home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1219 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 241491 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1515: 28 Jul 2009, 14:21 »

Haha ja det er sgu en smule dobbelttydigt som du nævner DNE Smiley

Bare morsomt, hvis den gode Galliani pludseligt er blevet en dårlig sportsdirektør, det gik jo meget godt for 3-4 år siden ....

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1516: 28 Jul 2009, 18:17 »

Sådan går det, når man ikke følger med tiden. Det er lidt som med Lynge i AaB, man kan ikke blive ved med at leve på fortidens bedrifter. Jeg forstår ikke rigtig, at man ikke tager ved lære af Englænderne, og giver træneren managerstatus, i stedet for at lade en sportsdirektør, der tænker mere med tegnebogen, end på at spilleren skal passe ind, tage sig af transfers. Jeg synes ærligt talt, at det måtte være mere optimalt, at give træneren et budget at arbejde med, og så lade være op til ham, hvem og hvor mange der skal hentes, indenfor budgettets rammer, det er nu engang ham der skal arbejde med dem.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1517: 29 Jul 2009, 09:08 »

http://www.bold.dk/nyt/Milan-gaar-vaek-fra-veteranerne

Det er godt nyt, hvis Berlusconi begynder at presse på, for at de spillere vi henter ikke skal være over 30, hans ord plejer at være lov i Milan, og specielt når det gælder Galliani, jeg tror ikke han tør sætte sig op mod Berlusconi. Så forhåbentlig trækker han følehornene til sig, hvad Beckham angår.

Et andet rygte siger, at Ancelotti i Chelsea er ved at forberede et bud på Pirlo, som skulle lyde på en byttehandel med Pizarro og Mancienne. Umiddelbart lyder det som en meget dårlig handel, da det vil fjerne den sidste backup mulighed på midtbanen, til fordel for en spiller der ikke passer ind i den nye transferpolitik, og en der bare ikke har niveauet... Nej tak, om igen Ancelotti. For min skyld må de sådan set godt købe Pirlo, men vi skal absolut have noget igen vi kan bruge, hvilket nok vil sige penge, så vi kan hente en lidt yngre midtbanespiller, og så den angriber og venstreback, som vi også mangler.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1518: 29 Jul 2009, 11:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Chelsea-forbereder-byttehandel-med-Milan

det ville da være en direkte lortehandel hvis vi mister den bedste playmaker i serie a gennem ti år for pizzaro som dårligt nok er på chelseas førsteholdstrup, og mancienne som har været udlejet til mindre klubber og ingenting kan, endnu, godt nok får vi 80 mio, men skal han væk skal det enten være ordentlige spillere i bytte, eller mange penge, hvilket jeg foretrækker.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1519: 29 Jul 2009, 19:21 »

synes lige det skal nævnes aftenens kamp bliver sendt på tv2 sport fra 20:40 til dem der ikke vidste det Smiley

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1520: 29 Jul 2009, 21:19 »

Tak Skovgaards det er rigtig nyttig information og jeg vil se noget af den nu...

Vh.Blackstone

søgaard
Gæst

« Svar #1521: 29 Jul 2009, 21:22 »

Den kan desuden også ses på Bet365, hvis man har en bruger på siden Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1522: 29 Jul 2009, 21:50 »

Synes grangiveligt, at det ser ud som om vi stiller i en 4-6-0 formation, med to flade 4-mandskæder, og så Pato og Ronaldinho på den offensive midtbane. Interessant, men også ret tydeligt, at det ikke virker overhovedet, jeg gik lige glip af 10 minutter ca, fra omkring 10 minutter inde i kampen, og til det 20. minut, men eftersom vi kom bagefter i det tidsrum, har opstillingen vel ikke virket ret meget bedre i det tidsrum, end resten af kampen.

Det har dog ikke været skidt det hele, Abate har overrasket mig positivt, han arbejder for sagen, og tager faktisk en del gode løb, desværre er mange af dem bare forgæves, da han ikke får bolden, på trods af, at han løber fint frem i hullerne.

