home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Die Löwen
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Rykker vi op i år?
Ja self!
På et hængende hår
Narhh tror ikke
Nej self ikke!
Ved ikke

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Die Löwen  (Læst 15315 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Die Löwen
« Svar #30: 03 Feb 2008, 16:11 »

Først kan jeg jo glæde mig over at vinterpausen er overstået. Det har været et par okay uger, hvor vi bl.a. hentede en ny offensiv midtbane og har været en tur på Tenerife..
Så var det jo tid til DFB-pokal. Vi slår i en tæt kamp Aachen med 3-2 og kan glæde os over, at være nået til kvartfinalen nu. Al respekt til drengene for det, men hvad skete der lige i dag!?
At tabe 0-3 til Augsburg på hjemmebane er simpelthen forfærdeligt.. Dette skal fandme forbedres, hvis vi vil gøre os forhåbninger om at rykke op! Elendigt..
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen
« Svar #31: 05 Feb 2008, 10:56 »

Så ser det ud til, at der er en sjælden mulighed for at opleve 1860 München i fjernsynet. TV2 Sport transmitterer fredagens kamp mod Kaiserslautern. Den starter kl. 18.

Umiddelbart ser det ud til at blive en svær kamp for Die Löwen på trods af, at Lautern ligger under stregen. Ihvertfald hvis man skal lægge noget i weekendens kampe. Soccerpop har gjort rede for præstationen mod Augsburg. Kaiserslautern formåede til gengæld at hente uafgjort hos topholdet for Gladbach. Udligningen skete endda efter Kaiserslautern havde fået udvist hele 2 spillere.

Jeg er desværre ikke selv hjemme, hvilket er lidt skidt. Men jeg håber, at TV2Sport fortsætter med at sende kampe fra 2.bundesligaen, så vi får mulighed for at se 1860 München lidt mere.
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Die Löwen
« Svar #32: 06 Feb 2008, 15:11 »

Så ser det ud til, at der er en sjælden mulighed for at opleve 1860 München i fjernsynet. TV2 Sport transmitterer fredagens kamp mod Kaiserslautern. Den starter kl. 18.

Umiddelbart ser det ud til at blive en svær kamp for Die Löwen på trods af, at Lautern ligger under stregen. Ihvertfald hvis man skal lægge noget i weekendens kampe. Soccerpop har gjort rede for præstationen mod Augsburg. Kaiserslautern formåede til gengæld at hente uafgjort hos topholdet for Gladbach. Udligningen skete endda efter Kaiserslautern havde fået udvist hele 2 spillere.

Jeg er desværre ikke selv hjemme, hvilket er lidt skidt. Men jeg håber, at TV2Sport fortsætter med at sende kampe fra 2.bundesligaen, så vi får mulighed for at se 1860 München lidt mere.

Nej for fanden i helvede.. Der er jeg heller ikke hjemme!   Sur
Når, men jeg er sgu lidt i tvivl om, vi kan slå Lautern. Spiller vi som i weekenden bliver det nok endnu et nederlag, men jeg håber nu en gang det var en en gangs forestilling..
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Die Löwen
« Svar #33: 11 Feb 2008, 14:18 »

Hold kæft en vild kamp Shockeret
Så kampen lørdag 11.45 og det var sgu noget af et drama. Først scorer Lautern til 1-0 på et straffespark som ikke var til stede. Lautern presser egentlig bedst på, men kan egentlig ikke komme frem til noget.
I 2. halvleg laver Lauterns keeper en mega brøler og Mustafa Kocukovic scorer et flot mål.. Lidt senere begår Jose Holebas et straffespark, som igen heller ikke er til stede. Heldigvis snupper Hoffman den.
20 sekunder før tid bliver Holebas spillet fri og scorer usvigeligt sikkert til 2-1.. Hold kæft hvor var den en kamp der skulle ses. Elendig dommer og drama lige til det sidste. Måske ikke 100% fortjent at vi vinder, men vi gør det og dt er det vigtigste..
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Die Löwen
« Svar #34: 08 Mar 2008, 10:30 »

Nu er Soccer væk så kan jeg da prøve at komme med nogle indlæg i den her tråd om "Die Löwen"
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #35: 30 Jul 2008, 15:50 »

