home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 987 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241367 gange)
CR9
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1530: 03 Aug 2009, 01:31 »

En Rossi handel ville aldrig komme på hjemmesiden, før den var helt sikker, eller i hvert fald kun et lægetjeck fra at være sikker. Så forklaringen om, at det var en hacker, der stod for den nyhed, er nok desværre god nok... Eller også har Galliani igen trukket sig i sidste øjeblik  Rullende Øjne

Det samme skete faktisk for Real Madrid, da de købte Nistelrooy. Den kom så nogle dage senere igen.  Thumbs Up

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1531: 03 Aug 2009, 01:45 »

Det samme skete faktisk for Real Madrid, da de købte Nistelrooy. Den kom så nogle dage senere igen.  Thumbs Up

Det ville fandme være dejligt, men tror ikke på at Galliani vil smide så "mange" penge på bordet som jeg tror Rossi koster. Det er godt nok irreterende at han er så nærig. Hvis milan skal blive i toppen kræver det at der laves indkøb og at man ikke bakker ud fordi en spiller koster 150 mio(Fabiano skulle kunne købes for det) eller fordi en spiller "har en dårlig tand". Det er typisk hvis Aly går hen og bliver en af de bedste og vi kunne have haft ham. Leonardo skulle have så meget mere at sige når det gælder transfers. Men han skulle ikke have 100% da han er ny træner, og der er finanskrise, men man kan IMO ikke skylde skylden på Leonardo hvis vi får en dårlig sæson, skylden skal sgu sendes hen til Galliani.

Det ville sgu være fedt hvis Hernanes og Rossi kom til klubben, da det er to unge klassespillere, som kan blive stjerner for os.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1532: 03 Aug 2009, 10:57 »

At Cissokho handlen blev annuleret, er jeg egentlig udmærket tilfreds med. Jeg ville absolut gerne have haft en god venstreback, men tandproblemer skal man altså ikke kimse ad, det skulle efter sigende netop være tænderne, der er skyld i de skadesproblemer Leon Andreasen har for tiden, og Lars Jacobsens mange skader i hans tid i Tyskland, skulle også have med tænderne at gøre, så potentielt kan det altså være langt mere end bare en lille detalje.

At han så også var ekstremt dyr, i forhold til hvad Galliani siden har været villig til at betale for spillere, der har bevist mere over en længere periode, er en helt anden side af sagen.

Rossi har Galliani tidligere erklæret sig ganske uinteresseret i, så jeg tror ikke på den, desværre. Jeg er ikke i tvivl om, at det var en hacker der var på spil, ligesom Dortmund også var udsat for, ganske kort forinden.

Ellers synes jeg der har været overraskende stille omkring klubben de seneste dage, så måske er noget andet under opsejling, og måske har Galliani for en gangs skyld formået at holde sin kæft... Eller også har han bare bestemt sig for, at vi ikke skal have nogen forstærkninger...

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1533: 04 Aug 2009, 11:39 »

http://goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/08/04/1421028/milan-ready-to-offer-arsenal-35m-for-cesc-fabregas-report
Det er ellers noget jeg vil kalde for spændende!
spørgsmålet er egentlig om 35 mio euro er nok til af få ham? personligt tror jeg det ikke, men der skulle være en aftale mellem milan og arsenal, om det eventuelle beløb jo?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1534: 04 Aug 2009, 12:24 »

Milan har kaldt til transfer møde med Berlechoni eller hvad fuck han hedder.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=55923

Det ville sgu være dejligt

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1535: 04 Aug 2009, 13:10 »

Interessant, men måske også lidt underligt, i betragtning af, at man jo altså ikke mente man havde råd til at holde på Kaká. Nu lyder det ikke til, at Fabregas skulle komme helt op i samme lønniveau, men han nærmer sig. Et eventuelt køb, vil nok i hvert fald være betinget af, at vi får solgt Pirlo, og så er vi jo egentlig lige vidt, hvad bredden på midtbanen angår, dog vil gennemsnitsalderen blive sænket.

