home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240665 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1710: 21 Feb 2011, 01:32 »

Well, der er alligevel en lille sandtid i det, han siger. Vi taler altså om nu og jeg tror aldrig, at magtbalancen har været så stor i Englands farvør ikke bare til Italien, men til hele verden. Ligaen er bare et niveau over alle andre og jeg er tilbøjelig til at give ham ret i på nuværende tidspunkt, at United, Arsenal (og måske Spurs, City og Chelsea) er bedre end samtlige hold i Italien. Niveauet er faldet i Italien, det har selv Preben Elkjær proklameret. Ligaen har ikke de samme spillere som for 5-7 år siden, hvor den i mine øjne var den bedste i verden Smiley

Inter står dog så godt i defensiven, at de nok skal komme videre, tror jeg. Milan og Roma ryger dog ud allerede nu, tror jeg og jeg ville ikke være overrasket, hvis alle engelske hold går videre.

Ville dog give dig ret i, at det er ret så udokumenteret Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #1711: 21 Feb 2011, 02:00 »

Well, der er alligevel en lille sandtid i det, han siger. Vi taler altså om nu og jeg tror aldrig, at magtbalancen har været så stor i Englands farvør ikke bare til Italien, men til hele verden. Ligaen er bare et niveau over alle andre og jeg er tilbøjelig til at give ham ret i på nuværende tidspunkt, at United, Arsenal (og måske Spurs, City og Chelsea) er bedre end samtlige hold i Italien. Niveauet er faldet i Italien, det har selv Preben Elkjær proklameret. Ligaen har ikke de samme spillere som for 5-7 år siden, hvor den i mine øjne var den bedste i verden Smiley

Inter står dog så godt i defensiven, at de nok skal komme videre, tror jeg. Milan og Roma ryger dog ud allerede nu, tror jeg og jeg ville ikke være overrasket, hvis alle engelske hold går videre.

Ville dog give dig ret i, at det er ret så udokumenteret Smiley
Nej men det er jo bare lol at han vurderer det hele udfra én kamp. Det er faktisk sjovt at han gjorde det.
Nu vil jeg lave en tilsvarende:
Inter 4-3 Spurs, Spurs 1-1 Man United. Her af udleder vi at Inter er bedre end United. Der grundet deres position i ligaen er det bedste hold i England. MEN nu ligger Inter ikke nr. 1 i Italien! HVEM ER MON SÅ BEDRE END INTER?
Inter 0-1 Milan, Roma 1-0 Inter, Chievo 2-1 Inter, Lazio 3-1 Inter, Udinese 3-1 Inter, Juventus 1-0 Inter.

Alle ovenstående italienske hold er bedre end alle hold i PL, fordi det er udfra den formel vi har fået det andet resultat.

Jamen jeg synes bare det er sjovt at alle de hold skulle være bedre end alle i Serie A, når vi på nuværende tidspunkt har en Champions League mester der kommer fra Italien, men det betyder naturligvis ingenting for i England, der gør man sig ikke gode i CL. PL er det ypperste man kan opnå som engelsk klub og europæiske trofæer kommer i anden række.

Niveauet er faldet i Italien, jovist. I 2003 var der 3 italienske hold i semi-finalen i CL og det er da 100% urealistisk at det skulle forekomme i år. Hvilken liga er bedst? PL eller Serie A? Det handler om øjet der ser. I Europa kan vi jo se at mht. titler er det ret jævnbyrdigt.

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

« Svar #1712: 21 Feb 2011, 08:48 »

Chelsea, United, City, Arsenal, Tottenham og måske også Liverpool er bedre end samtlige hold i Italien.

Liverpool? Er du komplet idiot? Grin
NEJ! Liverpool er ikke bedre end, Milan, Inter, Roma og Fiorentina! Tottenham vil jeg sige er på Juves niveau... Milan og Inter er bedre end City, Arsenal og lige pt. Chelsea din mongol!

Rossoneri Per Sempre!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1713: 21 Feb 2011, 09:45 »

Nej men det er jo bare lol at han vurderer det hele udfra én kamp. Det er faktisk sjovt at han gjorde det.
Nu vil jeg lave en tilsvarende:
Inter 4-3 Spurs, Spurs 1-1 Man United. Her af udleder vi at Inter er bedre end United. Der grundet deres position i ligaen er det bedste hold i England. MEN nu ligger Inter ikke nr. 1 i Italien! HVEM ER MON SÅ BEDRE END INTER?
Inter 0-1 Milan, Roma 1-0 Inter, Chievo 2-1 Inter, Lazio 3-1 Inter, Udinese 3-1 Inter, Juventus 1-0 Inter.