Når.. Da de fleste er helt klar over, hvem jeg egentlig er, så kan jeg vel godt opdatere denne tråd af og til? Smiley
Som nogen måske ved, så fik vi en elendig afslutning på sæsonen og vi sluttede mere eller mindre i ligaens nederste halvdel. Dette er ikke acceptebelt og jeg af den overbevisning, at Kurth ikke er den rette mand mere.
Op til den nye sæson har vi købt nogenlunde ind, vil jeg påstå. Vi har ikke handlet desperat og vi har også holdet til oprykning. Mathieu Beda er hentet i Kaiserslautern, og er en tiltrængt forstærkning i forsvaret.. Det andet indkøb er ingen ringere end den fortabte søn, Benjamin Lauth, som startede karrieren i 1860 München og var ualmindeligt populær. Desværre var hans klubfølelse for lille og han forlod os, da der var mest brug for ham. Han er dog uden tvivl med til at gøre vores stærke angreb endnu stærkere. Af markante tab, er det nok kun Lukasz Szukala, som jeg altid har haft et godt øje til, der vil kunne mærkes, men han er jo erstattet med Beda. Derudover håber jeg, at Bender-brødrerne, Lars og Sven, for alvor slår igennem. Det har de potientalet til. I angrebet forstår jeg ikke, at Markus Schroth stadigvæk er et finde på holdet. Manden trækker en fed hyre, men floppede fælt i sidste sæson og gør det med garanti også i år, men lad os nu se.

Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #36: 30 Jul 2008, 16:02 »

Forresten.. Jeg ved ikke om det er muligt, men kan man give mig rettigheder til denne tråd? Smiley
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #37: 17 Aug 2008, 22:19 »

Puha.. Blandet sæsonstart..
I DFB pokalen, slog vi Neusterlitz fra de lavere rækker, 2-0. Målscore var "den fortabte søn" Benni Lauth og Mustafa Kucukovic. Jeg tror, at sidste års duo Göktan og di Salvo er på vej ud til fordel for disse 2 herrer.

I dag stod den så på sæsondebut i 2. Bundesliga. Vi skulle op imod en hård modstander i form af Freibrug og selvom vi formåede at hænge godt på, så endte vi med at tabe 2-1. Vores enlige målscorer var Lauth som jegl selvom jeg er lidt skeptisk, har store forventninger til.

Det undrer mig også, at man bruger Beda som defensiv midtbane og Schwarz på højrefløj. Josh Wolff er IMO bedre ude til højre og Schwarz er stærkest når han for lov til at være slideren på midtbanen.. Det er nok desværre bare, sådanne ting, vi kommer til at se fra Kurz side. Han skal prøve noget nyt i forhold til sidste års forfærdelige sæson, men jeg vil mene vi har en bedre trup en sidste år, hvorfor han burde fortsætte i samme stil og håbe på det bedste.
Jeg var meget glad for Kurz i starten, men jeg tror ikke vores unge træner, har mere at byde på og vi bør nok lede efter en træner, der kan bringe os stabilitet. Oprykning i år, bliver alligevel pokkers svært.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 22:30 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #38: 23 Nov 2008, 03:35 »

Vi har fået en noget middelmådig sæsonstart og ligger pt. nummer 8. En forfærdelig sæsonstart blev afløst af 4 sejre i træk og en uafgjort imod Kaiserslautern, som ligger nummer 2. Så fik vi dog 2 pinlige nederlag til først Oberhausen og siden Augsburg. Begge kampe var hjemme i "hulen", hvor vi ellers normalt er urørlige. Det billede er dog vendt helt på hovedet i år. Hvor vi normalt har det meget svært på udebane, så har vi i år kolosale problemer hjemme og spiller som lyn og torden ude. Det giver håb for kampen senere i dag, hvor vi skal møde et kriseramt Hansa Rostock i Rostock. Med en sejr der rykker vi op forbi St. Pauli på 7. pladsen.
Vi har ikke i sæsonens første 13 kampe (14 efter Rostock kampen) kun scoret 15 mål, men alligevel er vores målscore i plus, for højst overraskende har vi kun lukket 11(!) mål ind, hvilket giver os ligaens bedste forsvar. Igen er det vendt helt på hovedet i forhold til hvad vi plejer. Timo Gebhardt og Benni Lauth der hver har scoret 4 mål, står derfor noteret for over halvdelen af holdets mål.

