home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98779 gange)
perb
Reserveholdsspiller

Sv: Taktik Snak
« Svar #330: 09 Mar 2008, 22:28 »

Jeg skal bruge hjælp til en udebane taktik... Uanset hvilken taktik jeg bruger virker det ikke på udebane, køre med patch 8.02

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #331: 10 Mar 2008, 03:57 »

Det er vel egentlig lidt irrelevant om målmanden er fysisk stærk eller ej, og om man spiller i lavere eller højere rækker. Det laver ikke om på det som ManUtd 83 siger, nemlig at ham som udfordrer målmanden SKAL være fysisk stærk.

Men du siger det ikke spiller den store rolle hvis målmanden ikke er fysisk stærk. Men det gør det jo lige præcis. Hvis målmanden ikke er fysisk stærk, så har man jo netop en KÆMPE fordel hvis man har valgt en fysisk stærk spiller til at udfordre ham.

Korvel93
Ynglingespiller

« Svar #332: 10 Mar 2008, 20:35 »

Nogle der har en god taktik til AC Horsens eller Viborg?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #333: 11 Mar 2008, 14:20 »

Din største, tungeste, mest hovedstødsstærke forsvarsspiller skal angribe forreste stolpe. Så skal Becks bare smide indlægget mod nærmest stolpe, det plejer at virke Smiley

EDIT: Din anden tunge centerback kan udfordre målmanden.

Min taktik er omtrent den samme. Min centerforsvarer har scoret 8 mål i ca. 25 kampe på hjørnespark, og min angriber på forreste har scoret 2 eller 3. Jeg får dog hjørnesparket lagt til 6 yards, men altså stadig tæt under mål. Først antog jeg, at det var fordi min centerforsvarer havde gode stats i jumping og heading, men jeg prøvede efterfølgende en anden spiller, hvis stats i jumping og heading ikke var voldsomt gode, og han scorede alligevel 3 mål i 6 kampe. Tilsyneladende er styrken på spillerne ret vigtig i disse situationer. Jeg fører ligaen i mål på dødbolde, og scorer i snit lidt over et mål i hver anden kamp uden at have en spiller med en to-cifret free kick-ability. Det kan komme til at betyde en hel del point i det endelige regnskab. Jeg kan derfor klart anbefale, at folk lige kigger en enkelt gang på disse indstillinger. Der er et stort udbytte at hente ved en forholdsvis lille arbejdsindsats.

Det skal i den forbindelse nævnes, at mit hold også befinder sig et stykke nede i rækkerne.

Korvel93
Ynglingespiller

« Svar #334: 12 Mar 2008, 19:35 »

Nogen der har en taktik til Fenerbache

Lasseee
Lilleputspiller
*

« Svar #335: 13 Mar 2008, 15:22 »

God taktik til Randers Fc ? :p

Glory of United .

ManUtd83
Manager

« Svar #336: 15 Mar 2008, 17:52 »

Jeg har lidt problemer med at finde frem til et godt spil-koncept med AC Milan. Jeg har forstærket truppen med Agliardi, Barzagli og Oscar Cardozo, og bruger også Wijnaldum.

Lige nu stiller jeg op i en 4-3-1-2 med Kaka på den offensive, og pile væk fra mål på de to angribere. Jeg holder modstanderne utroligt godt væk fra chancer, men har problemer med selv at få åbnet forsvaret op. Nogen der har ideer eller erfaring med Milan?

ManUtd83
Manager

« Svar #337: 15 Mar 2008, 21:38 »

Jeg har lidt problemer med at finde frem til et godt spil-koncept med AC Milan. Jeg har forstærket truppen med Agliardi, Barzagli og Oscar Cardozo, og bruger også Wijnaldum.

Lige nu stiller jeg op i en 4-3-1-2 med Kaka på den offensive, og pile væk fra mål på de to angribere. Jeg holder modstanderne utroligt godt væk fra chancer, men har problemer med selv at få åbnet forsvaret op. Nogen der har ideer eller erfaring med Milan?

Nogen der kan hjælpe!

-LFC-
Manager

« Svar #338: 15 Mar 2008, 22:08 »

Fjern pilene væk fra modstanderens mål, og giv Kaka en pil op?, må jeg se din mentalitet?

ManUtd83
Manager

« Svar #339: 15 Mar 2008, 22:15 »

På alle spillere eller hvad ?

-LFC-
Manager

« Svar #340: 15 Mar 2008, 22:31 »

På alle spillere eller hvad ?

Bare hold indstruktioner Smiley.

ManUtd83
Manager

« Svar #341: 15 Mar 2008, 22:36 »

Det skal siges at jeg har sat mentalitet, kreativ frihed, skærme af og afleveringsstil for alle spillerne individuelt. Jeg har lige ændret fra at spille Igennem midten til Blandet, og tror det kommer til at hjælpe. Og så har jeg givet Kaka fri rolle.

LarveN
Gæst

« Svar #342: 16 Mar 2008, 12:39 »

Jeg kører en 4-1-3-1-1 formation.
med wingback, og en offensiv midtbane der trækker op mod angriberen.
En super taktik, jeg har haft stor succes med den med alle de hold jeg har haft,
dog mest i England og Danmark. Smiley

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #343: 16 Mar 2008, 13:02 »

Det skal siges at jeg har sat mentalitet, kreativ frihed, skærme af og afleveringsstil for alle spillerne individuelt. Jeg har lige ændret fra at spille Igennem midten til Blandet, og tror det kommer til at hjælpe. Og så har jeg givet Kaka fri rolle.

Mentalitet i holdinstillinger er altså noget andet end det i spillerinstrukser så den skal også sættes..

ManUtd83
Manager

« Svar #344: 16 Mar 2008, 16:55 »

Nogen der har gode ideer til at holde Barcelona fra at score på Camp Nou ? På trods af en førsteplads i gruppespillet trak jeg Barca, og håber på en rigtig godt resultat på udebane.

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010