home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98791 gange)
Ben92
Gæst

Sv: Taktik Snak
« Svar #315: 05 Mar 2008, 20:12 »

Det kan da ikke passe at der ikke er nogen der har nogle erfaringer med at spille med lavt rangeret hold..  Så kom op af stolen, og kom med jeres guldkorn  Peace
Har haft stor succes med min egen udagve af catenaccio, med små italianske hold. Synes du skal prøve den.
Her: Catenaccio

Guldbrand
Gæst

« Svar #316: 05 Mar 2008, 20:19 »

Vil helst ikke spille med andre folks taktikker..  Vil mere høre om erfaringer, og hvad man selv har haft succes med af instruktioner..

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #317: 06 Mar 2008, 23:47 »

HJÆLP!!!!!   Græder  Jeg står og mangler en god udebane taktik. Jeg er OB, og min ide til min udebane taktik, er dybt forsvar og hurtige bolderobringer og kontra angreb. Jeg har 2 hurtige fløje, og 1 hurtig angriber som jeg gerne vil have  ud og løbe. Den sidste angriber er lidt mere robust, og ville være oplagt som targetman. Men jeg kan ikke få det til at fungere på udebane. Nogen der kan hjælpe?

ManUtd83
Manager

« Svar #318: 07 Mar 2008, 20:59 »

Er der nogen som vil give mig nogle tips til dødbolde til efter patchen. I min blog om det engelske landshold har jeg ikke rigtig fået det til at fungere, på trods af at jeg har Beckham, Terry og Richards som våben. Pls hjælp Smiley

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #319: 07 Mar 2008, 21:01 »

Din største, tungeste, mest hovedstødsstærke forsvarsspiller skal angribe forreste stolpe. Så skal Becks bare smide indlægget mod nærmest stolpe, det plejer at virke Smiley

EDIT: Din anden tunge centerback kan udfordre målmanden.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2008, 21:03 af whitE_ » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #320: 07 Mar 2008, 21:02 »

Hvad med frispark så ? For Becks ligger virkelig de belortede indlæg eller prøver at lave en kombination hvor han triller den til en spiller der ikke kan sparke..

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #321: 07 Mar 2008, 21:04 »

Der kan man lave samme nummer, normalt bliver min sat til "bedste header". Men det er vel forsøget værd, med forreste stolpe, ligesom ved hjørnesparket.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #322: 07 Mar 2008, 21:06 »

Hej . .

Jeg er lige rykket op i La Primera med Cadiz.
i den lavere liga (som jeg ikk lige kan huske hvad hedder) spillede jeg meget spansk(offensivt), jeg mener meget meget offensivt.
Og jeg vandt ligaen på det osv.

Så nu er mit spørgsmål:
Bør jeg spille mere defensivt nu hvor jeg skal op mod de bedre hold, eller skal jeg bare fortsætte min offensive fodboldfilosofi ?

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #323: 07 Mar 2008, 21:09 »

Hej . .

Jeg er lige rykket op i La Primera med Cadiz.
i den lavere liga (som jeg ikk lige kan huske hvad hedder) spillede jeg meget spansk(offensivt), jeg mener meget meget offensivt.
Og jeg vandt ligaen på det osv.

Så nu er mit spørgsmål:
Bør jeg spille mere defensivt nu hvor jeg skal op mod de bedre hold, eller skal jeg bare fortsætte min offensive fodboldfilosofi ?

Jeg tror det er bedst at spille mere direkte og stå mere kompakt..

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #324: 07 Mar 2008, 21:11 »

Okay, men tror jeg vil ligge ud med at se om jeg stadig kan spille min modstander ud af banen Peace

Men tror dog heller ikk helt det holder, så tak for tippet Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #325: 07 Mar 2008, 21:26 »

Er der nogen som vil give mig nogle tips til dødbolde til efter patchen. I min blog om det engelske landshold har jeg ikke rigtig fået det til at fungere, på trods af at jeg har Beckham, Terry og Richards som våben. Pls hjælp Smiley

Du skal en del dybere ind i det med hjørnespark, da det virkelig kan sikre dig nogle dødsens vigtige point/sejre. Først og fremmest skal du selvfølgelig have en spiller med en god højre fod og en spiller som kan fidusen med venstre. For at udbrede dine chancer for at score, skal du fordele dine spillere nogle forskellige opgaver. Stolperne skal erobres, og det gør du naturligvis ved at sætte en mand på hver stolpe + én der udfordrer målmanden. Derudover skal du have en spiller der kommer kort, mens en anden kommer løbende fra det “dybe“, samt en spiller der står udenfor feltet.

Lad os starte med stolperne. Her skal du have to hovedstødstærke spillere, der med lethed kan "flikke" bolden ind fra siden – typisk vil forsvarerne dukke op. Manden der skal udfordre målmanden skal naturligvis også have gode evner indenfor hovedstød, men her spiller afslutninger og rolighed også en kolossal rolle. Spilleren der kommer kort skal besidde høje stats i flair, da han skal være yderst bevægelig på området. Ham der angriber fra dybden skal utvivlsomt være hurtig, hvilket virkelig vil gøre modstanderen rundtosset. Den sidste rubrik udenfor feltet behøver høje cifrer i langskud.

Jeg håber det hjalp.

ManUtd83
Manager

« Svar #326: 07 Mar 2008, 21:37 »

Jeg takker og bukker, men tør jeg spørge om, hvor du har det info fra ? Og jeg mener jeg har læst et sted af ham der markerer målmanden skal være stærk også.

Rossonero
Gæst

« Svar #327: 07 Mar 2008, 21:43 »

Jeg takker og bukker, men tør jeg spørge om, hvor du har det info fra ? Og jeg mener jeg har læst et sted af ham der markerer målmanden skal være stærk også.

Det er lidt forskelligt. Har jo brugt meget tid på, i 07'eren, at læse guides og alt i den dur, også er der selvfølgelig egen erfaring. Men jeg kan sige så meget, at det virker ret så effektivt.

Og jeg mener jeg har læst et sted af ham der markerer målmanden skal være stærk også.

Det kan meget vel være, men det spiller vel ikke den store rolle, hvis målmanden ikke selv er fysisk stærk?

ManUtd83
Manager

« Svar #328: 07 Mar 2008, 21:50 »

Men det er der jo netop mange målmænd der er Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #329: 07 Mar 2008, 21:54 »

Men det er der jo netop mange målmænd der er Smiley

Ikke hvis du bevæger dig ned i de lavere rækker, hvor jeg bruger meget af min tid.

Men igen, du er jo England, så dine modstanderes målmænd er vel nok fysisk stærke.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010