skal acceptere budet?  Rullende Øjne

EDIT: Btw istedet for at lave en hel ny tråd. Jeg har nu Barzagli, Terry, Alex, Tal Ben-Haim og så fik jeg Bruno. Barzagli og Terry har været fast mand efter Carvalho smuttede til Real. Skal Breno være reserve lidt endnu eller skal jeg måske sælge Terry eller lade ham være reserve - selvom han burde starte inde Opstemt
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 16:35 af vondracek » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #981: 07 Jan 2008, 16:35 »

Han er 3. valg på holdet. Jeg bruger Marcelo imod de lave rangerede hold og Cole mod topholdene. Så mon ikke bare jeg skal acceptere budet?  Rullende Øjne

Er marcelo 100% klar til at gå ind for Cole i PL og CL?? hvis ikke vil jeg vente til sommerpausen... du skal nok få en pæn pose penge for ham selv om du venter...
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #982: 07 Jan 2008, 16:36 »

Er marcelo 100% klar til at gå ind for Cole i PL og CL?? hvis ikke vil jeg vente til sommerpausen... du skal nok få en pæn pose penge for ham selv om du venter...

Så Bridge er bliver mere værd, hvis jeg venter til sommerpausen?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #983: 07 Jan 2008, 16:38 »

Så Bridge er bliver mere værd, hvis jeg venter til sommerpausen?

Jeg vil IKKE sælge hvis du ikke mener at Marcelo er klar til at tage over for Cole hvis han løber ind i skader eller karentæne... hvis han får et ½ år mere til at udvikle sig så er Brigde jo helt klart i overskud og så skal han ud... men vil nok vente til sommerpausen...

så no deal Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #984: 07 Jan 2008, 16:48 »

Jeg vil IKKE sælge hvis du ikke mener at Marcelo er klar til at tage over for Cole hvis han løber ind i skader eller karentæne... hvis han får et ½ år mere til at udvikle sig så er Brigde jo helt klart i overskud og så skal han ud... men vil nok vente til sommerpausen...

så no deal Wink

Hehe okey, så bliver han nok også i klubben.

Men tænkte om denne tråd kun var for spillere man solgte? Jeg har f.eks tilbudt Vagner Love en kontrakt da den jo snart udkøber, men jeg har både Drogba, Pandev, Agüerro og Shevchenko. Dog har jeg sat Shevchenko til salg, men stadig så har jeg 3 super angribere. Skal jeg få Vagner til klubben? Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #985: 07 Jan 2008, 16:58 »

Hehe okey, så bliver han nok også i klubben.

Men tænkte om denne tråd kun var for spillere man solgte? Jeg har f.eks tilbudt Vagner Love en kontrakt da den jo snart udkøber, men jeg har både Drogba, Pandev, Agüerro og Shevchenko. Dog har jeg sat Shevchenko til salg, men stadig så har jeg 3 super angribere. Skal jeg få Vagner til klubben? Opstemt

Den er for både køb og salg Wink

Tror jeg vil sige no deal, da har 3 (hvis du får solgt Sheva) som alle er gode nok til en plads i startopstillingen.. .
Jeg ville finde et talent og lade ham få lidt tid og plads engang imellem... du får bare nogle utilfredse spillere når de ikke spiller... Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #986: 07 Jan 2008, 17:24 »

Hvad så med Ballack til Sevilla for 95 mio. ? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Deal No Deal
« Svar #987: 07 Jan 2008, 17:33 »

Hvad så med Ballack til Sevilla for 95 mio. ? Smiley

Hehe nu skal du huske det er dig selv der skal spille spillet og ikke mig/os Wink

Det kommer jo bla helt an på hvordan du stiller op hvilket spillere du har osv...

Så gør hvad du selv synes er bedst for holdet Wink
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal No Deal
« Svar #988: 07 Jan 2008, 19:35 »

Klub: Dortmund
Spiller: Dédé
Købe/sælge: Sælge til Palermo
Beløb: 10 millioner euro
Deal/no deal?

Skal jeg sælge Dédé til Palermo i januar transfer vinduet i første sæson? Han har spillet til 7 sammenlagt i løbet af sæsonen.. Leder lige nu efter en mulig erstatning til ham, hvis et salg skulle komme på tale..
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal No Deal
« Svar #989: 07 Jan 2008, 19:40 »

Jeg ville sælge ham... Det er mange penge for en mad, der er oppe i alderen...
Logged

Sider: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 258 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010