Alle ovenstående italienske hold er bedre end alle hold i PL, fordi det er udfra den formel vi har fået det andet resultat.

Jamen jeg synes bare det er sjovt at alle de hold skulle være bedre end alle i Serie A, når vi på nuværende tidspunkt har en Champions League mester der kommer fra Italien, men det betyder naturligvis ingenting for i England, der gør man sig ikke gode i CL. PL er det ypperste man kan opnå som engelsk klub og europæiske trofæer kommer i anden række.

Niveauet er faldet i Italien, jovist. I 2003 var der 3 italienske hold i semi-finalen i CL og det er da 100% urealistisk at det skulle forekomme i år. Hvilken liga er bedst? PL eller Serie A? Det handler om øjet der ser. I Europa kan vi jo se at mht. titler er det ret jævnbyrdigt.

Høhø, og Leyton Orient er bedre end Barcelona  Grin

Man må bare konstatere, at England har 4 hold videre fra gruppespillet, Italien og Spanien har hver 3. Det er i mine øjne meget lige. Skal man konkludere noget som helst på en aktuel Champions League sæson, så må konklusionen drages på baggrund af gruppespillet, det er trods alt lidt mindre tilfældigt, end knald eller fald kampe. Og ja, på den baggrund har jeg altså lidt svært ved at få øje på den der helt enorme niveauforskel der snakkes om. Og ja, de 4 hold der klarede sig bedst i ligaen sidste sæson, er jo heller ikke altid de 4 hold, der klarer sig bedst den efterfølgende sæson. Eksempelvis går det jo temmelig skidt for Sampdoria i Serie A i år, og Roma spiller bestemt heller ikke deres bedste sæson i år. Så selv Champions League gruppespillet er et tyndt grundlag at sammenligne ligaerne på.

Man kan måske argumentere for, at toppen af Engelsk fodbold er mere konstant, men det rejser så igen spørgsmålet, om det er fordi topholdene er ekstremt gode, eller fordi resten af ligaen er ret middelmådig  Smiley Der er så mange nuancer i den debat, at det er umuligt at konkludere noget som helst. I hvert fald på baggrund af en turnering som Champions League.

verdenskrig
Manager

« Svar #1714: 21 Feb 2011, 10:17 »

Man kan måske argumentere for, at toppen af Engelsk fodbold er mere konstant, men det rejser så igen spørgsmålet, om det er fordi topholdene er ekstremt gode, eller fordi resten af ligaen er ret middelmådig  Smiley Der er så mange nuancer i den debat, at det er umuligt at konkludere noget som helst. I hvert fald på baggrund af en turnering som Champions League.

Huh ?

Den engelske liga er da super jævnbyrdig og alle slår alle.. Prøv at se topholdenes udebanestatistik i år.. I PL kan man aldrig vide sig sikker på et resultat, fordi bund og midterholdene ofte kommer med en entusiasme og energi som topholdene har svært ved at modstå.. I mine øjne kan det ikke diskuteres at PL har et højere niveau både hold for hold, og klub for klub..

Men er enig i at man ikke kan konkludere det endelige styrkeforhold ud fra CL, men årets begivenheder viser da et klart tegn på at den italienske top har set bedre dage.. Få år tilbage havde både roma og Milan pwnded hold som Tottenham og Shaktar!  Smiley

Liverpool? Er du komplet idiot? Grin
NEJ! Liverpool er ikke bedre end, Milan, Inter, Roma og Fiorentina! Tottenham vil jeg sige er på Juves niveau... Milan og Inter er bedre end City, Arsenal og lige pt. Chelsea din mongol!
Godmorgen så ringer vækkeuret, og du bedes vågne fra din drømmeverden.. For det du skriver der er da det værste vås jeg længe har set...
« Seneste Redigering: 21 Feb 2011, 10:19 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1715: 21 Feb 2011, 10:57 »

Huh ?