En lille opdatering, fra den lille München klub Smiley

Når jo. Lige en lille ekstra tilføjelse..
Vi sendte Duisburg ud af pokalen! Hamburg her kommer vi Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Nov 2008, 03:37 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #39: 25 Nov 2008, 16:31 »

Smukt!
En sejr på 1-0 over Hansa Rostock på udebane og dermed fortsætter vi de gode takter på udebane.. Vi ligger desværre kun nummer 8 (jeg havde ikke lige medregnet et par andre kampe), men har kun 5 point op til en oprykningsplads og med 20 kampe igen er der jo god tid Smiley Lauth scorede mandagskampens mål og det gør ham til vores topscorer med 5 mål efter 14 kampe Tunge
Positivt er det dog, at vi stadig kun har lukket 11 mål ind, hvilket er 3 færre end Freibrug, som har ligaens næstbedste forsvar.

Der er kun 3 kampe tilbage inden den halvanden måned lange vinterpause. Den første kamp er imod Wehen, som vi traditionelt har det svært imod, men som har haft en miserabel sæson og ligger 3. sidst. Det er en hjemmekamp, så selvom vi spiller elendigt hjemme for tiden, så skal vi vinde. Den anden kamp gælder Aachen på udebane. Aachen har haft en god sæson og ligger nummer 4 efter de første 14 kampe. Det bliver en svær kamp, men Aachen taber som regel imod os. Den sidste kamp inden vinterpausen er imod stærke Nürnberg på Allianz, som dog har haft en skidt sæsonstart og ligger en placering under os.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #40: 30 Nov 2008, 23:31 »

Hold da fast en fiasko vi leverer i dag.. Wehen på hjemmebane og vi kommer foran 3-0.. Den stilling holder til 73. minutter før tid. 3-1. 8 minutter senere. 3-2.
Den stilling holder ind i overtiden og så kunne man jo håbe på, at vi skulle have 3 point, for anden weekend. Men nej. Wehen udligner i overtiden og så må vi se os yderligere hægtet af i mesterskabskampen. Sådan noget forbandet lort.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #41: 03 Feb 2009, 15:06 »

Tjaa.. Dårlig start på forårssænonen. Nürnberg er stærke og var en alt for stor mundfuld. At tabe 0-2 på hjemmebane er dog skidt og jeg synes snart at vi skal kigge os om efter andre træneremner end Kurz. Han har ikke leveret godt nok i år.. Göktan blev snuppet for kokainmisbrug i oktober og vi har solgt Kucukovic til Grenoble, så vi står kun tilbage med Lauth og di Salvo. Hverken Schroth eller Holebas er andet end reservespillere..
Vi har i pausen hentet Markus Krauss til målmandsposten. Det forstår jeg ikke helt, da både Tscnauer og Hoffman er ganske gode keepere. Vi har også hentet Antonio Rukavina til forsvaret. Han er godt nok kun til leje, men fra talentmaskinen Dortmund (og har spillet flere landskampe for Serbien), så det blir spændende hvad han tilføjer. Vi har også hentet en anden lejeaftale. Det er midtbanespilleren Nikola Gulan der kommer fra Fiorentina og som umiddelbart ikke kan tilføje noget i mine øjne. Vores midtbane er allerede meget stærk. Derudover har vi hentet Sascha Rösler til midtbanen, men han ser slidt ud og jeg er lidt i tvivl om hvilken rolle han skal spille..
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 15:16 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #42: 29 Apr 2009, 14:19 »

