|
DeBuur
|
|
Liverpool vinder idag - det kan der ikke sættes en finger på - men får Agger debut - hmm jeg kommer ihvertfald ikke til at se det - kan ikke tage canal digital  kampen ender 1-3 og Agger scorer - jeg selv vil i banken på mandag også ned på knæ for nu vil jeg have parabol 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
hurra - så lige at viasat sport senderkampen og ikke kanal digital - søndagen er reddet  kampen er kommet på min playliste - konen må lave aftensmad 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
konen må lave aftensmad  HAHAHA.. LOL..  Nåh, tror da at Liverpool vinder 2-1 og Agger får sin debut, dog uden at score.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Det er i disse tilfælde, at man gerne må bruge ord som "Røvguitar" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Det er i disse tilfælde, at man gerne må bruge ord som "Røvguitar"  Jep det er bare træls - i ren protest tror vil jeg undersøge om der ikke er isdans på Eurosport 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Fuck det er noget lort!  Havde lige glædet mig til at se ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
0-1 ved Gerrard  - tyndt straffe - rart at være heldig
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Mon ikke det snart kommer. Han skal jo lige vænne sig til spillestilen, og blive spillet sammen med holdkammeraterne. En uge eller to endnu, så får han sikkert sin debut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
juhu mon ikke det gør at Liverpool er videre - o-2 ved Riise
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
N17
|
|
Jeg havde nu forventet at han som min. ville være placeret på bænken. Det overrasker mig at han ikke engang er der!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ArneBabz
|
|
Synd at Agger ikke fik debut. Håber på Fowler.
Ja 1. halvleg har sgu været kedelig, og langsom.. Portsmouth er virkelig et lorte hold, knoldsparkerer.. Godt at se at vi fik fat til sidst, og lækkert mål af Riise.
Den ender 2-0 tror jeg, vi gør det vi er bedst til - forsvare og holde føringen.
|
|
|
|
|
|
Manchester: En klub for folk der hader sig selv.
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
0-1 ved Gerrard  - tyndt straffe - rart at være heldig Jeg troede du skulle se isdans eller sådan noget??  Hvad fanden sker der i øvrigt.. Nu har vi hørt så meget om at Agger får debut, og så er han ikke en gang med..  HADER BENITEZ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Jeg troede du skulle se isdans eller sådan noget??  Desvære var der ikke isdans - sidder istedet og zapper mellem 3 kampe på tv - men aftenen blev sgu noger mindre interessant da det gik op for mig at Agger iike var i truppen 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|