Jeg synes det var ret tydeligt i kampene mod Bayern og Boca, at Abate er kant (hvor han i øvrigt gjorde det godt mod Bayern), og ikke central midtbane, og derfor ikke kan betegnes som et reelt alternativ til den centrale midtbane, og bredden på kanterne er ikke god nok til at vi kan begynde at spille med kanter på midtbanen (måske helt fremme i angrebet, men det tvivler jeg egentlig også på vi har kvalitet til i truppen, og det hjælper i øvrigt ikke på situationen på den centrale midtbane). Men kunne vi få en midtbane mere med i købet (og det må der da for pokker være råd til, hvis vi ender med at sælge Pirlo), så tror jeg det vil være en god handel.

Hvad angriberen angår, så har jeg efterhånden svært ved at forestille mig, at vi får nogen, seneste skud på stammen er Baptista fra Roma, men han passer jo slet ikke på den profil, Galliani har sagt, at han går efter, og har han sadlet om, og er begyndt at lede efter en mere hængende type, så ser jeg absolut Rossi som et mere fornuftigt alternativ.

Og venstrebacken, tjae, Galliani har endnu ikke udtalt andet, end at han er udmærket tilfreds med de spillere vi har på den plads...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1536: 05 Aug 2009, 18:32 »

Pirlo er åbenbart ikke et salgsemne, men Cesc blir stadig købt(Bortset fra hvis vi er for nærige igen, igen, igen). Hvis Pirlo bliver i klubben giver det os mere bredde, men det er dårligere økonomisk.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1537: 05 Aug 2009, 18:58 »

Hvis Pirlo bliver, hvilket der vel, med dagens udmeldinger, ikke kan være så meget tvivl om, at han gør, så er jeg 95% sikker på, at vi ikke får Fabregas, og da slet ikke, når man stadig jagter den angriber, man er så vild efter at få fat i.

Et eller andet sted, så er Fabregas vel også i den dyre ende, jeg så stadig hellere, at man hentede Hernanes, hvilket der, modsat Fabregas, måske også kunne blive råd til, selvom vi køber en klasseangriber.

De officielle meldinger lyder i øvrigt, som altid, på at det kun er en angriber der skal hentes, og jeg har på fornemmelsen, at hvis der bliver hentet nogen overhovedet, så bliver det kun den angriber.

Så i øvrigt i formiddags, at Gazetto Dello Sport har givet vores aktioner på transfermarkedet denne sommer, 2 ud af 5 stjerner. Umiddelbart synes jeg, at det er en ret generøs vurdering, i betragtning af, at vi jo stort set ikke har købt nogen spillere, men har afskibet et par klassespillere. Det må være det store beløb vi fik ind på salget af Kaká, der har givet den ekstra stjerne.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1538: 05 Aug 2009, 19:05 »

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1539: 05 Aug 2009, 19:05 »

2 stjerner  Shockeret Jeg troede ikke engang at vi ville få 1 stjerne. Vi har solgt en af de bedste spillere i verden, og en af verdens største talenter, og så har vi købt en nok ok spiller gratis. Plus Gourcuff var IMO langt over 200 mio værd(Ved godt at der var en klausul).

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1540: 05 Aug 2009, 19:09 »

Hmm, det er vel en ok handel, især hvis han kan finde hans form fra PSV(Eller hvor han nu spillede før). Han er jo også(Hvis prisen er 112) noget billigere end Fabiano. Så mangler der bare Hernanes, eller Cesc(Hvis Pirlo sælges har vi nok råd til begge   Djævel)
« Seneste Redigering: 05 Aug 2009, 19:11 af Enevoldsen » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1541: 05 Aug 2009, 19:33 »

Huntelaar har længe været min foretrukne til angrebet, når det nu ikke kunne blive Rossi, så hvis det er rigtigt, at vi henter ham, så er jeg ganske godt tilfreds. Så skal vi bare have en midtbane (Hernanes tak) og så en god venstreback, så begynder det at ligne noget.

Men lad os nu se, vi har før været tættere på, bare for at trække os i sidste øjeblik, jeg vil se noget officielt, før jeg tør tro på noget.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1542: 05 Aug 2009, 19:37 »

På venstrebacken er mit største ønske helt klart Gareth Bale, som også har været sat i forbindelse med klubben.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1543: 05 Aug 2009, 22:44 »

SoAP
Gæst

« Svar #1544: 05 Aug 2009, 22:51 »

Har kun set de Silvestry spille to gange. Kan han noget, eller er det bare endnu en overvudering fra SI Games' side? Smiley

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010