Ronaldinho arbejdede lidt for sagen de første 3 minutter, og så har man ellers ikke set mere til ham, andet end når han står offside (kan også forstå, at han var involveret i Bayerns mål?). Hvis det er ham det skal bygges op omkring i den kommende sæson, tegner det godt nok skidt.

Pirlo arbejder ihærdigt på midtbanen, det er prisværdigt, men det bør altså ikke være hans opgave, det er ikke som oprydder han har sin force, han skal have nogen omkring sig, der kan rydde op, og give ham noget plads til at fordele spillet, det er det han er god til, men som han desværre ikke er blevet brugt til i meget lang tid efterhånden.

At vi stiller med Favalli på venstrebacken, udstiller vel meget godt behovet for en ny mand til den plads, synes han er kommet for sent til det meste, undtagen i den situation, hvor han stod 5-6 meter offside, men der var der jo ingen grund til at løbe efter ham...

Men det centrale forsvar har da gjort et forbilledligt stykke arbejde, bare ærgerligt, at de har så meget at se til.

Håber vi får Pippo eller Borriello (hvis de er klar?) ind i anden halvleg, vi mangler en decideret angriber, som vil gå lidt over midterlinjen...

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1523: 29 Jul 2009, 23:13 »

Kampen var alt i alt en gang lort..
men, men, men.. der er altid positivt i negativt.
og her der må det være at galliani og berlu simpelthen må få øjnene op for de kæmpe,  - tydelige - problemer vi har, specielt på de to backs, vi ser det ene mål zambrotta krølle sig sammen og hoppe i ryggen på en fra bayern som lagde op med hovedet, hvad sker der? det jo spil som vi fandme næsten selv kan gøre bedre, og favalli på den anden back, er i tvivl om han kunne spille sig i parmas startopstilling?
det må være så tydeligt for dem de to pladser skal forstærkes, midtbanen fungerer egentlig udemærket, efter gattuso ellers kommer ind i anden  halveg og arbejder fra start, som nævnt ovenover gør abate det faktisk helt fint, men han er også den eneste af de unge der har noget at byde ind med på det hold her, oppe foran var ronaldinho helt væk idag, i forhold til mod chelsea hvor han da spillede ret udemærket?
han lavede den ene fejlaflevering efter den anden, og bredte slet ikke spillet ud til abate som tog løbene, og i øvrigt derfor ikke kunne spille vildt godt, pato han laver samme fejl ved at søge dinho alt for meget, og ikke give abate bolden, alt i alt var de bare uskarpe oppe foran, og det må være tydeligt det er der vi skal forstærkes.

Selvom jeg pt. ser Pirlo som værende vores bedste spiller ville jeg egentlig gerne sælge ham til chelsea, hvis de ellers ville byde penge, og ikke mancienne og pizzaro plus en smule penge, da han jo er ved at være over the hill, og vi så vil ha tjent næsten en milliard ind, og så skulle der da forfanden være nok til fabiano, hernanes og to backs.

noget andet, hvorfor har abbiati slet ikke stået på træningsturen?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1524: 30 Jul 2009, 09:11 »

Abbiati er, mig bekendt, stadig skadet, derfor har han ikke stået.

Men når vi er ved målmandssituationen, så synes jeg umiddelbart, at Storari, ligner det bedste bud på en reserve til Abbiati. Han lukker godt nok 4 mål ind i går, men han havde altså også alt, alt, alt for meget at se til. Vores venstrekant dannede en decideret motorvej for Bayern, og Zambrotta kom også alt for ofte til kort, når han skulle følge med sin modstander i de defensive løb på højrebacken. Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen, han dur ikke i den offensive rolle, for han bliver alt for ofte fanget i de forkerte positioner.

Silva og Nesta synes jeg egentlig gjorde det ok, forhåbentlig er Nesta ved at være tilbage som vi kender ham, og forhåbentlig kan han holde sig skadesfri (det er dog meget tvivlsomt). De savnede noget mere backup fra midtbanen og de to backs, alligevel blev de kun passeret en enkelt gang (Gooch og Kaladze lod sig passere noget lettere, da de kom ind 3 gange på 10 minutter...).

Abate og Pirlo arbejdede flot for det, desværre var det bare lidt begrænset hvad vi fik ud af det, da de to på den offensive midtbane, Pato og Ronaldinho, søgte hinanden for meget, og ikke havde øjne for Abates fremragende løb, og Pirlos opgave udnyttede bare ikke det han er bedst til, nemlig at fordele spillet fra den dybe position, han skal ikke tonse rundt som en anden Gattuso.

Flamini synes jeg var lidt for anonym, det var virkelig ikke meget man så til ham, ud over en enkelt vanvidstakling med knopperne forrest... Jankulowski spillede heller ikke sin bedste kamp på venstrekanten, så det var helt på sin plads, da han blev taget ud, problemet var bare, at der ikke var nogen venstrekanter at sætte ind i stedet, så motorvejen i den side, fik altså lige et ekstra spor der...

Pato og Ronaldinho var bare slet ikke gode, de havde kun blik for hinanden, uanset hvor tæt markeret den anden så var, så var det ham der blev forsøgt afleveret til, frem for eksempelvis en helt åben Abate.

Alt i alt en skuffende kamp, der bare understreger, at holdet slet ikke er stærkt nok til den kommende sæson.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2009, 10:20 af DNE » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1525: 30 Jul 2009, 18:54 »

Boca - Milan vises lige nu på TV2 sport, hvis nogen skulle være i tvivl  Smiley

Det ser dog ikke for opløftende ud lige pt, selvom det lader til, at vi er gået lidt mere tilbage til de gamle dyder fra sidste sæson...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1526: 31 Jul 2009, 20:17 »

Tjae, det blev jo til endnu et nederlag, dog med spor af forbedringer, hvilket uden tvivl skyldtes, at man gik tilbage til en lidt mere kendt formation, hvor folk kunne spille på vante pladser.

Ronaldinho gjorde det en hel del bedre, end i kampen mod Bayern, selvom han stadig smed lidt for mange bolde væk, og til tider var lidt for fikseret på at give Pato bolden, frem for at finde de mere oplagte spilmuligheder. Pato derimod var stadig ikke den store oplevelse, en lidt sløv indsats, med en enkelt god chance, blev kronet med det brændte straffespark, der afgjorde kampen til Bocas fordel.

Det ser heldigvis ud til, at vi har fået en klassespiller i Thiago Silva, han spillede endnu en god kamp, med en scoring og et sikkert eksekveret straffespark, og vigtigst af alt, så virker han stensikker i sit forsvarsspil.

Spillet var i perioder ok, men vi overlod også for meget til Boca i andre perioder, og da de skiftede Riquelme ind, blev vi presset helt i knæ, og Boca fik udlignet...

Ellers viser det sig nu også, at vi har været så tæt på at signe Panucci, at der faktisk var givet hånd på det, det eneste der manglede var underskriften på kontrakten, som han ikke nåede at sætte, før vi trak følehornene til os igen. Jeg tror efterhånden jeg er ved at have gennemskuet Gallianis transferstrategi - han er simpelthen ude på at se, hvor mange spiller han næsten kan købe... Jeg har nu ikke så meget imod, at vi ikke fik Panucci, han er alt for gammel, og slet ikke hvad vi har brug for, men Gallianis vægelsind, og konstante afvigelser fra den transferpolitik han selv har fastlagt, er altså ved at være virkeligt irriterende.

Men vi kan da i det mindste glæde os over, at der trods alt stadig er 3 uger til turneringen går igang, og at vi endnu ikke har tabt en betydende kamp (hvilket nok hovedsageligt skyldes, at vi ikke har spillet nogen endnu...). Vi kan stadig nå at, få spillet et system noget bedre ind, og hente en forstærkning eller to, hvis Galliani får fingeren ud, og får afsluttet nogle handler, istedet for bare at starte dem.

Bave
Gæst

« Svar #1527: 31 Jul 2009, 22:19 »

Nu har jeg set nogle af vores venskabskampe.
Jeg er meget bekymret for denne sæson, jeg har kun set os spille én god kamp mod Chelsea, men der tabte vi så alligevel.
Så har jeg også set kampene mod Inter & Bayern.
Jeg synes det er tankevækkende at vi har slået Bayern ud af CL 2 gange indenfor få år, men vi kunne ikke rører dem overhovedet denne gang. De var så meget bedre end os. Samtidig ser vi Pato & Ronaldinho spille utrolig dårligt, Ronaldinhos forsøg på at være teknisk smart sætter gang i Bayerns opspil til 1-0 målet.
Utroligt at Ronaldinho tidligere har været verdens bedste 2gange, det viste han i glimt mod Chelsea, men han skal virkelig oppe sig hvis vi skal slutte i top 4.

Noget jeg lagde mærke til mod Inter var hvor dårlige vores ungdomsspillere egentlig er Tunge
Abate & Zigoni er noget så dårlige og uskarpe.
Harmony er meget ligesom Ronaldinho bare dårligere, men jeg kan godt lide at han har det mod allerede hvis han bare havde lidt kvalitet så kunne han helt sikkert være god Smiley

Er det ikke noget med at en Hacker har offentligjort at vi havde købt Rossi?
Det kunne jo være at Milan bare ikke er klar til at offentligøre transferen endnu og derfor siger det var en hacker :-D
Ville være great, men det er vel bare ønsketænkning Smiley

Ellers viser det sig nu også, at vi har været så tæt på at signe Panucci, at der faktisk var givet hånd på det, det eneste der manglede var underskriften på kontrakten, som han ikke nåede at sætte, før vi trak følehornene til os igen. Jeg tror efterhånden jeg er ved at have gennemskuet Gallianis transferstrategi - han er simpelthen ude på at se, hvor mange spiller han næsten kan købe... Jeg har nu ikke så meget imod, at vi ikke fik Panucci, han er alt for gammel, og slet ikke hvad vi har brug for, men Gallianis vægelsind, og konstante afvigelser fra den transferpolitik han selv har fastlagt, er altså ved at være virkeligt irriterende.

Jeg har heller ikke så meget imod at vi ikke har fået Panucci, men jeg synes Gallianis måde at forhandle på er utrolig ulækker, han går ud og skaffer aftaler for så, at smide det hele på jorden i sidste øjeblik.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1528: 31 Jul 2009, 23:59 »

En Rossi handel ville aldrig komme på hjemmesiden, før den var helt sikker, eller i hvert fald kun et lægetjeck fra at være sikker. Så forklaringen om, at det var en hacker, der stod for den nyhed, er nok desværre god nok... Eller også har Galliani igen trukket sig i sidste øjeblik  Rullende Øjne

Jeg synes Abate gjorde det rigtig godt ude på kanten mod Bayern, mens han ikke var i nærheden af samme niveau igår mod Boca, hvor han var flyttet ind på en mere central plads, hvilket vel bare bekræfter, hvad jeg mente at kunne huske, at han er kantspiller. Og hvad nytter det, at have en god kantspiller, når han stort set er den eneste af den slags vi har i truppen, Jankulovski var i hvert fald ingen åbenbaring på venstrekanten. Skal vi spille med kanter, skal det være nogle meget offensive af slagsen, men det vil komme til at koste i angrebet så, hvor der så kun kan blive råd til at have én mand inde centralt, hvis vi ikke skal sætte for meget til defensivt. Jeg synes i øvrigt, at Pato med al tydelighed har vist, at han ikke er moden til alt for stort et ansvar. Jeg synes han har været blandt kampens dårligste, i begge Audi Cup kampe.

Jeg synes i øvrigt også, at vi i perioder virker til at være for boldfikserede, det skete flere gange, i begge kampe, at stort set alle spillere pludselig løb efter bolden på samme tid. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at så bundrutinerede spillere, kan begå den slags fejl, noget tyder på, at der er nogle opgaver der ikke er blevet fordelt. Der er heldigvis tid til at arbejde på det inden sæsonstart, men det er altså bekymrende at se, at vi stadig er så langt fra at have spillet på plads.

Bave
Gæst

« Svar #1529: 03 Aug 2009, 01:11 »

http://goal.com/en/news/10/italy/2009/08/02/1418433/hernanes-dreams-of-playing-for-ac-milan-agent
Det virker jo som om at alle der siger det ikke kommer til Milan Opstemt

Men Hernanes så jeg gerne i klubben Smiley

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010