|
thomzen
|
|
Jeg vil gætte på at Jeremy Menez fra Marseille bliver god, og så er der jo gode gamle (dyre) Micah Richards fra City.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freakstar
|
|
Snydespiller? - how come?
well ved ikke om han er direkte snydespiller, men han er aaaaaalt for urealistisk god ihf.
|
|
|
|
|
|
Hej alle mine venner
|
|
|
|
|
bendtner999
Gæst
|
|
Jeg vil gætte på at Jeremy Menez fra Marseille bliver god, og så er der jo gode gamle (dyre) Micah Richards fra City.
Dog spiller Jeremy Menez i Monaco  Men ellers er/bliver han rigtig god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
MARIO GOMEZ!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
jeg så lige at i snakkede om det med fuld skærm og det..? jeg har en bærbar med 1280 x 800... kan man gøre noget så jeg kan køre den uden fuld skærm  ville være rigtig lækkert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Stor bærbar  Anyways, Carlos Tevez er heller ikke ringe, tvært imod.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Fernando Belluschi fra River 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
hehe.. begge gode  men tænkte på.. er der ikke mulighed for at man kan køre uden fuld skærm selv om 1280 x 800 er den bedste opløsning?? orker næsten ikke at købe en ny bærbar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vevest7
|
|
tror faktisk svaret er blevet givet til dig tidligere...  Ellers er det rimelig ligetil at finde ud af - PB mig, så skal jeg finde ud af det for dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hejle
|
|
Jeg er godt i gang med mit spil. er liverpool. og er færdig med første sæson.. Den lille dreng fra spanien Torres lavede 30 liga mål i 33 kampe og godt 45 i alt på hele sæsonen. og han blev world player of the year.. ikke dårligt.. har ik været så vild med ham før han røg til liverpool. men synes nu meget godt om ham nu..
|
|
|
|
|
|
played since 1996.. Manager rules
|
|
|
|
|
Lindskov6ooo
|
|
Jeg er godt i gang med mit spil. er liverpool. og er færdig med første sæson.. Den lille dreng fra spanien Torres lavede 30 liga mål i 33 kampe og godt 45 i alt på hele sæsonen. og han blev world player of the year.. ikke dårligt.. har ik været så vild med ham før han røg til liverpool. men synes nu meget godt om ham nu..
hvor mange penge har en klub som liverpool , efter de er blevet overtaget ? ;b
|
|
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
|
hejle
|
|
hvor mange penge har en klub som liverpool , efter de er blevet overtaget ? ;b
man har omkring 89 mio kr at købe for i starten.. og 400 mio kr i balance. så vidt jeg husker..
|
|
|
|
|
|
played since 1996.. Manager rules
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Goran Pandev Amauri Afonso Alves
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Diego fra Werder Bremen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaja
Lilleputspiller
|
|
Roy Makaay laver kasser for Feyenoord :-)
|
|
|
|
|
|
Gunners
|
|
|
|