Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1218 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
99
100
[
101
]
102
103
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 241419 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #1500:
27 Jul 2009, 10:54 »
Øv, det lover altså ikke for godt for den kommende sæson, vores Amerikanske tour endte med det tredje nederlag i nat, af tre mulige, dette mere bittert end de tidligere, da det var til ærkerivalerne fra Inter.
Jeg ved godt det bare er venskabskampe, og at de bliver brugt til at eksperimentere, men det er altså skidt, at vi ikke i det mindste har været i stand til at hive et bare nogenlunde anstændigt resultat hjem i en af kampene. Men det understreger vel egentlig meget godt, at truppen bare ikke er til at kunne være med helt på toppen, vi har brug for forstærkninger flere steder på banen, men Galliani er gået i Lynge mode, og vil ikke betale en bønne for noget som helst...
Som det ser ud nu, vil jeg være glad, bare vi kvalificerer os til Champions League næste sæson, men er altså lidt bange for, at det bliver svært, vi har ikke forstærket os overhovedet, mens alle vores nærmeste rivaler har forstærket sig væsentligt. Inter og Juventus er jeg bange for kommer til at køre deres eget løb helt i toppen, og så må vi slås med Fiorentina, Genoa, Roma osv om de sidste to Champions League pladser, og hvis ikke vi får forstærket truppen i sommerens løb, er jeg bange for, at vi godt kunne ende med at trække det korteste strå.
JKJ
Gæst
«
Svar #1501:
27 Jul 2009, 12:28 »
Nu ved jeg godt du ikke har så stor tiltro til indkast.dk
Men Leonardo ser det ud til at han har indset at i mangler folk, i angrebet og i forsvaret. Mon ikke han kan overtale Galliani til at få fat i et par stykker??
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=55665
Desuden forstår jeg ikke helt at man tror Milan bare kan købe ind og kalder dem nærige osv. I har en kæmpe gæld, som vokser pænt måned efter måned. Selv salget af Kaka var jo ikke i nærheden af at lukke det hul.
Selv Milan kan jo ikke bare købe ind på øverste hylde når man ikke har finanserne...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1502:
27 Jul 2009, 13:31 »
Selvfølgelig kan Milan ikke bare købe løs, men når man hører hvor lidt det egentlig er, der skiller parterne i Fabiano handlen, og tænker på hvor højt buddet på Dzeko i sin tid var, så er det mig ubegribeligt, at man ikke bare giver sig den smule i Fabiano handlen, når det nu netop er ham Leonardo gerne vil have. Prisen vil jo stadig ikke nærme sig det man var villig til at betale for Dzeko.
Ellers er det vel også åbenlyst for enhver, at der er et hul på venstrebacken, som Leonardo også ønsker lukket, men problemet i Milan er, at det ikke er træneren, der styrer transfers, men i stedet en sportsdirektør, som ikke altid ser så meget på hvad der egentlig er brug for.
Jeg havde egentlig indtrykket af, at salget af Kaká mere eller mindre løste op for den kritiske økonomiske situation. Det er klart at vi ikke bare kan gå ud og fyre alle pengene af på nye spillere, men man kan vel forvente, at lidt af dem, kan bruges på de pladser, der åbenlyst trænger til forstærkning.
Ud over de huller Leonardo selv har fået øje på, så mener jeg altså også stadig at vi har et seriøst problem med bredden og fremtiden på midtbanen. En enkelt skade der, så begynder det pludselig at blive svært at stille hold, uden at skulle bruge spillere på uvante pladser.
Én ting er i hvert fald sikker, Pengeproblemerne løses ikke ved at underpræstere sportsligt, endnu en sæson uden Champions League vil i hvert fald koste ekstremt dyrt. Salget af Kaká vil også kunne mærkes på salget af Merchandise, hvis Real Madrid, på den lange bane, kan tjene de enorme transferbeløb ind igen på stigning af salget af merchandise, så skulle vi vel også kunne tjene et mindre transferbeløb ind på samme måde. Men Pt står vi altså til et markant fald i salget af merchandise, eftersom de to største "sælgere" på den front begge er væk.
Man skal være realistisk i sine forventninger, det er klart, men på den lange bane har jeg altså på fornemmelsen, at det bliver langt dyrere, at spare for meget på pengene nu, end lige at bruge det der skal til at forstærke truppen til at kunne hente et fornuftigt resultat hjem. Pt er jeg alvorligt bange for, at truppen faktisk ikke helt er til en top-4 placering, og hvis det er tilfældet, så er det altså for dyrt at spare penge på spillerindkøb.
