Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 978 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
90
91
[
92
]
93
94
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 240949 gange)
JKJ
Gæst
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #1365:
30 Jun 2009, 17:55 »
Uden jeg på nogen måde er ekspert i jeres hold, men hvem har i efterhånden tilbage i kan bruge??
Det er da helt sørgeligt at læse at så er den og den ikke god nok der, for gammel dårlig osv osv...
I har jo næsten været hele holdet igennem nu...
Hvis i ser på de spillere i har til rådighed her og nu hvor mange pladser er så ok besat og hvor mangler i virkelig nye spillere??
«
Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 17:58 af JKJ
»
Enevoldsen
Landsholdsspiller
«
Svar #1366:
30 Jun 2009, 17:59 »
Det kommer sgu nok an på hvem du spørger... Jeg mener at midtbanen virkelig mangler og derefter forsvaret, oppe foran ser det godt nok ud IMO især hvis Borriello kan holdes skadesfri...
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #1367:
30 Jun 2009, 18:07 »
Ja jeg må godt nok indrømme at truppen ser noget tynd ud ang. kvalitet, men mon ikke der bliver købt lidt ind eller mere...
Det håber jeg da at der gør, for det trænger der til!!!...
Vh.Blackstone
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1368:
30 Jun 2009, 18:57 »
Det sørgelige af det hele er, at det eneste sted på banen, hvor vi er dækket godt nok ind (angrebet), er det eneste sted, Galliani lader til at have intentioner om at købe nye spillere til.
Jeg vil ikke sige, at midtbanen er decideret svag, den er tyndt besat, og så er gennemsnitsalderen alt for høj, vi får et seriøst problem med at køre en ny generation ind, hvis ikke vi snart kommer igang. Reelt er der kun Flamini, der er fremtid i, i den kæde.
Forsvaret er stort set det samme, de spillere vi har, er sådan set ok, Nesta i topform er jo en forsvarsspiller i verdensklasse, men han var skadet hele sidste sæson, og vi skal være usandsynligt heldige, hvis han ikke også skal tilbringe store perioder af denne sæson i genoptræningslokale
rne. Men ja, igen, de spillere vi har i forsvaret, er sådan set ok, de er bare for gamle, og meget plaget af skader. Vores backs er vel for så vidt også ok, men på de pladser når vi end ikke Inter til sokkeholderne, og det er trods alt blandt andet dem vi skal slå, for at vinde mesterskabet (Juve bliver heller ikke nemme at bide skeer med i år)
Abbiati i målet synes jeg egentlig er ok, med et stærkt forsvar foran sig kan han sagtens løfte opgaven, det er vigtigere pt, at få resten af holdet på plads, når det er på plads, kan vi begynde at se på, om Abbiati er god nok (til den tid er han nok også ved at være så tilpas gammel, at han under alle omstændigheder skal skiftes ud). Dida og Kalac er ikke gode nok, det ville være naturligt, at køre en yngre keeper i stilling, til eventuelt at tage over, når Abbiati bliver for gammel.
Ledelsens manglende vilje til at gennemføre et generetationsskifte tidligere, kommer til at ramme os i r*ven i år (og i særdeleshed næste år), hvis ikke der bliver hentet et par seriøse forstærkninger nu. Og nej, det er ikke angrebet, der skal fokuseres på i første omgang, jeg har fuld tiltro til Pato og Borriello, vi skal måske nok have kørt en afløser i stilling, til at tage over for Inzaghi, men det er altså ikke det vigtigste lige pt.
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #1369:
30 Jun 2009, 22:01 »
Din analyse eller det du har skrevet ser meget godt ud.
Her kommer min:
Målmænd:
Abbiati er jeg enig med dig i er udmærket, men der mangler en seriøs udfordrer på den post.
Dida og Kalac er ikke gode nok!...
Forsvar:
Daniele Bonera, Giuseppe Favalli, Marek Jankulovski og Kakha Kaladze er slet ikke gode nok, men Allesandro Nesta og Gianluca Zambrotta kan sagtens være med, så der mangler en del i forsvaret, for at det ser stærkt nok ud.
Midtbanen:
Mathieu Flamini, Gennaro Gattuso, Ronaldinho, Andrea Pirlo, Clarence Seedorf og Tabure Viduez synes jeg ser stærk nok ud, men en forstærkning eller 2 er ikke af vejen eller i det mindste til bredden.
Angrebet:
Fillippo Inzaghi, Alexandre Pato og Marco Borriello (Andriy Schevchenko var vidst kun på lejeaftale ikke)
Resten ser jeg som fyld og ikke det store (lys) i, så min konklussion er at der mangler:
En reservemålmand
En elller 2 forsvarer
En eller 2 midtbanemænd
En angriber
Vh.Blackstone
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1370:
30 Jun 2009, 22:18 »
Viudez har jeg altså meget svært ved at vurdere, han skulle være et stort talent, men alligevel har han, mig bekendt, ikke fået en eneste kamp endnu (ud over nogle venskabskampe). Så svært at sige, om der er en fremtidig topspiller i ham eller ej, hvis der er, skal han vel snart til at have noget spilletid.
Ved ikke om du glemmer Thiago Silva, eller om han er en af dem du kalder fyld, men igen, lidt svær at vurdere, har aldrig set ham spille, så svært at sige om det er skidt eller kanel vi har i ham.
Midtbanen er jeg sådan set enig i, er ok lige nu, men vi skal ikke ret langt frem i tiden, før spillere som Gattuso, Pirlo og i særdeleshed Seedorf ikke længere kan være med, og så mangler vi altså nogen til at tage over, det er der jeg mener vi skal fokusere, for ikke at stå med et alvorligt problem om et års tid eller to. Ronaldinho har jeg stadig ikke den store tiltro til, han har stadig til gode at bevise, at han er alle pengene værd, og det kan jeg virkelig ikke forestille mig, at han viser.
I angrebet kunne en mulighed være, at hente Paloschi tilbage, når Inzaghi skal erstattes, indtil da er det vel fint nok, at lade ham få noget spilletid i Parma. Men ja, en enkelt angriber mere ville da ikke gøre noget, for at have noget backup, for det er urealistisk, at vores angribere skulle kunne holde sig skadesfri hele sæsonen, og i øvrigt holde til at spille både Serie A, Pokal og Champions League. Så jeg vil da ikke græde snot, hvis vi henter en angriber (bare det ikke bliver Dzeko), bare der bliver hentet spillere til de andre kæder også (det ser det desværre bare ikke ud til, at Galliani mener der skal).
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #1371:
30 Jun 2009, 22:38 »
Ja(men) kan kun give dig ret Tabure Viduez er også ukendt for mig, så det var nok dumt at tage ham med, da jeg kun kender ham fra manager og det kan man io ikke bruge til så meget, andet end at nogle af tingene plejer at være rigtigt nok.
Ja jeg havde glemt Thiago Silva, men som dig har jeg heller ikke set ham spille.
Midtbanen er ok, men som du også siger gammel og snart for gammel. Ronaldinho tror jeg godt kan gøre det godt, men det er også ved at være sidste chance.
Angrebet er jeg enig i, men jeg kender intet ti Paloschi, hvilket du gør.
Jeg må sige at jeg ikke har fulgt ret meget med i denne sæson, men at jeg kommer til det næste sæson/i år, da jeg har fået Canalplus og dermed nok kommer til at følge nogle kampe med dem på Canalplus i den følgende sæson, men det bliver i alt fald spændende at se hvordan det går med dem og hvis at de skal gøre sig forhåbninger om noget, så skal der forstærkninger til hver kæde og i nogle tilfælde flere, men det bliver det nok ikke til, som du også siger.
Vh.Blackstone
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1372:
01 Jul 2009, 13:16 »
Ifølge Italienske medier, skulle det nu stå mellem Huntelaar og Fabiano, så Adebayor må, heldigvis, være droppet igen. Synes umiddelbart, at det lyder som et par fornuftige kandidater, så skulle vi ende med at hente en af dem, så vil jeg i hvert fald ikke brokke mig.
Der er også et rygte der siger, at Vidic skulle have afslået et par tilbud, blandt andet et fra Milan. Selvom man selvfølgelig godt kunne have brugt Vidic, så er det alligevel et rygte, der, hvis det har noget på sig, gør mig lidt glad, da det jo må betyde, at man trods alt godt kan se, at de andre kæder også skal forstærkes.
Det eneste der ind til videre lader til at blive gjort færdigt, er dog stadig bare alle delejerskaberne.
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #1373:
01 Jul 2009, 18:22 »
Ja det lyder rigtigt godt og jeg vil da gerne ha en mine yndlingsspillere til klubben og spille for den, så Huntelaar er velkommen og det samme er Fabiano, som nok scorer flere mål, når at det kommer til stykket, da han jo blev topscorer ved Confederations Cup og har den selvtillid, som skal til, hvorimod Huntelaar må være træt af at sidde på bænken og være sulten.