Den engelske liga er da super jævnbyrdig og alle slår alle.. Prøv at se topholdenes udebanestatistik i år.. I PL kan man aldrig vide sig sikker på et resultat, fordi bund og midterholdene ofte kommer med en entusiasme og energi som topholdene har svært ved at modstå.. I mine øjne kan det ikke diskuteres at PL har et højere niveau både hold for hold, og klub for klub..

Men er enig i at man ikke kan konkludere det endelige styrkeforhold ud fra CL, men årets begivenheder viser da et klart tegn på at den italienske top har set bedre dage.. Få år tilbage havde både roma og Milan pwnded hold som Tottenham og Shaktar!  Smiley
Godmorgen så ringer vækkeuret, og du bedes vågne fra din drømmeverden.. For det du skriver der er da det værste vås jeg længe har set...

Jævnbyrdig måske, men det er alligevel altid de samme hold, der slutter i toppen, selvom den tendens også så småt er ved at opløses i England. Jeg vil i øvrigt vove den påstand, at et mindre skadesplaget Milan havde kørt Tottenham midt over, men det er jo rent gætværk. Og hvad Roma angår, så er de inde i en decideret krise, både spillemæssigt og resultatmæssigt, faktisk i et sådant omfang, at Ranieri jo har valgt at trække sig. Der var jo decideret ophørsudsalg i deres kamp mod Shakhtar, ingen flyttede sig for hinanden, Døllefjelle Musse havde kørt det Roma hold over.

Jeg vil godt medgive, at toppen af Engelsk fodbold pt måske er en anelse bedre end Italiensk, men jeg går ikke med på, at der skulle være de lysår til forskel, som nogle snakker om. Og jeg vil fastholde, at man ikke kan konkludere noget som helst om styrkeforholdet, over en enkelt Champions League kamp, eller bare en enkelt Champions League sæson. Vi kan kigge på statistik over længere tid, og den deler sol og vind lige mellem "de tre store", og sådan vil det ganske givet også være om både 10, 20 og 30 år. Den lille fordel tipper lidt frem og tilbage, og pt er England lidt bagefter i statistikken, så det er nok naturligt nok, at det er dem, der pt har den lille fordel, men om 2-3 år er den tippet i en anden retning, enten til Spanien eller Italien.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1716: 21 Feb 2011, 13:18 »

I øvrigt skal det måske også lige nævnes (selvom der som sagt ikke kan konkluderes noget på én kamp), at Milan i kampen mod Tottenham havde en boldbesiddelsesproc ent på 54% mod Tottenhams 46%, og skudstatistikken vandt Milan også 13-10. De sindssyge Italienere begik i øvrigt 11 frispark, mens de besindige Englændere "kun" begik 17...

Det gør det unægteligt lidt sværere at se, hvor den konklusion, om at Tottenham (igen helt urimeligt bedømt over én kamp) skulle være meget bedre end Milan, kommer fra  Smiley Tottenham var bare mere kyniske, en egenskab som Italienske hold har været lagt for had for i årtier i øvrigt  Grin

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #1717: 21 Feb 2011, 16:05 »

DNE

Kørt dem midt over, det tvivler jeg altså stærkt på, Engelske hold står bare stærkt..

DeBuur
Manager

« Svar #1718: 21 Feb 2011, 18:14 »

http://www.bold.dk/nyt/Gattuso-har-faaet-sin-dom

Så fik Gattuso sin dom, jeg syntes ikke den er for hård, umiddelbart havde jeg gættet på noget mere, men Gattuso har vel fortalt lidt om de provokationer Joe Jordan angiveligt skulle have slynget ud mod Gattuso.

Jeg ser frem til retur opgøret - der vil jeg gætte på at vi får et top motiveret Milan hold at se og mon ikke også Tottenham har noget de vil vise.... der venter et brag af en kamp og jeg tør godt love at kampen bliver forbudt for bøn under 15  Thumbs Up

YNWA

guldborg
Ynglingespiller

« Svar #1719: 21 Feb 2011, 21:09 »

Det bliver en fed kamp, og har vist hørt rygter om at Curva Sud Milano laver løjer. Men det er bare rygter Smiley

oi oi pippo segna per noi

3.v evaB
Gæst

« Svar #1720: 21 Feb 2011, 21:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Gattuso-har-faaet-sin-dom

Så fik Gattuso sin dom, jeg syntes ikke den er for hård, umiddelbart havde jeg gættet på noget mere, men Gattuso har vel fortalt lidt om de provokationer Joe Jordan angiveligt skulle have slynget ud mod Gattuso.

Jeg ser frem til retur opgøret - der vil jeg gætte på at vi får et top motiveret Milan hold at se og mon ikke også Tottenham har noget de vil vise.... der venter et brag af en kamp og jeg tør godt love at kampen bliver forbudt for bøn under 15  Thumbs Up
Pepe fik hvad 5 dage eller så noget for sin ugerning mod Getafe?
For såååå er 4 dage lige lovligt meget for noget så uskyldigt som det Gattuso har lavet.
Der er jo åbenlyse provokationer fra Harry Redknapps sidekammerat på bænken.
Men oh well. Så må han jo bare spille når vi skal på Wembley.
) Tottenham var bare mere kyniske, en egenskab som Italienske hold har været lagt for had for i årtier i øvrigt  Grin
Jovist, men du skal tænke på det altid er fortjent når alle andre hold end dem fra Italien gør det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1721: 21 Feb 2011, 21:43 »

Argh, Bave. Pepe fik 10 dage for sin udbrud og røde kort mod Getafe. :-)

Jeg synes Gattusos straf er fair. Mht returkampen, skal I bestemt ikke afskrives, og det vil være lidt fedt hvis I gik videre. Chancen er dog lille, men alene det at den er der, skaber vel et håb.

verdenskrig
Manager

« Svar #1722: 21 Feb 2011, 21:44 »

Der er jo åbenlyse provokationer fra Harry Redknapps sidekammerat på bænken.

Det er godt nok en dårlig undskyldning Wink.. Uanset hvad ham Tottenham fyren gjorde rent verbalt, så berettiger det ikke Gattuso til at nikke ham en på kassen eller gøre andet der kan forbindes med vold..

Men Pepes karantæne var også helt ude i skoven.. Imo skulle Pepe være udelukket på livstid for det lort han lavede, og derudover skulle han have været politianmeldt.. Intet mindre! Manden er pisse hamrende syg og sindsforvirret og er til fare for sig selv og sine omgivelser.. Ingen ved hvornår han næste gang taber hovedet.. Bur ham inde og smid nøglen væk!

« Seneste Redigering: 21 Feb 2011, 21:45 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #1723: 21 Feb 2011, 21:49 »

Det er godt nok en dårlig undskyldning Wink.. Uanset hvad ham Tottenham fyren gjorde rent verbalt, så berettiger det ikke Gattuso til at nikke ham en på kassen eller gøre andet der kan forbindes med vold..
Jamen er der straf til Joe Jordan? Man ser hele tiden spillere blive smidt ud for at sige racistiske ting, hvorfor får idioten så lov til verbale angreb på en modspiller. Joe Jordan har INGENTING at skulle gøre ude ved sidelinjen, han skal bare sidde ned og stoppe med at råbe efter Gattuso.

Kan ikke se hvordan UEFA bare kan vælge kun at se det fra en vinkel, og ikke indrager resten.
Men Materazzi blev vel heller ikke straffet for at lolle med Zidane.

Gattuso må jo bare lave legendary comeback på Wembley.

verdenskrig
Manager

« Svar #1724: 21 Feb 2011, 21:52 »

Jamen er der straf til Joe Jordan? Man ser hele tiden spillere blive smidt ud for at sige racistiske ting, hvorfor får idioten så lov til verbale angreb på en modspiller. Joe Jordan har INGENTING at skulle gøre ude ved sidelinjen, han skal bare sidde ned og stoppe med at råbe efter Gattuso.

Kan ikke se hvordan UEFA bare kan vælge kun at se det fra en vinkel, og ikke indrager resten.
Men Materazzi blev vel heller ikke straffet for at lolle med Zidane.

Gattuso må jo bare lave legendary comeback på Wembley.

Nu mener jeg ikke der er beviser for hva Joe Jordan sagde, og dermed er det jo svært at dømme en mand.. Du kan jo ikke dømme ham på et grundlag du ikke er sikker på.. Gattuso leger tilgengæld idiot på live tv i bedste sendetid.. Så er det jo ikke svært at lange en karantæne hen over hovedet på ham Wink

Cool

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010