JKJ
Gæst
«
Svar #1503:
27 Jul 2009, 14:06 »
Umiddelbart skal Milan være med i toppen i Serie A. Men det vil vel være helt tåbeligt at bruge penge man ikke har for at købe spiillere som man ikke helt har råd til plus give dem lønninger som kan smadre det økonomien helt.
Måske har i godt af at få et mellemår hvor i kan få godt renset ud i truppen af de gamle løntunge spillere som snart har sidste salgsdato.
Så kan i komme tilbage om en sæson eller 2 med et nyt hold hvor i har styr på økonomien igen og har fået fat i de kræfter der skal bygge et nut stort Milan op.
Det vil altså væretåbeligt at bruge så mange penge at i får point straf eller ligende.
Hvis i bruger flere penge end i har råd til kan i jo altså komme i endnu større problemmer rent tabel mæssigt
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1504:
27 Jul 2009, 14:18 »
Man lider vel lige nu under, at man ikke har tænkt langsigtet da Ancelotti stadig var træner? Man har beholdt "den gamle garde" og dermed ikke givet plads til egne talenter. Samtidigt har man hentet spillere som Beckham til klubben, hvor fremtidsudsigterne vel alt andet lige, ikke var vildt store.
Måske det er den process man skal have gang i nu, med Leonardo som træner. Jeg kender ikke truppens præcise sammensætning, men som du nævner DNE, så er der en del spillere der ikke har mange år tilbage. Nesta, Jankulovski, Seedorf, Inzaghi m.fl., må nok erkende at de er "over the hill". I stedet kan Milan se en Juventus-trup med mange talenter, som man vel lige så godt kunne have haft i Milan?
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1505:
27 Jul 2009, 16:04 »
Når Galliani selv skal sige det, så har de jo længe tænkt langsigtet, ved at investere mere i ungdomsafdelingen, og det er da også korrekt, at der render et par dygtige talenter rundt dernede, men springet til førsteholdet er simpelthen for stort, der er ingen reserveholdsturneri
nger, hvor talenterne kan modnes lidt mere under klubbens egne træningsmetoder, inden de kastes for løverne. Man er tvunget ud i at leje spillerne ud til mindre klubber med dårligere træningsanlæg, og andre træningsmetoder. På den måde vedbliver springet at være for stort, indtil talentet simpelthen er spildt.
Når de udenlandske klubber (specielt de Engelske), så samtidig støvsuger Italien for de største talenter, fordi det i Italien ikke er muligt at skrive kontrakt med spillere under 17, så bliver det da bestemt ikke lettere at få noget ud af ungdomsarbejdet i Italien.
Men umiddelbart har jeg lidt på fornemmelsen, at i gør økonomien i Milan dårligere end den i virkeligheden er, mig bekendt blev de røde tal på bundlinien altså sorte med salget af Kaká (og Gourcuff). Problemet med Kaká var, at man ikke havde råd til at give ham en lønforhøjelse, fordi systemet i Italien åbenbart er skruet sådan sammen, at de øvrige spillere på holdet så også skulle have haft mere i løn, og det var der ikke penge til. Både Berlusconi og Galliani har flere gange været ude i pressen og sige, at det altså ikke hænger sådan sammen, at Milan er nødt til at trappe ned på forventninger, og ej heller er nødt til at vælge de store transfermål fra, på grund af økonomien.
Den der med et mellemår, for at få renset ud i truppen, den virker ikke, Galliani er for glad for alle de gamle spillere, og mellemår har vi efterhånden haft masser af, uden at der er blevet renset ud, så jeg tror ikke på at det skulle blive anderledes med endnu et af slagsen, og vi har ikke råd til at spille mellemår, indtil spillerne selv vælger at stoppe.
Med hensyn til Juventus og talenterne, så var deres år i Serie B, måske på den front helt sundt for dem, da det gav dem muligheden for at bruge nogle af talenterne, mens man kunne få solgt ud af nogle af de løntunge spillere, uden at det reelt kostede dem noget på den sportslige side. Den mulighed har man ikke når man i forvejen ligger i toppen, og har ambitioner om at blive der, så kan man vel højst bruge et enkelt talent ad gangen, og kun en gang i mellem, og det holder bare ikke, når der samtidig ikke er en reserveholdsturneri
ng, hvor man kan holde dem igang, på et nogenlunde højt niveau.