Ang. Vidic så ja det lyder godt at de måske er på udkig efter en forsvarsspiller til truppen, så bliver det måske alligevel en god sæson og mesterskabet kommer måske inden for rækkevidde, så alt i alt lovende...
Vh.Blackstone
plutonium
Manager
«
Svar #1374:
02 Jul 2009, 08:25 »
Crouch
Seneste rygte fra Bold.dk
Er det interessant med det høje tårn af en angriber? Ved ikke rigtig om han passer ind i spillestilen, da vi ikke har deciderede fløje, men hvad synes I andre?
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1375:
02 Jul 2009, 10:02 »
Nej tak til Peter Crouch.. Han er ikk god nok imo. Kan ikke se ham passe ind, og må indrømme jeg bliver skuffet hvis vi får ham, så hellere Fabiano, han er god synes jeg, og har da også vist sine kvaliteter for Brasilien på det seneste ..
It's all, part of the plan.
Dau
Førsteholdsspiller
«
Svar #1376:
02 Jul 2009, 10:39 »
Citat af: plutonium 02 Jul 2009, 08:25
Crouch
Seneste rygte fra Bold.dk
Er det interessant med det høje tårn af en angriber? Ved ikke rigtig om han passer ind i spillestilen, da vi ikke har deciderede fløje, men hvad synes I andre?
Nej, hvis vi køber Crouch ind for penge vi har fået for salget af Kaká, kan det vel ikke være en større falliterklæring? Hvis de virkelig har Crouch i deres planer, vil jeg godt nok blive meget, meget skuffet. Det virker ekstremt uambitiøst at satse på en spiller som Crouch, fremfor mange af de lovende spillere, der er at finde i Serie A. Og derudover giver det ingen mening at hente en 28-årig middelmådig "targetman", i en tid hvor holdet egentlig skal genopbygges. Derudover er Borriello alene flere niveauer over Crouch, så kan heller ikke se hvor han skulle bruges..
Rolig nu, pust ud, træk vejret..
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1377:
02 Jul 2009, 14:15 »
At vi spiller uden deciderede kanter skal ikke bruges som en grund til ikke at have en targetspiller, for selvom vi ikke har nogen kanter, så er vi et af de hold, der producerer allerflest indlæg. Vi har i denne sæson netop manglet en, der kan omsætte disse indlæg til mål. Pippo kan til en vis grad gøre det, Borriello kan også, men han var jo skadet det meste af sæsonen. Crouch kan også, men han har til gengæld ingen teknik (det er i hvert fald mit indtryk), og det skal en angriber altså have, for at passe ind i vores system.
Så hellere hente Huntelaar i Real Madrids overskudslager. Vi har jo tidligere haft held med at hente en Ajax bomber, det kunne da være sjovt at gøre det nummer efter
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #1378:
02 Jul 2009, 14:17 »
Køb nu bare Adebayor!!!11
...så kunne det være at vi kunne skrabe mønterne sammen til Huntelaar
JKJ
Gæst
«
Svar #1379:
02 Jul 2009, 15:43 »
Citat af: DNE 02 Jul 2009, 14:15
At vi spiller uden deciderede kanter skal ikke bruges som en grund til ikke at have en targetspiller, for selvom vi ikke har nogen kanter, så er vi et af de hold, der producerer allerflest indlæg. Vi har i denne sæson netop manglet en, der kan omsætte disse indlæg til mål. Pippo kan til en vis grad gøre det, Borriello kan også, men han var jo skadet det meste af sæsonen.
Crouch
kan også, men han
har til gengæld ingen teknik
(det er i hvert fald mit indtryk), og det skal en angriber altså have, for at passe ind i vores system.
Så hellere hente Huntelaar i Real Madrids overskudslager. Vi har jo tidligere haft held med at hente en Ajax bomber, det kunne da være sjovt at gøre det nummer efter
Nej han er ingen Ronaldo, Kaka, Messi osv... Men hans teknik er faktisk langt bedre end man lige tror. Det kan se lidt, eller meget om man vil, klodset ud når han dribler men med de lange stænger han løber rundt med er det vel også meget naturligt
Men nej tror ikke han passer ind i jeres system, han skal spille 4-4-2 hvor han kan ligge og heade dem videre til sin angrebspartner, det kan jo blive lidt svært at heade dem videre til sig selv
Sider:
1
...
90
91
[
92
]
93
94
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »