home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240726 gange)
Ali
Reserveholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1305: 18 Jun 2009, 14:54 »

Det ville være en gave for Milan, hvis Chelsea gik ud og brugte pæne summer på Gattuso og/eller Pirlo. De er begge over deres holdbarhedsdato, og i Gattusos tilfælde har man den perfekte erstatning i Flamini, som derudover også ville have en kvalificeret backup i Ambrosini. Pirlo ville dog skulle erstattes, men han er på den forkerte side aldersmæssigt, så hellere erstatte ham nu end senere.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1306: 18 Jun 2009, 15:13 »

Hvis galliani tager sig sammen så henter han Rossi, Hernanes, cissokho, felipe melo og gerne snart en målmand her hen over sommeren, så må gattuso eller pirlo for min skyld godt smutte, da vi så næsten ikke vil have udgifter på de to spillere, pga. salget af en af de to.
Hernanes er jagtet af rigtig mange klubber, og vi får ham altså ikke medmindre vi snart slår til, dzeko er ikke god nok til os, og så hellere bruge 100 mio mere på en langt bedre rossi.
En mulig målmand er jeg dog mere i tvivl om, men victor valdes har jo været nævnt lidt, kunne dog godt tænke mig en som Craig Gordon i vores bur, eller boruc for den sags skyld.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1307: 18 Jun 2009, 15:28 »

Målmandsposten er ikke vores største problem lige pt (hvilket vel i virkeligheden siger alt om vores situation), de andre pladser skal helt klart på plads, inden vi begynder at kigge efter en ny målmand. Jeg vil ikke græde snot, hvis det ikke bliver i denne sæson vi får ny keeper, men alle andre kæder trænger altså til forstærkninger, og det SKAL på plads i dette transfervindue. Af de øvrige pladser på holdet, er det faktisk nok angrebet det er mindst presserende at få forstærket, og alligevel lader det til, at det er det, Galliani bruger alt krudtet (og hele transferbudgettet) på. Og så vil denne Dzeko efter min mening, end ikke være en forstærkning, blot endnu en middelmådig spiller til bænken...

Man kunne da håbe, at vores træner snart kunne få managerstatus, så vi kunne slippe for med Gallianis vanvidskøb, og få mere sammenhæng mellem hvor pengene bliver brugt, og hvor truppen trænger til at blive forstærket.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1308: 18 Jun 2009, 18:46 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=54258

Hvis det prisskilt på 170 mio er korrekt, så fatter jeg overhovedet ikke hvad Galliani foretager sig i Tyskland... Så er det sgu da bare med at få fingeren ud, og komme til Spanien, og smide pengene på bordet, og tage Rossi med sig hjem til Milan, og det kan kun gå for langsomt.

Endnu bedre ville det være, hvis vi kunne bytte lige over med Ronaldinho, så ville der stadig være en masse penge fra Kaká transferen, til at forstærke midtbanen.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1309: 18 Jun 2009, 19:01 »

170 mio  Shockeret Hvis han ikke slår til der, kunne han da lige så godt bare give Inter 1. pladsen...

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1310: 18 Jun 2009, 19:25 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=54259

Nej!!! Sådan noget lort  Skuffet

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1311: 18 Jun 2009, 22:10 »

Hmm.. det lader til vi ender med Dzeko ifølge Galliani. suk. Han udtaler også at de vil afslutte med at hente en forsvarsspiller, er dét måske fordi at ham backen åbenbart ikke er skiftet alligevel? Der står bare ikke noget om dét på milans hjemmeside.. Men ærgeligt. De sagde da ellers at det var gået iorden..

desuden har gattusos agent udtalt, at gattuso ikke vil eller har tænkt sig at skifte..

http://www.onside.dk/node/35388 det sidste i denne nyhed ser ellers godt nok ud, håber galliani giver ham chancen, det er trods alt milan lab han skal behandles i..

« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 22:13 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1312: 19 Jun 2009, 10:03 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54271'

gode nyheder hvis det holder stik. bliver spændende at følge ham tror jeg.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=54258

dette er også gode nyheder, synes jeg. juventus ser ud til at have droppet rossi pga prisen,
og 170 mio er vel ikke galt for ham, i forhold til at dzeko vidst nok koster omtrent det samme?
håber at galliani ser denne mulighed for at komme foran rivalerne, men har mine tvivl..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1313: 19 Jun 2009, 10:12 »

Så vidt jeg har forstået, så er prisen på Dzeko over 200 mio (220 er vist det tal der oftest nævnes), så jeg fatter (som jeg sagde igår) ikke hvad pokker Galliani har så travlt med Dzeko for, når vi kan få en laaaaangt bedre angriber til en lavere pris. Rossi er oven i købet yngre og har alligevel mere rutine, og har bevist sit værd i de allerbedste ligaer. Og igen, han spærrer ikke for et køb af Hernanes, eller en anden klassespiller der ikke er EU borger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1314: 19 Jun 2009, 10:55 »

I dagens Engelske rygter på indkast, puster de pludselig liv i Adebayor rygterne igen, da Arsenal angiveligt skulle være på udkig efter en erstatning til Adebayor, som skulle være på vej til os... Jeg troede egentlig at den historie blev lagt til hvile allerede sidste år.

plutonium
Manager

« Svar #1315: 19 Jun 2009, 10:58 »

Jeg håber ikke det er sandt, for jeg bryder mig ikke meget om Ade-dyret. Skal vi have en angriber mere, så ser jeg nødigt at det bliver ham Skuffet

Nu har du nævnt Rossi, der i mine øjne ville være en super spiller at få. Ham så jeg langt hellere hos rossoneri!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1316: 19 Jun 2009, 11:01 »

Jeg håber ikke det er sandt, for jeg bryder mig ikke meget om Ade-dyret. Skal vi have en angriber mere, så ser jeg nødigt at det bliver ham Skuffet

Nu har du nævnt Rossi, der i mine øjne ville være en super spiller at få. Ham så jeg langt hellere hos rossoneri!