«
Seneste Redigering: 27 Jul 2009, 16:06 af DNE
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1506:
27 Jul 2009, 19:39 »
Interessante pointer du har der helt bestemt.
Jeg undrer mig dog over, at du siger at tallene først blev sorte da man solgte Kaka og Gourcoff. Er det normalt i en storklub, at man er nødt til at sælge for at få plus?
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1507:
27 Jul 2009, 20:18 »
Tjae, mig bekendt, er der mange storklubber der har endog stor gæld (United, Real etc,). Så unormalt er det vel ikke, men om det er sundhedstegn kan bestemt diskuteres. Det er da bekymrende, når man samtidig tænker på, at det man solgte, faktisk også var en af de spillere, der solgte mest Milan merchandise (sammen med Maldini som jo er stoppet), og Gourcuff kunne måske være blevet den næste store sellert, men ok, den var der ikke så meget at sige til. Gourcuffs første sæson i Milan var rædselsfuld, og han blev derfor lejet ud, og når vi nu selv insisterer på at få en købsklausul på de spillere vi lejer, er det vel naturligt nok, at de spillere vi lejer ud, også får sådan en i lejekontrakten.
Det er klart at røde tal på bundlinien er bekymrende, og netop derfor er det jo også altafgørende, at vi slutter i toppen af tabellen, så vi ikke skal igennem endnu en sæson uden Champions League, for der er ingen tvivl om, at det har været et dyrt år for os. At denne sæson uden Champions League så også er faldet sammen med den værste finanskrise i noget der ligner 90 år, har selvfølgelig heller ikke gjort det nemmere at komme igennem året med skindet på næsen.
Der er ikke råd til flere mellemsæsoner, netop på grund af økonomien, endnu et år uden Champions League deltagelse, vil sandsynligvis knække os, så vi bliver tvunget til at sælge ud, og nedjustere forventningerne til midterplaceringer. Det kunne måske på sin vis være sundt nok, for at få renset ud, men spørgsmålet er, om vi nogensinde vil få råd til igen at kunne blande os i toppen.
JKJ
Gæst
«
Svar #1508:
28 Jul 2009, 07:46 »
Nu nævner du jo selv Juventus som rykkede en række ned, fik en masse unge spillere ind på holdet, fik de løn tungeste spillere væk osv...
De fik jo netop ryddet godt op i truppen, og de klarer det da meget godt siden de er kommet tilbnage igen. Har svært ved at se hvorfor i ikke også skulle komme tilbage i styrket udgave.
Jeg kan så godt forstå det kan være svært at acceptere at i pludselig ikke er en magtfaktor i Serie A mere, det har i været lige så lang tid jeg har fuldt lidt med i italiensk fodbold. Men det må man nu engang acceptere engang imellem.
Man har desuden flere gange set at en hold er kommet styrket ud af en modgang/nedgang...
Men ingen tvivl om at et af jeres største problemmer overhovedet er jeres kære sportsdirektør.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1509:
28 Jul 2009, 09:07 »
Problemet er bare, at der simpelthen, som tingene ser ud pt (en i forvejen ikke supergod økonomi, og så en finanskrise oveni), ikke er råd til at geare ned en sæson. Var vi blevet tvangsnedrykket (som vi burde være blevet) i forbindelse med Calciopoli-skandalen, havde tingene helt sikkert set anderledes ud i dag, så ville holdet dengang være blevet fornyet. Men som tingene ser ud idag, tror jeg simpelthen ikke på, at det vil være muligt at få råd til at komme tilbage til toppen igen, for man kommer ikke tilbage i toppen, uden at investere i nogle klassespillere, og det kunne jeg godt frygte, at en sæson mere uden Champions League ville umuliggøre.
Som jeg ser det, er vi tvunget til at forny holdet, og samtidig forblive på toppen. Jeg kan godt acceptere, at vi må nøjes med en tredje/fjerdeplads, måske også et par sæsoner i træk, hvis bare vi får fornyet holdet samtidig. Problemet er bare, at den fornyelse ikke kommer, vi slutter sæson efter sæson under toppen, alt imens Galliani sværmer for spillere som Beckham og hans jævnaldrende, på den måde kører klubben bare støt imod en afgrund, som vi vil ramme indenfor en overskuelig årrække, hvis ikke der snart sker en fornyelse og ikke mindst foryngrelse af holdet.