Så blev 29. runde overstået.. 1-1 mod Oberhausen på udebane er ikke prangende, men acceptabelt vores form taget i betragtning, for vores forårssæson har mildt sagt været en katastrofe. Vi skal tilbage til 23. spillerunde for at finde vores seneste sejr, som var en halvoverbevisende affære mod Ingolstadt.. Vi ligger dog solidt på en 10. plads med 7 point ned til stregen og 5 kampe igen, så på den front vil jeg ikke frygte noget, hvis vi bare hiver en enkelt sejr hjem de sidste par runder..
Positivt er det dog at Lauth for alvor har fået gang i målscoringen og med 12 mål i ligaen, så kunne han være på vej tilbage mod fordums styrke, hvis bare han holder sig skadesfri. Derudover skal der for alt i verden holdes på ham i sommerpausen, ellers har vi ikke en chance for at blande os i toppen næste år. Derudover skal han nok have en makker i angrebet som kan score, for vi har virkelig en tragisk dårlig målscoring.. Efter Lauth er det fløjen Bierofka der med 4 mål er den som er tættest på toppen af topscorerlisten og skal vi finde en angriber er det Manuel Schäffler, som har scoret 3 mål.. Han er godt nok kun 20 år og fra klubbens egne rækker, men med den megen spilletid han har fået, kunne man måske godt forvente sig lidt mere.. Jose Holebas har scoret 2 mål og måske man skal satse på ham, hvis man ikke finder en afløser i sommerpausen. Schroth er i hvert fald blevet det forfærdelige køb jeg havde regnet med, så jeg håber stærkt at han forsvinder eller påtager sig en trænerolle i pausen. Di Salvo har ikke haft verdens bedste sæson, men jeg ved at han har det i sig og jeg håber han får chancen næste sæson.. Marco Kurz blev fyret i februar efter Duisburg tævede os 1-4 og Uwe Wolf (assistentræner) overtog midlertidigt. Det startede med at vi bankede St. Pauli 5-1 og Ingolstadt 2-3, men sidenhen er det gået ned af bakke og jeg forventer at vi finder en ny træner i sommerpausen og gerne en med lidt erfaring denne gang..
På den positive side er Antonio Rukavina, som virkelig har udfyldt sin plads i forsvaret kanonflot og som jeg håber vi muligvis kan købe eller leje næste sæson.. Også Bender-brødrerne (Lars og Sven) har spillet flot. Sven har spillet langt de fleste af sæsonens kampe, mens Lars har spillet lidt under halvdelen, men har gjort det rigtig godt når han var med.. Danny Schwarz ser gammel ud og har heller ikke spillet ret meget i den her sæson, så ham skal vi nok ikke regne med mere og Sascha Rösler ser også en tand for gammel ud og er på ingen måde en erstatning for Time Gebhardt, som Stuttgart hapsede i vinterpausen. Gebhardt er en af Tysklands største talenter og det er meget trist at ledelsen lod ham gå, men på den anden side har vi stadig kvaler med økonomien (vi skulle aldrig været gået ind i Allianz Arena) og vi har fået et ganske godt 2-cifret millionbeløb for ham, så på den måde er det vel okay. Den sidste positive ting er Fabian Johnson, som spiller back. Han er blot 21, men allerede en af vores vigtigste spillere og ser ud til at fortsætte udviklingen.
Den næste kamp er 1. maj og der skal vi en tur til Augsburg, som ligger under os på en 12. plads og derfor er det meget vigtigt, at vi som minimum får en uafgjort med hjem Smiley
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #43: 04 Maj 2009, 17:57 »

Så skal katastrofealarmen efterhånden tændes.. Turen til Augsburg blev noget forfærdeligt juks og vi taber intet mindre end 3-0 til et hold der ligger (lå) under os.
Næste gang kommer Martin Retov og Hansa Rostock på besøg og de har ligesom os haft en skuffende sæson. De ligger nummer 14 og vi nummer 11, så der er gode chancer for at hive en uafgjort i land, hvis vi løfter vores spil. Der er med 4 kampe igen 4 hold og point imellem os og stregen, så jeg forventer stærkt at vi bliver oppe. En nedrykning ville være så stor en katastrofe at det ikke kan beskrives..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die Löwen
« Svar #44: 10 Maj 2009, 14:42 »

Blandet affære i kampen mod Rostock.. Vi kommer planlagt foran ved Manuel Schäffler, men inden pausen lykkes det Rostock at komme foran 2-1.. Kort inde i 2. halvleg er Lauth dog på pletten og med sin 13. sæsonscoring bragte han nyt håb på Allianz Arena.
Det så dog ud som om vi endnu engang skulle smide det hele på gulvet da Rostock bringer sig foran med 5 minutter igen. Heldigvis valgte Sascha Rösler i overtiden at lukke munden på mig da han udlignede på frispark.. Pointet er så utroligt vigtigt, men en sejr ville bestemt have lunet, så vi havde fået god afstand til bunden. 3 hold under os har spillet en kamp færre og deres kamp er netop gået i gang. Ingolstadt og Ahlen møder hinanden og hvor Ingolstadt ligger så langt nede i bunden at deres håb om overlevelse må være væk, så udgør Ahlen en reel trussel da de blot er er 1 point fra os. Koblenz som pt. besætter den 3. nedrykningsplads skal op imod det suværene tophold Freiburg og bør ikke få point med derfra, så der skulle ikke være nogen fare der.

Der resterer kun 3 kampe i sæsonen og vi har faktisk et ganske svært program.. I næste kamp er det livsvigtigt at vi vinder når vi skal møde bundproppen Wehen, der allerede er rykket ned, for vi skal i de sidste 2 kampe op i mod Nürnberg (nummer 3) og Aachen (nummer 5), hvor jeg vil mene at vi maksimalt kan gøre os forhåbninger om 1 point samlet.

Logged

Build Me Up Buttercup!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010