Helt enig, Rossi er nok også billigere.

Men står valget mellem Dzeko og Adebayor, tror jeg nu nok, at jeg hælder mest til Adebayor, igen fordi han trods alt har bevist noget over flere sæsoner, Dzeko har spillet én god sæson i Wolfsburg, og det er det. At et så begrænset CV skulle gøre ham mere end 200 mio værd, har jeg altså meget svært ved at forstå.

plutonium
Manager

« Svar #1317: 19 Jun 2009, 11:09 »

Står valget mellem Dzeko og Adebayor, så siger jeg faktisk helst nej tak til dem begge. Dzeko lyder spændende, men stadigvæk et satset indkøb. Adebayor bryder jeg mig helt igennem ikke om. Så kunne vi få Rossi på krogen, endda for MINDRE end Dzeko, så ville det jo være fabelagtigt!

Generelt skal vi have en ung angriber, der dog stadig har vist sit værd på den største scene. Klubben skal være mere visionær! Vi har vist at vi kan gøre gamle mænd unge i Champions League, men den holder bare ikke når de gamle mænd er blevet halvpensionister efterfølgende. Vi skal have købt bedre ind blandt talenterne. Nu har vi ikke fået guldet i alt for mange år efterhånden. Men jeg er villig til (som fan) at acceptere en mellemsæson hvor vi gennemlever et forventet formdyk, i bytte for at vi kan få spillet noget ungt arbejdsvilligt blod ind i truppen. Så kan vi være med fremme for alvor om et år eller to! Træt af at Inter får guldet. Men skal vi have ændret den tendens, så skal vi have fornyet truppen mærkbart.

I en  ny ung trup kunne Rossi sagtens blive en af de centrale figurer. Dzeko skal først have noget tid på et tophold, før han for alvor vil kunne blive en bærende figur i truppen. Medmindre han selvfølgelig går ind og tager os med storm, men det er chancen ikke særlig stor for, frygter jeg...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1318: 19 Jun 2009, 11:23 »

hmm, jeg ved ikke om det bare er mig, eller om galliani ser lidt shevchenko i dzeko. det gør jeg i hvertfald nu, efter at have set nogle videoer med ham, self bare på tuben. der er noget ved ham der minder mig om dengang sheva kom til os og scorede kasser i massevis, og hvis man skal sammenligne, så havde sheva scoret 60 mål i 117 kampe for dynamo kiev over 5 år, hvor dzeko har scoret 51 mål i 141 kampe, til og med sidste sæson. det er self færre mål en sheva, men det er jo også sheva.. og det er jo også bare statistik, men alligevel. ved godt at sheva havde været i europa med dynamo inden han skiftede til milan, men man kan imo ikke ligefrem sige, at han havde stor international eller europæisk erfaring i 1999.. måske satser galliani på det samme, aner det ikke, måske er det bare en skør tanke fra mig. men hvis det bliver dzeko vi ender med at få, så håber jeg sku at han lever op til prisen, og får den samme tiltro som sheva fik.

jeg håber dog mere på rossi, især hvis hans pris ligger på det indkast skriver.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1319: 19 Jun 2009, 11:25 »

Står valget mellem Dzeko og Adebayor, så siger jeg faktisk helst nej tak til dem begge. Dzeko lyder spændende, men stadigvæk et satset indkøb. Adebayor bryder jeg mig helt igennem ikke om. Så kunne vi få Rossi på krogen, endda for MINDRE end Dzeko, så ville det jo være fabelagtigt!

Generelt skal vi have en ung angriber, der dog stadig har vist sit værd på den største scene. Klubben skal være mere visionær! Vi har vist at vi kan gøre gamle mænd unge i Champions League, men den holder bare ikke når de gamle mænd er blevet halvpensionister efterfølgende. Vi skal have købt bedre ind blandt talenterne. Nu har vi ikke fået guldet i alt for mange år efterhånden. Men jeg er villig til (som fan) at acceptere en mellemsæson hvor vi gennemlever et forventet formdyk, i bytte for at vi kan få spillet noget ungt arbejdsvilligt blod ind i truppen. Så kan vi være med fremme for alvor om et år eller to! Træt af at Inter får guldet. Men skal vi have ændret den tendens, så skal vi have fornyet truppen mærkbart.

I en  ny ung trup kunne Rossi sagtens blive en af de centrale figurer. Dzeko skal først have noget tid på et tophold, før han for alvor vil kunne blive en bærende figur i truppen. Medmindre han selvfølgelig går ind og tager os med storm, men det er chancen ikke særlig stor for, frygter jeg...

Igen enig.

Jeg ser egentlig mest Dzeko som verdens dyreste lottokupon, med stort set de samme vinderchancer, som på en almindelig lottokupon (stort set nul), han er slet ikke de penge værd, som Wolfsburg vil have for ham. Adebayor mener jeg absolut også godt vi kan undvære, så er Borriello vel stort set lige så god, og ikke så meget anderledes som type, til gengæld er Borriello ikke pludselig væk i halvanden måned, fordi han skal spille African nations Cup (skader er en anden ting, men dem kan Adebayor også løbe ind i).

Lad os få Rossi, hvis vi absolut skal have en angriber, ellers synes jeg det er vigtigere, at fokusere på at få gjort midtbanen lidt yngre, og få forstærket forsvart både centralt og på backs.

Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010