home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240657 gange)
guldborg
Ynglingespiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1740: 01 Mar 2011, 16:16 »

Vi har endda "råd" til at tabe en kamp eller står en uafgjort, men hold da helt ferie hvor var det fedt! Håber og tror at vi vinder mesterskabet, har savnet det i 6-7 år! KEVIN PRINCE BOATENG KEVIN PRINCE BOATENG!

oi oi pippo segna per noi

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #1741: 01 Mar 2011, 17:35 »

Liverpool? Er du komplet idiot? Grin
NEJ! Liverpool er ikke bedre end, Milan, Inter, Roma og Fiorentina! Tottenham vil jeg sige er på Juves niveau... Milan og Inter er bedre end City, Arsenal og lige pt. Chelsea din mongol!
Indrømmer da gerne at jeg talte lidt over mig, men at du siger Milan og Inter er bedre end City, Arsenal og Chelsea pt., siger vidst mere om din viden end min Smiley.

Edit: Det kan godt være at Liverpool ikke er noget tophold, som det ser ud nu, men at mene Fiorentina, som ligger 12 i Serie A er bedre, siger endnu mere om din intet viden Smiley
« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 17:38 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1742: 01 Mar 2011, 17:39 »

Skulle vi ikke tage og stoppe den tåbelige diskussion, som vi alligevel aldrig når til enighed om...

Edit:
Og hvis i nu alligevel insisterer på at fortsætte den, vil i så ikke nok hæve niveauet bare en lille smule, man kunne måske ligefrem forestille sig, at man kunne ty til argumenter, frem for at bare at strø om sig med påstande, og kalde hinanden for idiot og det der er værre...  Forlegen
« Seneste Redigering: 01 Mar 2011, 17:42 af DNE » Logged

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1743: 02 Mar 2011, 22:13 »

ser ud til at vi for hentet Mexes, vores centralforsvar er verdensklasse! Bonera og Janku burde smutte til sommer. 2 af mine favoriter, Ambrosini og Inzaghi burde egentlig også trække sig tilbage, der er desværre "Super Best" over dem  Skuffet

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1744: 05 Mar 2011, 18:59 »

Vi skal vinde iaften!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1745: 06 Mar 2011, 09:42 »

Vi skal vinde iaften!

Og det gjorde vi  Smiley Så ville det være rigtig rart, hvis Inter og Napoli så lige ville sætte lidt point til, men det er der jo nok desværre ikke stor sandsynlighed for at se i dag. Napoli har bundholdet Brescia, og Inter har Genoa, som måske godt kan drille lidt, men som på den anden side slet ikke har været specielt godt kørende i år. På den anden side, så er Genoas formkurve trods alt blevet lidt bedre på det seneste, hvor de blandt andet har slået Roma, og de spillede jo (desværre) 1-1 mod Milan.

Men det begynder da at se rigtig godt ud, det var endnu en af de svære kampe, som vi trak os sejrrigt ud af. Slår vi Inter i det interne opgør, så må det simpelthen ikke gå galt. Uafgjort er også ok, men et nederlag ville være en irriterende invitation til mesterskabskamp.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1746: 06 Mar 2011, 13:19 »

Tror desværre ikke at Napoli og I Ladri sætter point til, men vi kan håbe! En uafgjort i Derbyen ville være okay, et nederlag ville bare være klamt og som du siger en invitation til mesterskabet..
Vi banker Spurs og næste uge skal jeg hjem til Milano og se Palermo kampen sammen med gutterne  Peace
Edit: mener Inter ikke "I Ladri"  funny

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1747: 09 Mar 2011, 15:51 »

vi vinder iaften! Allegri har lavet en taktik der skal lukke Bale ned, spændende. Kan mærke at Prinsen bliver afgørende iaften Peace

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #1748: 09 Mar 2011, 16:05 »

Så er det heldigt, at Tottenham er mere end bare Bale.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1749: 09 Mar 2011, 16:18 »

Troede ellers det var 11. Bale der rendte rundt i London!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1750: 10 Mar 2011, 09:38 »

Øv, vi styrede den kamp totalt, men når modstanderen graver sig så dybt ned, så dur det altså bare ikke, at blive ved med at prøve at løbe bolden i mål. Jeg savnede i den grad nogle kvalificerede afslutninger udefra. Specielt pinligt var det da at se på spillerne opgivende attitude allerede 10 minutter før tid, og Zlatan virkede jo nærmest opgivende fra første fløjt. Pato havde ikke sin bedste start på kampen, men spillede sig trods alt op, men endte også med at slå op i banen til sidst.

Men 58% boldbesiddelse og en skudstatistik som vi vandt 16-7, siger vel trods alt, at der blev gjort et forsøg. Jeg savnede bare en plan B, da det blev tydeligt, at Tottenham havde gravet sig for dybt ned, til at man kunne løbe bolden i mål. Når de stiller med 10 mand i feltet, nytter det jo ikke noget, at man bliver ved med at prøve at komme ind og afslutte fra halvanden meter...

Men Robinho skylder da godt nok lige en 2-3 kasser. Han havde flere helt åbne chancer, som han mere eller mindre panikkede på, og endte med nogle halvforkølede afslutninger.

Nu SKAL det mesterskab bare vindes, så må vi vente til næste sæson med Champions League, og så finde lidt kynisme tilbage til den tid. Tottenham spillede (klogt nok) på nøjagtig den måde, som Italienske hold gennem årtier er blevet lagt for had for at spille, mens Milan forsøgte den lidt mere naive tilgang til kampen. Det kostede. Tillykke til Tottenham.

Græder

Edit:
Og så ville jeg i øvrigt ønske, at 3+ ville finde en anden end Jan Mølby til at kommentere, især når det er Italienske hold der spiller. Det er ganske enkelt ikke til at holde ud at høre på alt det lort han sidder og lukker ud.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2011, 09:40 af DNE » Logged

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1751: 10 Mar 2011, 15:33 »

helt enig DNE.. vi skal bare vinde ligaen, og jeg skal være der! Vores angreb var ikke godt nok..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1752: 10 Mar 2011, 19:33 »

Jeg synes egentlig ikke angrebet fejlede noget, de spillede bare for naivt, og virkede som om de havde fået ordre på ikke at skyde fra distancen. I forhold til hvor svært det var at komme tæt på Tottenhams mål, synes jeg der var alt for få afslutninger fra distancen. Der var vel nærmest kun to frispark fra Zlatan, hvor jeg i hvert fald husker at det ene satte Gomes på prøve. Jeg fatter simpelthen ikke, at man ikke forsøgte sig lidt mere fra distancen, og så var klar til at følge op på andenboldene.

Det der med at drible bolden over stregen, det går bare ikke, når modstanderen stiller med 10 mand i eget felt, det er logik for perlehøns. Træk dem lidt ud, således at de spredes lidt, og hug så til, og så er det ellers bare med at være vaks på returen. Det er måske ikke så smukt, men unægteligt mere effektivt, end det fedteri vi så i går.

For mig lignede det en taktisk ordre, at der stort set aldrig blev afsluttet fra distancen. Det var virkelig frustrerende at se på, og tydeligvis også frustrerende for spillerne. Jeg brød mig overhovedet ikke om at se samtlige offensive spillere (med undtagelse af Merkel), slå opgivende ud med armene de sidste 10 minutter.

På positivsiden, så synes jeg faktisk Merkel gjorde det ganske godt, da han kom ind, på trods af, at hans holdkammerater tydeligvis havde givet op. Han havde godt nok et par halvforkølede afleveringer, men jeg synes han viste et godt blik for spillet, som er sjældent hos så ung en spiller. Lad ham endelig få noget mere spilletid, så skal han nok blive rigtig god.

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1753: 10 Mar 2011, 21:47 »

Synes egentligt at det var en klam attitude mange har af spillerne havde.. De har sgu ikke ære til at bære verdens bedste logo på brystet. Robinho burde have hamret mindst 1 ind. Håber bare vi vinder derby'en og Il Scudetto. Synes Abate og Flamini var de eneste der spillede godt. Synes Abate er meget undervurderet!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1754: 10 Mar 2011, 23:09 »

Abate er god i det offensive, men defensivt stinker han. Det er derfor han ofte falder helt igennem i de store kampe. Men i en kamp som den igår, hvor Tottenham intet ville frem ad banen, bliver hans defensive mangler ikke udstillet, som når modstanderen f.eks. hedder Inter. Han fik ro til at kunne koncentrere sig om det offensive, der jo, som sagt er hans force.

Jeg synes faktisk Robinho spillede en fornuftig kamp, han manglede bare is i maven, på de par megachancer han fik.

Er i øvrigt slet ikke at det kun var Flamini og Abate der spillede godt. Den eneste der ikke kunne være sin indsats bekendt gennem hele kampen, var efter min mening Zlatan, og til dels Jankulovski. Resten synes jeg gjorde det udmærket, i hvert fald indtil de begyndte at slå op i banen, der der stadig var 10 minutter tilbage af kampen. Seedorf fungerede udmærket som den hængende playmaker i Pirlos fravær, Flamini var krudttønden på midtbanen i Gattusos fravær, og gjorde det også udmærket, ingen af dem dog helt i den klasse, som dem de afløste kan præstere, men alligevel godkendte præstationer.

Nesta og Thiago Silva havde rimeligt godt styr på forsvaret, når ikke lige Crouch rendte og slog dem ned med sine flyvske albuer.

Som jeg opfattede kampen, så var det nok desværre Allegri der fejlede mest. Det virkede helt klart som en taktisk disposition, at der ikke blev afsluttet mere udefra, og den hænger altså på træneren.

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010