|
Zone 43
|
|
Nicklas Bärkroth, IFK Göteborg Renan Brito Soares, Internacional Renan Toni, ADAP Galo (udlejet til Internacional fra start) Nilmar, Internacional
Internacional har masser af fantatiske spillere!
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Nogen der ved hvordan man kan køre demoen i window-mode? Jeg har widescreen på min bærbar og når jeg prøver at ændre det siger den at systemet ikke understøtter det. Men jeg ved at der i 07'eren var en løsning så jeg kunne køre det i vindue.
-small_screen -windowed skal tilføjes til din destination til Football Manager 2008 Demo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Torrés...Han er fantastisk i min demo med liver....Han bomber bare
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Jeg kan anbefale Adriano fra Inter  . Kan erhverves for £25 mio - i hans foerste kamp lavede han 4 kasser  og efter to kampe var det 5 kasser og 2 assists. Spillede med Chelsea saa Drogba er ogsaa klasse, men ikke samme kaliber som Adriano. Et must buy. Koebte ogsaa Cruz fra Inter, men han har ikke imponeret mig i samme grad. Sheva har personlige problemer i starten af spillet, saa mon ikke bare han skal saelges - i hvert fald er han langt fra den klasse som han havde i FM07. Men nu kan meget jo endnu aendre sig naar det rigtige spil kommer paa gaden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Nu køber jeg Goran Pandev fra Lazio til Milan, han skal nok blive god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
supp81
Gæst
|
|
Torres.. han er jo genial!
ja har han ikke altid været det i manager  er ved at hente demoen nu men man skal vel ikke vide meget om bold for at vide hvem der stadig er kæmpestjerner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Jeg har stor succes med F.Torres og så har jeg hentet Simon Poulsen til LFC og brugt ham på venstre kanten og han bliver bare bedre og bedre...kan købes for kr. 10 mil.
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Wijnaldum bliver fantastisk i 07 så han gør det nok også i 08 om et par år i spillet. Kerlon bliver super
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
tub3333
Lilleputspiller
|
|
klasse gutter:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tub3333
Lilleputspiller
|
|
køb også ireland fra man city
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tub3333
Lilleputspiller
|
|
ryan babel liverpool fernando torres liverpool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freakstar
|
|
hvordan mika ääritalo ikke kan være nævnt fatter jeg ikke, sygeste snydespiller ever! 
|
|
|
|
|
|
Hej alle mine venner
|
|
|
|
|
Soil
|
|
Skal lige siges Mika Aaritalo også er et kæmpe talent i virkeligheden der dog floppede i engelsk fodbold for nogle år siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomzen
|
|
hvordan mika ääritalo ikke kan være nævnt fatter jeg ikke, sygeste snydespiller ever!  Snydespiller? - how come?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|