Jeg er ikke uenig i, at en mellemsæson kunne være god for holdet, problemet er bare, at der ikke er råd til flere af slagsen, og de tidligere mellemsæsoner vi har haft, er jo i øvrigt ikke blevet brugt fornuftigt, så hvorfor skulle endnu en blive det...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #1510:
28 Jul 2009, 11:13 »
Mht. de røde tal, så er det self rigtigt at mange storklubber har en stor gæld. Det jeg snakker om, er det årlige regnskab
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1511:
28 Jul 2009, 11:25 »
Der laver Milan desværre også røde tal, men ved nu heller ikke om det er direkte unormalt (det gør eksempelvis Chelsea jo også), men det er absolut heller ikke sundt på den lange bane, men det bliver da bestemt ikke bedre af at tage en mellemsæson
Man har skilt sig af med klubbens mest løntunge spiller (og i det lys ville eksempelvis Pirlo og i særdeleshed Ronaldinho, nok heller ikke være noget decideret dumt salg), og et par spillere har selv tilbudt at gå ned i løn (Gattuso f.eks.). Så et eller andet sted tror jeg, at der er ved at blive rettet op på det.
Det er klart, at man selvfølgelig ikke kan købe alle de spillere, som vi fans gerne så man købte, men med et par løntunge afgange (beckham var heller ikke billig), og mange hundrede millioner i kassen efter salgene af Kaká og Gourcuff, må der da for pokker være luft i budgetterne til et par forstærkninger. Der er nok ikke råd til absolutte superstjerner (personligt er det heller ikke den type spillere jeg forventer man henter), men en spiller som eksempelvis Hernanes, kunne jeg forestille mig, var til at komme til, både hvad købspris og løn angår.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1512:
28 Jul 2009, 12:33 »
Nu skulle Leonardo også have forlangt forstærkninger til holdet. Desværre lader det til, at Galliani stadig befinder sig i sin lille boble, og mener at alt er fryd og gammen i Milan, og at vi er bedre end nogensinde før, og at nederlaget til Inter kun skyldtes at de havde fået et par dages hvil mere end Milanspillerne...
willads
Reserveholdsspiller
«
Svar #1513:
28 Jul 2009, 12:39 »
Citat af: DNE 28 Jul 2009, 12:33
Nu skulle Leonardo også have forlangt forstærkninger til holdet. Desværre lader det til, at Galliani stadig befinder sig i sin lille boble, og mener at alt er fryd og gammen i Milan, og at vi er bedre end nogensinde før, og at nederlaget til Inter kun skyldtes at de havde fået et par dages hvil mere end Milanspillerne...
Hele verden ved jo at Milan har pengene og hvis så Galliani ydermere går ud og siger Ja for dælen vi skal have nogle spillere straks, så vil priserne stige endnu mere. De er nød til at være tilbageholdende og så slå til på det rigtige tidspunkt. Der skal nok komme fornuftige forstærkninger til og min tålmodighed er da også ved at være opbrugt, men der skal nok komme noget. Leonardo har udtalt at han vi have en striker og en wingback og det er endda kommet op på Acmilans officielle hjemmeside, så der er noget om snakken og det skal nok komme.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1514:
28 Jul 2009, 13:26 »
Hvis det er sådan tilbageholdenheden hænger sammen, så kan det bare undre, at så snart vi er den mindste smule interesseret i en spiller, så er Galliani den første til at fare ud i pressen og fortælle det. Man kan jo ikke just sige, at han har gået stille med dørene, med de transfers han ind til nu har forsøgt at forhandle hjem, tvært imod.
Og ja, hele verden ved, at vi solgte et par dyre spillere, men hele verden ved også hvorfor vi gjorde det, nemlig fordi der var et gabende hul i pengekassen, som skulle udfyldes. Så nej, jeg tror ikke der er nogen der mistænker Milan for, ligefrem at have penge som skidt.
Jeg kan i øvrigt ikke finde noget officielt på hjemmesiden om, at man prøver at hente en wingback, tvært imod har Galliani flere gange afvist at være på udkig efter en sådan, da han mener, at dem vi har, er nogle fantastiske fodboldspillere (champions som han selv udtrykker det). Hvad Leonardo vil have, betyder desværre ikke altid så meget, da det desværre er Galliani der styrer alt der har med transfers at gøre...
Sider:
1
...
99
100
[
101
]
102
103
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »